On hyvä asia. Olen saanut paljon itsevarmuutta ja en häpeä enää itseäni. Olen erilainen ja uskollan olla kaikkien katseiden alla. Se, että olen muuttunut on muuttanut minua paremmaksi. Pidän puoliani ja uskollan tehdä virheitä. Uskollan puhua ihmisille, eikä se ole minulle vaikeaa. Pystyn olemaan muille avoin elämästäni.
Se, että olen muuttunut
huomaatämäkin
8
215
Vastaukset
- samati
itsellä nykyään
- huomaatämäkin
Kiva kuulla.
- justjootaas
Ekat täsmää. Loput osasin ennenkin. Vaikea löytää luotettavaa kenelle kertoa.
- siellähän_se_asustaa
eikös se löydy itsestä
- niin_mie_aattelen
jos luottaa itseensä niin se on sama ja se kelle sitten niitä laukoo
- Saavutus
Hienoa!
- elämä_on_kaunista
Hienoa. Ihmiset jotka ovat tasapainossa itsensä kanssa ja iloitsevat elämästä, huokuvat hyvää mieltä ympärilleen ja saattavat usein tietämättään antaa toisten arkeen lohtua ja hymyä.
- onkoaikaa
Missä nähdään. Minä ja uusi sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.845327Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.423561Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j582932Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin372135Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.611906Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2861686- 471596
- 941402
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441376Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.71195