Tässä odotellessani tulin kertomaan teille kaikille "kilteille" palstalaisille,että huomenna tekin saatte olla nii tuhmia ku haluatte.;) Tontun huijaamiset on sitten historiaa koko vuodeksi.:)) Noo..Kittie on tietysti aina kiltti ja herttainen,joten hän saa kiltteillä.Nii juu Kittie..siihen sun kysymykseen,että onko kiltit sitten tylsiä?..No ei todellakaan,mut teillä kilteillä on vaan tylsempää.;)))Joten nauttikaa ja olkaa iloisia tänään! :)
kaikille "kilteille" :))
107
493
Vastaukset
Miten meinaat tuhmailla? :) Ai että meillä kilteillä on tylsempää.. Jaa, no ehkä joskus.. Mutta osaan kyllä olla ilkeä, tarvittaessa.. ;) Mukavaa Jouluaattoa! <3
Enköhän mä tuos myöhemmin keksi mitä tuhmaa sitä taas töhertää. ;) Kyllä mä Kittie olen täällä palstalla nähny,että säkin voit olla tulta ja tappuraa.:))Mukavaa aattoa sullekki Kittie. <3 Nyt pitää keittää sumpit ja syödä jotai epäterveellistä..;)
tinttu-liina kirjoitti:
Enköhän mä tuos myöhemmin keksi mitä tuhmaa sitä taas töhertää. ;) Kyllä mä Kittie olen täällä palstalla nähny,että säkin voit olla tulta ja tappuraa.:))Mukavaa aattoa sullekki Kittie. <3 Nyt pitää keittää sumpit ja syödä jotai epäterveellistä..;)
Jep, tulta ja tappuraa olen tarpeen mukaan, mutta yleensä vain kiltti. :)
Kiitos! Saitko paljon lahjoja? Meille ainakin tuli, minulle ja miehelleni.Kittiechihu kirjoitti:
Jep, tulta ja tappuraa olen tarpeen mukaan, mutta yleensä vain kiltti. :)
Kiitos! Saitko paljon lahjoja? Meille ainakin tuli, minulle ja miehelleni.Kuiskaan sulle hiljaa,että en voi lahjoista puhua,ku mun tuhmanmaineeni kärsisi..;))
tinttu-liina kirjoitti:
Kuiskaan sulle hiljaa,että en voi lahjoista puhua,ku mun tuhmanmaineeni kärsisi..;))
Unohtu tää,että ethän kerro kenellekkään? ;)
- TOSIpahis
Mä olen TOSIpahis joten voisko neitoset antaa mulle risuja lahjaksi ja piiskata niillä seksikkäille pakaroilleni. :D
George Thorogood - Bad To The Bone
https://www.youtube.com/watch?v=X9FyQNx8oyU
Apulanta - Anna Mulle Piiskaa
https://www.youtube.com/watch?v=WLuALsbfLOITuotas noin,ku pitäis eka tietää minkä pitusia risuja haetaan,jotes pistä se ahteris kuva tänne palstalle nii siitä se selviää.;))
- TOSIpahapukki
tinttu-liina kirjoitti:
Tuotas noin,ku pitäis eka tietää minkä pitusia risuja haetaan,jotes pistä se ahteris kuva tänne palstalle nii siitä se selviää.;))
Selfietä en takaa päin saanu otettua mutta tässä on TOSIpahapukki eestä päin:
http://2.bp.blogspot.com/-vtCZCh34spE/VJxhirM6ViI/AAAAAAAABQA/lu770GiMDVs/s1600/jackebrown-sexy-santa-013-small.jpg
:D hah hah
No tuo 'tuhmuus' näyttää olevan käsitteenä hyvinkin vaihteleva, riippuen lukijan mielen köyhyydestä...:(
Toisille se tarkoittaa naisten peppuja, toisille itsensä ylistämistä kun muilta tahoilta ei ymmärrettävästi mitään positiivista palautetta irtoa.Ihme meininkiä täällä palstalla näin joulun aikaan.. : / Vai mitä tonttu? Yritetään unohtaa typerät jutut ja nautitaan me kaverit ainakin joulusta. :) Hyvää jouluaattoa Tontulle! <3
Kittiechihu kirjoitti:
Ihme meininkiä täällä palstalla näin joulun aikaan.. : / Vai mitä tonttu? Yritetään unohtaa typerät jutut ja nautitaan me kaverit ainakin joulusta. :) Hyvää jouluaattoa Tontulle! <3
Mä nautin, nauti säki kittie:)
toljanter kirjoitti:
Mä nautin, nauti säki kittie:)
Kyllä nautitaan! :) Jouluna on ihana tunnelma, viettää joulua perheen kanssa, kera hyvän ruuan ja lahjojen.. :) Koirakin oli ihan ihmeissään kun sai syödä kalkkunaa.. :P
tinttu-liina kirjoitti:
On se kyllä kumma,että joillekki tuo tuhmuus tarkoittaa just sitä yhtä tiettyä asiaa..
Niinpä.. Mutta ei välitetä.
- TOSIRealinKokkola
Tosirealisti ei kuvia kumartele. Paljaita perseitä on nähty tuhansia eikä niissä ole mitään eroja. No ehkä muutama tuuma sinne tai tänne - ylle tai alle, mutta se paras "pylly on aina naisen korvien välissä kuten on kämppikselläni"...
No kertokaas nyt miten se joulu meni vakkarit?
Mä jouduin taas kerran yllättymään kiltteyttäni, lahjoja tuli nääs kasapäin! Aattelin että pikku kiusimiseni palstan tyttöjä kohtaan ois tiputtanu mun lahjamäärää mutta turha huoli se näköjään oli:)
No bestikseni kyllä ymmärtää mikä on oikeaa tuhmuutta tai sitte käyttämääni hyväntahtoista näpäyttelyä;)Tässä kyllä nyt haisee vähän semmonen juttu,että ettet olis vaan lahjonu itse tuota bestistäs? :P
Joulu sujuu rauhallisesti perheen kanssa, eli miehen ja koiran. Rentoudutaan, syödään hyvää ruokaa, ja lahjojakin saatiin paljon. :)
No arvasin että Tonttukin sai paljon lahjoja, koska pienen kiusimisen takana on kuitenkin kiltti mies. ;)tinttu-liina kirjoitti:
Tässä kyllä nyt haisee vähän semmonen juttu,että ettet olis vaan lahjonu itse tuota bestistäs? :P
Järkyttävä epäilys!!!
Joulupukki, bestikseni on lahjomaton! Ihan kuten minäkin!toljanter kirjoitti:
Järkyttävä epäilys!!!
Joulupukki, bestikseni on lahjomaton! Ihan kuten minäkin!:)))Syytön ei järkyty noin kamalasti. ;))
Kittiechihu kirjoitti:
Joulu sujuu rauhallisesti perheen kanssa, eli miehen ja koiran. Rentoudutaan, syödään hyvää ruokaa, ja lahjojakin saatiin paljon. :)
No arvasin että Tonttukin sai paljon lahjoja, koska pienen kiusimisen takana on kuitenkin kiltti mies. ;)Kiltti vai "kiltti"? ;))
Kittiechihu kirjoitti:
No tietty: KILTTI! :)
Ai sä oikeesti tarkotit sitä..Aattelin vaa,ku jouluaatto on ny ohi. ;)))))
tinttu-liina kirjoitti:
Et sä tinttu onnistu tekemään musta tuhmaa vaikka kuinka yrittäisit...
Eräs ressukka täällä koittaa vääntää mustaa valkoiseksi vähä joka asiassa, älä sä sorru samanmoisiin älyttömyyksiin:)tinttu-liina kirjoitti:
Tottakai oikeasti, Tonttu on hyvä ja kiltti. :)
Meikäki yllättyi kiltteyttään kun pukki toi kameran kaikilla herkuilla että suurkiitos vaan Korvatunturille ;-D Tytsi sai puolestaan aattona perheenlisäystä mikä oli vielä suurempi ylläri jotenka pehmeiden pakettien availu taisi siirtyä asian vuoksi ensi vuoteen ;-D Elikkä kaikin puolin laatujoulu.. :-)
butch-cassidy kirjoitti:
Meikäki yllättyi kiltteyttään kun pukki toi kameran kaikilla herkuilla että suurkiitos vaan Korvatunturille ;-D Tytsi sai puolestaan aattona perheenlisäystä mikä oli vielä suurempi ylläri jotenka pehmeiden pakettien availu taisi siirtyä asian vuoksi ensi vuoteen ;-D Elikkä kaikin puolin laatujoulu.. :-)
Ja uudet kalsaritki meikä sai vaikka oon härnännyt Arielia koko syksyn.. ;-P
toljanter kirjoitti:
Et sä tinttu onnistu tekemään musta tuhmaa vaikka kuinka yrittäisit...
Eräs ressukka täällä koittaa vääntää mustaa valkoiseksi vähä joka asiassa, älä sä sorru samanmoisiin älyttömyyksiin:)Vertaat mua johonki typerään ressuun...
tinttu-liina kirjoitti:
Vertaat mua johonki typerään ressuun...
Ööh, äläs nyt suutu tinttu. Ei teissä kahdessa oo kyllä mitään yhtäläisyyksiä...
Sä oot fiksu, ressu on fiksu-sanan vastakohta.
Sä oot nainen, ressu ei oo nainen eikä se kyllä oo myöskään mies. Oisko joku bi tai vastaava...
Sä et suutu turhista, ressu suuttuu taas jos häntä ei ihannoida esimerkiksi kissojentappolukujensa johdosta.
Lepyitkö yhtään tinttu, ressun täydellinen vastakohta...?butch-cassidy kirjoitti:
No mähän en noista jutuista ylläty tietenkään lainkaan, näyttää aputontut toimineen just antamieni ohjeiden mukaisesti:)
- Kirk_Maynard
butch-cassidy kirjoitti:
Uskaltaako tiedustella, että millaista perheenlisäystä nuori neito on saanut itselleen?
toljanter kirjoitti:
Ööh, äläs nyt suutu tinttu. Ei teissä kahdessa oo kyllä mitään yhtäläisyyksiä...
Sä oot fiksu, ressu on fiksu-sanan vastakohta.
Sä oot nainen, ressu ei oo nainen eikä se kyllä oo myöskään mies. Oisko joku bi tai vastaava...
Sä et suutu turhista, ressu suuttuu taas jos häntä ei ihannoida esimerkiksi kissojentappolukujensa johdosta.
Lepyitkö yhtään tinttu, ressun täydellinen vastakohta...?Teikä saattaa olla palstan alfauros mutta naisten lepyttelystä et tiedä yhtikäs mitään.. You know ;-) Tolla meiningilla meikällä olisi lommo päässä lopun ikää jos Arielia ajattelen..
butch-cassidy kirjoitti:
Teikä saattaa olla palstan alfauros mutta naisten lepyttelystä et tiedä yhtikäs mitään.. You know ;-) Tolla meiningilla meikällä olisi lommo päässä lopun ikää jos Arielia ajattelen..
Tunnustan että en nyt lepytelly ihan silleen parhaalla tavalla...
Ehkä se johtuu univajeestani, työni takia jouduin valvomaan aattoiltaa ennen viikon putkeen. Vieläkin on vähä sekava olo: Nimet yökkis, tinttu, kittie, tr, ariel ym ym tahtoo sekoittua väsyneessä mielessäni.
Olen niin pahoillani jos suustani on lipsahtanu joku sammakko:(- Machomies44
butch-cassidy kirjoitti:
Teikä saattaa olla palstan alfauros mutta naisten lepyttelystä et tiedä yhtikäs mitään.. You know ;-) Tolla meiningilla meikällä olisi lommo päässä lopun ikää jos Arielia ajattelen..
Te ette oo ketkään täällä mitään alfa uroksia. Naisten miesihanne on mies jolla on vyötärön kapeimman kohdan ja hartioiden suhde 1:1.6 ja sopusuhtaisesti lihaksikkaan paksut käsivarret. Käsivarsi treeni on se millä saa naisten päät kääntymään sitten sen päälle pitää osata vielä se small talkki ja flirttailu. Jos jompi kumpi puuttuu eli puhetaidot tai ulkonäkö on turha haaveilla muusta kuin toisten tähteistä eli semmoisista naisista joita ei kukaan muu huoli. Kasvot tottakai on otettava huomioon eli pitää olla kaikinpuolin symmetriset sekä miehillä jykevä iskunkestävä leuka.
- Machomies44
butch-cassidy kirjoitti:
Hakkaraisen väärinpäin olevaa päärynää muistuttava pääkoppa ei ole naisten miesihanteen mukainen joten jos omaat sellaisen on turha haaveilla muista kuin sellaisista naisista jotka ei muille kelpaa.
toljanter kirjoitti:
Tunnustan että en nyt lepytelly ihan silleen parhaalla tavalla...
Ehkä se johtuu univajeestani, työni takia jouduin valvomaan aattoiltaa ennen viikon putkeen. Vieläkin on vähä sekava olo: Nimet yökkis, tinttu, kittie, tr, ariel ym ym tahtoo sekoittua väsyneessä mielessäni.
Olen niin pahoillani jos suustani on lipsahtanu joku sammakko:(tommosta se on sitte naisten kans et toisinaan joku leikillään sanottu juttu kääntyyki päälaelleen. niinku et jos pukin tuoman lemmikin päähän on ilmaantunu sininen rusetti sille ei parane kovasti nauraa.. :)
butch-cassidy kirjoitti:
Ei tontun tartte millään lailla lepytellä,ku en ole suuttunu mistään.Sit ku mä oikeesti suutun,nii sen kyllä takuulla huomaa. :)
Machomies44 kirjoitti:
Te ette oo ketkään täällä mitään alfa uroksia. Naisten miesihanne on mies jolla on vyötärön kapeimman kohdan ja hartioiden suhde 1:1.6 ja sopusuhtaisesti lihaksikkaan paksut käsivarret. Käsivarsi treeni on se millä saa naisten päät kääntymään sitten sen päälle pitää osata vielä se small talkki ja flirttailu. Jos jompi kumpi puuttuu eli puhetaidot tai ulkonäkö on turha haaveilla muusta kuin toisten tähteistä eli semmoisista naisista joita ei kukaan muu huoli. Kasvot tottakai on otettava huomioon eli pitää olla kaikinpuolin symmetriset sekä miehillä jykevä iskunkestävä leuka.
Tuo kuvailemasi naisten ihannetyyppikuulosti aika tyhjäpäiseltä..tai ei se tyhjä ole,vaan ihan kusta täynnä.
- Machomies44
tinttu-liina kirjoitti:
Tuo kuvailemasi naisten ihannetyyppikuulosti aika tyhjäpäiseltä..tai ei se tyhjä ole,vaan ihan kusta täynnä.
Ei naisia kiinnosta älykkäät nörtit siitä on tehty kysely tutkimuksia. Omapa on asias vaikka hakkaisit päätäs seinään muttei se naisten silmissä tee kiinnostavammaksi muuta jos ei sen verran viitsi että nostelee muutakin kuin housun puntteja.
Tottakai sitä pitää jutella small talkkia ja flirttailla ennen kuin ruvetaan jotain syvällisiä juttelemaan jos ei toinen ole joku tutun tutun tuttu että on edes jotain yhteistä juttua mistä jutustella.
Ja tässä puhuttiin seksuaalisesta vetovoimasta eikä mistään mieskukkarosta joka hoitaa shoppailu taloutta parisuhteessa. Erään sokkotutkimuksen mukaan joka kolmannen lapsen geneettinen isä on todellisuudessa eri kuin kasvattaja isä eli tarkoittaa sitä että naiset pettävät todellisuudessa seurustelu kumppaneitaan geneettisesti potenstiaalisimpien miesten kanssa kun tulee niin sanottu kiimaaika ja hormoonit ottavat vallan vaikka olisivatkin muuten uskollisiä. Machomies44 kirjoitti:
Ei naisia kiinnosta älykkäät nörtit siitä on tehty kysely tutkimuksia. Omapa on asias vaikka hakkaisit päätäs seinään muttei se naisten silmissä tee kiinnostavammaksi muuta jos ei sen verran viitsi että nostelee muutakin kuin housun puntteja.
Tottakai sitä pitää jutella small talkkia ja flirttailla ennen kuin ruvetaan jotain syvällisiä juttelemaan jos ei toinen ole joku tutun tutun tuttu että on edes jotain yhteistä juttua mistä jutustella.
Ja tässä puhuttiin seksuaalisesta vetovoimasta eikä mistään mieskukkarosta joka hoitaa shoppailu taloutta parisuhteessa. Erään sokkotutkimuksen mukaan joka kolmannen lapsen geneettinen isä on todellisuudessa eri kuin kasvattaja isä eli tarkoittaa sitä että naiset pettävät todellisuudessa seurustelu kumppaneitaan geneettisesti potenstiaalisimpien miesten kanssa kun tulee niin sanottu kiimaaika ja hormoonit ottavat vallan vaikka olisivatkin muuten uskollisiä.Kuuleppas nyt. Minua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan muskeliäijät. Se vartalo ei ole se tärkein, vaan että on älyä. Oma mieheni on älykäs, pitkä ja normaalivartaloinen. Kiltti, rehellinen, huumorintajuinen.. Normaali Suomalainen mies. :)
Machomies44 kirjoitti:
Ja tässä puhuttiin seksuaalisesta vetovoimasta eikä mistään mieskukkarosta joka hoitaa shoppailu taloutta parisuhteessa. Erään sokkotutkimuksen mukaan joka kolmannen lapsen geneettinen isä on todellisuudessa eri kuin kasvattaja isä eli tarkoittaa sitä että naiset pettävät todellisuudessa seurustelu kumppaneitaan geneettisesti potenstiaalisimpien miesten kanssa kun tulee niin sanottu kiimaaika ja hormoonit ottavat vallan vaikka olisivatkin muuten uskollisiä.En tiedä muista naisista,mutta minusta tärkeintä miehessä on että on symppis ja empaattinen,liikkuva eli ei mikään sohvaperuna.Normaalisti toimeentuleva uskollinen mies.Ei siinä muuta tarvita.Kiiltokuvamiehet on pinnallisia idiootteja.Tää on sit vaa mun mielipide.
- Machomies44
Kittiechihu kirjoitti:
Kuuleppas nyt. Minua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan muskeliäijät. Se vartalo ei ole se tärkein, vaan että on älyä. Oma mieheni on älykäs, pitkä ja normaalivartaloinen. Kiltti, rehellinen, huumorintajuinen.. Normaali Suomalainen mies. :)
Kyllä kyselyjen mukaan naisia silti keskivertoisesti kiinnostaa tulosten mukaan ja geneettisten maalmanlaajuisen sokkotestin mukaan eli isyystestien mukaan joiden tuloksia ei kerrottu perheriitojen välttämiseksi niin naiset hankkivat jälkeläisiä keskimääräisesti joka kolmannella kerralla suhteen ulkopuolisen miehen kanssa.
Elikkä seurustelu kumppani on naiselle se mieskukkaro ja geneettisesti houkuttava yhden illan pettämisjuttu se seksuaalisesti haluttava lisääntymis kumppani.
Turha yrittää puhua muuta et voi taistella alkukantaista luontoasi vastaan jos hormoonit ottavat vallan.
Vartalo hartia suhde 1:1.6 ei ole mikään valtava lihaskimppu vaan ennemminkin atleettisen sopusuhtainen. Mulla on muuten uusi mies, hahaha... ;)) Tai no joo... Kakkosmies mun edellisen lisäksi ;)) Se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanan tooooooooooooosi karvainen, että olen ihan pökerryksissä rakkaudesta, hahaha... ;)) Nytkin se makoilee mun sylissä... Kurkistakaa linkin toiseksi ylimmäinen kuva, niin näette samanlaisen :)) Niin ja olkaa mulle sitten h-e-t-i kateellisia ;DDD
http://www.ascpictures.com/ragdoll-pictures-gallery/a--r--i--e--l kirjoitti:
Mulla on muuten uusi mies, hahaha... ;)) Tai no joo... Kakkosmies mun edellisen lisäksi ;)) Se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanan tooooooooooooosi karvainen, että olen ihan pökerryksissä rakkaudesta, hahaha... ;)) Nytkin se makoilee mun sylissä... Kurkistakaa linkin toiseksi ylimmäinen kuva, niin näette samanlaisen :)) Niin ja olkaa mulle sitten h-e-t-i kateellisia ;DDD
http://www.ascpictures.com/ragdoll-pictures-gallery/Onpa suloinen.:) Onnea uuden perheenjäsenen johdosta.Siitä se alkaa. :)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mulla on muuten uusi mies, hahaha... ;)) Tai no joo... Kakkosmies mun edellisen lisäksi ;)) Se on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin ihanan tooooooooooooosi karvainen, että olen ihan pökerryksissä rakkaudesta, hahaha... ;)) Nytkin se makoilee mun sylissä... Kurkistakaa linkin toiseksi ylimmäinen kuva, niin näette samanlaisen :)) Niin ja olkaa mulle sitten h-e-t-i kateellisia ;DDD
http://www.ascpictures.com/ragdoll-pictures-gallery/Täytyy myöntää, että komea on. Mitenkähän mahtaa suhtautua veteen? Joudutko hankkimaan märkäpuvun hänellekin ;)
- 19-vee_Jäbä
a--r--i--e--l kirjoitti:
http://www.ascpictures.com/ragdoll-pictures-gallery/Olen kissallesi kateellinen;)
Kittiechihu kirjoitti:
Kuuleppas nyt. Minua ei ainakaan kiinnosta tippaakaan muskeliäijät. Se vartalo ei ole se tärkein, vaan että on älyä. Oma mieheni on älykäs, pitkä ja normaalivartaloinen. Kiltti, rehellinen, huumorintajuinen.. Normaali Suomalainen mies. :)
kait nyt kummiski jäbän kohalla teet poikkeuksen ku tämmösiä palstakamuja ollaan.. ;)
19-vee_Jäbä kirjoitti:
Olen kissallesi kateellinen;)
ei tartte olla. äitis tällää rusetin tukkaas ku nätisti pyydät.. ;)
a--r--i--e--l kirjoitti:
http://www.ascpictures.com/ragdoll-pictures-gallery/Hyvin samannäköinen kuin tää mun pikku peto, no tuonhan mä jo tiesinkin;) Onkos pikkuherra saanu jo nimen?
tinttu-liina kirjoitti:
En tiedä muista naisista,mutta minusta tärkeintä miehessä on että on symppis ja empaattinen,liikkuva eli ei mikään sohvaperuna.Normaalisti toimeentuleva uskollinen mies.Ei siinä muuta tarvita.Kiiltokuvamiehet on pinnallisia idiootteja.Tää on sit vaa mun mielipide.
Sä et sit sikspäkistä lämpene... ;D
a--r--i--e--l kirjoitti:
http://www.ascpictures.com/ragdoll-pictures-gallery/Taitaa toi kakkosjäbä viihtyy vaan sylis et olisko sit niit hyvän pääl ymmärtävii kollei... ;)
toljanter kirjoitti:
Hyvin samannäköinen kuin tää mun pikku peto, no tuonhan mä jo tiesinkin;) Onkos pikkuherra saanu jo nimen?
Jeeeee!!! Siis on ihan huippujännittävää, jos meidän kissat ovat identtiset kaksoset ;)) Mmmm... Joo, mun pikku pupusella on jo nimi, mutta sitä e-i s-a-a a-r-v-a-t-a, koska mua voi alkaa nolottaa, hahaha ;)) Se liittyy Jouluun ja sopii T-O-S-I hyvin superkomealle melkein valkoiselle poikakissalle, jolla on siniset silmät ja karvaiset tassujen pohjat ja jonka isoon egoon ihan kaikki naiset ovat niiiiiiiiiiiiiiin lääpällään, hahahaha ;)) Hmmm... Ehkä voin paljastaa, että se on sellainen alfaurokselle sopiva nimi, muttei Aatami ;DDD
artagnan kirjoitti:
Sä et sit sikspäkistä lämpene... ;D
Eiköhän miehissä ole parempiaki kohtia mihin voi lämmetä...:)))))) Älkää ny järkyttykö tuosta..:))))
- 19-vee_Jäbä
a--r--i--e--l kirjoitti:
Jeeeee!!! Siis on ihan huippujännittävää, jos meidän kissat ovat identtiset kaksoset ;)) Mmmm... Joo, mun pikku pupusella on jo nimi, mutta sitä e-i s-a-a a-r-v-a-t-a, koska mua voi alkaa nolottaa, hahaha ;)) Se liittyy Jouluun ja sopii T-O-S-I hyvin superkomealle melkein valkoiselle poikakissalle, jolla on siniset silmät ja karvaiset tassujen pohjat ja jonka isoon egoon ihan kaikki naiset ovat niiiiiiiiiiiiiiin lääpällään, hahahaha ;)) Hmmm... Ehkä voin paljastaa, että se on sellainen alfaurokselle sopiva nimi, muttei Aatami ;DDD
Onko Joosef tai Ruudolf?;)
19-vee_Jäbä kirjoitti:
Onko Joosef tai Ruudolf?;)
Petteri sen nimi on...vaikkaki noin söpö katti tarvii kyllä nätin nimenki. :)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Saanks mäki sit muka arvata et Histamiini... ;D
tinttu-liina kirjoitti:
Eiköhän miehissä ole parempiaki kohtia mihin voi lämmetä...:)))))) Älkää ny järkyttykö tuosta..:))))
No tuu sit ens kesäl sinne biitsil hellesääl hihitteleen ku ollaan ton jäbän kaa jo sillai immuunei... ;D
- Frosty_the_Snowman
a--r--i--e--l kirjoitti:
Se on Frosty?
Meikä kuuli nimeä toistettavan about kymmenentuhatta kertaa 24. - 26.12. välisenä aikana elikkä niille korvatulpille olisi ollu kuitenkin tarvetta.. ;-D
temmirauta kirjoitti:
kait nyt kummiski jäbän kohalla teet poikkeuksen ku tämmösiä palstakamuja ollaan.. ;)
Juuh, kavereita ollaan toki. :)
- Täysosuma10
a--r--i--e--l kirjoitti:
Samusirkka, nimi on jouluinen ja kollikissalle nolo ;-)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mä taidan tietää nimen mutta koska kielsit arvaamasta niin en tohi sitä sitte tehä... Kerroin tuon nimen just mun pedolle ja se sai kamalan hepulin, tais siis tykätä kovasti:)
olisko sitte enään tummeli sanomatta? no jäbä tietää mut ei paljasta. näköjään tais sitte joku muuki hoksata.. ;)
tinttu-liina kirjoitti:
Petteri sen nimi on...vaikkaki noin söpö katti tarvii kyllä nätin nimenki. :)
Siis mieti, että se saattaa oikeasti kasvaa jopa 10 kiloa painavaksi jässikäksi, huh huh... :))
Mun pikku höpönassun nimi on peräisin siltä sympaattiselta hahmolta, joka löi Joulupukkia vahingossa tikapuilla päähän, hahaha... Ja joka kärsi tuhmuusiästä :)) No nyt kaikki ihan varmasti arvaa :))
- 19-vee_Jäbä
a--r--i--e--l kirjoitti:
Mun pikku höpönassun nimi on peräisin siltä sympaattiselta hahmolta, joka löi Joulupukkia vahingossa tikapuilla päähän, hahaha... Ja joka kärsi tuhmuusiästä :)) No nyt kaikki ihan varmasti arvaa :))
Pinokkio;) Joko osui vai pitääkö jatkaa googlettamista;)?
- Satiaistuhero
a--r--i--e--l kirjoitti:
Ebola
- E-type4786
Satiaistuhero kirjoitti:
Ebola
Puhkesko skitsofrenia kukkaan, kun pössyttelit liikaa kannabis kukkaa vai oletko muuten vaan hullu??? En ai ottaa ebolaita ainuttakaan jos et kehari sitä tajunnut.
Taitaa sua kiinnostaa tuo vitun tuoksu kun siitä puhe mistä puute, ettet vain ole niitä miehiä. - Paskaa-musiikkia
E-type4786 kirjoitti:
Puhkesko skitsofrenia kukkaan, kun pössyttelit liikaa kannabis kukkaa vai oletko muuten vaan hullu??? En ai ottaa ebolaita ainuttakaan jos et kehari sitä tajunnut.
Taitaa sua kiinnostaa tuo vitun tuoksu kun siitä puhe mistä puute, ettet vain ole niitä miehiä.Turha mulle kiukutella jos mirrissäsi on satiaisia. :D Tieksää et jäbäs huuliherpes voi tarttua alapäähäs kun sillä on lerppa joka ei seiso varmastikkin kun olet noin vittumaisella tuulella ja varmastikkin siksi pussailee koko kylän kassialmoja koska olet vittumainen sillekkin. :D
a--r--i--e--l kirjoitti:
Luen sua selkeästi kuin avointa kirjaa:)
No kyllä tää todellisuudessa on sen mun tehovalvonnan tulosta. Tiedän siis IHAN kaiken teistä... Tässä varoituksen sana esim epäilevälle tintulle;)toljanter kirjoitti:
Luen sua selkeästi kuin avointa kirjaa:)
No kyllä tää todellisuudessa on sen mun tehovalvonnan tulosta. Tiedän siis IHAN kaiken teistä... Tässä varoituksen sana esim epäilevälle tintulle;)Hmmm... Sullakin on siis jonkinlainen laserkatse ;)) Oikeasti mun on nyt ihan pakko testata sun kyvykkyyttä, hahaha... Arvaa, minne aion e-h-k-ä lähteä aikaisin huomisaamuna, jos maltan jättää hetkeksi sun karvaisen kaiman???
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hmmm... Sullakin on siis jonkinlainen laserkatse ;)) Oikeasti mun on nyt ihan pakko testata sun kyvykkyyttä, hahaha... Arvaa, minne aion e-h-k-ä lähteä aikaisin huomisaamuna, jos maltan jättää hetkeksi sun karvaisen kaiman???
No mun kiltteystarkkailu on nyt vähä heikentyny joten joudun puolittain arvaamaan:
Meet uimaan varustettuna uudella uimapuvulla laseineen tai sitte navetta kutsuu taas ku tykkäsit niin niistä söpöistä vasikoista temmiraudan luona...?- Oletko_sama_henkilö
a--r--i--e--l kirjoitti:
Hmmm... Sullakin on siis jonkinlainen laserkatse ;)) Oikeasti mun on nyt ihan pakko testata sun kyvykkyyttä, hahaha... Arvaa, minne aion e-h-k-ä lähteä aikaisin huomisaamuna, jos maltan jättää hetkeksi sun karvaisen kaiman???
Rohkenen kysyä aivan suoraan. Esiinnyitkö parisen vuotta sitten akrobaattina eräässä sirkuksessa? Jäit mieleen jos näin oli.
Oletko_sama_henkilö kirjoitti:
Rohkenen kysyä aivan suoraan. Esiinnyitkö parisen vuotta sitten akrobaattina eräässä sirkuksessa? Jäit mieleen jos näin oli.
Tottamaar pitää paikkaansa. Meikä oli tirehtööri, tulennielijä ja osa-aikainen pelle ja Arieli trapetsitaiteilija, lipunmyyjä ja taikurin apulainen. Kaikkea kuule joutuu hädissään leipänsä eteen tekemään..
toljanter kirjoitti:
No mun kiltteystarkkailu on nyt vähä heikentyny joten joudun puolittain arvaamaan:
Meet uimaan varustettuna uudella uimapuvulla laseineen tai sitte navetta kutsuu taas ku tykkäsit niin niistä söpöistä vasikoista temmiraudan luona...?Haisen kakkalle, mutten uskalla peseytyä, koska pelkään sun kurkkivan mua vahingossa, hahaha... No oikeasti jäbä keittää mulle puuroa :))
butch-cassidy kirjoitti:
Tottamaar pitää paikkaansa. Meikä oli tirehtööri, tulennielijä ja osa-aikainen pelle ja Arieli trapetsitaiteilija, lipunmyyjä ja taikurin apulainen. Kaikkea kuule joutuu hädissään leipänsä eteen tekemään..
Sä sit unohdit mainita ton parrakkaan naisen ;D No ny sit tulee turpiin...
a--r--i--e--l kirjoitti:
Haisen kakkalle, mutten uskalla peseytyä, koska pelkään sun kurkkivan mua vahingossa, hahaha... No oikeasti jäbä keittää mulle puuroa :))
Tota noin... Sä sit varmaan näit aikoi kaavit loppui puuroi suuhun. Ku olis vaan sillai kiva tökkii sormel masuun et tulisko puklu ;D
artagnan kirjoitti:
Tota noin... Sä sit varmaan näit aikoi kaavit loppui puuroi suuhun. Ku olis vaan sillai kiva tökkii sormel masuun et tulisko puklu ;D
autto ku jäbä vaihto kauraryynit tattarihiutaleisiin.. :)
a--r--i--e--l kirjoitti:
Haisen kakkalle, mutten uskalla peseytyä, koska pelkään sun kurkkivan mua vahingossa, hahaha... No oikeasti jäbä keittää mulle puuroa :))
Kyllä meillä on tiukka kurkkimiskielto tilanteissa joissa ihminen riisuutuu, se on kirjattu tonttujen työehtosopimukseen!
Toivottavasti kaurapuuroa oli riittävästi;)a--r--i--e--l kirjoitti:
Kauneusunien suhteen ei kaiketi ole ongelmia, kun vieressä köllii huriseva karvakerä ;)
Siis oikeasti????
- Elukka24
Saiskos mirriäsi nuolaista vähäsen? :P
Jotakuinkin tällainen siitä pitäisi kait tulla. Voi olla että jyrää vielä meikän.. ;-D
https://www.youtube.com/watch?v=swTglKUB52A- Elukka24
Kittiechihu kirjoitti:
Siis oikeasti, mitä? Mistä kyse Tinttu?
Haluu varmaan 69 sun kanssas? :P slurps slurrps
- Palstanuoleskelua
TOSImirrit ovat aina valmiita nuoleskelemaan toisiaan. :P slurps slurps
- Palstanuoleskelua
Elukka24 kirjoitti:
Haluu varmaan 69 sun kanssas? :P slurps slurrps
Siis 69 mirriä. Mirrit tykkää kun niitä nuoleskelee. :P slurps slurps
Kittiechihu kirjoitti:
Siis oikeasti, mitä? Mistä kyse Tinttu?
Eikö tuosta kissan nimestä vaa..Tuli nii pöhlö ajatus mieleen..nii pöhölö,että en ees viiti sanoa.Unohda koko juttu. :)
Elukka24 kirjoitti:
Saiskos mirriäsi nuolaista vähäsen? :P
Lukeeko täs aloituksessa,että täällä olis semmosta jaossa täh???
butch-cassidy kirjoitti:
Jotakuinkin tällainen siitä pitäisi kait tulla. Voi olla että jyrää vielä meikän.. ;-D
https://www.youtube.com/watch?v=swTglKUB52AIso rontti on...:)
- TOSItuhmaTrolli
tinttu-liina kirjoitti:
Lukeeko täs aloituksessa,että täällä olis semmosta jaossa täh???
Laitetaan mirris kiertoon että kaikki saa paijata sitä ja mää voisin vähän nuolastakkin? :)) *Tuhma*
- Nuoleskelua
tinttu-liina kirjoitti:
Iso rontti on...:)
Lassiet nuolee kovempaa...
tinttu-liina kirjoitti:
Iso rontti on...:)
Sillai siistii ku se yrittää vetää spurtit parketil mut sutii niitten tassukarvain takii... :D
- TOSIkarhu
butch-cassidy kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=swTglKUB52AMenkää ja säikäyttäkää realistilta paskat housuihin!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397810Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412009Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251940- 911653
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071040Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5979- 50945
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34822