Jaaha ne luatut kinkun paistelu rehevit

Katottaaha kettee ilimesttyy paikall, nyt kaikk kynnelle kykenevät tuttavat ja tutut paistelemmaan kinkkuu ja toivottelemmaa joului vähännii mukavil tai ihastuttavill immeisill ; D.

499

1461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EnKerroKukaOon

KÄÄKS!!! Näänkö mää oikkee, mitä tossa kuvassa o? Voi herttine sentää ja hohhoijaa!! Tuliko ees rahhaa!!??? Missäs ne kaikki muut o? Kinkku jo puoleksi syöty, vaa kettää ei näy!

• Ainaha sittee rahhoo tulloo ja mennee, eihän siin ou ku pakka : ). Ja osiks mennee hyvvää tarkotuksseen. Jaa´a hiljast oll, kukkaa ee tullunna vaikk puhe oll : (. Se o markkina arvo laskenna, pitännee laskkee tase, putjetti ja tehä johtopiätökssii siit.

• EdelleenkäänEnKerro

Tekosyitä, joilla lievitetään huonoa omaatuntoa tai joilla yritetään tietyntyyppinen ei toivottu käytös tehdä oikeutetuksi ;D
        Voi että :( Tuntuu kyllä pahalle..No, vielä aikaa, odotelllaan tässä...

• lässyttäjä_olet

älä viitti lässyttää paskaa!! Olet kuvottavin lässyttäjä mitä kuunaan täällä on kirjoitellut, ja ärsyttävän pieleen kirjoittelet murteellakin.

• Kato alias Ristokkii tull vast vierrailull kiirreilttää : ). Ain nii Aurinkkoiset jutut jott, näkköö jott Joulu o ; D)).

• MV.ltä

Ristoko???? Mää oon pitäny Ristoa niin empaattisena ja sellaisena syvällisenä ihmisenä. Mää uskon, että Risto on pohjimmiltaan sellainen oikeellisuudentajuinen, joka ymmärtää.

• On varmaa sellane, millo ee rolloo : D)). Tossun all sivviilis. Jännä muute ku nuit eevät ruppee ylläpitäjät selevittämmään. Vaattii nääs melekkee rekisteröitymisen, ett pystyt mont viesttii lähettämmää minnuutis. Tää vai vihjeeks erräill : ).

• MV.lä

En tiedä, mutta minulla vain sellainen tunne Ristosta, että hän näkee selkeästi oikean ja väärän. En osa sanoa hänen provoiluistaan. En tiedä, miksi ei olisi se lämmin ihminen, jonka kuvan olen hänestä saanut..Ei voi sanoa, koska ei tunne, eikä tiedä. Mutta jotenkinntuntuu, ettei kaikki ole läheskään sitä, miltä näyttää tai kuulostaa...
        Tuosta lopusta en tajunnut. Parempi niin...

• römpsämahalle
        yxkutale kirjoitti:

Kato alias Ristokkii tull vast vierrailull kiirreilttää : ). Ain nii Aurinkkoiset jutut jott, näkköö jott Joulu o ; D)).

Ähä, onko Risto astunut kutale römpsämahan pottuvarpaille, kun noin Ristoa haluaa parjata kaikesta negatiivisesta, mitä osakseen täällä ja ikävällä saa?!

Koita vaan kutale katsoa sitä napaasi, mikäli sen römpsäsi yli mitään napaasi edes näet! Siellä se suurin syyllinen on.

• Römpsämasu

Hauskinta täs on, ett jos ett ois Risto, oisit käynnä mulle jo kertomas henkilö kohtasest sen ; D)). Nyt on sitt turha ilimaanttuu Ristona kuittailemmaa. Kaikk huomovvaa sen ; D)). Mutt kuule jatkappa sie raahas morkkailujas, mie mänen nukkummaa. Hyvvii E kullan kuvvii siull : ).

• MV.ltä

Paitsi mää en huomaa. En olisi hoksannut ajatella tuota, enkä vieläkään tiedä, onko asia noin... liian monimutkaista mulle. Luulen pelkäksi provon höpinäksi ennemminki. Ihan sama, onko tuo Risto vai ei... Ja mitä tulee Kutaleen römpsämahaa,, niin eikö vaan naisilla ole römpsä ? Ei minusta Kutaleessa ole mitään vikaa. Olkaa kiltisti molemmat Siinä tai vejän korvatillikat molemmille. kauniita unia ja rauallista yötä!!!

Hmph :( No jo on kumma, on niinku pikku pennut!!!

• te_yksikertaiset
        MV.ltä kirjoitti:

Paitsi mää en huomaa. En olisi hoksannut ajatella tuota, enkä vieläkään tiedä, onko asia noin... liian monimutkaista mulle. Luulen pelkäksi provon höpinäksi ennemminki. Ihan sama, onko tuo Risto vai ei... Ja mitä tulee Kutaleen römpsämahaa,, niin eikö vaan naisilla ole römpsä ? Ei minusta Kutaleessa ole mitään vikaa. Olkaa kiltisti molemmat Siinä tai vejän korvatillikat molemmille. kauniita unia ja rauallista yötä!!!

Hmph :( No jo on kumma, on niinku pikku pennut!!!

mitäs provoja mv on kehitellyt Joulun pyhinä? Milloin aiot julkaisat seuraavan provosi? Aukaise jo vähän, mihin asiaan tällä kertaa liittyy, lapsen menetyksen kokeneillehan olet täällä jo riekkunut. Onhan sulla täällä yksi henkinen tuki, Kutale joka siunaa kaiken julmankin paskan mitä paskalävestäsi tänne päästät.

• Jotain_Tässä
        te_yksikertaiset kirjoitti:

mitäs provoja mv on kehitellyt Joulun pyhinä? Milloin aiot julkaisat seuraavan provosi? Aukaise jo vähän, mihin asiaan tällä kertaa liittyy, lapsen menetyksen kokeneillehan olet täällä jo riekkunut. Onhan sulla täällä yksi henkinen tuki, Kutale joka siunaa kaiken julmankin paskan mitä paskalävestäsi tänne päästät.

MV on lapseton, katkera heille joilla on lapsia, ja haluaa myös satuttaa heitä, jotka ovat menettänet lapsensa. MV on mustasukkainen tuosta läskimahaisesta kutaleestaan, nähty tässä kun on lueskeltu näitä ketjuja niin monet kerrat!

Kutale on vanhapoika, naiseton ollut koko ikänsä, estoinen, vittumainen, pikkusieluinen ja huumorintajuton siinä kohtaa kun joku heittää herjaa hänestä. On olevinaan vitsikäs, mutta vittumaisuus on niin pinnassa hänellä, että se vitsikkyys kääntyy itseään vastaan.

Joku on sanonut että yksi provo keskustelee itsensä kanssa näissä ketjissa (MV ja Kutale), saattaa olla hyvinkin todennäköistä tuokin.

• tyttydyttyyytydyy
        Jotain_Tässä kirjoitti:

MV on lapseton, katkera heille joilla on lapsia, ja haluaa myös satuttaa heitä, jotka ovat menettänet lapsensa. MV on mustasukkainen tuosta läskimahaisesta kutaleestaan, nähty tässä kun on lueskeltu näitä ketjuja niin monet kerrat!

Kutale on vanhapoika, naiseton ollut koko ikänsä, estoinen, vittumainen, pikkusieluinen ja huumorintajuton siinä kohtaa kun joku heittää herjaa hänestä. On olevinaan vitsikäs, mutta vittumaisuus on niin pinnassa hänellä, että se vitsikkyys kääntyy itseään vastaan.

Joku on sanonut että yksi provo keskustelee itsensä kanssa näissä ketjissa (MV ja Kutale), saattaa olla hyvinkin todennäköistä tuokin.

tuo pitikaalin ja lanttukukon hajuinen rölli käy intohimollakin välillä kirjoittelemassa ;D

• Jasmine_K
        tyttydyttyyytydyy kirjoitti:

tuo pitikaalin ja lanttukukon hajuinen rölli käy intohimollakin välillä kirjoittelemassa ;D

Hyii hitto!!!!!! Karsea mielikuva tuosta kuvotuksesta muutoinkin jo.

• MV.ltä
        Jotain_Tässä kirjoitti:

No, voisinhan minäkin sinusta keksiä jonkinlaisen mielikuvan noiden kirjoitustesi perusteella, mutta en kehtaa niin rumia tänne kirjoittaa ;D))
        Ainakaan stalkkauksesta sinua ei voi syyttää, kun noin huonosti tiedät minun asioistani: )
        Mitä sinun päivääsi kuuluu, mitkä ovat ensimmäiset tuntemukset?

• Sepä se. Oppi hajoita ja hallitse käyp heijjännii idolokiaan, niinkuin muutennii muailmall. Jätettää rollit rauhas levvyy soittammaan, liikkoo suavat julukissuut ; D.

• MV.ltä

Miten viikko alkanut? Minä kävin heti aamusta verikokeissa, kontrollissa. Täällä pakkanen nyt paukkuu ja sisälläkin on kylmä.
        Joko lahjakortin käytit?

• Nostanvanhaaketjua

Täältähän tämä vanha treffi ilmoitus löytyi. Mutta missäs on se nainen, jota kaipailet?

• vanahojakavelloo

ÄmmäVeeekö se siin perrääänkuuluttaa ihttiään ;D)))) noo, kylj se koht tulloo, uotas hetk ja toinnennii, kuha tajjuu että ihtehän se oun se vosu, jota kutale kaippos josku muinnoi.

• voikehveli

Sano muuta, vuosi vanhoja asioita.

• huhhuijaateidänkanas
        vanahojakavelloo kirjoitti:

ÄmmäVeeekö se siin perrääänkuuluttaa ihttiään ;D)))) noo, kylj se koht tulloo, uotas hetk ja toinnennii, kuha tajjuu että ihtehän se oun se vosu, jota kutale kaippos josku muinnoi.

Te otte yhtä hulluja kaikki tyynni.

• museoontollaset

niiiiiiiiiin last of seasonia tollanen letitetty parta kuin ton kutjakkeen profiilikuvassa.

• jiitee1

Tännekö siirryit, et kai minun takiani. En halua häiritä : (. Tuosta kuvasi tyylistä tykkään. Ja pito oli hyvä : ).

• YKooo

En itse tätä juttua nostanut tänne. Haluaako joku toiselta palstalta meidät pois? Ilo aina jutustella. ; ). Hyvä kun oli pitoa, eikä pyllykkä kipeytynyt : ).

• Äläkähäviä

; ) Hyvät yöt.

• jiitee1

Samoin sinulle : ) Tiedäthän minut, liikaa touhuamista. En vain osaa elää muulla tavalla. Jutustellaan toki jatkossakin.

• YKooo

No joo touhuuthan sinä liikaa kieltämäti ; ). Ja taidetaan olla liikkeelläkin eri aikaan? : D.

• jiitee1

Näin on. Kun on tottunut tällaiseen elämään, eikä ole ollut syytä muuttaa sitä. Sinulla ihan erilaiset rytmit elämässä. Emme olisi varmaan tavanneetkaan ilman nettiä, kai : ). Unille pakko mennä. Hyvät yöt taasen.

• YKooo

Ei varmaankaan, mutta silti ollut ihan mukavata ; D. Se on tämä työmiehen elämä tämmöstä. Hyviä unia toivotan : ).

• jiitee1

Pakko tunnustaa,että joskus olen kuvitellut tunnistavani sinut. Nyt en niin enää ajattele. Se on ollut palstan luomaa harhaa tietenkin. Mitäpä muuta : ). Kaikenlaisia juttuja täältä saa lukea. Luen ne positiiviset. Oletko treffeillä käynyt ?

• Ykooo

No ei ole tullut käytyä. Onhan nämä jänniä "tunnistus" paikkoja☺ On nuo jutut täällä jonkin verran rauhoittunut,ei kaikki negatiivisia ole. Join tuossa fruktoosi litkut, pitää viellä pari tuntia odotella toisiin verikokeeseen

• jiitee1

Vai sellaisia kokeita. Olen ollut itsekin samassa kokeessa joskus. Toivottovasti saat hyvät tulokset. Ystävänpäivä tulossa, lähden viikonlopuksi sukulaisten luo. Tehdään varmaan hyvää ruokaa ja jotain herkkuja myös. Aikas vetinen keli, ei tunnu yhtään helmikuulta. Eipä noita nastalenkkareita pitkään voi käyttää. Onko ollut mitä oireita ? Muistaakseni joskus vatsa- ja selkäkipuja.

• YKooo

Mahan takia kävin, ei oisi pitänyt virkkaa yö ja ilta janotuksesta. Siit hän se sit lähti. Märkä tosiaan on saisi vähän pakastua : ). Täällä tarvitsee nastarenkaita viellä aika pitkään, syrjätiet liukkaita. Käypi minunnii luona viikonlopulla kaakun syöjiä. Jaahah pitäs varmaan nukkumaan mennä ois aikaseen nousu tänään : D)). Hyviä öitä.

• jiitee1

Paljon Onnea ja hyvää viikonloppua : )

• YKooo

• SeÄMvee

Ihana, että olette kirjoitelleet täällä Jiitee ja Ykoo. En tämän enempää tänne. Toivon oikeasti sydämestäni kummallekkin kaikkea hyvää :)

• YKooo

Minnekkäs kiire?

• olkaahyvätvaa
        YKooo kirjoitti:

Minnekkäs kiire?

Ei mulla mihinkää kiire oo. Päätin vaa, että te saatte nyt kirjoitella toivottavasti rauhassa tähän ketjuun, jonka oot ite tehnyt ja minä nostanut ;D En viitti hämmentää enempää :D Nakkelis kokkelis, mää meen taas..

• YKooo

Joku päivä laitoin toisaalle aloituksees vastinetta : D)).

• seÄmmäveevaimikäseOlikaa

Ei mutta, pitäähän mun toivottaa hyvää ystävänpäivää teille!! Sori sori, mää en ihan oikeesti eilen muistanut tätä ystävänpäivää, joten enhän mää nyt voi olla toivottamatta sitä teille!!

• YKooo

ÄmmäVeelekkin hyvää ystävänpäivää

• jiitee1

Hyvää Ystävänpäivää teille palstaystävät ! En ole teitä unohtanut. Lämmin halaus teille molemmille : ).

• YKooo

Kuin myös : ). Mites muuten reissu meni?

• ÄmmäVee
        jiitee1 kirjoitti:

Hyvää Ystävänpäivää teille palstaystävät ! En ole teitä unohtanut. Lämmin halaus teille molemmille : ).

Kiitos mollemmille :)

• jiitee1
        YKooo kirjoitti:

Kuin myös : ). Mites muuten reissu meni?

Reissussa edelleen. Huomenna aamulla kotiin : ) Hyvät yöt.

• YKooo

Hyviä öitä. Väsyttääkin niin maan perusteellisesti, rupeankin nukkumaan aika pikaisesti.

• YKooo

Jokos Jiitee on kotiutunut? : ).

• jiitee1

Olenpa kyllä. Taisin taas saada jonkun viruksen, kun tökkii niin pahasti : (. Mites olet itse voinut ? Onko influenssa jo podettu ?

• YKooo

Ei ole, piikki varmaan auttanut. Siinähän tuo römppäkin taitaa korjautua. Kokeet olivat aika hyvät, ei taida vielä viikatemies viedäkkään. Mihinkä se tökkii?

• jiitee1

No ihan joka kohtaan. Aloitin megavitamiinit, jospa ne tehoaisivat. Sinullakin noita kremppoja, onneksi ei vakavampaa kuitenkaan. Mitä uutta elämääsi kuuluu ? Vai oletko entiseen tyytyväinen ?

• YKooo

Niitä näköjään tulee vanhemmite : ). Eipä mitään erikoista kuulu, kaiken näköistäkiirettä. Verot pitäisi täyttää ensi viikonlopulla varmaankin. Melko tyytyväinen ; ). Meinasitko katsoa Ameriikan unelma vävyt? Mites sinun unelmat edistyy?Tuossa joutessani katselin maatontteja, silmään pisti mielenkiintoinen saari 2,6ha.

• jiitee1

Vaihdoin Avalle, minkäslainen formaatti lienee. Ei oikein jaksa unelmoida kipeenä, muuta kuin paremmasta olosta. Saaresta unelmoit ? Meressä vai järvessä parempi ?
        Jos olisimme tuttuja, voisin auttaa verojutuissa : ).

• YKooo

No en oikeastaan unelmoi, noita mielenkiintoisia ajatelmia tulee silloin tällöin : ). Järvessä tuo saari, rannalta matkaa 800 metriä (ei mielestäni kallis alta 10000e). Kyllä apu kelpaisi, on niissä tarkkana oltava : ). Taidan rueta nyt ettonoimaan. Hyvät yöt ja paranemisia : ).

• jiitee1

Aika halpa saareksi. Olisin luullut summaksi x 5. Tosin en ole seurannut hintatasoa, koska olen toistaiseksi tyytyväinen nykyasumiseeni : ). Ja eikös naapurimaalaiset ole myymässä suomalaisia mökkejään. Hyvä idea mennä nukkumaan. Rentouttavia unia : ).

• YKooo

Sitä hintaa minäkin ihmettelen, mikä jippo lie : ). Ympäristö vedestä löytyy harjusta, kuhaa yms. apetta nam. Noh löytykö suosikkii noista Avan kantitaattiloista? : ).

• jiitee1

Aika samantasoisia tyyppejä mielestäni. Mielenkiintoista tuossa tuo kavereiden ja perheen osallistuminen valintaan. Viihdeohjelma on aina viihdeohjelma. Tuskin tosissaan ovat kuitenkaan. Oletko pilkillä käynyt ?
        Megavitamiinit auttoivat, olo on miltei hyvä : ). Millä euromäärällä tulisit toimeen /kk. Siis minimisumma ?

• YKooo

Itse en katsonut tuota ohjelmaa, en tiedä miksi (muutaman minuutin) ; ). En ole kerennyt pilkittämän, valtion luvan kävin kyllä viime viikolla R:ltä. Vettä kuulemma aika paljon jään päällä. Minä olen juonut muutaman noita tehojuomia niidekin pitäisi vastustuskykyä kohottaa. Aika vaikea sanoa euro summia. Muuten varmaankin voisi tulla pienelläkin toimeen, mutta sähköt ja vakuutukset vievät joskus aimo summan euroja. Vasta kysymys : ), miten paljon sinun puhelin laskut ovat ja suurimmat vuotuiset menot : ).

• onkohaseihanreeli
        YKooo kirjoitti:

Itse en katsonut tuota ohjelmaa, en tiedä miksi (muutaman minuutin) ; ). En ole kerennyt pilkittämän, valtion luvan kävin kyllä viime viikolla R:ltä. Vettä kuulemma aika paljon jään päällä. Minä olen juonut muutaman noita tehojuomia niidekin pitäisi vastustuskykyä kohottaa. Aika vaikea sanoa euro summia. Muuten varmaankin voisi tulla pienelläkin toimeen, mutta sähköt ja vakuutukset vievät joskus aimo summan euroja. Vasta kysymys : ), miten paljon sinun puhelin laskut ovat ja suurimmat vuotuiset menot : ).

kelppoo sitä ny juttuloissa jiiteen kans olla, kun ämmäveee on oikkeen viralliset luvat kahenkeskiseen antanu ;D)))))))))

• YKooo

Katsos sopu sijaa antaa : ).

• jiitee1
        YKooo kirjoitti:

Ethän mitään yksityistä kysynytkään : ). Suurimmat menot, hmmmm.. Ehkä ne ovat remppaan ja matkusteluun menevät. Puhelinlaskuni riippuu vuodenajasta ja töitten määrästä. Varmaan ihan normi naisen kulut. Onneksi aina tulot on olleet menoja suuremmat. Remppaa teen/teetän sitä mukaa, kun rahaa riittää. Niin palstasisko on ollut jossain ? Kerropa jotain, mitä et aiemmin ole kertonut ?

• YKooo

En koskaan ; D)). No viime viikolla oli väitellyt Tohtorinna kyydissä pelkääjän paikalla ja näin sukulais Olympia voittajaa : ). Mitäs sinä paljastaisit? Se tuo palstasisko muuttunut ujoksi : ).

• jiitee1

Nyt lyö aivot tyhjää : (. Pitänee toivotella hyvät yöt : ).

• YKooo

Mikä se nyt tyhjään aivot laitto lyömään?

• näkimiehen

Nukku-Matti. Oletko nyt mustis?

• YKooo

Varmaan nähnyt useammankin. En, paljoa ; D.

• jiitee1

Olen miettinyt mitä uutta kertoisin. En tällä kertaa keksi, mutta ehkä myöhemmin. Mustis, et kai nyt sentään : ). Meni vähän myöhään tämä jutustelu, oletkohan edes täällä enää ? Aiotko hiihtämään huomenna ?

• YKooo

Vielä ollaan ja Seagalia katsotaan : ). Ei sitä koskaan tiedä ; D. Pitää ne verot varmaan tehdä ja vähän siivotakkin tänään. Onkos kahvi kutsuja tullut? : ).

• jiitee1

Kahvikutsuja ? Päiväkahvi vai ? : ) Ei nyt ole näkynyt minkäänlaisia kutsuja. Et ole lähettänyt ; ). Eikös noita veroja tehdä nykyään netissä ? Minulla on helppoa, verot on joka vuosi samat. Kolmasosa palkasta menee, ja sillähän elättää ainakin yhden työttömän tai mihin ne nyt yleensä menevätkään. Oletkos ikävälle kirjoitellut ?

• YKooo

No alvit pitänee nettiin tehä, mutta muut tien paperille saavat verovirkkailijattii muuta tehä kun pelekästään tietokoneen näyttöä tuijotella : ). Helppohan ne on tehdä vähennykset laskeskelee kuitit ja merkkailee. Tokko nuo työttömille menee. Eikös sinulla ollu joku, joka yritteli tehdä tuttavuutta? : ). Aika vähän kirjoitellut ikävälle : ).

• jiitee1

Joku : ). Hyvää yötä.

• YKooo

En utele, muuten vaan kyselin : ). Hyviä öitä : ).

• jiitee1

Luulen, että melko monelle sinkuksi tiedetylle tai luullulle tehdään ehdotuksia ja yritetään tutustua. Kuka milläkin motiivilla. Aina ei tiedä .. Vähän väsynyt tähän koko systeemiin. Siksi kai täällä nimettömänä : ). Tsemppiä verojutskiin ja mukavaa lauantaipäivää. Lähden asioille, ehkä illalla takaisin.

• YKooo

Odotelaan, innolla mitä ostelet? ; D.

• YKooo

Nyt Hyvät yöt. Odotan innolla paljastuksia ; ).

• JokoseonJoulu

Tuntuis, että vastahan se oli. Kyllä aika rientää.

• Ämmäveeluistelusta

Ihana kuulas päivä. Aurinko pilkistää, pakkasta vain asteen verran alle nollan. Ihana oli käydä aamulla merellä :)
      oletko Jiiitee käynyt jäällä hiihtämässä?
      Oletteko potkustelleet, käyttäneet potkuria/ potkukelkkaa? Omistatteko sellaisen?
      Jiiitee toisella palstalla kirjoitit luistimista. Luistelu on ihanaa. Tuo alkoi minua kinnostamaan. Tosin harvoin aikuisena tulee enää luisteltua. Lapsena/nuorena harrastin sitä ja siitä on jäänyt kaipaus kevyeen, painottomaan vauhtiin. Kentillä / hallilla ei juurikaan näy aikuisia naisluistelijoita. Yleensä aikuiset luistelijat ovat jääkiekkoa pelaavia miehiä. Jos naisia näkyy, yleensä he ovat siellä lapsinensa. Yksinäisiä naisia ei näy! Olen joskus miettinytkin, että jos olisi piilossa lampi, voisin siellä luistella muutamat kahdeksikot :D Missä Jiitee luistelet? Käytkö jäähallilla? Harmittaa, kun en meinaa kehdata mennä näin vanhana luistelemaan yksikseni :( Missä obat luistelevat naiset????? Muistatko sinä Jiitee, miten tehtiin kuu? Lapsuudesta tuttu kuvio ja jäänyt tuosta lämmin muisto :)
      Kirjanpito vie järjen, siihen en puutu ja yritysverotus vie hengen, joten sitä en halua nyt ajatella ;D
      Muuten ihan karsee tuo mun nimimerkki Ämmävee :D))

• semmostavielä

Lisään vielä verotuksesta, että mikroyritys ja Oy on sellainen yhtälö, että huh huh...Ja etenkin, jos myy omaa työtään..

• YKooo

Mikäs tuossa nyt : D)). Kuitit lärätty ja kirjattu. Km laskettu. Poistoja laskelmia, alveja, tuloutuksia, vähennyksiä. Mukava välillä laskeskella ja pohtia : D. Ilmankos nuo Suomalais yritykset hoitavat hommansa hyvin. Turvatiimi omistus oli jännä homma, Tekivät kaiken moisia osake splippauksia ja muuta lopuksi piensioittajat saatiin halvalla pellolle ja imuroitiin osakkeet. Myytiin sen jalkeen Norjaan. Ainut vain, ettei rahoja ole kuulunut imetyistä osakkeista. Mutta toivotaan onnea ja menestystä kyseiselle yhtiölle.

• Ämmäveeltä
        YKooo kirjoitti:

Mikäs tuossa nyt : D)). Kuitit lärätty ja kirjattu. Km laskettu. Poistoja laskelmia, alveja, tuloutuksia, vähennyksiä. Mukava välillä laskeskella ja pohtia : D. Ilmankos nuo Suomalais yritykset hoitavat hommansa hyvin. Turvatiimi omistus oli jännä homma, Tekivät kaiken moisia osake splippauksia ja muuta lopuksi piensioittajat saatiin halvalla pellolle ja imuroitiin osakkeet. Myytiin sen jalkeen Norjaan. Ainut vain, ettei rahoja ole kuulunut imetyistä osakkeista. Mutta toivotaan onnea ja menestystä kyseiselle yhtiölle.

Inhoon, inhoon ja sanoinko, että inhoooon!!! Siis tuohan on normi osakekuvio!!! En halua sekaantua tuohon, eikä äly edes riitä!! En omista osakkeita, enkä halua omistaa. Entäs te? Ja olen hirveän huono matikassa!!! Tykkään vaan yksinkertaisesta elämästä. Mieluiten viipyisin keittössä vuoroin ruokaa ja vuoroin leipoen muutaman tunnin päivässä ja kaikki muu menee siinä sivussa :D Saavat muut, älykkäämmät, kaikki kunnia heille, tehdä nuo sijoitukset...Sanoisin, että miesten hommaa :D

• YKooo

Empä enää taida paljoa sijoitella osakkeisiin luotto meni siihen. No no eipäs olla sovinisti ; D)). Vai luistelemaan, pyllykkäs menisi kuitenkin kipeäksi. Tunnustaa täytyy, ei ole luistimet ollut kuin kerran korkeintaan kaksi jalassa : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Empä enää taida paljoa sijoitella osakkeisiin luotto meni siihen. No no eipäs olla sovinisti ; D)). Vai luistelemaan, pyllykkäs menisi kuitenkin kipeäksi. Tunnustaa täytyy, ei ole luistimet ollut kuin kerran korkeintaan kaksi jalassa : ).

Taidan olla enemmin sovinisti kuin feministi :D Vanhanaikaisen kasvatuksen tulos. Oikeastaan Taipumukseni ovat enemminkin keittöön ja hoivaamiseen liittyviä..Mitkä tämän päivän mietteet, muta kuin paperihommia? Oletko saunonut tälle iltaa? Entä oletko koskaan kuivattanut, pakastanut vastoja?

• YKooo

Justiinsa tulin, saunasta ; D. No en ole, kuka nyt itseään piiskais. Illan mietteitä, mitähä nohevaa ikävälle laittas : D)). Ja lukeeko monta tuttavaa näitä : D)).

• ÄmmäVee

Naututko, myös saunasta? niin jotkut ne mieluummin piiskaavat toisia, makukysymys. löysin jo Ikävältä aloituksesi ;) Siinä puhuttiin jotain tulivuoresta ja kaakeleista ;D
        Hyvää yötä Hassu :) .Mitähän Jiitee ostellut....

• YKooo

Ikävä kyllä ei ollut : D. Yhteen olen tänään vastannut.

• jiitee1

Ostelin askartelutarvikkeita ja ruokaa myös. No siinähän se ilta meni koruja tehdessä ja kukkoja paistaessa : ). Kyllä ovat hyviä. Olen kokeillut vähän retkiluistelua lainaluistimilla, omia en vielä ostanut. Ovat aikas kalliita. Ulkojäillä harjoitellut olen, ihan aloittelija siinä. En kuitenkaan kaatunut. Halliin asti en ole päässyt. Keväällä parasta murtsikka keväthangilla auringon paisteessa ja jäällä ihan kaikkein upeinta : ). Niin monikohan tuttu täällä on lukemassa ? 0- ?

• jiitee1

Ja Hyvät yöt palstalaisille : )

• YKooo

Kukkoja? Kestääkö nuo jäät, yksi kelkka jo humpsahtanut jäihin täällä päin. Kellekkäs koruja? Oletko joutunut muuten tänä vuonna alveja tekemään?, kun tänään pitäisi yrittää etsiä vero netistä sitä kohtaa.

• YKooo
        jiitee1 kirjoitti:

Ja Hyvät yöt palstalaisille : )

Kuin myös : ).

• ÄmmäVee
        jiitee1 kirjoitti:

Ostelin askartelutarvikkeita ja ruokaa myös. No siinähän se ilta meni koruja tehdessä ja kukkoja paistaessa : ). Kyllä ovat hyviä. Olen kokeillut vähän retkiluistelua lainaluistimilla, omia en vielä ostanut. Ovat aikas kalliita. Ulkojäillä harjoitellut olen, ihan aloittelija siinä. En kuitenkaan kaatunut. Halliin asti en ole päässyt. Keväällä parasta murtsikka keväthangilla auringon paisteessa ja jäällä ihan kaikkein upeinta : ). Niin monikohan tuttu täällä on lukemassa ? 0- ?

Kkuulostaa hienolle tuollainen liikunnallisuus ja kadehdittavalle myös! Ain niin tosiaan retkiluistelu! en muistanut, että sellainenkin on olemassa. olen joskus lukenut siitä ja se vaikutti todella huipulta. Päääsee luontoon ja on tilaa.Tuo pitää laittaa korvan taakse.
        hiihtämisessä olen surkea, enkä jostain syystä jaksa innostua siitä. olisinkohan aikoinaan saanut koulussa myrkytyksen, kun piti vanhempien sisaruksien ja välillä äitinikin kaks metrisillä yrittää mennä ;D Mutta hiihtäjien menoa on mukava katsella. oletko Jiitee koskaan kokeillut hiihtosuunnistusta?
        Korujakin olet tehnyt! Voi että sekin kuulostaa niin mielenkiintoiselta! Millaisia koruja teet? Mitä materiaaleja käytät? Sulla hallussa monenlaiset taidot! Ihailtavaa! Muidtaakseni myös ompelit ja askertelit kortteja? minä olen huono kaikessa askartelu ja ompeluhommissa.
        Mitä kukkoja teit? Ne kyllä älyttömän hyviä...Oliko sinulla käytössä leivinuunia?
        Nyt kyllä tuli hirveästi kysymyksiä sinulle Jiitee., juttusi ovat niin mielenkiintoisi,a, että herää uteliaisuus :)
        Ykoo.lla uusi kuva. Silmälasini ovat käyneet tehottomiksi, näössäni ei siis ole vikaa ;) En ole raskinut uusia hankkia vielä. Jos joku päivä en löydä ovesta ulos, alan harkitsemaan :)

• YKooo

Onhan sulla suurennuslasi, tietokoneessa : D)). Melkoinen Alvin etsintä oli tänäpäivänä, mutta löytyhän se : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Onhan sulla suurennuslasi, tietokoneessa : D)). Melkoinen Alvin etsintä oli tänäpäivänä, mutta löytyhän se : ).

Nuista alveista, eikö se ole palveluista ja tavaroista 24 pros. Mitäthä myyt? Maanviljelijät kuuluu matalan alvin piiriin, ruuan tuottajat..kirjat ja lehdet tais olla myös mata alvisia...Kaupoissa monenlaista artikkeli, mutta siellähän ohjelmat laskee suoraan nuo alvit...
        Eo osaa käyttää suurennuslasia tässä koneessa :D)) Tunnjsta, ottaa luonnonpäälle, kun en nöe...Mutta veikkaisin tuota simpukankuorista tehdyksi?
        Kohta taas reissuun viikoksi :)

• YKooo

Myyny mitään vähentelin vain : ). Toiset reissuavat viikonlopulla, sinä viikolla : D)).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Myyny mitään vähentelin vain : ). Toiset reissuavat viikonlopulla, sinä viikolla : D)).

Höh, oottiappa nyt...Et myynyt :D kerroppa tarkemmin, mistä vähentelit, jos et myynnistä :D Voiko alvit myydä :D)) Ööööö...pää solmuun menee...Onneks en ole ammagiltani kirjanpitäjä, hatun nosto heille!!!,
        No reissu ku reissu, pois kuitenkin....Jotkuthan ovat reissutöissäkin :)
        Heipat teille!

• jiitee1

Lupasin kummilapsen tytölle kaulakorun ja teinkin sen. Aika nätti tuli. Tein sen hänen oman ohjeensa mukaan. Sellainen blingbling : ) Leivoin muikkukukkoja ihan aidoista aineksista, kun sain ystävältä hyvän ohjeen. Tällä kertaa paistoin kiertoilmauunissa, kesäisin paistelen enemmän leivinuunissa. Luistelemassa olen käynyt viikkoja sitten, kun oli hyvät jäät. Hiihtämässä ja laskettelemassa lähiaikoina : ). Kysyisin YK:lta, miten ennätät kirjoitella täällä noinkin paljon. En tietysti valita, mutta minulla on jostain syystä huono omatunto, jollen ennätä kirjoitella tänne. Ja kun olet varattukin, sitä enemmän ihmettelen.

• YKooo

Varattu : D)), yrittää pussiin puhua : ). Enköhän viettäs aikaa muualla silloin ; ). Jaa`a, hyvä kysymys, sitä olen itsekkin ihmetellyt : ). Eläkä kärsi omasta tunnosta, kirjotat silloin kun jaksat ja kerkeät. Ressiä on turha ottaa näistä : ). Mites hiihtoloma sinulla alkaa?

• jiitee1

Etkö uskalla tunnustaa : ). En kerro kellekkään : ). Eipä ala ollenkaan, loma. Töitä paiskin koko viikon. Lapselliset viettää lomaa, suon sen heille. Mitäs aiot itse puuhailla lomalla ?

• YKooo

Sen sanon, jos olet googlaillunna osotettani ja löytänä jotain nuorikkoja kirjoittelemasta. Ikäväkseni voin sanoa ettei ole minun emäntä tuo kirjoittelia : D. Lomat on pidetty jo jouluna, pääsiäisloma sitten seuraava on. Kyllä se pitäisi pilkillä keretä käymään vielä tänä talvena. Olisihan nuo SM-pilkittii lähettyvillä tänä vuonna, mutta ei ole kuntoa juosta tartissa 8-10 km.

• jiitee1

No sittenhän .... ....., kun on tuo karkauspäiväkin ihan kohta ; ). Johan tässä on seurusteltu hyvän aikaa. Vai mitä olet mieltä ? : ). En ole googletellut osoitteita enkä muutakaan. Olen suoralinjainen senkin suhteen. Mikäs on kunnon vienyt ? Ne kivutko vai joku muu ?

• YKooo

Hyvä kun muistutit, pitääpä pysytellä kotosalla silloin ; ). Minkälainenkas mekko ois hakusessa? Ikä varmaankin vienyt. Viimeksikään en kerennyt juosta kun reilun 5 km:ä. Kaikkee muuta tuli, kun kisa ahvenia : D. Se oli 1986, olitko vielä silloin maisemissa vai pilke isin silmäkulmassa.

• jiitee1

Taidat kiusata : ). On muuten maanantai ja työpäivä. Voit saada useampia kosintoja. Koko pakka varattava kangasta. Onko aamuvuoro huomenna ?

• YKooo

Minäkö, en koskaan ; ). Ilta, mutta pitää pyörähtää aamusta kaupungissa. Onneksi töissä ei ole naisia ollenkaan, suorilla kotiin ilman missään käyntiä sitten : ). Oletko milloin viimeksi tehnyt mekkoa tai hametta?

• jiitee1
        YKooo kirjoitti:

Minäkö, en koskaan ; ). Ilta, mutta pitää pyörähtää aamusta kaupungissa. Onneksi töissä ei ole naisia ollenkaan, suorilla kotiin ilman missään käyntiä sitten : ). Oletko milloin viimeksi tehnyt mekkoa tai hametta?

Voisin tehdäkin, jos olisi kangasta. Ei tule itse ostettua, kun valmiina saa helposti ja nopeasti vaatteita. Tällainen työhullu ei paljon vaatteita tarvitse. Vapaa-ajalla urheilukamppeita ja harvoin juhlissa/baarissa tyköistuva mekko ja korkkarit. Siinäpä ne. Reissuilla farkut ja hellemekko. Miten itse pukeudut ? Kerroppa : )

• YKooo

Kotosalla aika vähän päällä, joskus kiire tulee, jos ovi kopsahtaa ; D)). Liikkuissa kaupungissa tai muualla yleensä farkut lyhyhihanen paita ja lenkkarit. Takki johon sopii kukkaro ja kännykkä. Talvella sillä erotuksella, että toppahousut. Joskus juhlissa se puku, nahkakengillä, ilmankravattia : ). Onkohan enää hamekankaita missään?

• jiitee1

No onhan niitä kangaskaupoissa. Mutta ei tarvitse minua varten ostaa. Todennäköisesti olen työmatkalla koko päivän, en jouda kosimaan ketään : ). Oletko itse tehnyt profiilikuvan figuurin ?

• YKooo

En ole, varmaan jostain päin maailmaa hommattu : ). Ainainen kiire sinulla tuntuu olevan : ). Mitäpäs kummityttösi tykkäsi korusta? Mistä teit?

• jiitee1

Ei minulla ole kiire, minulla on vain paljon mielenkiinnon kohteita ja tekemistä. Tai on kiire ennen joulua, ei muulloin. Tykkäsi kovasti, aion tehdä myös rannerenkaan. Rautalangasta, ohuesta ja kaikenlaista härpäkettä päälle. Voisin laittaa kuvan, jos ei tunnistaisi siitä. Suunnittelen matkaa loppuvuodesta kaverin kanssa, ehkä Krabille.
        Et ole kertonut pitkään aikaan, mitä ihastuksillesi kuuluu. Vai onko vaihtuneet ?

• YKooo

Viilettelevät pitkin maita ja mantuja ; D. Yhen kanssa taidetaan pikkusen härnätä toisiamme minä täällä, hän jossakin muualla ; D)). Krabille missäs se on? Miten laittaisit kuvan, ei kait niin nuori käy täällä. Laita vain : ).

• jiitee1

Niinpä, mutta koru on jo tytöllä, en ottanut kuvaa. Harmi : (. Thaimaassahan se.
        Kiitos jutskailusta, pitänee nukkumaan pian. Hyvät yöt : )

• YKooo

Niin pitää : ). Pitkän matkan loma. Kiitos itsellesi ja leppoisia öitä : ).

• luntatupaan

Miksei tuo "jiitee1" ja "YKoo" sovi treffejä keskenänsä? Näin naisena sanoisin, että nainen on kiinnostunut miehestä ja kyseinen mies naisesta, silti täällä vuosia venyvät? Tehkää nyt herttinen jotain tuon tilanteenne edistymiseksi, jotain konkreettisempaa, kuin palstalla olo!! Tuo on jo pyhäinhäväistys, koska moni täällä itkee yksipuolisia tunteitaan ja teillä kummallakin kiinnostus, ettekä silti toimi.

• YKooo

Ainahan sitä on yritetty ; D. Mikäs kiire o : ). Hyviä illan jatkoja palailen aika myöhään n. 1.15

• ÄmmäVeekinpuuttuu
        YKooo kirjoitti:

Ainahan sitä on yritetty ; D. Mikäs kiire o : ). Hyviä illan jatkoja palailen aika myöhään n. 1.15

Huono yritys ollut, koska vielä täällä ootte. Yritä uudelleen
        kutale, hanakammin. Te annatte mulle kohta tukkapöllyä patistuksestani kaverit, mutta yrittäisitte edes...Olen samaa mieltä tuon luntatupaan kirjoittajan kanssa. Nyt pakko kaasuttaa tai myöhästyn. Te olette ihania molemmat. Ette saa päästää toisianne menemään.

• jiitee1

Voi sinua MV : ). Itse olet ihana. Siinä on vain se pointti, että en luovu periaatteistani. Jos . . olisi vapaa, asia olisi ihan toisin. Voihan täällä kirjoitella muutenkin, ilman sen kummempia päämääriä, jos kerran huvittaa : ). Hyvät yöt palstakamuille.

• YKooo

; ) Vai niin. Turvallisempaakin täällä jutustella ja harvoin riitojakin tulee. Nukkukaa hyvin : ).

• jiitee1

Minä vain olen joistain asioista aikas varma. Tosin intuitioni on joskus mennyt täysin pieleen, että silleen : ) Turvallistapa hyvinkin. Tuskin näitä meidän juttuja kovin moni viitsii lukea. Tai jos lukee, niin hyvä niin. Voivat kommentoida halutessaan : ) Mistäköhän saisimme riidan aikaiseksi ?

• YKooo

Kaihertanut kysymys, oletko JT vasenkätinen? Ei varmaan täällä saada riitaa aikaiseksi. Toden näköisesti matkustamisesta saisi, jos oikein yritettäs ; D)). Siis leikkimielisen riidan : ).

• jiitee1
        YKooo kirjoitti:

Kaihertanut kysymys, oletko JT vasenkätinen? Ei varmaan täällä saada riitaa aikaiseksi. Toden näköisesti matkustamisesta saisi, jos oikein yritettäs ; D)). Siis leikkimielisen riidan : ).

Enpä ole, onneksi. Enkä kehtaa tuhlata aikaa riitelyyn : ). Ajanhukkaa. Mieluummin lähden lenkille tai jotain muuta. Aikas ihanaa aikaa, kun kevät lähestyy kovaa vauhtia. Kysynpä minäkin sinulta, mikä on kengänkokosi ?

• YKooo

Mikäs onni se nyt on : ). 11,5 Muuten menis pienempikin, mutta leveyttä ei löydy kenkilöistä. Sievi ja adidas siinäpä ne merkitkin : ). Missä olet kevättä nähnyt? tiällä sataa koko ajan lunta.

• jiitee1

Ajattelen yleensä positiivisesti. Lasi on silloin aina puoliksi täynnä : ). Valo lisääntyy täällä koko ajan : ) ja oikeakätiselle elämä helpompaa kaikin puolin. Olen sen huomannut kavereistani. Ja nyt lenkille ja sitten töihin. Hyvää työpäivää.

• YKooo

Samoin : ). Miepä lähen soppailemmaan ; D)). Iltaseen siis : ).

• YKooo

Onkos ketään kotona : ).

• jiitee1

En kuullut koputusta : ) Luulin sinun ilmestyvän vasta klo 1. Mitäs touhuat ?

• YKooo

Eihän nyt perjantaina töihin mennä, jos yhteen muilloin tehdään : D. Kuuntelen ylexää ja töllöä katselen. Tässä yksi päivä joutessa katselin instran kuvia, löytyiskö jänniä kuvia. Eräs naama näytti jotenkin tutulta, et arvaa kukapa oli?

• jiitee1

No ei ainakaan minun : ). Olisiko omasi ?Tuo ylex ja instra minulle aika outoja. Pitänee tutustua. Kokeilin tänään nettiarpoja, ei olisi kannattanut. Yksi voitto ja muut ei : (.

• YKooo

Tiedä vaikka olisitkin ; D. Muistatko sen keltahameisen, hän oli 98% varmuudella : ). Älä rupea nettiarpoja ostelemaan, niihin menee raha hukkaan. Itsekkin ostin vielä 4 jouluässää, ei tullut kun vitonen. Mites muuten, joko pääsiäinen mielessä?

• jiitee1

Enpä mieti juhlapäiviä sen kummemmin. Vai keltahameinen kiinnostaa. Minä se en ole, tiedän kyllä muutaman, jolla on ollut. Olen herännyt jo klo 6, joten väsyttää aikas paljon. Hyvät yöt : ).

• YKooo

Eipä hän tuttuja ole, mistä lie sinne tiedostoon silloin tullut. Itsekkin menin nukkumaan kahden maissa ja heräilin siinä seittemän maissa : D. Pitäs varmaan mennä kanssa nukkumaan. Keväisiä unia sinnekkin : ).

• KirjoillaEriOsoitteessa

Älkää stalkatko ihmisten ip osoitteita. Monet haluavat avautua täällä luottaen anonyymiyteensä.

• YKooo

No onneksi en ole noin noheva tietokoneen kanssa : ). Toisaalta tuo voisi olla jännääkin hommaa.

• ÄmmäVeee

Lähtöni siirtyi tämän päivän iltaa. Eilen tulikin oltua oikein urakalla ikävä palstalla.. Tuli mieleeni, että silloin, kun aloitin kirjoiyyamaan Kutaleen ketjuun olin vielä hyvässä kunnossa, eikä sairaudesta tietoakaan. Välillä tein 11 päivääkin putkeen töitä keikkalaisena. Monen kilometrin kävelylenkkejä Ja harrastin liikuntaa esim. Piltesta. Kaikki on muuttunut. Menen melkeimpä päivän kerrallaan. Reissuno koskeekin sairastumistani. Se alkoi huimauksella, joka paheni kokonajan, pikku hiljaa mukaan tulivat muitakin oireita.
      Minusta on ollut hauska jutella tässä ketjussa :) Ja ihana Jt, että tulit takaisin. Se merkitsee minulle enemmän, kuin tiedät.
      Mukavaa päivää tänne,sekä viikkoa ja tehkää sillä aikaa jotain jänskää ;)
      Vielä vasenkätisyydestä. Lähisuvussani niin paljon vasenkätisiä, että täytyy ihmetellä olen itse oikea kätinen :D Minulle onkin syntynyt heidän kauttaan mielikuva, että vasenkätiset ovat luovia, taiteellisia, älykkäitä ja herkkiä...
      Kaikkea hyvää vain kaikille jatkossakin...Hottis tais lähteä lopullisesti...

• YKooo

Hyvää reissu viikkoa, yritä jaksella. Kohta taas viikonloppu : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Hyvää reissu viikkoa, yritä jaksella. Kohta taas viikonloppu : ).

Siis täytyy ihmetellä, etten ole itse vasen kätinen oli tarkoitukseni kirjoittaa. Sukulaisteni kohdalla ainut hankaluus vasenkätisenä olosta, on tullut vastaan koulun käsityö tunneilla, muutoin siitä ei ole ollut kuulemma mitään haittaa, vaikeuksia. Sanoisin, että se on meidän suvussa jopa niin normaalia, että sitä ei ajattele sen kummemmin. Se on kuin oikeakätisyys, mutta vasenkätisyytenä :D
        Kaikkea hyvää ja suloista lauantain jatkoa niin Jt.lle, Ykoo.lle, kuin kaikkille muillekkin. Täällä pastaa muuyen AURINKO :D))

• YKooo

Niin vilahtelloo täälläkin vai mikä lie ilmiö : D.

• outovaloko
        YKooo kirjoitti:

Niin vilahtelloo täälläkin vai mikä lie ilmiö : D.

Jos se onnii uhuvo :O Ny pulled porkin tekoon, ollut aamun uunissa.........stepaten keittiöön...

• YKooo

Voipi ollakkii : ). Vai kiusattuu possuu : P...... . Olko etes hyvvee?

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Voipi ollakkii : ). Vai kiusattuu possuu : P...... . Olko etes hyvvee?

Pahhaa oli. Et ois tykänny. Hirveän mureaa ja mehevää, hyi!

• YKooo

Hyi lihaa, kuka se sitä enää syöpi☺justiin sottailin aika paljon tuolla 24 chatissa porukkaa, mikähän sinne vetää

• SeRumanimimerkki
        YKooo kirjoitti:

Hyi lihaa, kuka se sitä enää syöpi☺justiin sottailin aika paljon tuolla 24 chatissa porukkaa, mikähän sinne vetää

Söin mää kevyen appelsiinki, nii kertaaa!!! Mikä se sellainen sätti on? En ole kuullutkaan. En harrasta, ei uskalla. Jää pian koukkuun tai tuskimpa, jos ei ole tällaisia pribaatti ketjuja ;) En osaa sanoa, mikä vetää. Olisiko yksinäisyys, seuran puute,helppous..en tiedä. Miltä siellä vaikutti? Tykkäsitkö?

• YKooo

Minä söin tänään pomelonia nam. Kohta korkkaan siiterin, siis holittoman ; D. Tuolta ylälaidasta löytyy. En ole siellä käynyt tutustumassa, kun ei ole ketään tuttuja siellä ; D. Kieltämättä pääsisin sisään, mutta ei nyt joka paikkaan kehtaa ajautua : ). Taas tänään kävi se lapinharakka. Oletkos itse ponkannut mitä lähiaikoina?

• ÄmmäVee

No niimpä onkin. Niin hätäiseen tutkailen näitä sivuja, ettei kaikki osu silmiini. Vielä tämä huono näkö. Silmien väliin tulee inhottava olo sihdatessa ja kirjoitusvirheitä enemmän :D Hyvä muuten, kun muistutit! Piti katsoa luontokirjasta yks lintu, jonka näin...Unohdin tuon! Tietenkin jokin tavallinen tiitiäinen, pyryharakka kumminki. Odotappa hetki, kun käyn hakemassa kirjahyllystäni sen Kirjan...
        En ole maistanut Pomelonia. Oliko tuo joku meloonk? Niistähän sinä tykkäät :D))

• YKooo

Kaikkea kannattaa painella, täällä 24:lla(löytää vaikka mitä). Ihan kivan kokoinen, just sopiva käteen ; ). Maku on sellainen hapanimelä kreippisä. Onkos niitä peuroja näkynyt?

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Kaikkea kannattaa painella, täällä 24:lla(löytää vaikka mitä). Ihan kivan kokoinen, just sopiva käteen ; ). Maku on sellainen hapanimelä kreippisä. Onkos niitä peuroja näkynyt?

Ei ole näkynyt enää peuroja :( Eikä hirviäkään pihalla viime syksyn jälkeen..Niin se lintu oli niin huonosti, etten kunnolla nähnyt ja lensi sitten pois. Ajattelin sitä peipposeksi..Punertava vatsa...ja yksi ihana aurinkoinen aamupäivä olisi kuin peipponen olisi laulanut, kuulin sen sisälle asti.. yritin lintukirjasta katsoa, mutta en nyt hoksannut, että mikä muu se voisi olla kuin peippo..Kun harvemmin peippoja näin aikaisin??Voisko se olla kuitenkin peipponen, vaikka tähän aikaan? Googletin Pomelon. herkullinen varmasti! Oletko laihdutuskuuurille alkanut????

• YKooo

Enpä oikeastaan, pitäisi kuulemma tarkistaa tottumuksia : D. Liikunta ei kuulemma paljoa laihdutukseen vaikuta, lääkäri tuumaili : D. Yritän roviiliin laittaa titityyn kuvan.

• SuloinenOletedelleen
        YKooo kirjoitti:

Enpä oikeastaan, pitäisi kuulemma tarkistaa tottumuksia : D. Liikunta ei kuulemma paljoa laihdutukseen vaikuta, lääkäri tuumaili : D. Yritän roviiliin laittaa titityyn kuvan.

Ainakin liikunta kiinteyttää..Mikähän siinä on, että perinteisesti mielletään miesten tykkäävän läskistä, makkarasta ja lihasta? Nyt tiedän, mikset ole ottanut vaimoa. Hän varmasti nalkuttaisi ruokailutottumuksistasi ja laittaisi syömään salaattia. Tupakinpoltostasi voisi myös kätistä :D Juu laitappa tosiaan titityyn kuva! Mukava nähdä se! Nyt hyvää yötä! Lähden vielä Heseen haukkamaan ystäväni kanssa purilaiset :P

• OikeinOsuvaNapsaus
        SuloinenOletedelleen kirjoitti:

Ainakin liikunta kiinteyttää..Mikähän siinä on, että perinteisesti mielletään miesten tykkäävän läskistä, makkarasta ja lihasta? Nyt tiedän, mikset ole ottanut vaimoa. Hän varmasti nalkuttaisi ruokailutottumuksistasi ja laittaisi syömään salaattia. Tupakinpoltostasi voisi myös kätistä :D Juu laitappa tosiaan titityyn kuva! Mukava nähdä se! Nyt hyvää yötä! Lähden vielä Heseen haukkamaan ystäväni kanssa purilaiset :P

Kiva kuva! Tykkäsin! Niin tyypillinen paikka harakalle!! Kiitos tunnelmasta! Nyt syömään, vaihteeksi :D Tykkäättekö te hampurilaisista? Nam Nam Nam mussun mussun...

• edellinenvänkyrä
        SuloinenOletedelleen kirjoitti:

Ei hiisi, piti palata takas. Jäi johonkin aivolohkoon tuo liinun kuva!!! Hitsi, kun en näe sitä :( Onko tuo harakka vai mikä ihime. Onneton näitä silmiäni, kun en näe ja tällä koneella en saa suurennettua. Äääh, pakko jättää tuo arvoitus hautumaan kuin lintuemo muniaan. Lupasin sinne syömään! Mutta ompa mielenkiintoinen kuva arboitus, kun on näin huono näkö :D))

• YKooo

Kyllä kai emännättii nakin perään on? Harva niitä kanin ruokia syöpi pelkästään. Ai kuka tykkää hampurilaisista, jokunen tulee syötyä töissä ; D)). Tupakkaa en kyllä polta ja tuon holittoman siiterin silloin tällöin otan : D)). Vietäppä mukava ilta mutustellen : ).

• NoNiinonkiii

Lepinkäinen se on. Ei voi olla muu, kun katsoo tuota runkoa ja lyhyttä paksua nokkaa..väritystä ei näy oikein niin sai miettiä hetken..

• jiitee1

Suloinen lintu : ). Mikä liekkään. Oikeastaan ihan kauniskin. Tykkään niin eläimistä, miltei kaikista lajeista. Linnut ja kissat ykkösiä ja koiratkin : ) Tsemppiä MV:lle. Nyt vasta tajusin lukea juttusi. Nyt en edes muista oliko teillä lemmikkejä ? YK:lla ei varmaan ?

• YKooo

Hauskan näköinen karhukoplalainen tuo Leppis : D. Varmaan tuo pesii jossain lähettyvillä, aika arka taitaa olla. Tuokin taitaa tykätä lihasta, aikoinaan löyty tyrnin piikistä hiiri. Kuulemma tapana hällä tikuttaa saalis.

• jiitee1

Oletkohan YK peppu, t.... vai säärimiehiä ?Vai tykkäätkö enemmän kauniista kasvoista ? Ei ole pakko vastata : )

• YKooo

On kyllä niin tapaus kohtasia juttuja, etten voi ylivoimaista suosikkia sanoa : ). Pistit kyllä pahan. Ihastuksi kun miettii aika erilaisia kaikki on ollut näöltään ja luonteeltaan. En kyllä voi yleistää mitään avuja. Mitäs sinä tykkäät katella?

• jiitee1

Diplomaattinen vastaus : ). Ja viisas. Tykkään katsella toki hyvännäköisiä miehiä, mutta luonne on se joka tehoaa minuun. Luonne niin paistaa läpi, ettei hyvä ulkonäkökään korjaa luonteen puutteita. Ihan nuorena haksahdin hyvännäköisiin enkä ajatellut sen enempää. Nyt on vähän viisaampi, toivottavasti : ). Chattailetko paljonkin ?

• YKooo

En. Oletko käynyt 24 chatti katsomassa? Tälläkin hetkellä pelkässä ikäryhmässä 195 sättäilee. Melkoinen ruuhka.

• jiitee1

Kävin pikaisesti kurkistamassa. Aikas paljon porukkaa siellä. Voisihan joskus kokeilla sitäkin. Nyt nukkumaan, hyvät yöt taasen : ).

• YKooo

Oisi siellä vapaata tilaakin chattailla ranta, veranta yms. ; ). Saattaisi olla pikkaisen nopea tempoisenpaa jutustelua. Noinkos paljon tuo kello on. Hyviä öitä : ).

• ÄmmäVee

Eläimistä. Minulla kissat ja koira, Kanit kuolivat. Eläimet ovat ihania, mutta eivät mene ihmisten edelle. Tuosta sätistä vielä, olen aivan ulkona siitä. Te olette paljon valistuneempia ja edistykseellisempiä näissä Sometus ja nettiasioissa.
      Todella mielenkiintoinen tuo saaliin tikuttaminen. Muistelen aivan hämärästi, että isäni olisi joskus puhunut jotain tuosta aikoinaan, kun olin aivan pieni. Hän oli sellainen luontoihminen....Pitääpä googlettaa ja tutstua aiheeseen tarkemmin...
      Kyllä olisi naurattanut aamulla, kun sukulaistyttö 15v kertoi, että oli ollut kaverillaan yötä ja saunassa käydessään heittivät limukkaa kiukaalle, joka aiheutti hattaran tuoksua...sen jälkeen olivat kokeilleet pestä hiuksensa limukalla ja tulos ei ollut kuulemma toivottu, mutta tuoksu hyvä :D Yritin tietenkin olla, että voi voi teitä, vaikka nauratti. Kysyin tietenkin, aikuista esittäen, että muistittehan siivota jälkenne...
      voi teitä!!! Yrittäkää tosiaan päästä pois täältä <3 Kiitos Jt tsempeistä.

• YKooo

Sumatriptan piti ottaa meinasi migreeni tulla : (. Tänään tein naaman mukaan valinnan, katotaan pääseekö : ).

• TäälläahdistusPäällä
        YKooo kirjoitti:

Sumatriptan piti ottaa meinasi migreeni tulla : (. Tänään tein naaman mukaan valinnan, katotaan pääseekö : ).

Toivotaan, että auttaa!! Tuleeko sivuoireita lääkkeestä? Migreeni todella tympeä vaiva! Minkä valinnan, naisenko?

• YKooo

PKooon edustajistoon äänestys : D. Ei tuo vielä ole aiheuttanut, mutta valon arkuus ja juilii päähän on.

• Edelliseltä
        YKooo kirjoitti:

PKooon edustajistoon äänestys : D. Ei tuo vielä ole aiheuttanut, mutta valon arkuus ja juilii päähän on.

Mikä tuo PKooo on? Mikä tuossa ihmisen kasvoissa sai sinut äänestämään häntä? Minulla oli tänään ihme kohtaus. Alkoi aamulla sellaisella epätoivoisella ololla. Ihmettelin, että mitä nyt. tuota kesti muutama tunti, jonka jälkeen alkoi jäätävä ahdistus. Tuli ihan sellainen pelko olo :O Varmaan johtuu kovasta fyysisestä ja henkisestä kuormittumisesta eli tiedän mistä johtuu, mutta oli silti järkky tunne. Ennen ei ole ollut tuollaista. ihan voimat hävis.Huh Huh....Onneksi löysäsi, mutta vähän jännä tunne jäi.Hämmentyny.

• YKooo

Ainiin teillä siellä Lapissa ei ole tuota kauppa ryhmittymää : D. Nätti naama oli : ). Onneksi itellä ei ole ollut tuommoisia tuntemuksia. Jotain pelko tilojahan tuommoiset on, alitajunta tekee tepposia. Kannattaa niistä keskustella jonkun asiantuntijan kanssa, jos tulee samanlaista viellä.

• edelliseltä
        YKooo kirjoitti:

Ainiin teillä siellä Lapissa ei ole tuota kauppa ryhmittymää : D. Nätti naama oli : ). Onneksi itellä ei ole ollut tuommoisia tuntemuksia. Jotain pelko tilojahan tuommoiset on, alitajunta tekee tepposia. Kannattaa niistä keskustella jonkun asiantuntijan kanssa, jos tulee samanlaista viellä.

Joo ei ole tuollaista ryhmittymää ja ymmärrän kasvojen mukaan tekemäsi valinnan :D Miellyttävää asioida ja katsella kauniita kasvoja ;) Joo, Jos alkaa tulemaan vielä, niin pakkohan se on jotain keksiä. Toisaalta voivat jäädä poiskin psyykkauksella eli järkeistämällä. Tiedän kuitenkin, mistä johtu, eli stressistä, yli kuormittumisesta ja juu just joku tuollainen alitajunta juttu. Nyt jo vähän naurattaa, että kaikenlaista sitä..Tämä fyysinen sairaus meinaa käydä yli voimien..
        Arvaappa, mitä ostin..liittyy leivontaan?

• YKooo

Varmaan kaulimen ; D. Sori lyhyt sanaisuus, pitänee lopetella tältä illalta. Tuo migreeni painaa silmissä. Hyvät ja rauhalliset yöt kaikille : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Varmaan kaulimen ; D. Sori lyhyt sanaisuus, pitänee lopetella tältä illalta. Tuo migreeni painaa silmissä. Hyvät ja rauhalliset yöt kaikille : ).

No just joo :D Sellaisen kuppikakku mukin. Samassa paketissa oli kuppi, kuiva-ainekset ja pienen pieni suloinen vispilä :) Piti vain lisätä pari rkl öljyä ja vettä, sekoittaa ja kuppi mikroon...
        Ei mitään, et ole sen pienempi sanainen kuin ennenkään, jos rehellisiä ollaan :D
        Koitahan parantua ja levähdä riittävästi!! Minäkin taidan hoiperrella pesulle..

• YKooo

Kyllä se leipominen helepoksi menee☺Mitähän ne vielä keksii? Joo levätäänpä hyvinkin suoraan töistä kaupunkiin. Kyllä se siitä nyt kun aurinko pilveen meni

• jiitee1

Kyllä leipomisessa on parasta itse leipominen eli itsetekeminen. Hyvää saa jo valmiina niin paljon kaupasta ettei aina kehtaa tehdäkään. Jospas kosijoihin törmäät kaupungilla.

• YKooo

Vipeltelin niin kiireelä etteivät kerenneet perään ; D)). Tuli ostettua Luhdan talvitakki, kun sain halavala : ). Pitkään tuolla pyörähtäissä meni, ei kerennyt täällä jutustelemaan : (. Nyt nukkumaan, ettei kukaan kerkeä kosimaan : ). Hyviä öitä kullan murut : ).

• jiitee1

No enpä kerennyt : ( , reissussa koko päivä . Lämmintä takkia vielä tarviikin, hyvä kun löysit : ). Myös sinulle.

• YKooo

Ei enää tänä talvena raahi pitää : D. Mitenkä paljon ajelet viikossa?

• jiitee1

En nyt kovin paljoa, alle 500 km, tai yli 200, riippuen töistä ja muista menoista. Mites itse ? Taidat olla aikas säästäväinen : ).

• YKooo

Siinä 250 kilometriä, työmatkoja tuosta puolet. Voishan sitä noinkin sanoa, oletko millonkaan Hippoon(pankin) säästänyt? Ei tosissaan, joskus tulee heräte ostoksiakin. Perjantaina meinasi käydä niin, mutta pitää vanhemmiten toppuutella itseään : D.

• jiitee1

Minulla on aina ollut säästöpossu, sinne sitten kolikot ja kun täynnä, vien pankkiin kiltisti. Säästöähän sekin : ). Ja kai se on tapa. Ja autokuume taas ja korkealla. pahus. Milläköhän laskisi. Taidat olla aikas suosittu, kun karkuun joudut juoksemaan : ). Tuollaisia miehiä harvassa. Minulla ei ole ketään, kenen perään juoksisin. Sinusta en tiedä, kun en ole tavannut. Katsoin presidentinvaalihässäkkää telkusta, aikasmoinen sirkus. Onko suosikkia ?

• YKooo

Minun ennätys on Hippoon tunkea 28 kiloa euroja ja senttejä. Siinä olikin pankki tätillä kantelemista : ). Vai kuume, ei auta kun selailla sinun nettiautoa. No leikkiä nuo juoksut ; D. Tokkopa juoksisit minunkaan perästä, kävelykin riittäisi : ). En ole nuita Ameriikan hässäkkiä paljon seurannut, mitähä noistakin tulee?

• jiitee1

Onkos noin isoja Hippoja ? Taidat narrata. En ole kuullutkaan : ). Eihän sitä tiedä. Seuraan nuo isoimmat vaalijutskat, myös ulkomaiden. Jännää, etten osaa lukea rivien välistä tekstiäsi. Ennen osasin, kai : ).

• YKooo

No en tiedä onko tuo iso n.35 cm:ä pitkä, kirpparilta ostin. En kyllä itsekkään uskonut summaa jonka oli syönyt, jonkun matkaa viidettä tonnia. Ei ole tuota enää sen jälkeen täytettyä : D. Vähän pienemmän löysin kirpparilta. Mikä jäi löytämättä rivienvälistä?

• jiitee1

En etsi mitään, joskus vain tuntui sanoma oli piilossa. Ehkä vain kuvittelin : )

• YKooo

; ) Vai niin. Mutta nyt pitää lähteä nukkuhenkilöä katselemaan. Hyviä ja unirikkaita yö unia : ).

• jiitee1

Nuku hyvin : ).

• YKooo

Ollii hyvät unet, mutta ei muista mitä : D. Mitenkäs sinulla?

• jiitee1

Eipä tule tekstit läpi : (. Jos tämä tulee, hyvät yöt : ) En jaksa enempää yrittää.

• YKooo

Harmi : (. Hyviä öitä : ). Jatkamme sitten huomenna.

• ÄmmäVee

Mahtava ilma!! Linnut visertää, aurinko paistaa. 5 ast pakkasta.
      Äääähhh :( Meniks teillä taase tuo kosinta mönkää??!!!!

• YKooo

Hyi hitto kun on kirkasta, nyt on hyvä kun aurinko laskenut. Eivät saaneet kiinni ; D)).

• ÄmmäVee

Ehikkö vilkuilemmaa taakse, montako juoksi perässä? Kiljuko naiset onnessaan, kun näki sut ? Pyörtykö kukkaa? Taisit ostaa tuon Luhta takin naamioituaksesi? Piilottelitko vaaterekin takana, alla kauanki aikaa? Missä muualla lymysit? Pukukopistako verhon takaa kurkit? Pitikö kontata, ryömiä? Melkoinen kaupunki reissu sulla ollut....
        On se kamalaa, kun pitää varjella kalleuksiaan....

• YKooo

En ehtinyt. Niitäkös tömähyksiä ja tupsahduksia kuului selän takaa : D)).

• edellinentietää
        YKooo kirjoitti:

En ehtinyt. Niitäkös tömähyksiä ja tupsahduksia kuului selän takaa : D)).

No niitähän ne! Mutta ihan oikeasti, oletko saanut treffitarjouksia viime aikoina? Vuoden, parin sisällä?

• YKooo

Vähikshän nuo on jiännä, siit viimesestäkkii 29 vuotta. Kyllä se aika nopeasti kuluu ; D.

• ÄmmäVee

Niinkö, noinko kauan?! Olisin voinut kuvitella, että olet saanut huomattavasti useammin ehdotuksia. Mistähän niiden vähyys voisi johtua?

• YKooo

Ne on niin ujoja tiälläpäin ; ). Oisko tuo vuorotyö ollunna syy ja kiireet työmaailmassa. Ja niin kuin olen sanonut aiemmin mustasukkanen SuojelusEnkeli : D.

• ÄmmäVee

Käsittämätöntä kuitenkin...Miten migreeni, vieläkö aurinko on hyi hitto? Kumpi kätinen itse olet Ykoo?
        Tuli yksi juttu mieleen keskusteluistanne. Aikoinaan tuttu pariskunta haki talolainaa pankista. Pankinjohtajan juttusilla ollessaan mies kysyi tältä, että edesautaako se lainan saantia, että olen lapsena ollut kultapossukerhon jäsen :) Auttoi varmaan, kun saivat lainan.
        Mihin sijoittaisitte, jos saisitte nyt yhtäkkiä 100 000 euroa käteen? Jos possun syöttämistä ei nyt oteta huomioon ;D

• YKooo

No ei tänään, kun ei paistanut ; D. On nuo silmätkyllä vielä aika, miten sanois nätisti paskana : ). Kyllä kirjoittelen ja ravistan oikealla, mutta aika paljon teen vasemmaltakin puolen : ). Johan pistit kysymyksen, ensin tuollainen "jatke", http://www.nettiauto.com/saab/9-5/7854840

• ÄmmäVee

Täälläpä paistoi :P Varmasti kiusallinen vaiva, kun noin pitkittyvät
        näköhäiriöt..."ravistat" ja "jatke"..Oot sitte kamala!! Jotkuthan ovat ns kaksikätisiä..Todella hieno auto, mukavasti maavaraa......
        Mitähän sinä Jiitee ostaisit?

• YKooo

Niin mukavastihhan tuo tuossa lumihangessa seisoo, mutta kaitse nelivetona liukastelee eteenpäin : ). Jos totta puhutaan, en ehkes autoon noin paljon sijoittaisi : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Niin mukavastihhan tuo tuossa lumihangessa seisoo, mutta kaitse nelivetona liukastelee eteenpäin : ). Jos totta puhutaan, en ehkes autoon noin paljon sijoittaisi : ).

:D)) Noloa, harrastan juuri tuota...painan kaasua niin, että menee, vaikkei meinaa :D Auto ei tykkää ja toivottavasti naapurit ei nää....Joskus otan vauhtia, kiihdytän, että kans menee...älkää kertoko kellekkään...auto parka!
        Niin, voisihan se iskeä pihyyski Ja tunkis hippoihin kaiken. Montakohan hippoa tarvittais tuohon summaan. Pitäisikö laskea?

• YKooo

Saattaisi sopia yhteenkin seteleinä : )(saattasivat pankissa kysellä rahan periä, kun yhteen kuutioon mahtuu 337 miljoonaa 500 euron seteleinä, laske siitä : ). Mie en koskaan tuolleen aja ; ).

• jiitee1

Olisi minulle liian maskuliininen auto tuo. Ja olen liian käytännöllinen ajamaan noinkin kallista autoa : ). Kävin tänään lääkärissä. Annan tasan kympin huolellisesta työstä ja neuvoista. Eka kerta elämässäni tuollainen kokemus, tai oikeastaan toka. Kävin yksityisellä. Onkos muilla samanlaisia kokemuksia ?

• YKooo

Kyllä minäkin antaisin 10- viime käynnistä, miinus siitä että oli mies ; D ja oli ihan terveyskeskuslääkäri. Tottakai yksityis pulella täytyy maksavaa hoitaa paremmin, eihän muuten tulisi sinne. Itse harvoin käyn yksityisillä, rahat menevät veroparatiisiloihin. Jos oikean "yksityisen" hyvän lääkärin löytäisi menisin, mutta taitavat kaikki olla ns. alihankkijoita : ). Mikäs se sinun auto olisi?

• jiitee1

En osaa sanoa merkkiä, on paljon hyviä : ). En tarvii kuitenkaan uutta, haaveisiin jää toistaiseksi. Aikas rauhallista, kun lomalaiset reissussa. Mites siellä ?

• YKooo

Ketkä lomalaiset? : ). Aika kiireistä töissä ja muuallakin. En itsekkään katsele autoja, arvelin entisen ajaa loppuun. Katselen sitten "uutta" : ).

• YKooo

Hyvät yöt, untenmaille haaveilemaan

• jiitee1

No täältä on naapurit reissuillaan ja koko kaupunki aika hiljainen. Töissä kyllä touhua riittää. Lähden tästä itsekkin nukkumaan. Rauhallista yötä : ).

• YKooo

Kävin tuossa pyörähtämässä kaupungissa, kyllä tuolla vilinätä olli : ).

• ÄmmäVee

Mietityttää, miksi Jiitee kävit lääkärissä? Suora kysymys, johon ei ole pakko vastata. Nin siellä päin taitaa olla talvilomat meneillään, kun on hiljaista· Minulla olisi tuossa kuvan Saabissa helmapellit helisemässä :D Mukavaa päivää teille :)

• YKooo

Elä ole liian utelias : ). Pellit, eikö nuo muovvii lie ; D)). Niinku minäkkii aikoinnaan. Oli auramies jättännä tielle kymmeniä iiiisoja lumipuakkuja, no tuumasta toimmeen minä ysisatasella pammauttelin ne hajalle. Pihaan piästtyy kahtelin, kun etupuskuri roikku ennee toisesta puolestaan kiinni. Ei ollutkaan yhtä kestävä, kuin edellisessä mallissani : D)).

• ÄmmäVee

Ennemminkin huolestunut :) Mutta aiheesta sanot, olen liian utelias ja tottunut ehkä suoraan puhumaan. Varmaan muovia, en ajatellut niin tarkkaan mitä kirjoitin. En tuollaista tarkkusammuntaa ole harrastanut, mutta jos on paksusti lunta tai sohjoa niin annan mennä. Se on hauskaa, kun auto meinaa mennä mihin sattuu ja pitää väännellä ja yrittää ohjata. Kun näen tuollaisen tien saatan kiihdyttää, että pääsen läpi. Joskus olen peruuttanut ja ottanut vauhtia kunnollanja toisinaan jäänyt kiinni, parinkertaa lipsahtanut ojaan!!! Maastoauto olis ihana....En kehtaisi sanoa tuota kellekkään ir,, en myönä :) Joku joskus sanonut, että kaahailen. laitan kyllä hanttiin tuollaisille puheille :D

• YKooo

Et ollut vain Suomen surkea kuski ohjelmassa? : D)).

• AutotHuollossa
        YKooo kirjoitti:

Et ollut vain Suomen surkea kuski ohjelmassa? : D)).

En, koska olit romuttanut jo niiden puskurit :D))

• Nukkukaahupaisasti

Mutta nyt hyvää illan jatkoa tänne, jos sopii toivottaa tai onko sekin kielletty multa?

• YKooo

• Nostalgian

• YKooo

Öitä, meneppä "nukkumaan" ; D.

• YKooo
        Nukkukaahupaisasti kirjoitti:

Mutta nyt hyvää illan jatkoa tänne, jos sopii toivottaa tai onko sekin kielletty multa?

Kiitos : ). Ei ole, eikä mikään muukaan. Jäi eilen tämä huomaamati, oisin vastannut muutwn : ).

• vittuuntunu

taas tämä yks apinan rutkale harrastaa yksinpuhelua pitää muka keskustelua yllä...hauskaa ??

• YKooo

No mikäs nyt meidän filmaattista ihmistä tuas painaa?

• ÄmmäVee

Mula ainakin on hauskaa, varsinkin tämän sun viestisi jälkeen :D))

• ÄmmäVee

Tuli mieleen tuosta autokeskustelusta. Kerran tympäisi katasastuksessa, kun katsastusmies tökkäsi ruuvimeisselin auton pohjan läpi pellin palan vierestä, jolla reikä oli korjattu. Ei mennyt läpi ja tiesi lisämaksua tietenkin. oli autonromu silloin. Mutta se mikä tympäsi, mutta nykyään huvittaa oli se, että tuttuni oli vähän aikaisemmin korjannut saman vaivan tunkemalla reiän täyteen vanhoja näppylähanskoja ja pelkästään kitillä tasoittanut pinnan ja hopeamaalilla spreijannut :D Viritys Oli mennyt täydestä, eikä katsastusmies ollut hoksannut tökkiä sitä :D Minulla oli sentään parempi viritelmä, kun oli poppareilla kiinnitetty pellin pala, eikä mennyt läpi...olis vissiin pitänyt olla näppylähanskoja välissä :D..
      Tässä nykyisessä on korkea maavara, ei ota niin pohjakosketuksia. VW Touareg. Mielitekis kuitenki yhtä toista maasturia..No ajan millä vaan, kunhan bensamittari toimii, sellaista en ota enää, jossa se rikki. Jäänyt aikoinaan välille muutama kerta tuon takia, joten tullut myrkyty. Myös takalasi on hyvä olla, pahvia kun saa olla koko aika kiinnittämässä takas kesken matkan..samoin ilman on hyvä pysyä renkaissa niin, ettei tarvi joka reissulla käydä lisäämässä, tuokin oli yks operaatio aikoinaan, vaikkei paha vika ollutkaan. Kaikenlaisia rauskuja on tullut poljettua.
      Mitä teidän päivään ajatelmia?

• YKooo

Aika hyviä ajatelmiia mikä oisi autossa tärkeää. Itsellä se,että pääsee paikasta a paikkaan b ☺. Vai mietteitä, onkohan Suomen päässä kylmä?

• Edellinenkirj
        YKooo kirjoitti:

Aika hyviä ajatelmiia mikä oisi autossa tärkeää. Itsellä se,että pääsee paikasta a paikkaan b ☺. Vai mietteitä, onkohan Suomen päässä kylmä?

:D Ei palele päätä. Miten siellä päässä? Paleleeko?

• YKooo

Kyllä näköään joskus paleltaa ja aika pahasti ; D)).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Kyllä näköään joskus paleltaa ja aika pahasti ; D)).

Mikähän auttais asijaan?

• YKooo

Ei kirjoitteleisi mitä miettii : D. Kuka lie eilen toivotellut illan jatkoja tuolla ylempänä?

• ÄmääVee
        YKooo kirjoitti:

Ei kirjoitteleisi mitä miettii : D. Kuka lie eilen toivotellut illan jatkoja tuolla ylempänä?

Ehkä paras vain pitää hönkäykset oman pään sisällä, ettei vain tauti tartu ;) En tiedä, kuka toivotellut illan jatkoja, jos vaikka ilmaantunut salainen ihailija sinulle :) En ihmettilisi sitä. Mutta nyt minä myös toivotan sinulle hyvää lauantai illan jatkoa ja muille myös. Jospa se Jiitee ehtisi vielä tälle iltaa, toivotaan niin. Ai niin, joko saunassa kävit? Oletko koskaan paistanut kiukaalla makkaraa?

• YKooo

Vai makkarat mielessä ; D, en ole. Minnekkäs kiire? No, vietä muistorikas ilta. Mie lähen nakin pessuun. Tuosta juolahti mielleen, kukahan on voittanna SM- pilikillä ja onko tullut sualista.

• MahotonOot
        YKooo kirjoitti:

Vai makkarat mielessä ; D, en ole. Minnekkäs kiire? No, vietä muistorikas ilta. Mie lähen nakin pessuun. Tuosta juolahti mielleen, kukahan on voittanna SM- pilikillä ja onko tullut sualista.

Varmannii sinä! oot semmone SM tason pilikihtijä puheittes perusteella, ettei rajjaa!!!

• YKooo

; D En ennee. Aikonaan ehkä, pilikillä istuttiin aamu 8 ilta 17. Olhan tuolla tuloksissa miunnii tupla kaiman nimi : D. En kyllä sano sijoitusta.

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

; D En ennee. Aikonaan ehkä, pilikillä istuttiin aamu 8 ilta 17. Olhan tuolla tuloksissa miunnii tupla kaiman nimi : D. En kyllä sano sijoitusta.

Huh, kun oli kuuma sauna, mutta ihana! Sauna on ihan hippu keksintö. Taas ollaan menossa syömään hamppareita Heseen..Tulin kurkkamaan, onko ketjuusi tullut tulokkaita, mutta eihän täällä ole ketään :(
        Arvaa, mikä huvitti. olen tänään tehnyt kaksi aloitusta ikävälle ja toista luultiin sen uusMarilynin tekemäksi...raukka Marilyn, joutui sellaisen hömppä aloituksen tekijäksi, vaikka se olin minä. Huldasta ja Hermannista. olihan se vähän nolo, mutta sydäntäni on niin lähellä vanhat ihmiset johtuen työstäni...
        Lämmintä ja mukavaa iltaa....

• YKooo

Rupesin uutta Bontia kahtomaan, niin hiljaista näkyy olevan.

• edellinentoivottaa

Tulipa maha täyteen, nyt hyvä mennä nukkumaan. Hyvää yötä! Niin SUomen PAras voitti kipailun pilkissä....

• YKooo

Bontikin vaihtanut pilkinnän vanhempaan : D. Kohtalaisen hyvä filmi, oli räminää ja räiskettä : ).

• ÄmmäVee

Miten tämä päivä mennyt, mitkä ovat päällimmäiset aatokset ja tunnelmat? Jäätilanne oli mainio. Paljon porukka kuka milläkin kulkupelillä. Lintutornissa haveilin käyväni, mutta jäi nyt...

• YKooo

Hyvin, Tätit juttelu piällä ja leikkisiä. Mitäpämuuta ; D)).

• edellinen

Kävin sinne jo kommentoimassa. Onneksi et tunnista :D Nyt makaroonilaatikkoa syömään.

• YKooo

Ja paljon muutakin ; D. Jaaha, hyvät yöt. Mahtaa tulla kiireinen viikon alku, ettei jouda kun yöllä käväsemään täällä.

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Ja paljon muutakin ; D. Jaaha, hyvät yöt. Mahtaa tulla kiireinen viikon alku, ettei jouda kun yöllä käväsemään täällä.

Minulla oli kiireinen ilta. Tulin juuri tänne palstalle takaisin toivottamaan hyvät yöt niin tänne kuin ikävälle. Ensi viikkolla ei varmaan ehdi tänne ollenkaan. Kauniita unia.

• jiitee1

Hyvää yötä teille molemmille : ). Sorry kun en ehtinyt tänne ajoissa.

• YKooo

Aamuja, harmi ☺.

• totuustässä
        ÄmmäVee kirjoitti:

Minulla oli kiireinen ilta. Tulin juuri tänne palstalle takaisin toivottamaan hyvät yöt niin tänne kuin ikävälle. Ensi viikkolla ei varmaan ehdi tänne ollenkaan. Kauniita unia.

Joopa joo, hevon humppaa ja höpö höpö juttuja. Tai sitten niin, että ämmäveellä on pitänyt kiirettä kahlatessaan ikävä palstan juttuja ja etenkin ketjua jossa ei niin mairittelevasti puhuttiin tän palstan paskanpuhuja kuningattaresta. Mitäs shittiä tänä'n keksisit. En nimittäin usko mitään mitä tänne rustailet. Kaikki valhetta tyynni paitsi se että olet palstan pahin paskanpuhuja.

• ÄmmäVee
        totuustässä kirjoitti:

Joopa joo, hevon humppaa ja höpö höpö juttuja. Tai sitten niin, että ämmäveellä on pitänyt kiirettä kahlatessaan ikävä palstan juttuja ja etenkin ketjua jossa ei niin mairittelevasti puhuttiin tän palstan paskanpuhuja kuningattaresta. Mitäs shittiä tänä'n keksisit. En nimittäin usko mitään mitä tänne rustailet. Kaikki valhetta tyynni paitsi se että olet palstan pahin paskanpuhuja.

Ahaa, kiusanhenki on täällä. Älä viitsi olla noin vainoharhainen. Olet yehnyt vääränlaisia päätelmiä minusta, jos olet sama, joka kirjoitti ikävällä ketjuuni. Muutenkaan, miksi muiden elämä kiinnostaisi sinua. Kaikki eivät ole selän takana juonijoita tms, jos yrität tehdä näiden palstojen prusteella ihmisistä luonnekuvauksia tai katsauksia heidän elämästään, niin menet aivan harhaan, kuten olemme saaneet nähdä. Tulet vain pahalle tuulelle...Toivotan teille tänne myös mukavaa viikkoa. Ehkä perjantaina palailen. Taas sairasteluuni liittyvä reissu..töissä en pysty nyt käymään Vieläkään.

• jiitee1

Voi että MV, voimia sinulle. Hyvää viikkoa ja paranemisia.

• ÄmmäVee
        jiitee1 kirjoitti:

Voi että MV, voimia sinulle. Hyvää viikkoa ja paranemisia.

Kiitos kovasti jiitee.

• jiitee1

Aikataulut ei taida kohdata : (. YK:lle myös oikein mukavaa työviikkoa : ).

• YKooo

Eipä taida kohdata. Kiireinen alkuviikko. Mutta hyvää naistenpäivää kaikille naisille

• ÄmmäVeenlöpinät

Hyvää iltaa herrasväki ja hyvää yötä! Hiljaista täällä tuntuu olevan...

• YKooo

Kiireinen viikko, nyt helpotti : D.

• ÄmääVeenlöpinät
        YKooo kirjoitti:

Kiireinen viikko, nyt helpotti : D.

Oliko niin työkiireitä? Katselin leivontablogeja. Leipominen on mukavempaa, kuin leivonnaisten syöminen. Mikäs se olikaan sinun herkullisin lempi leivonnainen? Joko siellä ovat lumet alkaneet sulamaan?

• YKooo

Muita kiireitä oli. Vai sulamaan, ei todellakaan : D. Aika vähän tullut leivonnaisia syötyä, suolaista enemmänkin. Ehkäpä joku suklaa päälysteinen leivos. Monesti olen meinannut kysellä, luetteko jotain blogeja?

• Edellinen
        YKooo kirjoitti:

Muita kiireitä oli. Vai sulamaan, ei todellakaan : D. Aika vähän tullut leivonnaisia syötyä, suolaista enemmänkin. Ehkäpä joku suklaa päälysteinen leivos. Monesti olen meinannut kysellä, luetteko jotain blogeja?

Nykyään etupäässä leivonta blogeja enimmäkseen, jonkin verran ruoka, sitten myös valokuvaukseen liittyviä, sisustus blogeja joskus, mutta harvemmin. Sisustaminen vaatisi aikaa, paneutumista tai sitten rahaa, mutta ihania katsella ja ihastella ihmisten hienoja ideoita. Katseletko itse blogeja, jos niin millaisia? Onko sinulla mielessä jokin harrastus, jota haluaisit kokeilla? Mukava, että kiireet helpotti. toivottavasti olivat kuitenkin mieluisia kiireitä. Positiivistä stressiä, vai?

• YKooo

Millonka kiire on positiivista? Aika vähän tulee seurattua, sillä kysyin mitä blogeja oisi tarjolla ; D. Harrastus, huomena vois kokeilla lumien katolta puottelua : D)). Mikäs olo tänään?

• ÄmmäVeenhöpinät
        YKooo kirjoitti:

Millonka kiire on positiivista? Aika vähän tulee seurattua, sillä kysyin mitä blogeja oisi tarjolla ; D. Harrastus, huomena vois kokeilla lumien katolta puottelua : D)). Mikäs olo tänään?

No, olen minä kokenut sellaistakin, kuin mukava kiire, esim. touhottaessani jotain juhlia..Kun on jokin mukava tekeminen, jonka loppu tulosta odottaa mielenkiinnolla, voi kiirekkin olla mukavaa. Joskus kiire voi saada aikaan adrenaliini ryööyn, joka on liikkeelle paneva voima, jolllin saa aikaiseksi paljon lyhyessä ajassa ja voi olla tyytyväinen loppu tulokseensa tai vaihtoehtoisesti kaikki menee myttyyn. Pitää vain luottaa siihen, että kaikki järjestyy.
        Kaikein mukavin harrastus on tylsää. Jos pystyy nauttimaan arkisista asioista ja on tyytyväinen siihen, ei tarvitse mitään suuria tavoitteellisia harrastuksia ollakseen tyytyväinen ja tasapainoinen.
        Mikäkö olo. Parempikin voisi olla, mutta myös aina huonompi. Entä siellä? Mikä olo? Aijotko vastata voinnistasi rehellisesti vai ajattelitko olla nyt kertomatta?

• YKooo

Silmät alkaa jo selevetä : ). Pakotuksia, kolotuksia ja rutinoita riittää, muuten ihan hyvä olo : ). Ai niin tuosta blokista tai onko tuo Jonez63 ennemminkin yuotube höpinöitä. Sitä tulee seurattua herkullisia ruokia ja kaiken mailman testejä tekee ; D.

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Silmät alkaa jo selevetä : ). Pakotuksia, kolotuksia ja rutinoita riittää, muuten ihan hyvä olo : ). Ai niin tuosta blokista tai onko tuo Jonez63 ennemminkin yuotube höpinöitä. Sitä tulee seurattua herkullisia ruokia ja kaiken mailman testejä tekee ; D.

Arkipäivää varmaan sielläkin kivut ja kivistykset. Kävin kurkkaamassa Jonezia youtubessa, riippumatonta ajattelijaa. Ihanhan tuo oli leppoisaa kuunneltavaa. Mukava olisi ihan irl tuollaista turinaa kuulostella. Et sinä ole innostunut, ajatellut youtubeen videoita alkaa laittamaan? Mistä aiheesta tekisit sinne videon?
        Ilta johdattaa teidät yön sylin suloiseen uneen, jossa aukeavat aina uudet mahdollisuudet herätäksenne lempeään aamun raukeuteen elääksenne päivän rinnalla myötä sen ilojen ja surujen.
        Rauhallista yötä ja lempeitä unia kaikille.

• YKooo

En tuotakaan pois sulkisi, mutta iso mutta ; D)). Jännä tapaus hän on, ei ole tullut törmättyä vaikka liikkuukin samoissa maisemissa : ). Eilen näin muuten leikkisästi sanottuna, ensimmäisen kevään merkin tinkasi kolmea euroa lääkkeisiin.

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

En tuotakaan pois sulkisi, mutta iso mutta ; D)). Jännä tapaus hän on, ei ole tullut törmättyä vaikka liikkuukin samoissa maisemissa : ). Eilen näin muuten leikkisästi sanottuna, ensimmäisen kevään merkin tinkasi kolmea euroa lääkkeisiin.

Mikäs se niin ISO mutta voisi olla? Ai, oliko kerjäläiset tulleet? Annoitko "lääkkeisiin"? Ajattelinkin, että oletko tavannut Jonezin, unohdin kysyä. Tuota, mitähän mulla olikaan että, että....niin tuo kuva. Mistä otettu? Ensin ajattelin, kun en ollut vielä klikannut sitä, että siinähän on pienkoneen siipi koneen sisältä kuvattuna :D Mutta ei taida olla :D)) Olisiko pulkkamäki? Mukava talvilomaan sopiva kuba kuitenkin. Tykkään kuvakulmasta. Erikoisista paikoista tykkään muutenkin..

• YKooo

Maisemakuva katolta, oli muuten aika paljon lunta : ). En antanut, tänään kävi yhteisvastuu kerääjä, siihen laitoin. En oikein itse kehtaa kuvata videoita, kuvia voisi ottaa kylläkin : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Maisemakuva katolta, oli muuten aika paljon lunta : ). En antanut, tänään kävi yhteisvastuu kerääjä, siihen laitoin. En oikein itse kehtaa kuvata videoita, kuvia voisi ottaa kylläkin : ).

Niin tosiaan pudotit ne lumet katolta käsin. Hyvä, ettet itse pudonnut alas! Tuo ikäväpalsta on melkoiseksi mennyt :( Oletko seurannut Myytin murtajia telkkarsita? Missähän Jiitee !!!! Huhuuuu!!!

• YKooo

Aikoinaan seurasin, en nykyisin. Tuossa katselen huuhkajia ; D. Kolalla lohkoin kuutio tipahti kerralla, jos vähän liioitellaan : D. Jiiteellä varmaan muuta irli ja hyvä niin.

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Aikoinaan seurasin, en nykyisin. Tuossa katselen huuhkajia ; D. Kolalla lohkoin kuutio tipahti kerralla, jos vähän liioitellaan : D. Jiiteellä varmaan muuta irli ja hyvä niin.

Onko suomalainen sellainen, joka vastaa, baikkei lysytä ;D)) En uskaltaisi kaltevalle katolle. Menen saunaan. Joko itse olet käynyt? Niin, epäitsekäs ja kaunis ajatus Jiiteelle.

• YKooo

Sanoppa muuta. Minäkin ajattelin, että erään pitäisi tehdä yksi juttu. Tänä aamuna huomasin oli tehnyt sen jo viime viikolla, en ole varma vihjasinko vai oliko se ajattelutasolla tehtyä(ei kaikkea voi muistaa). Samoin eilen ajattelin, että ostan tuota Presidentin Miramonte kahvia ja maistelen onko parempaa mitä oli tuo edellis vuoden kahvi Kilimanjaro, olihan se ; D)). Tästä ei sen enempää. Terveiset vaan, jos joku naurahtaa, että silleen : ). Johan nyt tähän aikaan saman ikänen pitää plla pesty.

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Sanoppa muuta. Minäkin ajattelin, että erään pitäisi tehdä yksi juttu. Tänä aamuna huomasin oli tehnyt sen jo viime viikolla, en ole varma vihjasinko vai oliko se ajattelutasolla tehtyä(ei kaikkea voi muistaa). Samoin eilen ajattelin, että ostan tuota Presidentin Miramonte kahvia ja maistelen onko parempaa mitä oli tuo edellis vuoden kahvi Kilimanjaro, olihan se ; D)). Tästä ei sen enempää. Terveiset vaan, jos joku naurahtaa, että silleen : ). Johan nyt tähän aikaan saman ikänen pitää plla pesty.

:D Toivotaan, että terveisesi tavoittaa kohteensa! Minusta vaikutat mietteliäältä. ihan kuin huutaisit jotain ;D)) Pitää minunkin heittäytyä mystiseksi :D Ihan, kuin sydämesi huutaisi usvan seasta. Kirjoitat kaikkea muuta, kuin mitä tunnet. Hirveä kaipuu sielussasi. Kukahan se nainen on, joka saa sinut noin sumuun, etten löydä ajatuksiasi? Tai oletko itse hukassa, että löydän vain hukkaan seuraamalla ajatuksiasi. kerran kirjoitit, että pitää kolahtaa kunnolla. Minulla tunne, että nyt on kolahtanut melko lujasti :D)) Pikkuse leikkiä ja höpötystä iltaan..

• YKooo

Mitähän tuohon kommentoisi? Aika kovasti pitäisi huutaa ja kun en tykkää tehä sitä. Mystiikka on välistä jännää, sillähän tällä palstalla ollaan ; ). Mites oletkos maistellut noita kahveja?

• ÄmmäVee

Mystiikka on viihdettä. Sanotaan, että hiljaisuus huutaa kovimmin. ;) En juo kahvia ollenkaan. nuo merkitkin aivan outoja. tiedän vaan saluton, juhula-mokka, Presitentti ja kosta riikka. meinasin kyllä kysyä eilen sinulta, juotko erkois kahveja, mutten sitten kysynytkään ;D)) Että jonkin mystiikan ripauksen sain minäkin osakseni, vaikkei viestisi koskenut minua :D. No, vastaa ny, senkin hiljaisuus, onko kolahatanut ;D Tai siis myönnä ;D))

• YKooo

Samanlaista jutustelua kuin teidän kanssa ; ). Ei sen kummempaa, sillä erotuksella kerran pari nähnyt vilaukselta ja kuvittelen varmaankin : D.

• suojelusenkelisi

Hmmmm. Vai sillä tavalla. Mielenkiintoista ja mystistä : ). YK:lle onnea, olet sen ansainnut.

• YKooo

Elähän enkeli rupea hymistelemään : ). Etäällä vielä kaikesta onnitteluista ja muustakin : ). Mielen tepposia, niin kuin täällä kaikki vai mitä?

• enkelisikin

Olisi mukava tietää, että olette onnellisia. Olette molemmat onnenne ansainneet. Ja se on tosi.

• YKooo

Nyt top tykkännän, ei mittää sellasta ole. Johan se ÄmmäVee sopan keitti : D)). Eikö oisi muusta puhumista? Niinkun olen sanonut, tykkeen jutustelusta ja Tätien kanssa lirkuttelusta palstalla. Eikä kukkaa ole viellä ottanut yhteyttä millää muulla : (.

• vanhatuttu

Muuta puhumista ? Eikö onni ja onnellisuus ole tärkeitä asioita ? Entäs uskonto ja politiikka ? Mihin uskotte ? Mitäs mieltä Suomen johtajista ?

• YKooo

Onhan se ja rehellisyys. Miks vanha? Mitä mieltä Axelin teosta?

• edellinen

Kaikenlaista sitä ihmisen päähän pälkähtää. Jos nainen olisi ollut kuvaajana ? Miehet olisivat varmaan todella suuttuneita : ).
        Rehellisiä unia palstaanosallistujille.

• YKooo

No niimpä, minä ainakin ; D. Hyviä unia minunkin puolesta : ).

• YKooo

Missäs kaikki? Huhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

• jiitee1

Hyvää työviikkoa. Taidan olla .......a.

• YKooo

Niin mitä????

• jiitee1

No en ole ainakaan raskaana : ) Jotain muuta. Hyvät yöt, jutskaillaan joku toinen ilta

• YKooo

Hyvää ja rauhoittavaa yötä : ).

• YKooo
        jiitee1 kirjoitti:

No en ole ainakaan raskaana : ) Jotain muuta. Hyvät yöt, jutskaillaan joku toinen ilta

Vai et, millonkas aikomus? : ).

• ÄmmäVee

Hmmmm.....montako pistettä Jiitee tuossa onkaan, heitän arvauksen, että taidat olla lomalla tai olisiko sairaana? Sairaana mistä, rakkaudestakko ;)?
        Ai niin, onnittelut täältä minunkin puolestani Kutaleelle ;D)) Minähän olen vain palstasisko, minä en sitten osallistu tähän kymppitonniin. Jos olisin eri tilanteessa, olisin jo yrittänyt varastaa Jackpotin. On nimittäin sen verran hyvältä kuulostava ja näyttävä palkinto ;) Teidän lirkuttelujanne lueskelen mielelläni, vaikken osallistu Kutaleen tavoittelemiseen.
        onni ja onnellisuus....Kenen onni? Mistä se koostuu? uskonto, politiikka, onnellisuus...nivoutuuko ne toisiinsa? Millainen ihminen on onnellinen? Onko muita yhtä tärkeitä yai tärkeämpiä tavoittelemisen aijeita, kuin onnellisuus? Mitä onni oikeastaan on? Onko se aina tuolla, askeleen edellä, missä onni on?

• YKooo

Misttee se tuas onnittelloo?

• jiitee1

Niinpä. Lähelle arvasit. Olen niitä, jotka vetäytyvät "nuolemaan haavansa " jonnekkin "piiloon" ja tulevat sitten esiin, kun ovat kunnossa. En halua puhua nyt asiasta. Ehkä joskus. Nyt vähän heikossa hapessa , mutta kyllä tästä noustaan taas. Kiitos ajatuksistasi ja tsemppiä elämääsi : ).

• YKooo

Eipäs miun härnyystä tullunna esille : (. Mitäs muuta aatteita?

• ÄmmäVee
        jiitee1 kirjoitti:

Niinpä. Lähelle arvasit. Olen niitä, jotka vetäytyvät "nuolemaan haavansa " jonnekkin "piiloon" ja tulevat sitten esiin, kun ovat kunnossa. En halua puhua nyt asiasta. Ehkä joskus. Nyt vähän heikossa hapessa , mutta kyllä tästä noustaan taas. Kiitos ajatuksistasi ja tsemppiä elämääsi : ).

Voimia sinulle jiitee. Kyllähän me naiset aina nousemme! Minkälaisesta kahvista sinä pidät tai miten se olikaan, juotko kahvia? Mikä on lempi kahvi/tee merkkisi?

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Misttee se tuas onnittelloo?

Kunhan kiusaan. Katson kestääkö miehellä kantti...Miehet saattavat kiusoitella naisia, mutta mites on toisinpäin. Kuinka hyvin miehet kestävät naisten kiusoittelua?

Kauneudesta lepäävät katseemme kiertävät vuorien yllä, rauhoittaen mielemme maisemia. Vuorien huipuilla väreilevät taivaiden yhtymäkohdat. Kevyt, painoton raukeus herää unestaan tuntemaan auringon punaisen iltaa kajastuksen. Olemme samaa multaa, joka kohoaa silmiemme edesä vuorien lailla tavoitellen kohti taivasta. Siinä on täydellisyys. Kokonainen täydellinen elämä vuoren rinteellä.Meidän elämämme, täydellinen heikkouksissaan......

Joo, empä tiijä, mitähä sitä muuta. Nii, Yykoo, mitä tykkäsit noista yllä mainitsemistasi kahveista, Kilimanjarosta ja mikä monte se toinen olikaan?

• YKooo

Kiusoittelun kestää ; ), mutta mutta uskon puute ja samasta asiasta kramofoonin neulan hyppiminen paikoillaan ei oikein ole mieleeni. Miramontea ostin 6pkta. Kauppias tuumi"huomenna on se kahvin alennus". Aijaa totesin tokkopa nämä kahvit kummiskaan, kun eivät vielä löydy muista kaupoista kun täältä : D)). Edellä mennyt nainen hymeksi hivenen, taisi siinä olla muutakin sanailua kylläkin myyjä herran kanssa : D)).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Kiusoittelun kestää ; ), mutta mutta uskon puute ja samasta asiasta kramofoonin neulan hyppiminen paikoillaan ei oikein ole mieleeni. Miramontea ostin 6pkta. Kauppias tuumi"huomenna on se kahvin alennus". Aijaa totesin tokkopa nämä kahvit kummiskaan, kun eivät vielä löydy muista kaupoista kun täältä : D)). Edellä mennyt nainen hymeksi hivenen, taisi siinä olla muutakin sanailua kylläkin myyjä herran kanssa : D)).

:D)) Joo, olen huomannut, ettei ole mieleesi, siksi kiusoittelinkin. Taitaa muuten olla melko yleistä, että miehet valittavat naisten jankuttavan :D)) Jäkäti jäk jäk jäk... Tunnistan itsessäni tuon piirteen ja myönnän sen. Olen tietoisesti yrittänyt pyrkiä tuosta eroon tai edes vähentämään. Mitä luulet, olenkojan onnistunut ;D Onko sinulla jokin piirre, jota pyrit hilltsemään, jos lirkuttelua ei oteta huomioon ;)? Vasta luin, että parisuhteen rakkauden tappaja ja kommunikoinnin pilaaja olisi sarkasmi. Mitä tuosta väitteestä olet mieltä?
        Omistatko grammaria?

• YKooo

Sarkasmia taitaa löytyä joka toisesta Tätistä ; D)), en allekirjota : ). Kiroilu ehkä sellanen, pikkusen saattanut vähentyäkkin : ). Jankuttaa ne muuten jotkut miehetkin, se se onkin tapaus.

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Sarkasmia taitaa löytyä joka toisesta Tätistä ; D)), en allekirjota : ). Kiroilu ehkä sellanen, pikkusen saattanut vähentyäkkin : ). Jankuttaa ne muuten jotkut miehetkin, se se onkin tapaus.

Mikä fiilis muuten? Miksi minulla on koko ajan sellainen tunne, että olisit jotenkin surullinen. Ei tarvitse vastata, heitin vain. Myönnän, että hieman huolestuttaa...Hyviä illan jatkoja. Miyenhän jiiteellä menee.....

• YKooo

Fiilis kova, niin kuin hankikin : D. Ja Ainoa maistelin, niin mansikkainen ja vaniljainen maku jotta ; P..... .

• Vaikovana
        YKooo kirjoitti:

Fiilis kova, niin kuin hankikin : D. Ja Ainoa maistelin, niin mansikkainen ja vaniljainen maku jotta ; P..... .

Ei juma sun kanssa :D)) Puuummmm, doingggg täältä lähetän takaisin sinulle hyvän mielen, jonka sait aikaiseksi...Vai Aino, Sulla on kallis maku naisten suhteen. Nyt ulos koitan kanssa. Kirjoitit tuolla ylhäällä, että uskonpuute ei ole mieleesi. Vastaappas, uskotko sinä, että olet minusta mukava ja suloinen niin luonteeltasi, kuin myös profiilikuvassasi( sen perusteella, minkä kuvan olen sinusta täällä saanut)? Uskotko, jos sanon sen sinulle?

• YKooo

Näin voisi sanoa, yhenkin lontin iskuyritys makso tommoiset reippaat 18 tonnia. nuorempana : D)). Ja mitä jäi käteen, hauska mieli : D. Uskoskos sinua? aika harvoin olen kylläkin saanut huonoa palautetta irli. Menehhän tuulettumaan, ettet rupea höpsimään liikaa : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Ostitko auton tehdäksesi häneen vaikutuksen vai mihin sijoitit noin paljon? Yritän olla höpsimättä. et enää kysele mitään, voinko tulkita sen niin, etten ole tervetullut ketjuusi?

• YKooo

Joo valakean saabin ostin ja viellä mälläsin sen tiiraillessa : D)). ; D Voi sinua, aina terve tullut. Mitäs minä aina kyseleisin, hmmm. Tuuletuitkos ulukona? Mites tuuletatko yöllä yöllä? se kuulemma ois terveellistä : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Joo valakean saabin ostin ja viellä mälläsin sen tiiraillessa : D)). ; D Voi sinua, aina terve tullut. Mitäs minä aina kyseleisin, hmmm. Tuuletuitkos ulukona? Mites tuuletatko yöllä yöllä? se kuulemma ois terveellistä : ).

Ei, kun ajattelin vain, että jos oikeasti et halua, että kirjoitan tähän. Jos vaikka sekoitan jotain tai tai ajan toiset pois äääähhh, taas tämä pikkusieluisuuteni tuli ilmi tuossa :( Hävettää... Kiitos, kiitos kysymästä, tuuletuin. Tuuletan mielelläni yöllä...se on se mun juttu....Minkä puolesta sinä tuuletat, hyvän kahvinko?

• YKooo

En nyt kovin paljon juo kahvia 1-3 lasia päivässä : ). Tokkopa mitään sekoittelet, minkä sille voi etteivät tule ajatuksiaan höpöttelemään : D. Nuo Tätit on kieltämättä ovelia, kun pysyvät tuolla ikävä puolella. Jaa`a tuuletukset jäänyt vähiksi, ehkä silloin viimeksi, kun 2e sain kolmella ristillä pitkävedolla 2480e : D)).

• jiitee1

Vai niin : ). Tämä täti ei ikävällä kirjoittele, tai hyvin harvoin, jos silloinkaan. Pitää olla todella mielenkiintoinen avaus, jos vastaan. Mites on päivällä auringosta nautittu ? Jokohan tänään tulee miljoonia lotosta. Rivi on laitettu tai useampikin : )
        Usko nyt MV et häiritse minua ainakaan. Kivoja olette molemmat.

• YKooo

Polttopuita ajettu alakertaan, aika viima tuuli oli. Muutama ruutu vetämässä lottoa, laitoin kymmeneksi viikoksi. Sais tuo muutama tonni tulla. Mitäs tekisittä jos tärähtäisi potti?

• jiitee1

Mitä tekisit itse ? Olisi kiva tietää.

• YKooo

Vähän riippuu summasta : ). Jos iso, voisi vaikka talon tehdä. Muuten jotakin pientä hommata. Jonkin verran antaa paikalliselle sairaalalle, lasten hoitoa varten. Entäs sinä?

• ÄmmäVee
        jiitee1 kirjoitti:

Vai niin : ). Tämä täti ei ikävällä kirjoittele, tai hyvin harvoin, jos silloinkaan. Pitää olla todella mielenkiintoinen avaus, jos vastaan. Mites on päivällä auringosta nautittu ? Jokohan tänään tulee miljoonia lotosta. Rivi on laitettu tai useampikin : )
        Usko nyt MV et häiritse minua ainakaan. Kivoja olette molemmat.

Mukava kuulla, etten ole ollut häiriöksi. kiitos Jiitee :) Aivan ihana ilma ollut! kävitkö jiitee hiihtämässä?
        En pelaa, joten en voi voittaakkaan. Jakaisin tutuille, lahjotaisin hyväntekeväisyyteen ja mitähän sitä...En osaisi pistää poikimaan..
        hyvät yöt mukaville!!

• jiitee1

Ehkä tekisin remontit isommalla budjetilla. Ja matkustelisin rahaa miettimättä. Toki voisin hyväntekeväisyyteenkin laittaa, jos sopiva kohde sattuisi kohdalle : ). Olisi omantunnon kysymys. Kadutko mitään tekemääsi tai valintaasi ?

• YKooo

Eipä oikeastaan sellaista kaduttavaa ole : ). Tai jos nyt ihan pikkiriikkisen on ruennut mietityttämään se, että en käynyt rakennusinssiksi aikoinaan : D. Entäs siellä? Ei tullunna pottia : (.

• jiitee1

En minäkään kadu mitään isompia juttuja, jotain pieniä ehkä. Minulla ei ole ollut varaa valita moniakaan asioita elämässäni. Siitä kohtalo on pitänyt huolen. Olen pelannut niillä korteilla sitten, mitkä sain. Omasta mielestäni melko hyvin. Nyt tällä hetkellä olen kuitenkin vähän ulapalla, en oikein tiedä mihin suunnistaisin. Nyt pitää valita itse, jollei kohtalo taas jotain keksi pääni menoksi. Olen miettinyt jo muuttamista jonnekkin kauas. Tosin paljon muutakin.
        En käynyt hiihtämässä, vähän heikko olo vielä : (. Ei voittoa, ei.

• YKooo

Minne kauas, ulkomaillekko? Onko elämäntilanne jotenkin muuttunut? Nyt oisi ollut hyvä hiihellä, täällä kunnon hankiaiset. Kesti jopa jalan kulkea. Ainut että tiet peilikirkkaala jäällä. Käy kummiskin ulkona, siinä se olo korjautuu : ).

• jiitee1

Kaikenlaisia mietteitä. Mieli avoimena mennään. Kun terveys reistaa, tulee vähän kiire elää. Kun ei tiedä, miten paljon aikaa on. Ettei tuhlaisi sitä turhaan. Kun elämään ei ole paluulippua. Ei minulla nyt tietääkseni mitään sen vakavampaa ole kuitenkaan. Kevätväsymystä jasensellaista. Ja minunhan ei pitänyt ........ : ).
        Monesti mietin miten sinut täältä löysin. Vai sinäkö minut ? Tuntuu jotenkin kohtalonomaiselta. No sattumaa varmaan.

• YKooo

Niin koskaan ei tiedä terveyttänsä. Joku aika sitten serkulta möykkäsi päästä, ilmeisesti verisuoni katkesi. Se oli sitten siinä (51v). Toisella tutulla oli lonkkissa ja olkapäissä ongelmia, oli luusyöpä. Hänkin meni hetkessä(79v). Kukapa tietää elämänkaaren, parempi kun ei tiedä. Hyvä kun törmättiin täällä, onhan tämä melkoista chattailua ollut ; ). Auttanut jaksamaan tuonut virnettä naamalle. Tuossa yksi päivä lähti erään myyjätär rouan kanssa puheeksi munkeista ja paistamisesta. Aikaa ei tuntunut häälläkään olevan ja sen menevän nopeasti, oisko ikää hällä n.25v ja poksautti vasta muksun. Lohuttelin, että ootappa kohan täytät 40, sitten se meneekin ; ). Yksi asia sinussa on kaivellut, minkä näköinen olet? ; ).

• jiitee1

Minkä näköinen ? Aikas urheilullinen, mutta naisellinen. Sirot kasvot. Puolipitkät hiukset. Riittääkös ?

• YKooo

Mitäpä luulet? ; ).

• jiitee1

Luulen, että nyt on mentävä nukkumaan : ). Hyvät yöt.

• YKooo

Vai niin ; ). Hyviä ja tervehdyttviä öitä : ).

• vittuuntunu

yrittääkö tämä rutale jotain ennätystä ? kun yksin täällä juttelee ?

• ÄmmäVee

Vuorikiipeily kuulemma rauhoittaa hermoja. Oletko koskaan kokeillut? Luonnossa liikkumisella on yleensäkin rauhoittava vaikutus. Jos jostain syystä ihminen on estynyt pääsemään ulos luontoon, voi tehdä mielikuva harjoitteita. Tuleppas sinäkin tänne vuorille meidän kanssamme ja anna tuulen puhaltaa. Katsokaamme avautuvaa maisemaa. Eikö näytä mahtavalta?

• ÄmmäVee

Voi että, miten mieltäni lämmittää lukea noita eilisiä keskustelujanne :) Jotenkin niin ihanaa <3 <3 Teille molemmille!!!
      Viime yönä Ruotsissa oli sattunut rannikon tuntumassa maanjärjestys. Tuntuiko se teillä asti? Istuin sohvalla ystäväni kanssa, kun kirjakaappien lasiset ovet alkoivat helisemään ja talo tärisemään. Kesti vain muutamia sekunteja. Luin tämän aamun lehdestä, että voimakkuus oli ollut 4-4,5 magnitudia.
      Virvon varvon tuoreeks, terveeks, tulevaks vuodeks! Vitsa sulle, palkka mulle.

• YKooo

• ÄmmäVee

• YKooo

Ei virpojia ole käynyt : (. Hmmm vai hiero hartioita ja kukas se oli? ; ). Jaa pitsa uuniin ja kohta syömään : P......

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Ei virpojia ole käynyt : (. Hmmm vai hiero hartioita ja kukas se oli? ; ). Jaa pitsa uuniin ja kohta syömään : P......

Komea mies oli ;D Palstasiskona Palstaveljelleni tuon kerron :) Pitäisiköhän minunkin lähteä tästä syömään illan tähteitä, tortilloja. Täällä kävi yhdet virpojat :) Sain ihanasti koristellun oksan. Pääsiäis tunnelmaa...Ihanaa aikaa tämä keväinen pääsiäinen. Sormet ja mieli syyhyävät leipomaan ja siivoamaan. Mitä suunnitelmia sinulla? Eikö ole ihanaa aikaa tämä pääsiäinen?

• YKooo

; D Hyvä. Jaa pitäsköhän tätejä käyä ilahuttamassa tuolla ikävällä? Ai niin tuosta kiipeilystä, katoitko tuon huippu jengin eilen? Pikkusen muodokkaassa kunnossa tuo Lola : ). No jaa meneehän tuo pääsiäinen jotenkin : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

; D Hyvä. Jaa pitäsköhän tätejä käyä ilahuttamassa tuolla ikävällä? Ai niin tuosta kiipeilystä, katoitko tuon huippu jengin eilen? Pikkusen muodokkaassa kunnossa tuo Lola : ). No jaa meneehän tuo pääsiäinen jotenkin : ).

:D)) En katsonut, mutta minusta Lola on aina ollut hyvän näköinen kropaltaan, ei ollenkaan tällainen hoikkis, vaikka täytyy sanoa, että hyvin näytti eilen kelpaavan tällainenkin ;D)) Tottakait sinun kannattaa käydä jakamassa ilojasi myös ikävällä. Kirjoitat niin hauskasti, että varmasti tätit tykkäävät. Taidanpa lämmittää oikein juhla saunan! sauna on niin huippu juttu! Ja niin ihanan aurinkoinen ilmakin. Mistä sinä nautit?

• YKooo

Kaatamisesta, siinä kun täräyttää sahan käyntiin ja alkaa tekemään ruumiillista työtä ni avot : D)). Justiin kahtelin tuolla Ifolorilla kuvauskilpailujen kuvia paljon oli ja hyviä kuvia. Kehtaa itse rueta lähettelemään : ). Mukava kun olet saanut seuraa irli, tiiä mitä saat pääsiäisenä ; ).

• ÄmääVee

:D)) Oot niin hauska. Ihmettelen, miten voit olla vielä sinkku. Joo, Ifolorin kuvauskilpailuissa on monenlaisia kuvia. Suosittelen lähettämään. Luontokuva kilpailuissa myös hienoja kuvia. pääsiäisvitsat jo valmiina, tiedä mitä vielä irtoaa, kun kunnolla virvon. Kokeileppa sinäkin :D Mitähän tädit sanoisi, jos ilmestyisit rulliksi pukeutuneena vitsomaan " saiskos virpoa" :D

• YKooo

Mahtas tulla papukaijja merkki nyrkistä silmään ; D)). Mitähän tuohon vitsaan laittas?

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Mahtas tulla papukaijja merkki nyrkistä silmään ; D)). Mitähän tuohon vitsaan laittas?

:D Voisivat kiljaista oven aukaistessaan, transuksi ajattelisivat. Minulla näyttää trullien tuomassa vitsassa olevan muovi munia ja höyheniä. Millä itse koristelisit?

• YKooo

Ennemminnii nuuttipukiks ; D)). Oisko vihreä matotuotteet hyviä koristeluun? Joo tuohon kuva kilpailuun voisi lähettää, nimikkeellä keväisiä tipuja ponkaamassa ja siinä oisi latvassa se Lapinharakka : D)).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Ennemminnii nuuttipukiks ; D)). Oisko vihreä matotuotteet hyviä koristeluun? Joo tuohon kuva kilpailuun voisi lähettää, nimikkeellä keväisiä tipuja ponkaamassa ja siinä oisi latvassa se Lapinharakka : D)).

Ei olisi, ne olisivat hirveitä :D)) Olisit pian mököttämässä mustan maijan perällä ja päivän lehdessä lööppi kuvineen päivineen " pääsiäistrullin matka päätyi putkaan". Millainenhan kuva lehdessä olisi?
        Minusta se Lapinharakka oli hyvä kuva. Kuten silloin kirjoitin, niin tyypillinen paikka harakoille puun latvukset. Ilmensi hyvin harakan luonnetta tarkkailla sieltä ympäristöään. Harakka on utelias lintu. Muutoin en muista, oliko kuva kuin terävä, koska en näe sitä näillä laseillani tarpeeksi hyvin. olen huomannut, että kuvauskilpailuissa otetaan niin monia asioita humioon, että yksistään tekninen osaaminen ei ole aina "se" juttu, joka kolahtaa..

• YKooo

On se aika terävä 7Mt, tänne joutuu huonontamaan kuvanlaatua 2Mt:eehen. Niin varmaan olisi, mutta oisihan käsiraudat omasta takaa : D. Taidan sittenkin virpomiset jättää väliin : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

On se aika terävä 7Mt, tänne joutuu huonontamaan kuvanlaatua 2Mt:eehen. Niin varmaan olisi, mutta oisihan käsiraudat omasta takaa : D. Taidan sittenkin virpomiset jättää väliin : ).

Taitaa vain olla sinun omissa haaveissasi nuo käsiraudat :D Onni oli laittanut ikävälle pöllö videon. Tuosta tuli mieleen, oletko koskaan käynyt netissä katselemassa pönttö tai pesäkameroita? Ja todellakin tarkoitan nyt linnun pesiä :D
        Hyviä päikkäreitä sinne. Minä lähden saunaan ja sitten autolla käymään pienellä ajelulla, katselemassa rannalla ainakin...kun on näin ihanan valoisaa...

• YKooo

Ai semmosia pesiä. Kyllä, oisko reilu vuosi sitten oli joku kotkan pesä ja siellä pari poikasta. Päikkärit pidetty tältä illalta, saunaan kohta itsekkin. Hyviä ajeluja : ).

• jiitee1

Tuosta painokeskustelusta. Tiesin, että YK pitää hoikista. Kukapa ei. MV on onnekas
        hoikka. Kaikki eivät ole, vaikka mitä tekisivät. Arvostan kyllä kaikenlaisia ja -kokoisia ihmisiä. En pelkkiä hoikkia. Korvienväli ratkaisee lopulta.
        Kuka lienee Onni ? Joku ystävänne ? Miksei kirjoittele tälle saitille ? Pöllöt ovat tosi suloisia : ). Aion laittaa muutaman lisäpöntön pihapuihin. Voikohan niitä laittaa liikaa ?

• ÄmmäVee
        jiitee1 kirjoitti:

Tuosta painokeskustelusta. Tiesin, että YK pitää hoikista. Kukapa ei. MV on onnekas
        hoikka. Kaikki eivät ole, vaikka mitä tekisivät. Arvostan kyllä kaikenlaisia ja -kokoisia ihmisiä. En pelkkiä hoikkia. Korvienväli ratkaisee lopulta.
        Kuka lienee Onni ? Joku ystävänne ? Miksei kirjoittele tälle saitille ? Pöllöt ovat tosi suloisia : ). Aion laittaa muutaman lisäpöntön pihapuihin. Voikohan niitä laittaa liikaa ?

Minulle taas tullut se kuva, että Yykoo kaa nee viii pitäisi sellaisista hieman lihaksikkaista naisista, joilla on hoikka uuma, rehevä rinta ja takalisto :D Niin ja kunnon reidet.
        Minä olen pieni piipertäjä vain.
        Luonne on se, mikä ratkaisee.
        Onni kirjoittelee tuolla ikävä palstalla. On rekisteröityneenä sillä nimimerkillä. Kirjoittaa runoja ja laittaa kuvia, videoita.
        Pöntöistä. Olen kuullut, että olisi hyvä jättää jonkinmoinen väli. Oliko n. 10metriä. Tuo isäni opettama tieto, jota en ole tarkastanut.
        millaisista miehistä jiitee pidät? Mihin heissä katseesi kiinnittyy?

• YKooo
        jiitee1 kirjoitti:

Tuossa ei kyllä ollut kysymys mistään ihannoinnista tahi ihanoimattomudesta : D. Totesin asian minkä näin. Olenhan joskus sanonut, että monenlaisiin, muotoisiin ja näköisiin on tullut ihastuttua. Yhtä selitystä ei ole tuohon. Jokin kummiskin jättää nalkkiin, niinkuin täälläkin : ). Pönttöjä laittelin minäkin viimevuonna pari, kai niitä pitäisi laittaa tänäkin vuonna.

• ÄmmäVee

Oikeastaan sama, olenko lihava, laiha, sillä olen pelkästään palsta tuttuna kirjoittelemassa täällä. Tuttu, kaveri, sisko voi olla ja saa olla onneksi millainen vain ;D)) vaikka aivan mahdoton ja kamala ja kaikkea siltä väliltä tai vaikkapa aivan pönttö :D Suuri huuhkaajan pönttö huhuuuuu, kuka pönttöni vei, hei missä on mun pipo...
        Hyvää yötä mukavat. niin jäi kiinnostamaan, millaisista miehistä jiitee pidät? vastauksiin ja näkemisiin

• jiitee1

Mukavista ja siisteistä : ). Olen sen verran pinnallinen, että miehen pukeutuminen on aikas tärkeää. En tarkoita pukumiehiä ( toki tykkään ) pelkästään, vaan sitä että osaa valita vaatteensa itselleen ja tilanteeseen sopivaksi. Olen niin ronkeli, ettei tuollaisia miehiä juurikaan eteeni osu. Joskus joku helmi löytyy, muttei vapaana. Ja silmäthän ne kiinnostuksen kertoo, molemminpuolin oli sitten varattu tai ei : ).
        Hyvä laitan sitten pöntöt 10 m välein. Saas nähdä millaisia asukkeja tulee ? Tuskin pöllöjä : ).
        Käyn vilkaisemassa Onnia, jos löydän.

• Ykooo

Nyt veti hiljaseks : ). En tiedä sopivista vaatteista, mutta itse valinut vaatteeni ja raha-asiani pikkupennusta asti : ). Aikoinaan on oltu äitin kassa takkia ostamassa, hän oli valinnut takin. Ei välittänyt ja oli liian kalliskin minulle. Jäi ostamatta, eikä siinä kaupassa käyty sen jälkeen : D)). Aika ronkeli olen vaatteiden kanssa, pitkään tulee mietittyä ja katseltua onko kelvollisia päälle : D. Eivät yleensä ole merkki vaatteita : ). Mites omat vaate ostokset?

• jiitee1

Tasapainoilua vaatteiden kanssa. On tehtävä kompromisseja. En pysty pukeutumaan ihan niin kuin haluaisin. Tosin aikaa etsiä sopivia vaatteita ei aina ole. Ehkä alan tehdä niitä itse : ) Saan sitten mieleisiä. Pitäisiköhän nämä avautumiset lopettaa. Vähän tuntuu nyt siltä. Hyvää yötä. Alan minäkin vähän hengittää paremmin : ). Tarkoitin siis voinnin puolesta, happea saanut.

• YKooo

Älä nyt, mukava tietää jotain : ). Pitää kyllä tässäkin rueta nukkumaan, huomenna aamusta pitää pyörähtää kaupungissa ja illaksi töihin. Mukava kuulla virkistymisestäsi, Hyviä öitä : ).

• Ämmikseltä

Kävin nostamassa Onnin yhden aloituksen, jonka otsikko meni suurinpiirtein "jaahas, sitä ollaan päiväunilla" , jos jiitee haluat vilkaista.Toivottavasti Yykoo ei vaan tule mustasukkaiseksi ;D)) mukavaa yötä.

• YKooo

Itse olen jättänyt nuo Onnit ja Ristot rauhaan ja olikohan niitä muitakin ; ). Ei tule niin paljon zaisse silmille : ).

• jiitee1

Enpä jaksanut selata. Ikävä on todella aika ikävää luettavaa. Hyvät yöt myös MV:lle.

• ÄmmäVee

Jos Yykoo noin on, niin sitten varmaan parempi pysytellä poissa sieltä. toisaalta ei ole ollut tapana antaa kiusaajien määräillä liiaksi. omituinen palsta, täytyy sanoa.
        Kiva oli lukea jiitee korjoituksiasi ja mielenkiintoista. Minusta tuo, että pitää miesten siististä pukeutumisesta ei kerro pinnallisuudesta. Siisti pukeutuminen voi viestittää niin monia asioita, myös syvemmällä tasolla. Minä taas en kiinnitä kovinkaan paljoa miehen vaatteisiin humiota. En ole kovin vaateihmisiä. tykkään kyllä katsella kauniita asioita, mutta jostain syystä en välitä omistaa niitä. En ymmärrä miksi. Mitä jiitee ajattelet miehen työstä. Onko sinulle merkitystä sillä, millaisessa työssä mies on? Entä voisitko ajatella suhdetta työttömän kanssa, entä eläkeläisen? Entä mitä ajattelet miehen luonteesta. Millaiset luonteen piirteet saa sydämesi sulamaan? Kirjoitit, ettet löydä kaupasta mieluisia vaatteita. Millaisia etsit ja millaisia tykkäät arjessa käyttää? Tein sinulle jiitee hirveästi kysymyksiä, kiinnostaisi kuulla ajatuksiasi. Minusta kuulosta, että olet melko erilainen kuin minä, siksikin niin mielenkiintoista olisi vaihtaa ajatuksia ja saada erilaisia näkökulmia asioihi.
        Pitää lähteä laittamaan ruokaa. Tuo ylempänä mainitsemani mies aikoi tulla syömään. En siis kaipaa enää ketään. Ymmärsin heikot realiteettini ja luovutin. Teidän ihaniin ja niin hauskoihin kirjoituksiin kuitenkin koukutuin, joten haittaako teitä, jos jatkan vielä tänne ketjuun kirjoittelua? minulle voi sanoa suoraan, miyen asiat on. Tykään aina kuulla totuuden, vaikka se maistuisi kylmälle kaurapuurolle.

• Edellinenjatkaa
        ÄmmäVee kirjoitti:

Jos Yykoo noin on, niin sitten varmaan parempi pysytellä poissa sieltä. toisaalta ei ole ollut tapana antaa kiusaajien määräillä liiaksi. omituinen palsta, täytyy sanoa.
        Kiva oli lukea jiitee korjoituksiasi ja mielenkiintoista. Minusta tuo, että pitää miesten siististä pukeutumisesta ei kerro pinnallisuudesta. Siisti pukeutuminen voi viestittää niin monia asioita, myös syvemmällä tasolla. Minä taas en kiinnitä kovinkaan paljoa miehen vaatteisiin humiota. En ole kovin vaateihmisiä. tykkään kyllä katsella kauniita asioita, mutta jostain syystä en välitä omistaa niitä. En ymmärrä miksi. Mitä jiitee ajattelet miehen työstä. Onko sinulle merkitystä sillä, millaisessa työssä mies on? Entä voisitko ajatella suhdetta työttömän kanssa, entä eläkeläisen? Entä mitä ajattelet miehen luonteesta. Millaiset luonteen piirteet saa sydämesi sulamaan? Kirjoitit, ettet löydä kaupasta mieluisia vaatteita. Millaisia etsit ja millaisia tykkäät arjessa käyttää? Tein sinulle jiitee hirveästi kysymyksiä, kiinnostaisi kuulla ajatuksiasi. Minusta kuulosta, että olet melko erilainen kuin minä, siksikin niin mielenkiintoista olisi vaihtaa ajatuksia ja saada erilaisia näkökulmia asioihi.
        Pitää lähteä laittamaan ruokaa. Tuo ylempänä mainitsemani mies aikoi tulla syömään. En siis kaipaa enää ketään. Ymmärsin heikot realiteettini ja luovutin. Teidän ihaniin ja niin hauskoihin kirjoituksiin kuitenkin koukutuin, joten haittaako teitä, jos jatkan vielä tänne ketjuun kirjoittelua? minulle voi sanoa suoraan, miyen asiat on. Tykään aina kuulla totuuden, vaikka se maistuisi kylmälle kaurapuurolle.

Ai niin, pitää jatkaa vielä, kun kirjoitin tuossa ylempänä niin vähän :D Että kiva kuva Yykoo. Mikä tuo on, tyynykö? Näyttää käsintehdyltä. en ole käsityö ihmisiä, mutta ihailen aina niitä, jotka ovat. käsitöitä on ihana tutkia ja tarkastella, sekä ihastella Ja hämmästellä ihmisten osaamista. Pidän kaikenlaista käsityö taitoa korkeassa arvossa

• YKooo

; D Eihän tämä ikäväpalsta olekkaan, täällähä järkeillään ja tunteillaan. Kahviservetin kuva oli tuo. Mukava kun sinulla irlissäkin on alkanut menemään hyvin ja pääset kokkailemaan ja ehkä vielä jotain muutakin tekemään ukkelisi kanssa ; ). Hyviä päiviä sinne, taidan ottaa pienet torkut ja sittentöihin : ).

• ÄmmäVee

Musiikin linkittäminen ei enää onnistu. Pyytäisin sinulta palvelusta. Jostain nousi mieleeni kauan kauan aikaa sitten kuulemani vanha kappale, jota kuuntelin pari kymppisenä. Voisitko linkittää sen tänne. Esittäjä on Bangles ja biisin nimi "Enternal flame".Kiitos,
        Hyvää työ päivää.

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Sori meni myöhäseksi, mutta joskos unipiisiksi ; ). https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0ahUKEwjn24GV3dLLAhUF7w4KHUbuCJsQyCkIHDAA&url=https://www.youtube.com/watch?v=PSoOFn3wQV4&usg=AFQjCNFGpfLZcLMxqyP8wfcNA__53YJgow

Kiitos vaivannäöstäsi! Samalta bändiltä tuli se menestys single "Walk like An Egyptian". Noista muistoja. Eternal flamen ilestymis vuonna täytin 20. Mikä bändi sinulle jäänyt nuoruusvuosilta mieleen?
        Aikaisin bändi, johon olin ihastunut oli Stray Cats :D Olin silloin 12-13v. olin aivan ihastunut siihen solistiin, Brianiin :D)) Kirjoitin jopa puseroni selkään hänen nimensä :D Soitin "Run away boyta" edes takaisin, että äitikin jo osasi sen ulkoa ja kerran mennessämme huoltoasemalle tankille ja sieltä huolyamon sisälle maksamaan, niin äiti antoi minulle kolikon ja sanoi, että tuolla näyttää olevan levyautomaatti, jos haluat kuunnella runawayta :D Taisi sanoa pikkusen kiusallaan..

• voivoirepsua
        ÄmmäVee kirjoitti:

Kiitos vaivannäöstäsi! Samalta bändiltä tuli se menestys single "Walk like An Egyptian". Noista muistoja. Eternal flamen ilestymis vuonna täytin 20. Mikä bändi sinulle jäänyt nuoruusvuosilta mieleen?
        Aikaisin bändi, johon olin ihastunut oli Stray Cats :D Olin silloin 12-13v. olin aivan ihastunut siihen solistiin, Brianiin :D)) Kirjoitin jopa puseroni selkään hänen nimensä :D Soitin "Run away boyta" edes takaisin, että äitikin jo osasi sen ulkoa ja kerran mennessämme huoltoasemalle tankille ja sieltä huolyamon sisälle maksamaan, niin äiti antoi minulle kolikon ja sanoi, että tuolla näyttää olevan levyautomaatti, jos haluat kuunnella runawayta :D Taisi sanoa pikkusen kiusallaan..

sähän oot helvetin vanha!!!!!!!!!!! ei uskois juttujes perusteella sua jo ikälopuksi akan rähjäksi!! juttujes tasolla olet jäänyt henkisissä eväissä jälkeen.

• Muttahauskaaon

:D)) Olen samaa mieltä. Meitä on niin moneeen junaan.

• YKooo

Kuuntelin minäkin nuita lällyjä kappaleita. Kaiken näköistä musiikkia jo silloinkin kuuntelin : ). Taisi kumminkin olla lempi musiiķi olla syntikkaa. Hammeri, Jamamoto ja kumppanit.

• Edellinen

Juu :)

• YKooo

Mites muuten kokkaus sujui silloin?

• Edellin
        YKooo kirjoitti:

Mites muuten kokkaus sujui silloin?

Kiitos, aivan normaalisti :)

• YKooo

Muna meni kokkeliksi ja pulla paloi pohjaan ; D)). Sori kaikilta jotehkin nämä jutut karkasi. Onnksi töihin lähden : )

• Äläsuottapyytele
        YKooo kirjoitti:

Muna meni kokkeliksi ja pulla paloi pohjaan ; D)). Sori kaikilta jotehkin nämä jutut karkasi. Onnksi töihin lähden : )

:) Hyvää työpäivää :)

• YKooo

Kiitos : ).

• ÄmmäVee

Mitäs sitä tänne kuuluu?

• YKooo

Hiljasta ; D)). Hyvää päivää ja kenties illallista ; ).

• Edellinen

No, mitäs sitä sitten sinne?

• ÄmmäVee
        ÄmmäVee kirjoitti:

Mitäs sitä tänne kuuluu?

:D)) Huomasin ikävä palstalla todennäköisesti sinun aloituksesi äsken, kun lueskelin aamullisia aloituksia. Tarkoititko siellä aloituksessasi minua kirjoittaessasi palstasiskosta, kun vastasi Marilynin? Että Marilyninkö kirjoitukset muistuttaisivat minun kirjoituksiani ? Et olisi ensimmäinen, joka sanoisi noin :D))
        Juu, että semmosta.
        Pitää tosiaan nyt alkaa tekemään tuota mainitsemaasi illallista. Halpa-hallissa oli karjalanpaisti tarjouksessa. Lihat uuniin.
        Missähän jiitee?

• YKooo

En nyt ihan sitä tarkottanut, vaan sitä että herkkä nauramaan lörähtämään jotakin : D)). Minulla alkoi tuo karjalanpaisti tökkimään, ei nykyisin haluta yhtään napostella sitä : (. Jaa kävisköhän ikävällä, vieläkö siellä tuttuja olisi : ).

• eeeeiheivoiolla
        YKooo kirjoitti:

En nyt ihan sitä tarkottanut, vaan sitä että herkkä nauramaan lörähtämään jotakin : D)). Minulla alkoi tuo karjalanpaisti tökkimään, ei nykyisin haluta yhtään napostella sitä : (. Jaa kävisköhän ikävällä, vieläkö siellä tuttuja olisi : ).

että täälä oiken " tunnetaan " heh heh. miten tätä aivoinvalidisakkia voi olla niin paljon täälä. >> " huomasin ikäväpalstalla tod.näk. SINUN aloituksen ..

• YKooo
        eeeeiheivoiolla kirjoitti:

että täälä oiken " tunnetaan " heh heh. miten tätä aivoinvalidisakkia voi olla niin paljon täälä. >> " huomasin ikäväpalstalla tod.näk. SINUN aloituksen ..

Jutusteleppa sinäkin 4 vuotta jonkun kanssa täällä tahi irlissä. Saatat jotain tietää tapauksesta. Arvele kuka sinuakin naurattaisi, jos ei me. Ei olisi mistä valittaa. Mitäpä muuten sitten tekisit?

• Komppaantätä
        eeeeiheivoiolla kirjoitti:

Täällä näyttääkin olevan tyhjäpäitten ajot meneillään, oiken yhden kirjoituksia useammat tunnistavat ja kaikkein paras että halpahallissa oli oiken lihaa tarjouksessa, voi ihme, pitääkin tulla katteleen, saa naurut tältä palstalta. Vaikka eihän se tietty naurun asia oo että ihmiset sekoo noin totaalisesti.

• YKooo

Niin näkkyy olevan ; D)). Mutta outkos kahtonna sitä lihhoo se on Saksalaista, mutt toissaalt myöhä ollaannii EU:ssa. Samoja säilytysaineitahan niitä syyään joka paikast : ).

• E.ikuk.ed_
        YKooo kirjoitti:

Niin näkkyy olevan ; D)). Mutta outkos kahtonna sitä lihhoo se on Saksalaista, mutt toissaalt myöhä ollaannii EU:ssa. Samoja säilytysaineitahan niitä syyään joka paikast : ).

No minä ainakin haen lihat tilalta suoraan, suoramyyntinä, tietää laadun.

• ÄmmäVee
        E.ikuk.ed_ kirjoitti:

Jaa vai on täällä lihamarkkinat meneillään :D)) En olis tuotakaan uskonut täällä näkeväni. Älkää nyt, siitä karjalanpaistissa luki, että Kunnon Karjalanpaisiti! Kun oikein uunissa haudutan ja pottuvoita lisäksi, niin uskon, että söisitte tekin. Vielä, kun hymyssä suin keikiskellä tarjoilisin pöytään ja pokkailisin ilosesti, niin ei olis mutrustelusta tietoakaan.
        Mitä yleensä käytätte ruokajuomana hyvät naiset ja herrat?

• YKooo
        E.ikuk.ed_ kirjoitti:

Niin pitäs hakea, mutta eipä lähistöllä enää ole tiloja. Kun ovat lopetelleet halpatuonti tuotteiden takia.

• YKooo
        ÄmmäVee kirjoitti:

Jaa vai on täällä lihamarkkinat meneillään :D)) En olis tuotakaan uskonut täällä näkeväni. Älkää nyt, siitä karjalanpaistissa luki, että Kunnon Karjalanpaisiti! Kun oikein uunissa haudutan ja pottuvoita lisäksi, niin uskon, että söisitte tekin. Vielä, kun hymyssä suin keikiskellä tarjoilisin pöytään ja pokkailisin ilosesti, niin ei olis mutrustelusta tietoakaan.
        Mitä yleensä käytätte ruokajuomana hyvät naiset ja herrat?

Pitäshän se maistella, jos tarjoilijalla vielä keikisteleis henkselilöissä. Ni avot ; D)). Maitojuomaahan juon, mehukin menee ja kotikalja.

• ÄmääVee
        YKooo kirjoitti:

Pitäshän se maistella, jos tarjoilijalla vielä keikisteleis henkselilöissä. Ni avot ; D)). Maitojuomaahan juon, mehukin menee ja kotikalja.

Jaahah ja tämä mies ilmoitti juuri, ettei hänellä olekkaan nälkä. No, otetaampa sitten lautanen pois ja tarjoillaan viereiselle erittäin komealle herrasmiehelle!!
        Tarkistin karjalanpaistin ja siinä luki, että 100% suomalaista lihaa, tuotettu perhetiloilla! Eikä minulla mikään lörähtele, mutta jollakin taitaa lörähellä yläpäässä Ja tulla suustakin ulos mitä sattuu!!
        No, tuossa on maitolasi nyt kuiyenkin, niin saat huuhdella suusi.

• YKooo

Herrasmiehelle, mistäs semmoisia? ; ). Tällä viikolla kyllä tosiaan lorissut päässä, mistä johtunee? : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Herrasmiehelle, mistäs semmoisia? ; ). Tällä viikolla kyllä tosiaan lorissut päässä, mistä johtunee? : ).

Onko ollut pääkipeänä tai mitä tarkoitat tuolla lorinalla? Jos vielä nälänhätä tulee, sitä syödään vaikka pikkukiviä, kukaan kysy, onko tämä liha meidän pihan rottaa vai naapurinpellon myyrä.

• yykooTuuraaja
        ÄmmäVee kirjoitti:

Onko ollut pääkipeänä tai mitä tarkoitat tuolla lorinalla? Jos vielä nälänhätä tulee, sitä syödään vaikka pikkukiviä, kukaan kysy, onko tämä liha meidän pihan rottaa vai naapurinpellon myyrä.

Kumpaakoha piätä mahat tarkottaa? Eehä sitä ny naapuri lihhoo.

• YKooo
        ÄmmäVee kirjoitti:

Kyllähän ne kehittää vaikka mitä, liimattuu lihaa ja spektrissä kasvatettua kyljystä. On meillä herkut tulevaisuudessa ; P... . Hyvä kun tuuraaja käypi, nää tätit vaatii niin paljon : ).

• ÄmmäVee

Vauhdikas päivä ollut. Palstaveljeni leijonanmieli! Täällä kaikki on mennyt eettisesti oikeaoppisesti ja moraalisesti vanhoja suomalaisia perusarvoja noudattaen. En ansaitse tukkapöllyjä :)
      Miten päiväsi mennyt? Joko lammasta ostit? Hyvää yötä sekä kauniita unia! Ja virkistävää huomista päivää!

• YKooo

; ). No hyvä. Jäi ostamatta. Leipäkakkua, kakkua, piirakoita tuli syötyä ja oli kyllä lammastakin. Kuin myös, aika hiljasta muuten ollut. Onkohan jo aika

• ÄmmäVee

Niin olisikohan jo aika, miltä sinusta itsestäsi tuntuu? Missä jiitee?!

Sataman sumun kelmeydessä
      istuu sieluni unohdetun rahtikontin päällä,
      kaivaten maahan, jota ei ollut.
      Nosturit nukkuvat.
      ilmassa tuulahduksia
      muiden maiden arvoituksista.
      Katson kaivaten merelle,
      pimeys ei vastaa.
      Missä on se maa,
      joka pyyhkiytyi pois?
      Pimeyden mustat vedet
      väsyneinä äämeti.
      Mihin hävisit
      onnellisuuden maa?
      ilman sinua sydämeni
      on kuin tyhjä satama.
      Mihin hävisit maa
      jalkojeni alta :(

Tänään ei löydy sanoja. Mukavaa päivää jokaiselle.

• YKooo

Hyvää kellon siirto aamua vai oliko se nyt Pääsiäinen.

• MV.ltä

Sitä samaa jotakin päivää tai onko nyt päivä vai ilta?

• Edellin
        MV.ltä kirjoitti:

Sitä samaa jotakin päivää tai onko nyt päivä vai ilta?

Jälleen pyytäisin palvelusta. Voisitko linkittää Vera Lynin ikivihreän 50-luvun kappaleen " It's Hurts to say Goodbye" Kiitos :)

• ÅmmäVee

Emotional hip hop instrumental: When I die (piano beat)

• jiitee1

Vastailen vähän myöhään. Kyselit mieltymyksistäni. Onko työtön tai eläkeläinen turnoff minulle. On kyse ihmisestä. Jos mies on elintapa työtön, olemme hyvin erilaisia, enkä näe meille tulevaisuutta. Ja kovin nuorena eläköitynyt myös, saattaa olla kovin erilanen ihminen kuin minä. Olen aikas työorientoitunut nainen, enkä ehkä ymmärrä tarpeeksi toisentyyppistä ihmistä, siis parisuhteessa ollessa. Minulla on kyllä tuttavia eläkkeellä, työttöminäkin muutama. Miehen luonne : ). Rauhallinen, kiltti, pohtiva, tarkkaileva, luotettava, älykäs mies. Siinä tärkeimmät.
        Heitänpä samat kysymykset teille ? Olisi kiva kuulla vastauksianne : ).

• ÄmmäVee

Eläkeläisestä. Riippuisi miehestä ja tilanteesta. Elintapa työtön on kaukana myös minun ajatusmaailmastani. Luonteesta. Luotettava, kiltti, empaattinen, huumorintajuinen, rento. Kirjoitit itse ompelemisesta. Kiinnostaisi kuulla, millaisista vaatteista pidät?
        Mitä sinun päivääsi muuten, mikä fiilis?

• YKooo

Mie en noista miehistä niin perusta, jutelkkee työ niistä ; D)). Tuossa eilen lueskelin jänniä lyhenteitä kuten esim. Vela ja DINK ja mikä siihen päätökseen johtaa. Onko tuttuja sanoja?

• ÄmmäVee

Ei kertonut mitään ainakaan minulle. Googletin. Ensimmäinen oli mielenkiintoinen ja toinen hauska. Tuosta toisesta tuli mieleen, että mlnähän en ole lapseton...

• YKooo

Pilun kuukle ; D)). Vai niin, näin vähän aattelinkin : D. Kävikös JT:ee pääsiäisenä matkoilla?

• ÄmmäVee

Eivät enää pieniä. Olen myös mummu useammalle niin suloiselle pikkuiselle. Nuorin heistä vasta kuukauden :) Tuntuu, että olen varmasti aina ensi sijaisesti äiti. Mietin joskus, katkeaako napanuora koskaan. Olen aina huolissani heistä ja elän heidän vaiheitaan joka päivä. Rakastan heitä kaikista eniten maailmassa, heidän etunsa menee aina ensimmäiselle sijalle. Tuo varmasti jokaisen äidin ajatus..Hyviä illan jatkoja teille.

• YKooo

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Nyt Mummo soittelemaan muksuloille, viestittelemään kiireesti ja Fasettamaan. Ristikoita täyttelemään ; D)). http://mummo.sarjakuvablogit.com/2013/01/19/tehkaapas-perassa/

:D)) Kamala :D)) Heti se alako kiusaamaan. Nyt kyllä puolustaudun!! Eilen kävin ostamassa ihan apteekista asti ryppyvoidetta. Laitan sitä raskausarpiini ja leikkausarpiini ja ja liikavarpaaseeni,mai niin ei ole liikavarvasta,,sullahan se oli vissiin jonkinmoinen, Tosin tunnoton.

• YKooo

• ÄmmäVee

Vichy on merkiltään. En ole ennen käyttänyt. Testataan nyt, minkä säväyksen tekee. Öitä tänne toivottelen nyt! Jiiteeltä kysyisin, onko ehdottaa jotain hyväksi todettu voidetta? Aina ennen käyttänyt apteekin Aqualan ällää, muttei enää riitä kuivaan ihooni kasvoissa. Hajustamaton saisi olla tai kevyesti hajustettu.
        terv. P.S

• jiitee1
        YKooo kirjoitti:

Pilun kuukle ; D)). Vai niin, näin vähän aattelinkin : D. Kävikös JT:ee pääsiäisenä matkoilla?

Enpä käynyt, kipeenä ollut : (. Henkiin vielä jäin. Vichy on hyvä merkki, suosittelen. Hyvää yötä teillekkin

• ÄmmäVee
        jiitee1 kirjoitti:

Enpä käynyt, kipeenä ollut : (. Henkiin vielä jäin. Vichy on hyvä merkki, suosittelen. Hyvää yötä teillekkin

Sulla ollut nyt melko usein jotain sairautta, voi harmi :( Oliko kulkutautia tai loukkasitko jotenkin itsesi? Tuo Vichy ei jotenkin imeydy, jää pintaan lillumaan,,eikä kosteuta ihoa :(

• YKooo
        jiitee1 kirjoitti:

Kippeyvenkö takkii sie niin hiljanen out vai onko jokin muu syy?

• YKooo
      • ÄmmäVee

Hauskoja nuo mummot. Täälläpä on hiljaista. Mitä te ajattelette yksipuolisesta ihastumisesta? onko tunteiden unohtaminen vaikeaa?

• YKooo

• ÄmmäVee

Niin, jotenkin sitä on ainanhlpompi ymmärtää muita, kuin itseään. jos joku toinen kokee olevansa nolossa tilanteessa, tuntuu se itsestä, että mitäpä tuosta, ei se haittaa, eikä ole paha asia, mutta kun on itse samassa tilanteessa, on paljon vaikeampaa tunnustaa olleensa juuri esim. Tunteiden vietävissä. Minkäkö kautta. Auttaisikohan järkeistäminen, tosiasioiden myöntäminen? Tai aika? Keskittyminen johonkin muuhun? Varmaan mikään ei auta ihan hetkessä, vaan vie aikansa.

• ÄmmäVee

:D)) No löytyy. Olen taipuvainen uskomaan, että jokaisen kädestä löytyy, kun eri kulmista katsoo ja etenkin, kun tietää hakevansa juuri M kirjainta :D Olen melko skeptikko yleensääkkin monenlaisia uskomuksia kohtaan. Miten sinun kämmenesi, oliko M kirjainta? tai oliko jokin muu kirjain peräti ;)

• YKooo

Molemmista löytyy, kumoaakohan nuo toisesa? : ). Tiäthän sinä, suku velvottaa poppamieheks : D)).

• ÄmmäVee

Minulla vain vasemmassa kädessä. Ai, ihan molemmista kämmenistä! Jos oletkin erityisen yliluonnollinen, tuotahan olen yrittänyt sinule kertoa koko ajan ;D)) Minulla nyt ei ole minkäänlaisia yliluonnollisia kykyjä. uskotko sinä, että jollain voi olla yliluonnollisia kykjä ? Laita tuo aloituksena ikävälle. Olisi mielenkiintoista lukea, kuinkahan monelta M löytyy. veikkaan, että useammalta löytyy. Mitä sinä arvelet?

• YKooo

Varmaan monelta löytyy ÄM :mmä, ainaskin jostain ; ). Enkä laita : D)). Eihän kaikesta kerrota, mitä osataan : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Varmaan monelta löytyy ÄM :mmä, ainaskin jostain ; ). Enkä laita : D)). Eihän kaikesta kerrota, mitä osataan : ).

No, sinä et nyt ala sitte mun kans millenkään :D Tehdään testi. Mietin yhtä asiaa juuri nyt, arvaappa mitä? Älä ajattele omia ajatuksiasi, älä anna niiden häiritä ja vastaa mitä mietin juuri nyt ;D Ei saa lyödä sitten vitsiksi :) Pieni vinkkikin käy..

• YKooo

Missä JT:ee ; D)) ja sulle, jännät nuo tuommoset mummo kalsarit ja missä paita? Jaaha taijjan vielä käyä logit kahtelemassa, josko jotain yö saduksi olisi. Hyviä öitä. Vuan kyllä ne keksii melekossii vehkkeit. http://kuvaton.com/kuvei/motorbike22.jpg

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Missä JT:ee ; D)) ja sulle, jännät nuo tuommoset mummo kalsarit ja missä paita? Jaaha taijjan vielä käyä logit kahtelemassa, josko jotain yö saduksi olisi. Hyviä öitä. Vuan kyllä ne keksii melekossii vehkkeit. http://kuvaton.com/kuvei/motorbike22.jpg

Eikä :D Se oli abstrakstikuvio, jota ajattelin tuota kirjoittaessani ja tuon jälkeenkin useamman minuutin, mutta arvaa mikä tässä on ihmeellistä, koko ajan tunki ajatuksiini ajatus moottoripyörästä ja tämä on tosi. Ajattelin kysyä sinulta, että oletko kuulunut moottoripyörä jengiin :D Näin myös jostain syystä siivet. Mietin, miten ne liittyvät tuohon moottoripyörään. Sellaiset siivet, kuin moottoripyöräjengiläisillä on selässä. Jännä sattuma, kun linkitit tuon moottoripyörän :D Hyvää yötä! Älä kaahaile unissas ja siivet selässä tai olikos lintuharrastus kyseessä ;)

• jakuravettäpäälle

Tähän väliin sopis Johanna Kurkelan kappale Kuolevainen.

• YKooo

Kyllä soppii, viellä muna kädessä ja kuorrii se ja löyttee siitt uhvoalus ; D)). Noh näit sie sen sinivallaan meres? En noita abstraalia näeskele, aikonaan tulevia. Se oll jännä kun ties ennakolta mitä toinen sanoi tai teki : ).

• MV.ltä
        YKooo kirjoitti:

Kyllä soppii, viellä muna kädessä ja kuorrii se ja löyttee siitt uhvoalus ; D)). Noh näit sie sen sinivallaan meres? En noita abstraalia näeskele, aikonaan tulevia. Se oll jännä kun ties ennakolta mitä toinen sanoi tai teki : ).

Minkä sinivalaan? Näin vain yhden parrakkaan valaan ;D Ei tuo kovin siniseltä näyttänyt, punakalta ennemminkin. Juu ja nyt sieltä tuoksuu ruoka ;DJa näen elävää tulta. Ja pikkuenkeleitä, vaaleahiuksisia pieniä tyttöenkeleitä, ja yksi lähettää sinulle terveisiä????? Tuohan tietäisi kuolemaa, hui...äkkiä pois...:D))))) Kyllähän sitä kaikenlaista näkee, kun sulkee silmänsä, jokainen. Eivät ne mitään näkyjä ole..En oikein heti jaksa uskoa noihin ufo juttuihin.

• YKooo

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

; D)) No joo. Ei tästä enempää, uskottommiin kans : ). Ruuast puhheen ollen, http://kuvaton.com/kuvei/lihamonsteri.jpg

Nyt tuon näkyni perusteella kysyisin, miksi joulusi ovat menneet hiljaisemmiksi, nimittäin enkelit kiersivät ringissä niinkuin vanhanaikaisessa enkelikellossa. Rinki pysähtyi ja yksi enkeleistä kääntyi minuun päin ja puhalsi kynttilän sammuksiin jonkun päättymiseksi....No se tosiaan siitä aiheesta :D Onneksi nuo eivät ole totta. Jätetään nuo taakse. Niistä ei saa puhua :)
        Olipa jännä kuva. Ihan, kuin nyljetyn vasikan, lampaan kuva tuossa pinnassa :D)) Hyvän näköistä lihaa :) Oli muuten pääsiäisen aikaan tässä naapuri kaupungissa hieno kokko. Vanha puukirkko oli sytytetty tuleen. Paloi maan tasalle :( Sinällään sääli noita hyvin vanhoja rakennuksia..No, kuoleehan ne ihmisetkin, ei tänne mitään jää...
        Ostin kirkkaan keltaisn topin jo valmiiksi kesää ajatellen :)
        Mitä sinun päivääsi? ja mitenhän jiiiyee voi :(

• YKooo

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Kyllähän se kuivapuu pallaa noppeesti ja joku tarkotushan sillekkin oli. Eihän mikään ikuista ole. Vai topin. Mitteepä Topi nyt ajattelloo, kun kesäks varrailit ; D)). Päikkärit töihin jälkeen, 24, sauna, 24. Melkonen keksintö tuossa, vai mitä mieltä?. http://www.karjalainen.fi/uutiset/uutis-alueet/kotimaa/item/101503-sahko-kulkee-pian-ilmojen-teita

No, minä uskon tuohon tarkoitukseen :D)) Voi herttinen, miten saat nauramaan, ihana. huh huijaaa, vatsalihakset taas...No tuota päivitystäsi voisi sanoa jo tehokkaaksi raportoinniksi :D Tuota keksintöä hmmmm...Olisiko aprillipila? Sinä se et paljon avaudu. Oikeastaan niin no eipä mitään. Lähden saunaan.

• YKooo

Ai en, tietäisit vain? Vai aprillipila, tokkopa on ; D)))))).

• ÄmmäVee

No, et avaudu ainakaan ketjussasi, mutta voin vain arvella, kuinka paljon muualla palstoilla ;D)) Eikö ollut pila, höh :D En ole lukenut tuosta aikaisemmin. Viimeaikoina jäänyt vähemmälle maailman seuraaminen. No, mitähän tuosta sanoisi mielipidettänsä..mietin tehoja ja etäisyyksiä, sekä sähkömagneettisten kenttien terveys vaikutteita. No, nähtäväksi jää. Ehkä pelottavakin jotenkin. Kaikki menee nykyään niin nopeasti eteen päin, kun vanhemmaksi tulee. Joskus mietin, että eikö se vähempiki vempailu riittäisi noiden uudistusyen kanssa. Se on se raha :(. Mitä te ajattelette tuosta langattomasta sähkönsiirrosta? Jiiiteelle vielä, anteeksi, että olen niin itsekäs ja painostan, enkä osaa olla niin hienotunteinen, vaan usein liiankin suorasananien. Itsekkäästi olisin halunnut kuulla jotain enemmän tilanteestasi ennenkuin lähden viikoksi pois. yyykoo hienosti kirjoitit jiiteelle, että eikö puhuminen helpottaisi häntä itseään. osaat olla hienotunteinen :) Hyvää yötä teille ja tervehdyttäviä unia!!

• YKooo

Jaa en vai etu-, sukunimi, paikkakunta, siviilisääty, muistaakseni veronpalautus määräkin tullut joskus kerrottua. Ihastuuksien nimikirjaimia, aasinsiltoja, tikkuja ja kaikenlaista muutakin kivaa ; D))). Eiköhän tuolle sähkö hommalle käy samoin kuin sähköautolle 1980 luvulla, öljyrikkaat ostivat patentit kuleksimasta. Se raha, viis luonnosta. Hyvin hienotunteinen, se s-postikkii ois kait vielä käytössä jos : ). Oisin linkittänyt tuon kurkelan ja elastisen uuen kpl:een, mutta ei löytynnä. Mutta hyviä ja rauhoittavia unia kaikille, uus päivä huomenna : ). Toivotaan pikaista piristystä JT:lle ja elämänpolulle, http://birgitmummu.vikki.fi/OnnitteluKORTIT/Animaatiot/Enkelit/Enkeli11.gif

• ÄmmäVee

Juhlat tänään. Uskaltaisi, niin laittaisin kuvan juhlatamineissa. Niin harvoin laittaudun. Ostin pitkästä aikaa vaateita, esim. juhliin tyköistuvan kotelomekon. Hiukset on aina mitä on, kiinni vain ja menoks :D Minua sanotaan tyttömäiseksi :D Johtuu varmaan siitä, etten laittaudu Ja koostani.
        Vai kolmiodraama :D Sanoisin, että ei taida kaikki ainekset riittää. Ensinnäkin tykkään hirveästi Ykoosta, mutta olen heti luovuttanut,koska tilanteeni on mitä on. Hänelle kaikkea hyvää vain ja niitä naisia myös :) jiitee on ihana, tiedä vaikka he...toivoisin sitä :) Ja minä, niin minä olen vain....

• YKooo

Joo olet vain ; D)), ; D))), ; D)))))))))). Mitä uskallusta siihen tarvittaan, kerranhan se kirpssoo ; D))).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Joo olet vain ; D)), ; D))), ; D)))))))))). Mitä uskallusta siihen tarvittaan, kerranhan se kirpssoo ; D))).

Mukava, että edes jollain on hauskaa. Mitähän kuvitelmia taas päässäsi liikkuu, voin vain laidasta aavistaa, jos sittenkään. Kerro!!??

• YKooo

• ÄmmäVee

Olihan ne, hyvin kodikkaat ja mukavat, nautin. Pitäisi vähentää tässä ketjussa oloa. Mikseivät toiset kirjoita tänne? Öitä

• YKooo

Näköjään aika ajanut ohi, pitänee allekirjottaneenkin hiljentyä täältä vähäksi aikaa. Yskä täytyy ymmärtää, hyviä öitä ja heippa.

• ÄmmäVee

Minä vain vielä. Eilen tuli juhlien jälkeen migreeni. Niinhän se on, että pitäisi jokaisen ymmärtää yskä, mutta Onko se aina niin helppoa, jos tunteet vie? Heippa palstaveliseni.

• Sydänpuolitettuna

Enkelin siivet symboloi lohtua, turvallisuutta.

Sulka luovuutta.

• jiitee1

En ole jaksanut kirjoitella : (. Sorry. Liikaa kaikkea ikävää. Mutta kyllä se tästä. Hyvää viikonloppua teille.

• ÄmmäVee

Mitähän kaikkea on tapahtunut? Jaksatko, haluatko yhtään valoittaa asiaa? Voimia sinne ja toivon, että seuraavat päiväsi olisivat parempia. Olisin toivonut, että jaksaisit kirjoitella kansamme, mutta ymmärrän, jos ei nyt ole oikea hetki. Kirjoituksesi ovat niin ihanan rauhallisia ja mukavia. Minä lähden sunnuntaina viikoksi reissuun.

• YKooo

Eikö kertominen helpottaisi?

• Keväänkynnys

Erikoinen ketju. Kyseessä kolmiodraama.

• YKooo

Tokkopa sentään, tuota sopishan tänne enemmännii pohtimmaan elämmee : ).

• YKooo

Jaaha palattaanhan tuttuun ja turvallisseen ; ). Huilattu on ja Mkourassa : D))).

• jiitee1

Tuttu on, mutta turvallisuudesta ei tiedä. Eikös Kinderit pitäis olla mahassa ?
        Minulla tänään karkkipäivä. Irtonamuja ym. Ähky olo on, täytyy myöntää. Oletko luonnosta nauttinut ?

• YKooo

Ei ahne piä olla, vielä pari taitaa olla jäljellä : ). Ostin tuossa tippaleipiä herkutteluun ja simaa tarvikkeita vapuksi. Pienen lenkin heitin, kävin katsomassa mistä aloittaisi polttopuun teon. Pitää varmaan aloittaa lumien sulettua, kun kesäloma taitaa alkaa vasta heinäkuun puolessavalissä. Maha silloin enää keretä kuivamaan talveksi. Mikäs turvallisuudessa?

• jiitee1

Tippaleivät ja sima,maistuvat ihan keväältä. Turvallisuus, ehkä en koe sitä täällä palstoilla. Koetko itse ? Tänään en jaksa paljon palstailla. Vaikka olo parempi kuin moneen kuukauteen. Elämä taitaa voittaa : )

• YKooo

No en : ). Sillä se yksi ehdotus ja voisihan sekin olla anonyyminä. Itsenikin pitänee mennä yöpuullle, aikainen herätys. Hyviä unia ja kevät mieleen, silloin elämä herää kovaa vauhtia elämään : ).

• jiitee1

Keväisiä unia sinullekin : )

• YKooo

Mitenkäs uusi päivä sujui?

• jiitee1

Päivä meni nopsaan rästitöitä tehdessä. Vielä niitä riittää monelle päivälle. Onko töissä ollut kiirettä ? Entä muuten ?

• YKooo

8h niskalimassa tehdään töitä, sitten poies. Paitsi iltavuoroissa 10h. Jaa saattaa se kiirettä piisata keväällä, mutta pitää pyrkiä vähän lusmuilemaankin ; D. Otkos alotellut uusia liikuntamuotoja?

• jiitee1

En tässä kunnossa. Minulla pää haluaisi tehdä vaikka mitä, mutta kroppa sanoo vastaan. Sitä on kuunneltava ja mentävä sen ehdoilla. Ehkä näytän parempikuntoiselta kuin olen. Jos kommentteja ulkonäöstäni uskon. Mukavahan se on kun kehutaan, vaikka ihan kaikkea ei uskoisikaan. Kehuit Saabbeja. Mikä niistä tekee hyvän ?

• MVaamupeili

Peilistä katsoi haamu, kalpea ja tumma silmäinen. Laiha kasvoinen. Oli varmaan kummitellut jo monissa linnoissa rutuistaan päätellen. Äkkiä vilahti vain. säikähti varmasti kuvaansa....ehti hymähtää kammottavuudelleen kuitenkin..

• jiitee1

Tuollainen voi olla monen ihmisen aamupeili, ainakin huonosti nukutun yön jälkeen.
        Ei nyt sentään kammottava kuitenkaan : ). Pirteää päivänjatkoa.

• edellin
        jiitee1 kirjoitti:

Tuollainen voi olla monen ihmisen aamupeili, ainakin huonosti nukutun yön jälkeen.
        Ei nyt sentään kammottava kuitenkaan : ). Pirteää päivänjatkoa.

Oli kammottava, hui! Onneksi silmälasit taas hukassa, jäi pahin järkytys kokematta ;D Onko sinulla vapaata, kun tähän aikaan olet täällä? Kiva yllätys :)

• jiitee1

Enpä ole vapaalla. Tauko luennoilta, käytin tähän taas. Väsyttävää, vaikka aihe onkin mielenkiintoinen. Huonosti nukuttu yö taas : (. Jatketaan sivistymistä.

• ÄmmäVee

Yliopistollako? Ethän vain ole siskoni? Hänkin nimittäin parasta aikaa istui luennolla, kun äsken soitin :D)) Kasvatuspsykologiaa...Mitstä aiheesta siellä luennoidaan? Työhösi liittyvä Koulutuspäiväkö vai opiskeletko jotain? Hyvin mielenkiintoiselta kuulostaa..Mikä sinua valvottaa?
        Päivä mennyt söngyssä ja täällä palstoilla :( Kaipaan kouluun ja töihin. Ihanaa päästä vaikka edes tätä kautta jossainmäärin osalliseksi elämästä nyt, kun itse ei kykene samalla tavalla. Ihanaa luettavaa :)Yritän nauttia siitä, mitä on.

• YKooo

Tarkoitus oli vielä eilen illalla vastata, mutta unet vei : ). Mikäkö hyvää Saabeissa. Käyhän koeajolla, et enää muuta kulkupeliä haikaile ; D. Ainako teidän emäntien pitää peiliin katsella? Tämmoistäkös MV näki : ).http://kuvaton.com/kuvei/haistan_pekonin.jpg

• ÄmmäVee

Pistät halvalla. Pitäähän sitä kerran päivässä uskaltaa katsoa, onko rähmää silmissä ja kuola poskella :P
        Ihana oli lukea jiiteen viesti, mutta muutoin en niin välitä palstasta. Etenkään, kun täällä viedään viimeisetkin itsekunnioituksen rippeet erään nimeltä mainitsemattoman miehen toimesta! Mukava kuitenkin, että omatuntosi myös nukkuu, eikä häiritse uniasi.

• YKooo

Enkä pistä. Asiasta toiseen, joko outta pönttöjä hommanna pihhaan? Alkaa noita pesän tarvitsijoita olla jo jonnii verran.

• Edellin

Samat vanhat pöntöt. Jiitee mietti niitä uusia, laittoikohan? Parempaa illanjatkoa!

• YKooo

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Höh. Mitähän keksisi?http://kuvaton.com/kuvei/cat_hypnotizes_itself_with_own_tail.gif

Tulimpa vielä pistäytymään, kun saunan jälkeen peiton alle pyörähdin. Olen alkanut lihomaan :D Joulun aikaan painoin n. 50kg ja nyt varmasti enemmän. Vatsa mennyt pömpäksi. Pallean kohtaa ihan ahdistaa. Sitä se makailu teettää ja vähäinen liikunta. jiiitee se vain pysyy urheilullisena ja varmasti on hyväkuntoisen näköinen tuolla liikkumisella!! Mutta mietin, mitä jiiitee tarkoitat, että näytät parempi kuntoiselta, kuin mitä olet? Tarkoitatko, että sinulla on ollut jotain erityistä vaivaa tai sairastelua, joka on heikentänyt vointiasi? Ja Ykoo voi pitää minusta ne mummu kommentit kurissa!
        Hyvää yötä kaikille!!

• ÄmmäVee

Vai kakku kahvit, luppailet vaa.

• YKooo

Sen kunniaksi join. Ei ollut kakku, herkullinen munkki oli. Nam kuule, partaan jäi sokeriakin : D)).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Sen kunniaksi join. Ei ollut kakku, herkullinen munkki oli. Nam kuule, partaan jäi sokeriakin : D)).

Sokeri huurutettua kuuraparta, nam tai eikun siis parta kuurassa...jiitteee??!!,,

• YKooo

Mitäs säikyttelit siskos : ). Tulloo kohan kerkivvää ja innostuu. Mites siellä Lapissa, joko tuluvat ylttyy?

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Mitäs säikyttelit siskos : ). Tulloo kohan kerkivvää ja innostuu. Mites siellä Lapissa, joko tuluvat ylttyy?

Taas pyrähdin suoraan suihkusta peiton alle näin myöhään ja ajattelin tulla toivottamaan hyvät yöt. Enkä ole säikytellyt! Ennemminkin houkuttelin. Ei hän noin vähästä säikähdä, vahva nainen! Vai mitä jiitee itse olet mieltä?
        Täällä ei ole ollut tulvia nyt. Mites siellä? Mitkä miehen mietteet noin muuten?
        Niin, peuran näin viime viikolla :) Hyv yötä sulle!

• YKooo

Ei pessee meinnaa suaha millää, nyttii oll varatuttii jo viety : D)). Noh kalliimmat sain sijjaan. Ei tiälläkkää mäen piällä näy tuluvvii.

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Ei pessee meinnaa suaha millää, nyttii oll varatuttii jo viety : D)). Noh kalliimmat sain sijjaan. Ei tiälläkkää mäen piällä näy tuluvvii.

Jos ei ole löytynyt, oletkohan katsonut vääristä paikoista ;) Valoitatko asiaa vai pidätkös kynttiläsi vakan alla? Taidan pitää palsta lomaa, jos jiiteekin sitten uskaltautuisi tänne.

• YKooo

Pidän : i. Hyvä ; D.

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Pidän : i. Hyvä ; D.

Pidä hyvänäsi :D)) Katsoppas, kun tämän ketjusi tila alkaa kohta täyttymään ja loppumaan, etkä nössöydessäsi kuitenkaan uskalla enää uutta aloitusta tehdä, niin siunattakoon ja pyhitettäköön loput palstan tilasta muille. olen varmasti jo käyttänyt oman osani ja varastanut muidenkin tilaa. Ja pyyhi tuo virne pois!!! Mukavaa jatkoa!

• YKooo

Heippa palsta Mummeli ; D))), ee onnistu ei : ).

• MVpyytääanteeksi
        YKooo kirjoitti:

Heippa palsta Mummeli ; D))), ee onnistu ei : ).

Voi, kun nolottaa. Olisit heti sanonut, ajanut pois. Jos olisin tiennyt, en olisi enää häirinnyt. Kyllä hävettää nyt! Hyvä, kun asia nyt selvä. Arvostan aina suoraan puhumista. En häiritse enää :) Kaikkea hyvää vain teille tänne.

• YKooo

Höpö höpö ja huomena lissee : ). Asiasta toisseen, joko katiskat vetessä?

• Edellin
        YKooo kirjoitti:

Höpö höpö ja huomena lissee : ). Asiasta toisseen, joko katiskat vetessä?

Oikeassahan sinä olet siinä, että saatoin kysymyksilläni ajaa palstasiskon pois jne. saatoit osua oikeaan :( Menen saunaan nautiskelemaan. Katiskoja en ole istuttanut, eivät kasva kumminkaan, saatikka lisäänny. Kunto ei kovin hyvä. Öitä tänne.

• YKooo

Tokkopa kummiskaan : ). JT:ee jättää kyllä vastaamatta, jos ei halua kertoa mitä. Vai mitä? : ). No hyviä ja levollisia unia siull : ).

• ÄmmäVee

Oikeassa olet. Bongasin linnunpöntön 8)

• Ykooo

Hyvä. Pitäsköhän rekisteröijjä pöntöt? Just kävin laittamas puuhun kiinni : ). Minkähänlaisia tipussii tulloo pesimmään?

• ÄmmäVee

Rekisteröi vain, jos siltä tuntuu. Mitä hyötyjä tuosta rekisteröitymisestä on? Ihana pönttö! Sopeutuu luontoon nuo tuollaiset. Teitkö itse? Montako pönttöä sinulla on? Mietin ja pelkään, kun tuo pönttö on tuossa terassin pylväässä kiinin, metrin päässä keittiö ikkunasta, että jos kissat menevät siihen :( Siinä monena vuonna pesinyt lintuja. En ole luonto aktivisti, vaikka luonnosta pidänkin.

• YKooo

• Edellinen
        YKooo kirjoitti:

Ei onnistunut, yritämpä myöhemmin. Eipä varmaan mitään, mutta ollaampahan kolmantena 1000000 pönttö jutussa : D. Jokunen pönttö, neljä paremppoo. https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=2&ved=0ahUKEwjk6YDCo5PMAhVEYpoKHTdRBeUQFggiMAE&url=http://yle.fi/aihe/miljoona-linnunponttoa&usg=AFQjCNHEu3qaen79IvjTzdXaxUZOheKYjQ.Eiköhän nuo kissat piäse korkkeemmallekkin, jos haluavat? En ole itsekkään mikään "viherpiipertäjä" : D. Missähän kaikki Tätit on?

Vielä tuosta luonnonpöntöstä, että se kuulemma kannattaisi kuoria, ettei lahoa ja pohja putoa pesinnäin aikana, mutta voihan se aina vaihtaa uuteen....
        Vai sillä tuulella sitä taas ollaan, heh hehe heeeee.... ;)
        Minun äitini se ruukas pelotella, että jos puhuu tuhmia, ne puheet pian tapahtuu itselle..Sinun tapauksessasi voidaan kait puhua toiveesta, eikä pelosta ;P

• pdnntvnst

Elä nyt, pittäähän Tätijä jututtoo. Pikkusen tuhmii huastella, piäsevät kesän viilinkkiin ; D.

• ÄmmäVee

:D)) Kiirettä näyttää pitävän nimimerkistä päätellen :D Kumminko aijot, kuorella vai ilman?
        Enhän minä muuten, kuha vaa aattelin, että hyvvää se tekis sullekki, piristyisit pikkuse :P

• YKooo

; D Kuor on kivan ruttunen. Olit oikeessa, vanahasta sorvatusta pesästä oll pohja tippunna. Ja nyt saunaan : D.

• ÄmmäVee

Kävin myös saunassa. Keitin kananmunia ruisleivän päälle. Tykkäätkö muuten mätitahnasta? Entä sillistä, anjoviksesta?
        Ei ole tapana muiskutella ketään miestä noin vain! Ei edes kaverina.

• YKooo

Vai ei ; D)). Vaikka toiselta taas hammas poksahti (muovipaikka). En oikein mätitahnasta välitä. Ahvenen mäti paistinpannussa voin kera : P... . Silliä söin just piirakoiden piällä ja camppinkin kans. Anjovis se on siin ja siin : ).

• ÄmmäVee

Ehkä paras toivottaa hyvää yötä , nuku hyvin!

• YKooo

Hyvät yöt. Ruveta sitten katsomaan 4 elokuvaa : ).

• kysymyslauantailtaan

Jokos se on kutaleksen nakin tunnottomuus hävinny? Joko nakki tojii? Onhan se miehelle surku jos nakki ei pelitä, mut naiselle vielä surkumpi. Ai nii mutta eihän kutaleksella ole naista, ellei palstavaimoa ämmäveetä lasketa. Ei lasketa.

• YKooo

• ÄmmäVee

Aamun kirkas aurinkoinen taivahalla paistelee, iloisena pikkulintu taasen lauleelee...tai vettähän tuolla sataa nyt!
        Älä viitsi sanoa minua palstavaimoksi, palstasisko olen :)
        Kamala linkki!!! Mistä tuolaisia osaa edes etsiä!! Ja millä haulla??? Voi sinua reppanaa. Suurkuluttaja taidat olla?

• YKooo

www.stara.fi hyvä linkki, kaikenlaista jänskää ; D)).Ei kaikki tuollaista. On joutanut katselemaan kaiken näköistä, kun noissa blogiloissakaan ei tapahgu mitään(vink vink). On muuten jännä, miten kiinnostuneita ovat kaikenlaisista nakkiloista ja pvaimoloista : D)). Liekkö oma sonni ojassa? Vai vettä, täällä pilvipoutaa. Pikkusen lehtiä haravoin, jos ens viikolla ajaisi ruohonleikkurilla kerääjään loput.

• ÄmmäVee

Täällä kirjoitettu viimeaikoina ajasta. Mitä sinä ajattelet, onko sinulla kiire elää ja kokea vai annatko ajan mennä ja otat vastaan, mitä sen virrat tuovat?
        Nakeista, olisiko ihastunut sinuun.

• YKooo

Päivä kerrallaan, jos toinenkin : ). Mutta en tiijjä, aika kyllä vilahtanut yllättävän nopesti. Minnekkä sillä lie kiire? Nii tuo nakki homma, vuosi sitten kirjoittelin ja Irl:ssäkään kertonut kun parille, hmmm. Tokkopa kumminkaan on. Nakit varmaan tulee nakkina, kun itsekkin vähän täällä joskus jotain tarinaa tulee heitettyä ; D)).

• ÄmmäVee

Tuntuuko sinusta, ettei ole tarpeeksi aikaa jäljellä, että se loppuisi kesken? Minä elän aika paljon hetkessä. Mutta en osaa sanoa, miten elän huomenna. Muuttuuko mielipiteeni elämäntilanteeni mukaan, ehkäpä.
        Joku seuraa tarkasti, jos muistaa nakin. Kyllä minäkin joskus muistan ajatella nakkiasi ;D)) vitsi vitsi, vai olikohan ;)
        Juu, mutta pitäisikös sitä keittää perunat? Meneeköhän aika hukkaan jaaritellessa ja höpötellessä? loppuu pian aika kesken :D

• YKooo

Johan tiällä on taaperreltu ja höpöteltykkii. (O^_^O) Piti tuokkii joskus laittoo, mutta s-posti avvoin kaikille ajattelijoille ja palstakin ; D)). Melkein yhtä mukavaahan tämä on, kun irlis. Oiskohan tuo yks tännää halunna tötteröö?, sano se salloo kyllä syönneesä : ).

• ÄmmäVee
        YKooo kirjoitti:

Johan tiällä on taaperreltu ja höpöteltykkii. (O^_^O) Piti tuokkii joskus laittoo, mutta s-posti avvoin kaikille ajattelijoille ja palstakin ; D)). Melkein yhtä mukavaahan tämä on, kun irlis. Oiskohan tuo yks tännää halunna tötteröö?, sano se salloo kyllä syönneesä : ).

Mukavahan se olisi s-postissa ihan vain ajatuksia vaihtaa. Toivotaan, että joku ottaa yhteyttä! Minähän olen vain palstasisko pahanen. Vai yhtä mukavaa, kuin irl. Ainakaan pesää täällä ei pääse rakentamaa. ;D))
        En voi olla miettimättä, että pelkkä pesäkö riittäisi, jos ei muuta olisi tarjolla?

• YKooo

Jospa tuo s-posti ei toimikkaan? Sain tänään rekisteröityä pöntöt : ). No en kyllä ihan ensimmäisenä pesää rupeis kaivelemaan, vaikka tarjolla olisikin : ). Mutta jutustelemalla voisi aloitella. Mitäs laitettas seuraavan uuden saitin nimeksi, ehotuksia?

• ÄmmäVee

Mukava juttu tuo pönttöjen rekstöröiminen :) Meinaatko, ettei ehkä toimi s posti? Pitäisiköhän meidän kokeilla sen toimivuutta, ihan vain kokeilu mielessä, että tiedetään, eikä sinun tarvitsi miettiä....tai ei, jäisin pian koukkuun sinnekkin. En luota itseeni yhtään sinun tapauksessasi. Tiedä, mitä vielä tapahtuisi, hui ! Olet minusta liian kiinnostava, että kävisi pian köpelösti :D))
        Olisiko seuraavan saitin nimi "pesän tarpeessa"? Kamalaa :D)) Entä, jos laittaisit "vaihdetaanko ajatuksia s postitse"? Tai Klisesesti "löydänkö sinut täältä"? Ei haittaa, vaikkei ole seuranhaku palsta....saisit tietenkin varautua monenlaiseen palautteeseen. Olisiko muilla ehdotuksia??
        Lähden ulos koiran kanssa.

• edelliseltä
        ÄmmäVee kirjoitti:

Mukava juttu tuo pönttöjen rekstöröiminen :) Meinaatko, ettei ehkä toimi s posti? Pitäisiköhän meidän kokeilla sen toimivuutta, ihan vain kokeilu mielessä, että tiedetään, eikä sinun tarvitsi miettiä....tai ei, jäisin pian koukkuun sinnekkin. En luota itseeni yhtään sinun tapauksessasi. Tiedä, mitä vielä tapahtuisi, hui ! Olet minusta liian kiinnostava, että kävisi pian köpelösti :D))
        Olisiko seuraavan saitin nimi "pesän tarpeessa"? Kamalaa :D)) Entä, jos laittaisit "vaihdetaanko ajatuksia s postitse"? Tai Klisesesti "löydänkö sinut täältä"? Ei haittaa, vaikkei ole seuranhaku palsta....saisit tietenkin varautua monenlaiseen palautteeseen. Olisiko muilla ehdotuksia??
        Lähden ulos koiran kanssa.

Rekstöröiminen :D))))) Rekisteröiminen siis :D huh huijaa, solmukieli....

• YKooo

Tuo Rekisteröityminen taitaa olla vuosikymmenen sana? Melkonaisia nimiä : D)). Onkos muilla ehotuksia?, reippaasti nyt.

• RehellisiäUnia

Aloitukseksi " Onkos odotettavissa heilaa helluntaiksi?" <3

• YKooo

Onko tuo kysymys vai otsikko aloituksen ehdotus? Vai jotakin muuta?

• ÄmääVee

Alkaa taas menemään hempeilyksi. Nyt minun on pakko ottaa palstalomaa ja etäisyyttä. Herää muutoin illuusiot päässäni ja sehän ei ole suotavaa. Mukavaa olemista ja jänniä kohtaamisia illuusioni!
      Ai niin, voi se hammas! Toivottavasti saat sen pian kuntoon, eikä ehdi tulla kipeäksi!!!

• YKooo

No joo. Hampaassa nyt väliaikapaikka, mutta oli lohenna aika pahoin. Saapiko enää paikattua, vaiko vetästäänkö veke. Itse vielä ehkä yritän paikkauttaa, parin viikon päästä.

• vittuuntunu

Eikö tätä samaa paskaa ole jo jauhettu ihan tarpeeksi ? Rutkale keksi joku uusi alotus...hohoijaa

• Jotainsamaasussa

Ootko Ykooo sama, joka kirjoittaa nimimerkillä Onni?

• Ykooalayxkutale

Ikävä kyllä en vai onko se ikävä? Pyrin pysymään tällä palstalla. Joskus tulee käytyä Tätejä jututtamassa, kun jostakin syystä eivät tule tänne : ). Onkos huolia?

• loppusilauksesksi

Nostatan hyvän ketjun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      122
      6292
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      4020
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3335
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      477
      2839
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      277
      1838
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1516
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1426
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      169
      1348
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1293
    Aihe