Oletko usein vähättelyn kohde?

aineiss4

Sinulla on laajat osaamisalueet, mutta joku piina persreiässä sanoo että olet loisempi ja varmuuden vuoksi pitää madaltaa sun profiilia osaamattomaksi.
Tuntuuko tutulta?

Aina sun täytyy näyttää osaamistasi, tai joku puhuu sun yli (puhemiehenä utelee asioitasi, vaikket ole antanut siihen lupaa), jos sinulle tapahtuu jotain epäeettistä elämän askelten aikana, kriisi, johon on vaikea sopeutua. Kriittiseen tilaasi ei suhtauduta vakavasti, ja tuon vuoksi et uskalla kertoa miten päivä meni. Ja jos päivän aikana tapahtuikin jotain mukavaa, siihen suhtaudutaan kovin ironisesti. Vähätellen. Vahvuuksistasikaan ei kannata unelmoida kertoavansa, kun tietää mikä haukkumasana ennättää tulla sieltä. Et sä vaan voi osata tätä, koska sä oot se ja se.

4

236

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunne-itsesi

Itse tiedän vahvuuteni - ei tarvitse välittää vähättelijöistä

• Aspergerinfo

Minäkin tiedän, silti vähättely sattuu. Sairastun sellaisesta fyysisesti. Ainut vaihtoehto välttyä sairastumiselta, on yrittää pysytellä erossa vähättelijöistä.

• khffgjk

No joo, minua vähätellään jatkuvasti niin, että ei uskota mitään mitä sanon, vaikka joka sanan paikkansapitävä. Vähän liioitellusti näin.
        "Söin kaksi tuntia sitten voileivän"
        "En usko, ihmisillä on asioista erilaisia mielipiteitä ja sinun pitää hyväksyä se, että minun mielestäni et syönyt kaksi tuntia sitten voileipää, vaan kolme tuntia sitten kaalikeittoa."
        "Minulla menee tämmöisestä pää sekaisin, fakta on fakta, söin voileivän"
        "Miksi sinua haittaa, että muilla on omat mielipiteensä, ei ole mitään yhtä totuutta !"

• Aspergerinfopsykiatri

Ex-terapeutti sanoi; "sinulla on potentiaalia vaikka mihin".

Lapsiominaisuuteni kertovat luovuudestani. Harmi, ettei niiden ilmenemistä joskus ymmärretä oikein. oisinaan joudun vaikeuksiin edellisen vuoksi, vaikka olen tavallista lainkuuliaisempi, erityismielenkiinnon kohteisiini kuuluu juridiikka ja olenkin opiskellut kirjan nimeltä Suomen laki siten, että muistan joka sivun siitä lähes ulkoa vaikka unissani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      90
      1399
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      821
    3. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      780
    4. Sinisilmäiselle tutulle miehelle

Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit
      Ikävä
      66
      755
    5. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      92
      755
    6. Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön

Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o
      Sinkut
      157
      693
    7. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä
      20
      679
    8. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      53