Oletko usein vähättelyn kohde?

aineiss4

Sinulla on laajat osaamisalueet, mutta joku piina persreiässä sanoo että olet loisempi ja varmuuden vuoksi pitää madaltaa sun profiilia osaamattomaksi.
Tuntuuko tutulta?

Aina sun täytyy näyttää osaamistasi, tai joku puhuu sun yli (puhemiehenä utelee asioitasi, vaikket ole antanut siihen lupaa), jos sinulle tapahtuu jotain epäeettistä elämän askelten aikana, kriisi, johon on vaikea sopeutua. Kriittiseen tilaasi ei suhtauduta vakavasti, ja tuon vuoksi et uskalla kertoa miten päivä meni. Ja jos päivän aikana tapahtuikin jotain mukavaa, siihen suhtaudutaan kovin ironisesti. Vähätellen. Vahvuuksistasikaan ei kannata unelmoida kertoavansa, kun tietää mikä haukkumasana ennättää tulla sieltä. Et sä vaan voi osata tätä, koska sä oot se ja se.

4

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tunne-itsesi

Itse tiedän vahvuuteni - ei tarvitse välittää vähättelijöistä

• Aspergerinfo

Minäkin tiedän, silti vähättely sattuu. Sairastun sellaisesta fyysisesti. Ainut vaihtoehto välttyä sairastumiselta, on yrittää pysytellä erossa vähättelijöistä.

• khffgjk

No joo, minua vähätellään jatkuvasti niin, että ei uskota mitään mitä sanon, vaikka joka sanan paikkansapitävä. Vähän liioitellusti näin.
        "Söin kaksi tuntia sitten voileivän"
        "En usko, ihmisillä on asioista erilaisia mielipiteitä ja sinun pitää hyväksyä se, että minun mielestäni et syönyt kaksi tuntia sitten voileipää, vaan kolme tuntia sitten kaalikeittoa."
        "Minulla menee tämmöisestä pää sekaisin, fakta on fakta, söin voileivän"
        "Miksi sinua haittaa, että muilla on omat mielipiteensä, ei ole mitään yhtä totuutta !"

• Aspergerinfopsykiatri

Ex-terapeutti sanoi; "sinulla on potentiaalia vaikka mihin".

Lapsiominaisuuteni kertovat luovuudestani. Harmi, ettei niiden ilmenemistä joskus ymmärretä oikein. oisinaan joudun vaikeuksiin edellisen vuoksi, vaikka olen tavallista lainkuuliaisempi, erityismielenkiinnon kohteisiini kuuluu juridiikka ja olenkin opiskellut kirjan nimeltä Suomen laki siten, että muistan joka sivun siitä lähes ulkoa vaikka unissani.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      88
      10636
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      245
      4556
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      163
      3933
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      167
      3439
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      70
      3249
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      66
      2989
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      32
      2662
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      25
      2220
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      65
      1766
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      162
      1507
    Aihe