Lahden hyvät kahvilat

pökyläkahvi

Olen vasta muuttanut Lahteen asumaan. Voisiko paikalliset suositella joitain hyviä kahviloita Lahden keskustan tuntumasta. Sellaisia viihtyisiä ja tunnelmallisia kahviloita ehkä myös pub-kahviloita.

Hintataso myös kiinnostaisi missä on myös halvimmat kahvit.

18

2984

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peruspulla

Halvimmat kahvit ostosten lomassa Paavolan Citymarketin kahviossa, euron kahvi ja peruspulla. Mutta eihän se mikään oleskelupaikka ole

• feweroufever

se on nimenomaan OLESKELUpaikka, siellä ne eläkeläisukot nököttää aamusta iltaan mutta olkoot oma on huvinsa

• lahest556

Oskarin piha hämeenkadulla ja vaarinkahvila kauppahallissa :)

• eirahaton

Kierrä joka kahvila ja testaa. Jos halvimpia haet, persaukinen, niin hyviä kai turha suositella.

• pökyläkahvi

Sillä ajattelinkin kysyä, koska en viitsi kiertää joka kahvilaa. :)

• pökyläkahvi

Niin ja yksi tärkeä kysymys jäi mainita; Missä kahvilassa saa kahviin kuohukermaa?

Ne kahvilat lienee kiven alla joka paikassa. Se on kumma kun eivät kahviloissa ymmärrä kahvilakulttuuria sen vertaa että ymmärtäisivät kuohukerman ja kahvin kuuluvan yhteen. Yleensä tarjotaan jotain kevytkermaa, joka ei ole kermaa. Joskus ei ole edes tarjota kevytkermaa...

• tervemenoa

Miksi sä tänne muutit? Meillä on maahanmuuttajia ja muita ongelmia jo ihan tarpeeksi.

Me takaisin mistä tulit kun vielä pääset...

• Korvapuustijakahvi

Kahvila Kariranta Lahden satamassa,hyvä kahvi ja tuoreet maukkaat leivonnaiset.Aukiolo aika kannattaa katsoa netistä.

• ggggrrrr4rrr4

ihan surkee hokinen paikka ja täyttä ja kallista , rikkaiden porvareiden tapaamispaikka

• Makuasiatietysti

Ei ihan keskustassa mutta Karismassa. En nimeä muista mutta kun keskiovesta menee sisään niin aika äkkiä vasemmalla puolella. Ei halvin kahvi mutta maultaan paras mitä olen täällä Lahdessa kahviloita kierrellyt. En ole näiden erikoiskahvien ystävä niin en voi niistä mitään sanoa muuta kuin että näyttää niitäkin sieltä löytyvän mutta höyryävä kupillinen maukasta kahvia pitää siellä aina käydä nauttimassa.

• Vaaarissa

Vaarin kahvila kauppahallissa. Loistava paikkaa. Edullinen ja tuotteet leivottu itse samana pöivänä. Herkku paikka. Pakko sanoa näin.

• Fellllmannnnni

Fellmanni

• FlatWhite

Laurell Aleksilla. Tai niitähän on kaksikin ja kummatkin on Aleksilla.

• Freemason.Sinuhe

Entäs siionisti-vapaamuurarien vakioloossi Sinuhe?

• Fellmannisti

Ovat siirtyneet Fellmannin asiakkaiksi

• 29v-

Huomasin juuri viime viikolla että sataman Risa Robell kanttiini oli ottanut jonkun maahanmuutajan töihin. Olin kahvilan vakio asiakas, juuri kahtena edellis päivänä kävin kahvilla ja nais ystävän kanssa toisena päivänä. Kunnes näin tämän maahanmuuttajan siellä hommissa. Periaatteesta en enää mene siihen kahvilaan. Menettivät yhden asiakaan juuri. Boikotoin kaikkia maahanmuuttajien paikkoja.

• näinköonon

Saavat positiivisen syrjinnän nimissä palkkatukee palkkaamiseen

• kah.ville

eipä sitä kuppilaa, jonkun pönden boikotointi hetkauta, hyvä kun töitä tekee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5604
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4940
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2834
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2384
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2078
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    9. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1582
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      29
      1509
    Aihe