Kuinka aborttiväki viettää joulua?

MitäMielessä

Viettääkö aborttiväki joulua, joka on Jeesus-lapsen syntymän muistojuhla?

15

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KuinkasKulkee

Kuinka aborttiväki kesti joulun?

Ottiko koville?

Pitikö tehdä mielikuvaharjoituksia lapsen surmaamisen sulattamiseksi?

• lauramariaaa

Perheeni kanssa, ja tutkimusten mukaan Jeesus oli syntynyt maalis-huhtikuussa. Ei jouluna.

• Minä ilmeisesti olen aborttiväkeä koska hyväksyn abortin tietyissä sosiaalisissa olosuhteissa.

Vietin joulun perheen kanssa perinteisesti. Kävin joulukonsertissa Jorma Hynnistä kuuntelemassa ja söimme herkullisia ruokia, tällä erää kalkkunaa. Kuusi on edelleen nurkassa ja se pitäisi viedä pois. Eli oikein lämmin ja kiva joulu.

Kuten joku sanoikin, ei Jeesus ole syntynyt jouluna, vaan joulu on laitettu ajankohtaan sen vuoksi, että siinä on talvipäivänseisaus lähellä. Ennen kristinuskon tänne ajamista kristilliset pyhät yritettiin ympätä kansan kalendaarisiin juhliin, kuten talvipäivänseisaus jne. Ne arveltiin omaksuttavan helpommin niin ja ajateltiin että kansa luopuu sitten helpommin omista juhlistaan kun niille annetaan krisillinen sisältö. Kuitenkin pakanalliset tai sanotaanko hieman objektiivisemmin kansanuskon perinnetavat on paljolti jääneet ja sekoittuneet kristillisiin perinteisiin.

Emme vietä joulua mekään Jeesuksen syntymän muistoksi vaan ihan vuoden lopun juhlana, valona pimeydessä vuoden pimeimpään aikaan.

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

• hyväOliJoulu

Kai sitä aborttiväkeä ollaan täälläkin, minä en tuppaa määräilemään kenenkään ratkaisuja. Tyttären perhe oli käymässä, kaikkiaan viidelle hengelle oli tehtävä nukkumapaikka. Ruokaa oli liikaakin, vieläkin yritän syödä jouluruokia pakkasesta.
        Toin äidin palvelutalosta syömään, myös toisen sukulaisen pitkäaikaishoitopaikasta vuodeosastolta. Oikein lämminhenkistä joulua vietettiin.
        Minäkään en juhli Joulua uskonnollisena juhlana, jokainen tehköön siinäkin asiassa vakaumuksensa mukaan.

• SopiiKuvaan

Aborttiväki ilmoitti viettävänsä pimeän keskitalven juhlaa.

• AjaaLujaa

Mopokorttiväki ilmoitti sabotoivansa pimeän keskitalven mopomiittejä.

• Pastafari67854576

Voi vittu... ap mites uskotko mielikuvitusolentoihin kuten jumalaan?

• 1säpappa

En ole uskishörhö, joten en vietä joulua vanhojen kansantarujen pohjalta.
      Joulu on vanha germaaninen juhla, kuten nimikin kertoo. Mitään tekemistä sillä ei ole Jeesuksen kanssa.

Oikeasti vietän joulun yksin ilman sen kummempaa suunnitelmaa. Ihan tavallinen arkipäivä se on mulle. Käyn ehkä paikallisella työväentalolla ilmaisella jouluaterialla.
      Lapsi tulee sitten joulun jälkeen luokseni ja on uudenvuoden yli täällä.

• hgjdjd

Luulen, että aborttiväki saarnaa täällä myös joulunpyhät ihan normaaliin malliin. Ei niillä ole muuta tekemistä kuin trollata aborttiuskoa eli sitä, että solu = lapsi.

• murhameuhkojenjoulu

Luulen, että aborttiväki saarnaa täällä myös joulunpyhät ihan normaaliin malliin. Ei niillä ole muuta tekemistä kuin trollata aborttiuskoa eli sitä, että lapsenmurha = naisen oikeus.

• mopokuskienOulu

Mitä mieltä mopokortista?

• HörhökurvasiOjaan
        mopokuskienOulu kirjoitti:

Mitä mieltä mopokortista?

Mopokorttihörhö tekee keskustelulle palveluksen. Aborttiasiamiesten liturgian mukaan "lupa" lapsen tappamiseen on mopokortin veroinen asia.

Jokainen selväjärkinen ihminen näkee sen, ettei lapsen tappamisella ole oikeutusta eikä mukavuusaborttiin oikeuttavaa mopokorttia todellisuudessa ole.

• Höflslmhh

Vieläkö aikuiset uskovat tuohonkin satuun. Oletko itse sitten yhtään sen parempi kuin abortin tehneet? Vainoat ja syyttelet muita. PS. Tein kesällä abortin, sinäkö siitä äpärästä olisit huolta pitänyt kun se ei ollut haluttu missään muotoa?

• traumatjylläilee

"Oletko itse sitten yhtään sen parempi kuin abortin tehneet?"

Oi voi.. lapsensa murhannu itsekäs lortto kyselee tosissaan onko lapsensa mukavuustappaneet jotenkin huonompia kun lapsistaan ja heidän elämästään huolehtivat normaalit kunnon ihmiset..?!

"sinäkö siitä äpärästä olisit huolta pitänyt kun se ei ollut haluttu missään muotoa?"

Ja uhrinsa halvennukset vielä perään.. lapsenko syy se oli että sinä oot levitelly ympäriinsä haisevia haarojas etkä osaa huolehtia ehkäsystä? Luuletko omanapanen kalmankammio ettei sillekin lapselle ois laumoittain haluajia ollu?

• olitkosejeesuslapsi

Meillä ei olekkaan Jeesusta jestas sentään. Voisit alkaa Jeesukseksi. Vapaaehtois Jeesukseksi. Raamatullisen verranhan olet jo paskaa tänne kirjoitellut vuosikausia. Laita nimeksi vaikka abortti huitsin nevadassa DDDDD(((((:

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      89
      4170
    2. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      103
      2343
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      31
      2238
    4. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      95
      2058
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      1867
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      31
      1850
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1557
    8. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1521
    9. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      188
      1330
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      72
      1142
    Aihe