On hyvä asia. Olen saanut paljon itsevarmuutta ja en häpeä enää itseäni. Olen erilainen ja uskollan olla kaikkien katseiden alla. Se, että olen muuttunut on muuttanut minua paremmaksi. Pidän puoliani ja uskollan tehdä virheitä. Uskollan puhua ihmisille, eikä se ole minulle vaikeaa. Pystyn olemaan muille avoin elämästäni.
Se, että olen muuttunut
huomaatämäkin
8
239
Vastaukset
- samati
itsellä nykyään
- huomaatämäkin
Kiva kuulla.
- justjootaas
Ekat täsmää. Loput osasin ennenkin. Vaikea löytää luotettavaa kenelle kertoa.
- siellähän_se_asustaa
eikös se löydy itsestä
- niin_mie_aattelen
jos luottaa itseensä niin se on sama ja se kelle sitten niitä laukoo
- Saavutus
Hienoa!
- elämä_on_kaunista
Hienoa. Ihmiset jotka ovat tasapainossa itsensä kanssa ja iloitsevat elämästä, huokuvat hyvää mieltä ympärilleen ja saattavat usein tietämättään antaa toisten arkeen lohtua ja hymyä.
- onkoaikaa
Missä nähdään. Minä ja uusi sinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain31611911Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-15211069Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin2516393Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.2235202Kokoomusnuoret: Sosiaalitukien työvelvoitteen tulisi koskea kaikkia
Riikka Purra on esittänyt, että maahanmuuttajilta tulisi edellyttää palkatonta työtä sosiaalitukien vastineeksi. Kokoom1663673- 1743548
L/OVER ikuisesti minun
Aivan järkyttävä sarja. Ei voi olla katsomatta, mutta tuo omat muistot mieleen. Näyttelijät näyttelevät turhankin hyvin502513Mitä voisit miehenä tehdä?
Suojellaksesi kaikkia naisia ja että heillä olisi juuri sinun käytöksen takia edes vähän turvallisempaa. Mitä miehenä3291990Jyrki Linnankivi, Jyrki 69 - Goottirokkarista kirkonmieheksi Lappiin!
Jyrki Linnankivi eli Jyrki 69 on The 69 Eyes -rockyhtyeen vokalisti. Lauluhommien lisäksi hän sanoittaa, säveltää ja sov111827Onnea Maria ja Vilma Amazing Race -voitosta!
Maria Guzenina ja Vilma Vähämaa voittivat Amazing Race Suomi -kisan. Voiton hetkellä Guzenina paljasti, miksi valitsi Vi171725