syrjäseudulla. Koskaan en ole muualla käynytkään.
Täällä eletään edelleen semmoista luontaistaloudellista elämään kuin on eletty jo satoja vuosia. Ei ole paljon rahaa, mutta paljoa ei tarvitakaan. Toisenlaista elämää olen nähnyt televisiossa ja nyt netissä.
Peruskoulun lisäksi ei ole ollut mahdollisuuksia saada muuta koulutusta. Ei ole kauniita vaatteita. Ei paljon mitään harrastusmahdollisuuksia.
Haluaisiko joku kirjoitella minun kanssani:
[email protected]
Haluaisiko joku kirjoitella 17-vuotiaalle tytölle
7
215
Vastaukset
- Tosiystävääetsivä
Hei,
mielelläni olisin voinut kirjoitella kanssasi, mutta olen niin kovin paljon Sinua vanhempi iältäni. Iloista ja kaunista joulunaikaa Sinulle. Kaikkea hyvää tulevalle vuodelle Sinulle toivottaen...StellaNova.- Ei_kai_se
ikä ole este kirjoittamiselle... Kirjeitsehän eri ikäisetkin voivat tulla hyviksi ystäviksi. Se on elämää se.
- pikkumyy13
Olen todella paljon vanhempi kuin sinä, lapsenikin ovat. Jos tämä on aito viesti, niin meillä on täällä Helsingin kodissa tyhjä huone, johon voit muuttaa ja alkaa opiskella täällä jotain järkevää ja sinulle sopivaa ammattia.
- tuohan_on
kauniisti tarjottu
- Olisi_mukavaa
kuulla, onko tyttö löytänyt kirjeystäviä.
Tuskin monikaan nykyään viitsii kirjeitä kirjoitella. - MEEKA
Moikka. Minua kiinnostaisi vaihtaa ajatuksia sun kanssa. Osoitteeni on: [email protected] Kirjoitellaan.
- Mikset_sinä
kirjoita hänelle hänen sähköpostiinsa? Jospa häm eo enää käy palstoilla, koska tekstihän on kuukausia vanha.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on857971- 827890
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1696134- 105370
Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist585128En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛224211Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53940- 373739
- 393730
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..383570