Oletko usein vähättelyn kohde?

aineiss4

Sinulla on laajat osaamisalueet, mutta joku piina persreiässä sanoo että olet loisempi ja varmuuden vuoksi pitää madaltaa sun profiilia osaamattomaksi.
Tuntuuko tutulta?

Aina sun täytyy näyttää osaamistasi, tai joku puhuu sun yli (puhemiehenä utelee asioitasi, vaikket ole antanut siihen lupaa), jos sinulle tapahtuu jotain epäeettistä elämän askelten aikana, kriisi, johon on vaikea sopeutua. Kriittiseen tilaasi ei suhtauduta vakavasti, ja tuon vuoksi et uskalla kertoa miten päivä meni. Ja jos päivän aikana tapahtuikin jotain mukavaa, siihen suhtaudutaan kovin ironisesti. Vähätellen. Vahvuuksistasikaan ei kannata unelmoida kertoavansa, kun tietää mikä haukkumasana ennättää tulla sieltä. Et sä vaan voi osata tätä, koska sä oot se ja se.

4

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunne-itsesi

Itse tiedän vahvuuteni - ei tarvitse välittää vähättelijöistä

• Aspergerinfo

Minäkin tiedän, silti vähättely sattuu. Sairastun sellaisesta fyysisesti. Ainut vaihtoehto välttyä sairastumiselta, on yrittää pysytellä erossa vähättelijöistä.

• khffgjk

No joo, minua vähätellään jatkuvasti niin, että ei uskota mitään mitä sanon, vaikka joka sanan paikkansapitävä. Vähän liioitellusti näin.
        "Söin kaksi tuntia sitten voileivän"
        "En usko, ihmisillä on asioista erilaisia mielipiteitä ja sinun pitää hyväksyä se, että minun mielestäni et syönyt kaksi tuntia sitten voileipää, vaan kolme tuntia sitten kaalikeittoa."
        "Minulla menee tämmöisestä pää sekaisin, fakta on fakta, söin voileivän"
        "Miksi sinua haittaa, että muilla on omat mielipiteensä, ei ole mitään yhtä totuutta !"

• Aspergerinfopsykiatri

Ex-terapeutti sanoi; "sinulla on potentiaalia vaikka mihin".

Lapsiominaisuuteni kertovat luovuudestani. Harmi, ettei niiden ilmenemistä joskus ymmärretä oikein. oisinaan joudun vaikeuksiin edellisen vuoksi, vaikka olen tavallista lainkuuliaisempi, erityismielenkiinnon kohteisiini kuuluu juridiikka ja olenkin opiskellut kirjan nimeltä Suomen laki siten, että muistan joka sivun siitä lähes ulkoa vaikka unissani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe