Finnmatkat teki sen taas

Dreamliner

Finnmatkoilta tuli viestiä että maaliskuinen Khao Lak matka siirtyi vuorokaudella eteenpäin eli maanantai iltapäivä lähtö siirtyy tiistaille.
Samalla Phuketin kenttä on muuttunut Krabin kentäksi. Bussissa joutuu nyt sitten vajaan tunnin istumaan kauemmin?
Myös kone vaihtui kun ensin piti mennä TUI Boiengilla niin nyt mennään Thomsonin 787 Dreamlinerillä joka taitaa olla parempi kone kuin alkuperäinen?
Onkos jollain kokemuksia kyseisestä Dreamlineristä ?

24

245

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihmettelensuuresti

      Siis teki sen taas? Eikö viime kerta opettanut tarpeeksi hyvin.

      • Hahhhhaaaaaaa

        Miten joku voi olla niin tyhmä että ei opi ja itkee suoli24lla lol


      • Urpoalert

        Kotisohvamatkailijat avautuu :)


    • Finskillä_aurinkoon

      Aikaisemmin oltu Finnmatkojen reissuilla, ei ole koskaan ollut mitään ongelmia, helmikuussa 2015 viimeksi. Aina olleet lennot ajallaan jne. Viime reissun aikaan alettiin seurata näitä kenttien vaihtoja ja myöhästymisiä, lisäksi viimeksi oli varattu paikat parhaaseen luokkaan ja se oli pettymys. Ruokaa ja juomaa oli kyllä kiitettävästi mutta istuimet todella huonot, ns. loppuun ajetut. Puolen matkan jälkeen jomotti selkään, takapuoleen ja jalkoihin vaikka yritettiin välillä seisoskella ja liikkua. Nukkumaan ei pystynyt ollenkaan tämän takia. Seuraava reissu onkin nyt sitten Aurinkomatkoilta ja businessluokassa. Tutut suosittelivat kun on Finnairin koneet ja businessluokassa saa istuimet makuuasentoon, jos saisi nukuttua. Joka tapauksessa päästävä on kerran talvessa lämpimään ja aurinkoon!

      • HuoletonOmatoiminen

        Mutta mihin niitä matkatoimistoja tarvitaan. Lämpöön pääsee ilman niitäkin.


    • PässejäLöytyy

      Onneksi khao lakin lentokenttä on uusittu

      • dumbass

        Onneksi Khao Lakissa ei ole lentokenttää


    • Tumpelomatkaaja

      Tietääkseni Khao Lakissa ei ole lentokenttää, ainakaan niin isoa että nämä isot koneet sinne pystyisi laskeutumaan. Matkatoimistot on meille tumpeloille jotka haluaa että mistään ei itse tarvitse huolehtia, huolehditaan vaan että ollaan oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Lisäksi jos apua tarvitaan sitä saa nopeasti, kerran sairastuin todella pahaan mahatautiin ja ei apteekin lääkkeet auttaneet. Matkatoimisto järjesti nopeasti lääkäriin ja ei mennyt koko loma pilalle.

      • tiitsi75

        Samaa mieltä siitä, että jotkut matkustaa omatoimisesti, jotkut matkanjärjestäjän matkoilla.
        Olen matkustanut molemilla tavoin, mielestäni jälkimmäinen on helpompaa ja tietyllä tavalla turvallisempaakin.
        Voi maksaa vähän enemmän, mutta rahalla siitäkin selviää.


      • VakuutusMaksoi

        Ei siihen sairaalaan menoon matkatoimistoa tarvita. Kyllä sairaalan päivystykseen osaa jokainen aivojaan käyttävä osaa mennä.
        Korvani tulehtui helmikuussa 2011 Itse menin sairaalaan matkavakuutus kortti tiskiin hoidot lääkkeet alle kaksi tuntia kesti, rahasta ei puhuttu.


      • umpijuntti

        Mikä landejuntti olet jos tarvitset matkatoimistoa sairaalaan menoon?


    • Junttitumpelo

      Landejuntti just ;D Silloin oltiin Karonilla ja matkatoimisto järjesti lääkäriin Katalle eli lähelle. Sitä en tiedä missä lähin sairaala olisi ollut mutta hyvä kun ei pitkää matkaa tarvinnut kulkea, olis ollu löysät housussa. Jonon ohi päästiin ja rahaa ei käsitelty kun vakuutus maksoi. Mutta jokainen matkustaa tyylillään ja käyttää siihen omia rahojaan sen verran kun haluaa. Minä arvostan vaivattattomuutta ja mielelläni maksan palvelusta, sehän ei ole kenenkään toisen pussista pois.

      • arvokastasairastelua

        Tietysti se on toisten pussista pois! Mitä enemmän sairastellaan matkavakuutuksen piikkiin, sitä kalliimmiksi maksut nousevat.


      • omatoiminen

        Sinä aikana kun odotit matkatoimiston opasta olisit jo ollut sairaalassa. Eli hitaammin kuin omatoiminen. Jokainen ajatteleva matkustaja ottaa selvää missä sairaalassa vakuutus yhtiölläsi on sopimus Thaimaassa.


      • tumpelomatkaaja

        Siitä kun soitin matkaoppaalle meni tunti kun oli lääkärissä käyty ja lääkkeet saatu. Opas ei lähtenyt kädestä pitelemään vaan antoi meille osoitteen puhelimessa minne mennä ja soitti sinne lääkäriasemalle että olemme tulossa. Ja vakuutuksen piikkiin tottakai, miksi muuten niitä otetaan ja maksetaan. Jos sitä mieltä joku on että maksut nousee miksi otat koko vakuutusta. Mutta tämä on minun mielipide ja semmoisena pysyy. Asiasta saa toki olla eri mieltä, tylsäksi muuttuisi maailma jos kaikki olisi aina samaa mieltä. Minä kun vaan olen saanut aina hyvää palvelua matkatoimistoilta ja aion käyttää niitä jatkossakin ja maksan enemmän kuin omatoimiset.


      • arvokastasairastelua
        tumpelomatkaaja kirjoitti:

        Siitä kun soitin matkaoppaalle meni tunti kun oli lääkärissä käyty ja lääkkeet saatu. Opas ei lähtenyt kädestä pitelemään vaan antoi meille osoitteen puhelimessa minne mennä ja soitti sinne lääkäriasemalle että olemme tulossa. Ja vakuutuksen piikkiin tottakai, miksi muuten niitä otetaan ja maksetaan. Jos sitä mieltä joku on että maksut nousee miksi otat koko vakuutusta. Mutta tämä on minun mielipide ja semmoisena pysyy. Asiasta saa toki olla eri mieltä, tylsäksi muuttuisi maailma jos kaikki olisi aina samaa mieltä. Minä kun vaan olen saanut aina hyvää palvelua matkatoimistoilta ja aion käyttää niitä jatkossakin ja maksan enemmän kuin omatoimiset.

        Hieman typerä vastauksesi, "Jos sitä mieltä joku on että maksut nousee miksi otat koko vakuutusta", mikäli minä ja lukuisa joukko muitakin ei niitä ottaisi, maksut olisivat todella korkeita...


      • tiitsi75
        arvokastasairastelua kirjoitti:

        Tietysti se on toisten pussista pois! Mitä enemmän sairastellaan matkavakuutuksen piikkiin, sitä kalliimmiksi maksut nousevat.

        Jaaha, sinä siis matkustelet ilman matkavakuutusta tai käyt lääkärissä ulkomailla omalla kustannuksella, mielestäni melko kallista omatoimimatkaajalle, joka pitää matkanjärjestäjän matkoja kalliina.


      • Kukintavallaan
        tiitsi75 kirjoitti:

        Jaaha, sinä siis matkustelet ilman matkavakuutusta tai käyt lääkärissä ulkomailla omalla kustannuksella, mielestäni melko kallista omatoimimatkaajalle, joka pitää matkanjärjestäjän matkoja kalliina.

        Vain idiootit matkustaa ilman vakuutuksia. Oma matka vakuutukseni samassa paketissa muiden vakuutuksien kanssa. Matkat silti ei paketilla koska niin tuttu kohde. Uuteen maahan jos menen niin matkatoimiston välityksellä. Torstaina kuukaudeksi Thaimaahan omatoimisesti alta 1500 Finnair ja ***hotelli.


      • hyväkokemus

        Meillä lääkäri tuli hotellihuoneeseen, kun tuli äkillinen sairastuminen Khao Lakissa. Soitin oppaalle kysyäkseni lääkäripalveluista. Hän hoiti asian niin, ettei tarvinnut lähteä huonovointisena mihinkään hotellilta. PS. Muuten tuo omatoimi/valmisjankkaus on loputonta jauhantaa.


    • Dreamliner

      Kiitos kun jaoitte kokemukset Dreamlineristä ,)

      • pakettiomatoimipaketti

        Älä välitä, harvoin täältä saa kunnon vastauksen mihinkään. Kertoisin jos olisin dreamlinerillä matkustanut. Tuo ikuinen jankkaaminen paketti vastaan omatoimimatka ei kanssa lopu koskaan. Minulle on sama vaikka menette junalla jos se teistä on paras vaihtoehto. Vanhemmat ihmiset ei ole syntynyt ipädi hyppysissä joten antakaa edes heidän käyttää pakettimatkoja, toki heissäkin on paljon omatoimimatkaajia.


    • thaikinaa

      Sen kyllä tietää ettei ketju pysy siistinä, jos ketju käsittelee finnmatkoja tai yleensäkin pakettimatkailua. Siksi niihin ei kannata vastata edes asiallisesti, koska se on loputon suo, vuodesta toiseen.
      Muutenhan khao lak palsta on ollut melko siisti ja hyviä asiallisia vastauksiakin on ollut asiallisiin kysymyksiin. Pidetään se sellaisena, ja jaetaan hienoja lomiamme muiden onnistujien kanssa.

    • aurinkoonmenossa

      Samaa mieltä, tällä palstalla on ollut todella asiallista ja hyödyllistä asiaa pääsääntöisesti. Oikein mukavia matkoja kaikille matkustustavasta riippumatta. Minulla enää reilu kuukausi lähtöön :-)

    • Pentti19

      Dreamlinerit on upeita, lue tiedot ja katso video Finnmatkojen sivuilta. Tykkäsin:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      112
      1992
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1427
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1285
    4. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      66
      1194
    5. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1187
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      112
      1090
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1020
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      986
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      788
    Aihe