Yllä evoluution hedelmä.
https://www.facebook.com/TheOther98/photos/a.115969958413991.17486.114517875225866/1206766896000953/?type=3&theater
Alla huvimetsästäjä tai ainakin hänen parhas ystävänsä...
Evoluutio ja degeneraatio
7
188
Vastaukset
- Olisit_nyt
tajunnut edes laittaa metsästyskoiran kuvan.
Mutta kun ei niin ei.
Tuommoinen lättäturpahan kelpaa vain kiinalaisen ruokapöytään. - Ja-lisäksi
se linkki oli tekstin yläpuolella...
- tukiaispellemopoilee
Rappeutuneet huvimetsästäjät vihaavat elinvoimaisia susia, koska ovat rakkiensa kaltaisia luusereita peräkammareissaan. Puudeli mopoilee kerran kuussa kirkolle kuittaamaan tukiaisia ja valittelee susien vaanivan turhaketta koirineen.
- etelänhuvimetsästäjät
Yli puolet Suomessa maksettavista tukiaisista maksetaan alueelle (pääkaupunkiseutu ), jossa asuu vain 10prosenttia Suomen väestöstä.
Siinäpä tukiaispellejä kerrakseen.- joopajoooooo
peräkamarin luuserit ovat menettäneet kokonaan kosketuksensa todellisuuteen. Pääkaupunkiseutu elättää viheliäisimmätkin tuhkamunat raiskioiden keskellä kyyhöttävissä rotankoloissaan, eivätkä he ymmärrä edes kiittää hyväntekijäänsä.
Luuserit vihavat "susia ja EU:ta", kun itse eivät pysty edes tienaamaan omia syömisiään...
- tukiaissateenkaaripotsut
Nyt etelänhuvimetsästäjät, aiheetta vähättelit määräämme, kyllä meit pääkaupunkiseudun etelän tukiaispellejä on noin 20 prosenttia Suomen väestöstä. Hauskaa on kaupungissa tukiaisilla löhöillä, kun koko muu Suomi maksaa!
SIITÄ JOULUINEN KIITOS KAIKILLE TEILLE!- KepulandianAaveet
maattuaan kolme sukupolvea vastikkeettomien tukaisten päällä, peräkammarin juntit ovat menettäneet kaiken kosketuksen oikeean yhteiskuntaan. Puheet ovat hanurista, kuten aatteetkin.
Kepulandia on kuollut. Vain levottomat haamut jauhavat pas.aa lopun liipaistua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504178
- 593712
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 412428
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086