Evoluutio ja degeneraatio

SusiJaSesse

7

242

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisit_nyt

tajunnut edes laittaa metsästyskoiran kuvan.
      Mutta kun ei niin ei.
      Tuommoinen lättäturpahan kelpaa vain kiinalaisen ruokapöytään.

• Ja-lisäksi

se linkki oli tekstin yläpuolella...

• tukiaispellemopoilee

Rappeutuneet huvimetsästäjät vihaavat elinvoimaisia susia, koska ovat rakkiensa kaltaisia luusereita peräkammareissaan. Puudeli mopoilee kerran kuussa kirkolle kuittaamaan tukiaisia ja valittelee susien vaanivan turhaketta koirineen.

• etelänhuvimetsästäjät

Yli puolet Suomessa maksettavista tukiaisista maksetaan alueelle (pääkaupunkiseutu ), jossa asuu vain 10prosenttia Suomen väestöstä.
      Siinäpä tukiaispellejä kerrakseen.

• joopajoooooo

peräkamarin luuserit ovat menettäneet kokonaan kosketuksensa todellisuuteen. Pääkaupunkiseutu elättää viheliäisimmätkin tuhkamunat raiskioiden keskellä kyyhöttävissä rotankoloissaan, eivätkä he ymmärrä edes kiittää hyväntekijäänsä.

Luuserit vihavat "susia ja EU:ta", kun itse eivät pysty edes tienaamaan omia syömisiään...

• tukiaissateenkaaripotsut

Nyt etelänhuvimetsästäjät, aiheetta vähättelit määräämme, kyllä meit pääkaupunkiseudun etelän tukiaispellejä on noin 20 prosenttia Suomen väestöstä. Hauskaa on kaupungissa tukiaisilla löhöillä, kun koko muu Suomi maksaa!
      SIITÄ JOULUINEN KIITOS KAIKILLE TEILLE!

• KepulandianAaveet

maattuaan kolme sukupolvea vastikkeettomien tukaisten päällä, peräkammarin juntit ovat menettäneet kaiken kosketuksen oikeean yhteiskuntaan. Puheet ovat hanurista, kuten aatteetkin.

Kepulandia on kuollut. Vain levottomat haamut jauhavat pas.aa lopun liipaistua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      2032
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      630
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      40
      593
    4. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      42
      480
    5. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      60
      470
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      61
      469
    7. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      45
      450
    8. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      427
    9. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      423
    10. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      411
    Aihe