Onko kokemusta kyseisestä toimenpiteestä? Lähinnä mietin kuinka hankalaa ovipaneelien irrotus ja kiinnitys on, onnistuuko helposti kotikorjaajalta? Ilmeisesti vaan pari ruuvia mutta sitten pitäisi ne klipsit saada irti ehjänä ja vielä takaisin kiinni. Tietääkö kukaan kuinka helposti se sujuu? Onko esim sellainen paneelinirrotustyökalu välttämätön?
Ja varmaan ne kaiuttimet on 5x7 kokoa kun ei ole Bosea? Kuulostavat niin halvoilta pahvikaiuttimilta että ajattelin päivittää laadukkaampiin.
Mazda 6 -03 kaiuttimien vaihto
5
317
Vastaukset
- helpostilähetee
Kiinnikeitä kannattaa ostaa uusia kun irrottelee, ostat motonetistä tai jostakin muualta. Voi sitten laittaa priimaa tilalle, yleensä niitä rikkoutuu. Eiköhän se aika helposti purkaudu.
- jfjfhjfhhjfdg
Nykyään myös pahvien alareunat massalla kiinni ettei repsota ja sahaamalla irti jos välttämättä niin haluaa.Nuorena nuo poppikoneet niin henki ja elämä ja aikuisena sitten typerää touhua.
- 45634634
Ei se nyt mitään typerää touhua ole jos haluaa laadukkaampa ääntä. Kutosen vakiokaiuttimet ovat aika surkeita, esim perheen samanikäisissä Volvossa ja Avensiksessa on vakiona huomattavasti perempi äänenlaatu.
- krammari
Vain japsi tunkee skopet ovipahvin väliin? Ohuella luiskalla napsahtaa nepparit ehjänä irti!
- ämpeeäs
Muistaakseni Mazda käyttää 6x8 kajareita etuovissa. Taitolajihan tuo ovipahvien siististi irroittaminen on mutta sääntönä voi sanoa että jos ei meinaa irrota niin todennäköisesti jossain ruuvi on vielä kiinni.Itsellä nyt MPS kutonen ja Bose äänentoisto mutta Premacy mallissa etukaiuttimet vaihdettuani Pioneerin malliin sai kyllä suuren parannuksen äänenlaatuun.Mazdalla itse soittimet yleensä tosi hyvälaatuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255