Sinulla on laajat osaamisalueet, mutta joku piina persreiässä sanoo että olet loisempi ja varmuuden vuoksi pitää madaltaa sun profiilia osaamattomaksi.
Tuntuuko tutulta?
Aina sun täytyy näyttää osaamistasi, tai joku puhuu sun yli (puhemiehenä utelee asioitasi, vaikket ole antanut siihen lupaa), jos sinulle tapahtuu jotain epäeettistä elämän askelten aikana, kriisi, johon on vaikea sopeutua. Kriittiseen tilaasi ei suhtauduta vakavasti, ja tuon vuoksi et uskalla kertoa miten päivä meni. Ja jos päivän aikana tapahtuikin jotain mukavaa, siihen suhtaudutaan kovin ironisesti. Vähätellen. Vahvuuksistasikaan ei kannata unelmoida kertoavansa, kun tietää mikä haukkumasana ennättää tulla sieltä. Et sä vaan voi osata tätä, koska sä oot se ja se.
Oletko usein vähättelyn kohde?
4
99
Vastaukset
- Tunne-itsesi
Itse tiedän vahvuuteni - ei tarvitse välittää vähättelijöistä
- Aspergerinfo
Minäkin tiedän, silti vähättely sattuu. Sairastun sellaisesta fyysisesti. Ainut vaihtoehto välttyä sairastumiselta, on yrittää pysytellä erossa vähättelijöistä.
- khffgjk
No joo, minua vähätellään jatkuvasti niin, että ei uskota mitään mitä sanon, vaikka joka sanan paikkansapitävä. Vähän liioitellusti näin.
"Söin kaksi tuntia sitten voileivän"
"En usko, ihmisillä on asioista erilaisia mielipiteitä ja sinun pitää hyväksyä se, että minun mielestäni et syönyt kaksi tuntia sitten voileipää, vaan kolme tuntia sitten kaalikeittoa."
"Minulla menee tämmöisestä pää sekaisin, fakta on fakta, söin voileivän"
"Miksi sinua haittaa, että muilla on omat mielipiteensä, ei ole mitään yhtä totuutta !"
- Aspergerinfopsykiatri
Ex-terapeutti sanoi; "sinulla on potentiaalia vaikka mihin".
Lapsiominaisuuteni kertovat luovuudestani. Harmi, ettei niiden ilmenemistä joskus ymmärretä oikein. oisinaan joudun vaikeuksiin edellisen vuoksi, vaikka olen tavallista lainkuuliaisempi, erityismielenkiinnon kohteisiini kuuluu juridiikka ja olenkin opiskellut kirjan nimeltä Suomen laki siten, että muistan joka sivun siitä lähes ulkoa vaikka unissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1516294
- 481743
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes381404- 451018
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3241009Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se45913Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13899Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384866Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14857Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni75845