Kuka ehdit? Rakkaus kiinnostaa, sitä ei ole ollut noin 4 vuoteen. Olen työssäkäyvä nainen, lapsiakin on.
Katseletko minullekin? :)
2
118
Vastaukset
- Unijukka15
Elämäsi on ilmeisesti tasapainossa. Monestihan rakkaussuhteillakin tuntuisi olevan tietty "syy", miksi kaksi ihmistä hakee toisiaan. Voi olla niin, että tasapainoisen ihmisen on vaikeampi lopulta löytää toista tasapainoista ihmistä, niin että elämät saadaan sovitetuksi yhteen.
Suhtaudu vilpittömästi, aidosti kaikkeen ympärillä olevaan ja eri ihmisiin. Sinun kannattaa etsiä nimenomaan rakkautta, jossa tunnet olevasi sopusoinnussa.
Asioita ei aina pidä ottaa liian tosissaan tai vakavasti, leikkimielisyys on monesti hyvä lähtökohta rakkaudelle. Pyri olemaan myös yksinkertainen ja lempeä, lempeä myöskin itseäsi kohtaan. Liian monimutkaiset ajatukset vievät vain pois tasapainosta.
Tuntuu että sinulla on jokseenkin materiaalisessa mielessä asiat kunnossa. Olet kenties luonteeltasi sekä ahkera että asioista huolta pitävä. Joskus saisit ajatella itseäsi enemmänkin. Jonkinlainen kompromissi on nyt elämässäsi tämä materiaalinen menestys ja ihmissuhteet. Sinun tulisi ehkä enemmän miettiä ihmissuhteitasi yleensä, ja sitä mitä niistä haluat oikeasti etsiä. Tietyissä tilanteissa ihmissuhteet tuovat elämään myös mahdollisuuksia uudelle. Joskus on siis nähtävä asioitten eteen hieman vaivaakin. Mutta sinun olisi ainakin hyvä nyt miettiä mitä ihmissuhteilta ja rakkaudelta oikeasti haluaisit. - JoulunEnkeli
Kiitos sinulle!
Kyllä minä aikalailla tasapainossa olen ollut jo pidemmän aikaa. Menneet selvitetty ja elämä suht mallillaan. Monenlaisia miehiä pyörinyt tässä ympärilläni mutta kukaan ei ole ollut tarpeeksi kiinnostava/antanut minulle mitään uutta. Jotenkin minulla on sellainen tietyy milikuva ollut siitä tulevasta miehestäni mutta hänen kohtaaminen lieneekö ihan utopiaa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-2000011882244513Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1323772Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös3093353Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä202118Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli671734Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.1921598- 801420
Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä
Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.361332- 1041150
Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte111125