Kuratauti yllätti jouluaterialla

Äippä_ja_perhe

Anoppilasta on taas kutsuttu syömään jouluaatoksi. Minulla on kuitenkin nyt iso ongelma, kun viime vuonna epäonnistuin siellä totaalisesti. Mitä ilmoittaisin, keksinkö jonkun verukkeen ettemme mene?

Viime joulun ateria oli itselleni täysi katastrofi. Kaadoin ensin vesilasin pöytään, ja sotkin myös ruokien kanssa. Olin kai hermostunut. Pöytä oli ruokaa väärällään ja nousin hakemaan pöydän toisesta päästä laatikoita. Siinä kumartuessani en ehtinyt edes tajuta, kun housuun ryöpsähti kauhea ripuli. Otin tukea tuolin selkänojasta ja tunsin kuinka nyt pamahtaa myös kova ääni. Juoksin vessaan häpeissäni ja paniikissa siivosin vaatteita. Itkua pidätellen ilta jäi lyhyeksi ja lähdimme ennenaikaisesti kotiin. Onneksi oli talvirenkaat kun oli huono keli ja jakohihna juuri vaihdettu.

Mitä itse tekisitte, häpeän niin tätä episodia vaikka anoppi ei tunnu sitä muistavankaan.

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ewrtyvubi

On siinä taas aloitus...

• Soilikki89

Jos tuntuu hankalalta mennä niin eikö kannattaisi keksiä jotain ja olla menemättä. En ainakaan itse menisi.

• saveee

Tänävuonnapaskothousuunjovalmiiksiniineitarttejännittäämilloinhousutsaveentuu.

• Ei_hyvää_eikä_pahaa

Meillä kävi sama juttu. Tai mentiin tapanina vasta anopille mutta minulta tärähti luiru housuun kun lanttulaatikko alkoi kiertää. Lähdettiin siitä siten vähin äänin kotia. Eipä ole sieltä päin kuulunut viikkoon mitään.

• LeninaT

Itselläni meni välit poikki anoppilaan samasta syystä. Kumarruin nostelemaan lapsille lahjapaketteja niin hameen alta pärskähti ripuli lattialle. Siinä kompuroin omassa sotkussani ja eipä tullut seuraavana jouluna enää kutsua.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      144
      5890
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3646
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      128
      2871
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2538
    5. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      37
      2311
    6. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      268
      1895
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      51
      1838
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      23
      1815
    9. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1620
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1570
    Aihe