Listataanpas

Johanneskasta

Missä saa helvetin huonoa palvelua?!!!

306

11064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuli_ekana_mieleen

      Pyöräpojat ainakin.

      • Ihan_ekana_tuli_mieleen

        Pro service Ja ipi ite


      • töeky

        Ihan karmeeta


      • kynekomppi
        Ihan_ekana_tuli_mieleen kirjoitti:

        Pro service Ja ipi ite

        Eikös siellä ole joku Ipi vai pipi, ainakan tuntuvat kaikki sitä moittivan?


      • Anonyymi
        Ihan_ekana_tuli_mieleen kirjoitti:

        Pro service Ja ipi ite

        Pekan eli SAVON AUTOPAJA yrittää vaan pimeänä tehdä hommia ei anna kuittia. Siinä pajassa lopetin käymisen, hajalle vaan saa auton kun vie korjattavaksi. En suosittele kenenkään menevän siihen korjaamoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pekan eli SAVON AUTOPAJA yrittää vaan pimeänä tehdä hommia ei anna kuittia. Siinä pajassa lopetin käymisen, hajalle vaan saa auton kun vie korjattavaksi. En suosittele kenenkään menevän siihen korjaamoon.

        Onhan se aika venkula koko ukko, huutaa jos sanoo asiallisesti herralle tekemästään virheestä


    • tulimieleen

      Marjahaan automaalaamo.

      • poijanpoika

        Oivanpojassa.


      • poijanpoika kirjoitti:

        Oivanpojassa.

        Yrittivät huijata, joten menin muualle.


    • töykeetä

      Pyöräpojat ja halpahalli

    • Enasioitoiste

      Kiuruvedellä lahjatavaraliikkeessä.Järkytyimme ennen joulua,kun käytiin siellä mummon kanssa.Myyjä ei puhunut mitään koko aikana.Ei sanonut näkemiin tms.Olisin voinut käydä toiste ennen joulua,mutta arvaa meenkö.

      • sinnemenossa

        Missä osoitteessa sijaitsee Kiuruvedellä lahjatavaraliike?


      • ostajatar

        Monissa vastaavissa palvelukonsepti on samanmoinen: asiakaskunta on yleensä katselemassa ja maksavat asiakkaat ovat vähemmistönä. Joskus ns. myyjä on liikkeen omistaja ja valmistelee ohessa tuotteita, järjestelee valikoimaa tai suunnittelee myyntiä. Ymmärrän.

        Jaksamista kauppiaille, jotka tänä verkkokauppa-aikana jaksavat vielä yrittää ja palvella.


      • 050

        Minä taas en tykkää, että heti syöksytään kysymään "voinko olla avuksi". Tuntuu kuin varkaita pelkäisivät. Hyvin meikä palveltu ainakin.


      • Anonyymi

        Kittilässä oli huono palvelu mutta en viitsi kertoa missä.


      • Anonyymi
        050 kirjoitti:

        Minä taas en tykkää, että heti syöksytään kysymään "voinko olla avuksi". Tuntuu kuin varkaita pelkäisivät. Hyvin meikä palveltu ainakin.

        Siihen voi vastata että ei kiitos, pyydän sitten apua jos tarvitsen..suomalainen kun on niin tuppisuu ettei saa sanotuksi.


    • ShitService

      Yleensä en juuri välitä näistä nipottaa ja ottaa kantaa, mutta Iisalmen Pyöräpojissa on kyllä niin paska palvelu että ei kyllä enää mitään rajaa...huh! Siinä vielä proservicen flekmaattinen palvelu johtajan puolesta tuntuu varsin mukavalta. Halpa-Halli mainittiin, sen ynseät kassa-akat lienee jo tämän alan legenda :D

      • muutenhyväkauppa

        Se on kyllä totta tuolla Halpa-Hallissa ynseitä ovat!


      • SeppoPveli

        Kaikissa mainituissa liikkeissä olen asionut ja saanut ihan OK-palvelun. Huonoa palvelua en juuri muista saaneeni muualtakaan. Olisiko huonoissa palvelukokemuksissa syitä myös asiakkaassa? Jos vuorovaikutus tapahtuu ihmiseltä ihmiselle -periaatteella, niin harvoin siinä ongelmia syntyy, on minun näkemykseni asiasta. Jos hinta, palvelu yms. ei miellytä, voi jättää ostamatta.


      • SeppoPveli kirjoitti:

        Kaikissa mainituissa liikkeissä olen asionut ja saanut ihan OK-palvelun. Huonoa palvelua en juuri muista saaneeni muualtakaan. Olisiko huonoissa palvelukokemuksissa syitä myös asiakkaassa? Jos vuorovaikutus tapahtuu ihmiseltä ihmiselle -periaatteella, niin harvoin siinä ongelmia syntyy, on minun näkemykseni asiasta. Jos hinta, palvelu yms. ei miellytä, voi jättää ostamatta.

        Jos ihminen saa 2 kertaa ynseän ilmeen kassalta niin siellä on AINA huono palvelu. On asiakkaissakin vikaa!! Mutta jos kassa henkilö on syönyt sitruunan ei siinä paljon asiakkaana pysty/ halua olla itse iloinen...


      • Anonyymi
        muutenhyväkauppa kirjoitti:

        Se on kyllä totta tuolla Halpa-Hallissa ynseitä ovat!

        Eikä ole ja ihan hyvin on palvelleet, tänäkin päivänä ihan hymyili aivan. Se vain ei kaikkia tahoja miellytä jos asiakkaat tulee hyvin toimeen kauppansa kanssa mutta, meille palvelu on sopinut kyllä.


    • khulla

      Taitaa tunnetuimmat jo tuosta yläpuolelta löytyä.

    • vakkariasiakas

      ei pidä paikkaansa,HalpaHallissa saa aina ystävällistä palvelua

      • exvakkari

        Vähän voisi iloisempia olla :) Ja olisi hyvä jos ei pusseihin pakattaisi paistossa epäonnistuneita piirakoita.


    • hyväkauppa

      eikä pyöri kaljaukot ja tupakan ostajat.siitä plussaa halpahallille

      • ojihudiha

        Niin On. Ei minulla mitään negatiivista sanottavaa halpiksesta :)


    • juuyhhjj

      Sulle vitun horo miinusta mielipiteestäs

      • vierassetäonäkäne

        Van sinäpä se taejattii olla oekee "hoton viru"
        Elä ala kometelemmaa aekuisia immeesiä, setä voep suuttua, eekä annakkaa sulle ennee makkkeesia.
        Sano setällekkii mikä se on tuo hoto viru ?


    • eräsasiakas

      Halpa-Hallissa ja Timpalla on tympeimmät kassat

      • aamulypsy

        Nyt kun timppa on kepulainen, palvelu on huonontunu.


      • pelloojaköpi

        no, eekä oo.


    • pötypotaskaa

      Kyllä minä yleensä ostan jotain enkä vain "katsele" kuin ostajatar selitellä huonoa asiakaspalvelua.....Huonoa asiakaspalvelua= ylimielisyys, omien kavereiden kanssa juoruaminen,kun asiakkaat samaan aikaan kiertää liikkeessäsi kunnes lähtee livohkaan,asiakkaista selän takana nauraminen ja puhuminen.Yhdellä pohjolan kadun huoltoasemista saatiin sellaista "palvelua" ja ei tankata siellä enää.Tyttelillä oli huono päivä.En ainakaan tule uudelleen edes huvikseen,jos myyjä on ynseä.Hyvää palvelua kiuruveden kirjakaupassa.Semmoinen on ehdottamasti Kiuruveden kirjakauppa.Olen sen kertonut muillekkin, ettäs tiiät senkin katselija :D :D

      • 02200

        Ei vaikuta kovin kohteliaalle tuo sinunkaan puhetyylisi.
        Kaiken maailman pikkujutuilla ei katta elämäänsä surkeuttaa. Tee itse jonkun toisen päivä hyväksi.


      • Anonyymi
        02200 kirjoitti:

        Ei vaikuta kovin kohteliaalle tuo sinunkaan puhetyylisi.
        Kaiken maailman pikkujutuilla ei katta elämäänsä surkeuttaa. Tee itse jonkun toisen päivä hyväksi.

        Mies meni takaisin autoon lakuna.


    • eiollutkivaa

      Pohjolan kadun huoltoasemalla oli jo reilusti yli kymmenen vuotta sitten vaalea nainen, joka katseli ulosasti miesten perään

      • Homotovatkateellisia

        Luonnollista jos on märkä emätin...


      • Anonyymi
        Homotovatkateellisia kirjoitti:

        Luonnollista jos on märkä emätin...

        Huh... Huh... Huh...


      • Anonyymi
        Homotovatkateellisia kirjoitti:

        Luonnollista jos on märkä emätin...

        Huh, hi...


    • väärentäjä

      Iisalmen PYÖRÄP OJAT ei maksa mistään mitään tosi huonoa palvelua. Mitenkähän verottajalle valehdellu tänävuonna taas,tekee kuitti väärennöksiä.

      • eivalittamista

        Voi helvetti mitä sepostusta. Minä soitin ja vein pyörän ja kunnossa oli kun hain pois ja mielestäni vielä edullisesti korjasivat. Hölmöä morkata jostain vero jutuista kun et asiasta tiedä kuitenkaan mitään. Ei nuo pyörän korjaus hommat kuitenkaan ole mitään kultakaivos hommia!


      • verolle
        eivalittamista kirjoitti:

        Voi helvetti mitä sepostusta. Minä soitin ja vein pyörän ja kunnossa oli kun hain pois ja mielestäni vielä edullisesti korjasivat. Hölmöä morkata jostain vero jutuista kun et asiasta tiedä kuitenkaan mitään. Ei nuo pyörän korjaus hommat kuitenkaan ole mitään kultakaivos hommia!

        Sen verran tiedän että kahesti olen joutunut suurentamaan kuittiin summaa et olkaa vaan hiljaa muut kun ette tiedä asiasta mitään


      • rikastuu

        Joo minäkin olen joutunut Pekalle suurentamaan kuitin ainakin kahdesti silläöhän se rikastuu


    • kasdjfkljiuh

      K-kauppa Lippis , Ylimielistä naureskelua kassalla, tosi törkeää. lisäksi ruokatavarat
      lähellä viimeistä myyntipäivää, hintataso kallis, kierrän kyseisen liikkeen.

      • Laisensaiisi

        Hmm.Enpä ole koskaan törmännyt huonoon palveluun ko kaupassa.Käyn siellä kun on sopivan pieni kauppa. Mukava käydä.


    • työtöntyönhakija

      Menin kerran torstaina TE-toimistoon ja ovet lukossa. Miksi?

      • labor

        Olisit menny töihin, etkä TE-toimistoon.


    • nilkkien.niputtaja

      Ime persettäs v:tun nilkki

    • toyokumi

      PJ- myynti Soinlahdessa. Ihan kuin kaljabaariin menis kun lopulta löytää sen toimiston vai mikä se tila sit onkaan.

      • jpmyynti

        Joku herran retku pikku nilkki siinä valittaa, mene Vianorille vai eikö ole rahaa?


      • Anonyymi
        jpmyynti kirjoitti:

        Joku herran retku pikku nilkki siinä valittaa, mene Vianorille vai eikö ole rahaa?

        Vianorilla, ynseät ukot eivät osaa tervehtiä.


      • Anonyymi

        Soinlahti tulevaisuuden seutu.


    • Veekko

      Lähi-Tapiola.Esimmäinen "akvaariokoppi" Savonkadulta päin.

      • pitivaihtaa

        Lähivakuutus kyllä meni piloille kun tuo Tapiola tuli mukaan, paljon jäykempää touhua.


      • lähivakkari
        pitivaihtaa kirjoitti:

        Lähivakuutus kyllä meni piloille kun tuo Tapiola tuli mukaan, paljon jäykempää touhua.

        Tasan päivastoin, Lähivakuutus pilasi ilmapiirin ja koko toiminnan.


      • Anonyymi
        pitivaihtaa kirjoitti:

        Lähivakuutus kyllä meni piloille kun tuo Tapiola tuli mukaan, paljon jäykempää touhua.

        Olen samaa mieltä, lähi-tapiola jätti korvaukset maksamatta ja kohtelu ala-arvoista. En suosittele ja kierrän kaukaa moisen puljun.


    • meruvito

      se uskovinenn sekopää sähköasentajaliike. Välillä kun on selkopäivä on yhtä ymyä ja jokatoinen päivä tulee sutta ja sekundaa äksypäissään. Taitaa kiljua kitata?

    • kenomummu

      Löytyy sitä Vieremältäkin sitä töykeää palvelua, mut jääkön nyt sanomatta mistä.

      • kynppi

        eekös vieremä oo ylä-savon rikkain pitäjä...
        kait sielläi voi olla huono päivä????
        kaikkee voi sattuu!!!


      • pitääsanoa

        Sanokaa nyt ihmeessä missä Vieremällä saa huonoa palvelua?Nimimerkillä on hyvä antaa kritiikkiä.Teet palveluksen firmalle,laittaa väen koulutukseen.


      • mahtavattarjottavat

        Vieremällä Oksan baarissa palvelu kyllä vimosen päälle!


      • ruokatunti
        pitääsanoa kirjoitti:

        Sanokaa nyt ihmeessä missä Vieremällä saa huonoa palvelua?Nimimerkillä on hyvä antaa kritiikkiä.Teet palveluksen firmalle,laittaa väen koulutukseen.

        Ei kannata sotkea Vieremän leipomon kahvilaa tähän ketjuun,sillä siellä on todella hyvä palvelu ja tuotteet...Ehkä samassa kiinteistössä oleva toinen" palveluyritys "voisi parantaa asiakaspalveluaan,joka on omistajan taholta ollut aika ontuvaa.Entinen omistaja muutaman vuoden takaa oli sataprosenttinen asiakaspalvelija.


      • silmäsiinälepää
        ruokatunti kirjoitti:

        Ei kannata sotkea Vieremän leipomon kahvilaa tähän ketjuun,sillä siellä on todella hyvä palvelu ja tuotteet...Ehkä samassa kiinteistössä oleva toinen" palveluyritys "voisi parantaa asiakaspalveluaan,joka on omistajan taholta ollut aika ontuvaa.Entinen omistaja muutaman vuoden takaa oli sataprosenttinen asiakaspalvelija.

        Kyllä siitäkin löytyy tosi hyvää palvelua ainakin omistajan toimesta, minä tykkään kyllä käydä, joskus meillä kaikilla se huono päivä!


      • ruokatunti
        silmäsiinälepää kirjoitti:

        Kyllä siitäkin löytyy tosi hyvää palvelua ainakin omistajan toimesta, minä tykkään kyllä käydä, joskus meillä kaikilla se huono päivä!

        Joskus on kaikilla huono päivä mutta tuolla kyseisellä asiakaspalvelijalla se huono päivä on joka päivä,voisi tulla mutta ei ruokatunnin aikaan????


      • oonpärjännä
        ruokatunti kirjoitti:

        Joskus on kaikilla huono päivä mutta tuolla kyseisellä asiakaspalvelijalla se huono päivä on joka päivä,voisi tulla mutta ei ruokatunnin aikaan????

        Ruokatunti yrittäjän parasta aikaa, silloin voi olla pinna tiukalla kun yksin tekee ruuat ja veikkauspelit siinä samalla yrittää hoitaa!!!


      • kjhhhjvh
        oonpärjännä kirjoitti:

        Ruokatunti yrittäjän parasta aikaa, silloin voi olla pinna tiukalla kun yksin tekee ruuat ja veikkauspelit siinä samalla yrittää hoitaa!!!

        Pitää harkita tarkkaan kun alkaa yrittäjäksi sillä mielestäni ainakaan nykypäivänä ei pinnan tiukkuutta ole vara näyttää asiakkaille,tietysti yrittäjä saa asiakkaansa valita ja palveluaikansa,mutta tiuskimista ei kenekään asiakaspalvelijan taholta tarvitse sietää,onneksi on vara valita missä käy,se kiire saattaa hellittää ajan mittaan jos se pinna on tiukalla siellä tiskin takana,hyvä kello kauas kuuluu,paha paljon kauemmaksi.


      • Anonyymi
        pitääsanoa kirjoitti:

        Sanokaa nyt ihmeessä missä Vieremällä saa huonoa palvelua?Nimimerkillä on hyvä antaa kritiikkiä.Teet palveluksen firmalle,laittaa väen koulutukseen.

        Niinkö luulet, entä jos se lypsää sinua taloudellisia menetyksiä aiheutettuasi arvosteluinesi vaan.


    • maltti-on-valttia

      Tuli mieleen yksi töykeä käytös. Ei siinä palvelussa mitään, mutta kun mainitsin että olen katsellut netistä vähän tietoja ja hintoja, niin siitäkös eräs riemastui. Ei varsin tykännyt siitä, kun asiakkaalla on jotain käsitystä hinnasta ja laadusta. Vaikka ei pystyisikään netissä myytyihin hintoihin ja tuotteisiin vastaamaan, niin ei pitäisi tuoda myyntitilanteessa asiaa räikeästi julki.

    • sjhgigbkjfg

      Mitäs helvettiä menet sitten kauppaan jos kerta netistä olet ostamassa??? Oisko parempi, jos kaikki kivijalkamyymälät loppuis ja kaupungissa olis vaan virastot ja sairaala jne???!!! Haloo hei ääliö.

      • maltti-on-valttia

        Mistä niin päättelit että olen ostamassa netistä? Sanoin vain hakeneeni tietoa ja hinta/laatusuhdetta tuotteille. Onko jotkin myyjät niin itseriittoisia, ettei asiakas saisi tietää millä ehdoilla muut myyvät tavaraa. Minä kyllä ymmärrän mitä kuljetus maksaa, ja mitä muita kuluja liikkeillä on.

        Sinun käytös vastauksessasi on alle arvostelun.


      • Anonyymi

        Kirjoituksesi vaikutti uhkaukselta, et vain itse näe sitä vieläkään vaikka on jo 2022.


    • Kanta-asiakas

      Proservice aina. Halpa-hallin kassamuijat aina. Varsinkin se kikkarapäinen blondi joka on ollut riesana vuosikymmeniä. Liekkö vieläkin. Hyvä eväs joskus jos eukko töissä. Te-toimisto joskus. Se ukko ei koskaan hymyile ja eukoista puolet on pilkun viilaajia. S-ryhmän yökerho useimmiten. Ne nuoret kaljan kaatajat on väärässä ammatissa. K-market muuten jees, mutta se venäläinen murjottaa AINA ja hiekkaa on joutunut sinne silläkin laihalla iso nokkaisella muijalla. Siis oikeasti, yrittäkää edes jos olette asiakaspalveluammatissa. Siis vaikka teitä joka päivä näkyykin vituttavan. Ottakaa mallia siitä lyhyemmästä tummahiuksisesta K-marketin tytöstä joka hymyilee AINA. Eri mukava käydä kassalla kun myyjä ei murjota.

      • Kierto

        Mites olisi nämä tk:n ja sairaalan hen.kunta.


      • omggis

        Oma luku sinänsä.


      • Hoitajaharmissaan
        omggis kirjoitti:

        Oma luku sinänsä.

        Kyseisten laitosten henkilökuntaan kuuluu satoja työntekijöitä. Henkilökuntamitoitus ei todellakaan ole aina riittävä potilasmäärään nähden. Me hoitajat teemme varmasti parhaamme siinä muuttuvassa tilanteessa, joka kulloinkin on. Kaikki mitä teemme ja tapahtuu, ei todellakaan näy teille yksittäisille asiakkaille. Välillä saa olla rekenä ja kelkkana. Omien voimavarojemme rajoilla koetamme pitää homman hanskassa. Huono palvelu on aina valitettavaa, mutta joskus asiakaskin voi katsoa peiliin. Toivon silti ymmärrystä vaativaa työtä tekevää henkilökuntaa kohtaan, inhimillisiä ihmisiä me kaikki olemme.


      • MissähoidonLaatu

        Touhu suoraan peräsimestä viikonloppupäivystyksesä.
        Henkilökunta varmaan tekee parhaansa, johto vois katsoa peiliin ja säätää voimavaroja enemmän henkilöstöpolitiikkaan.
        Lääkäreitä enemmän päivystykseen !!!


      • tunariporukkaa

        Arkenakin yhtä vaikeeta tuntuu olevan.


      • aattele

        todella surkeeta touhua akuutissa juoksoovat eestakasi huoneesta toiseen eekä tapahu mittään, sais vähän kohteliimmin tämäki Ritva vastailla asiakkaille eekä olla niin tympee asiakas tulloo varmaan hakemaan apua eekä muuten aikoosa viettämään. röntkenissä sais kanssa joku vaalee 180 sm mittanen nainen parantoo ilmettään, jos kerta sinne ootta pyrkiny sehän on kutsumus ammatti.????


      • Anonyymi
        omggis kirjoitti:

        Oma luku sinänsä.

        Eiks sul ole mieluummin kiuruvedel ja mansespäin selvittelemisiä ylikollektiivisuuttasi kun hehkutit.


    • hajosikotojotasi

      Ok auto vetää ehdottomasti tässä kisassa suurimman pokaalin.

      • lopettanu.onnex

        Yhestä voi vaikka kirjan kirjoittaa, oli senverran kipee paikka ja varsinkin se yrittäjä.


      • eivalittamista

        Kävin tänään Halpa-hallissa, nyt oli kassalla mukavaa palvelua mieshenkilö palveli.


      • akkuna

        Ok-autossa on aina ollut palvelu hyvää, Jaloniemi on tosi asiallinen, eikä muissakaan valittamista oo ollut. No, ainahan ne tietysti on imeliä.


      • Anonyymi

        Niin vetääkin.


      • Anonyymi

        nimimerkkisi oli huono 17.01.2016 21:32


      • Anonyymi

        Ok auto sehän on aivan ok.


    • ainailoinenminä

      Kandee vaihtaa paikkaa jos palvelu ei miellytä, niin helppoo.

      • Anonyymi

        Muistappa kirjoittelussasi että elääme jo nykyaikaa.


    • kaarvaan

      Iisalmen vaunu ja sähköhuolto. Ei minkäänlaista halua ottaa työtä vastaan.

    • namnamnam

      Iltalypsys on tosi tiukkoja myyjiä,tiedä vaikka antaavat jokupäivä maistaa lämmintä piparia

      • Anonyymi

        Oma termos luo turvallisuutta matkalle.


    • kakkoneneisipitä

      Nykyisen Tokmannin henkilökunta on todella ärsyttävän hankalaa, ei pieninkätään hapua ja tajua asikaspalvelusta sama pätee omistajakauppaan ja varsinkin, jos et omista omistajakorttia.
      Itse olen tehnyt päätöksen elintatvikkeet Lidl ja muut käyttötavarat Kuopiosta.

    • Jamitko

      Suuri kirjoittelemisen evoluutio näyttää osuneen vuoden 2013 paikkeille.

    • omainen3

      IISAlmen Sairaalan kahviossa, olen huomannut, että vakavasti mielenterveys ongelmaisia ja mielisairaita, kohdellaan tosi tylysti ja ylimielisesti. Säälittää ihan heidän kohtelunsa ja kuhan koljonvirranpotilaat siirretään ISAan. Toivottavasti ilmeisest narsistisesta persoonallisuudesta kärsivä kanttiinin pitäjä saadaan pois..

      • näinon8

        Toivossa on hyvä elää.


      • tiedostakiitos

        Onko kanttiinin pitäjä se psykiatrinen sairaanhoitaja ?


      • neo

        Punaiseksi tukkansa värjäävä kassa istuu ja lehtiä lukee, ei huomaa kun asiakkaita tulee. Mielistelee läpinäkyvästi suosikkejaan. Muut saavatkin sitten tympeämpää palvelua.


      • Urpl

        Joo, se on tosi ylimielinen. Asiakkaat sen alamaisia, niin ylevä puhetyyli.


      • Anonyymi

        Lainmukaan mikään henkiklöön liittyvä asiakaan ei saa olla pohjana huonolle kohtelulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainmukaan mikään henkiklöön liittyvä asiakaan ei saa olla pohjana huonolle kohtelulle.

        sosioekonominenkaan henkiöön liittyvä seikka ei saa olla pohjana kaltoinkohtelua suoritamiseksikaan. Ihmisnaturamapit pelaavat jo.


    • Jatkossakin

      Pro servisellä on kyllä hyvä ja joustava palvelu. Ehkä peiliin katsomisen paikka jos osia et saa mitä tarvitset. Ite aina olen saanut mitä olen tarvinnut. Jatkossakin otan osat ja tarvikkeet sieltä.

      • pröt

        Pröt peöt


    • exasiakas

      Pro Service pohjanoteeraus kauppana,onneksi osia löytyy Kiuruvedeltä!!

      • rapea

        Pro ser vien kauppias, todella pohjanoteeraus asiakaspalvelussa!!!


      • Anonyymi
        rapea kirjoitti:

        Pro ser vien kauppias, todella pohjanoteeraus asiakaspalvelussa!!!

        Mulla taas on aivan hyviä kokemuksia siitä.


    • Kauppavarastaa

      Ei ole minun onni ja hyvä mieli palvelusta kiinni.Onpa ihan yks lysti millainen palvelu,mutta itsepalvelu ihan parasta.
      Mutta hinnat pitäis olla oikein hyllyssä ja kassalla.Tokmanni ja CM usein virheitä tai harhaanjohtavia hintamainoksia.Prismassa oikein aina,kerran ollut väärä hinta 20 vuoden aikana.

    • datsunnissan

      Autosompa. Tartteeko muuta?

    • Enookussusunmuroihin

      Tokmannilla vaalea hiuksinen, olisiko noin 30 kymppinen kassa. Keskipitkän hiukset ja aina tyly kun mikä. Pari kertaa kyseiselle kassalle erehtynyt ja kyseinen nainen on lähinnä saanut syyllisen olon kun häntä häiritsen. Ei tervehtimistä, eikä sen puoleen muutakaan kun tiuskimista. Muuten mukavia työntekijöitä siellä mutta kyseisen henkilön kierrän kaukaa.

    • mdkjfeoiraogh

      expert saarivainio pääsee varmaan kärkisijoille.

      • MikaSaarivainio

        Hei mdkjfeoiraogh

        Kiitos palauteesta. Nöyrin anteeksi pyyntöni ja pahoitteluni siitä että olet kohdannut liikkeessämme huonoa asiakaspalvelua. Toimintamme keskiössä ja tärkeimpänä asiana on hyvä asiakaspalvelu. Tässä emme ole kohdallasi onnistuneet.
        Haluaisin korjata virheemme ja tietää mistä tämä kommentti juontaa juurensa. Toivoisin että ottaisit yhteyttä allekirjoittaneeseen suoraan. Halutessasi toimia nimettömänä voit kertoa tapahtuneesta myös http://www.expert.fi/asiakaspalvelu.

        Mika Saarivainio
        Expert Saarivainio
        p.040-7254705
        [email protected]


      • Lehtovaaralainen

        Ihmettelen negatiivista palautetta koskien Saarivainiota. Siellä mielestäni on todella hyvä palvelu.


      • Tyytyväinenasiakas

        Saarivainiolta olen aina saanut erinomaista palvelua. Hinnat voi ehkä olla halvemmat kadun toisella puolella olevassa liikkeessä, mutta palvelun ja tuotetietämyksen takia menen Saarivainiolle. Saarivainio on varmaan parhaiten palvelevia liikkeitä mitä Iisalmessa on.. Ja OK - autosta myös olen aina saanut hyvää palvelua. Ja myös Elisan liikkeessä todella hyvä asiakaspalvelu.


      • SAMSUNGIT
        MikaSaarivainio kirjoitti:

        Hei mdkjfeoiraogh

        Kiitos palauteesta. Nöyrin anteeksi pyyntöni ja pahoitteluni siitä että olet kohdannut liikkeessämme huonoa asiakaspalvelua. Toimintamme keskiössä ja tärkeimpänä asiana on hyvä asiakaspalvelu. Tässä emme ole kohdallasi onnistuneet.
        Haluaisin korjata virheemme ja tietää mistä tämä kommentti juontaa juurensa. Toivoisin että ottaisit yhteyttä allekirjoittaneeseen suoraan. Halutessasi toimia nimettömänä voit kertoa tapahtuneesta myös http://www.expert.fi/asiakaspalvelu.

        Mika Saarivainio
        Expert Saarivainio
        p.040-7254705
        [email protected]

        Tämä Saarivainion pakkomyyntiliike lopetti asiointimme muutama vuosi sitten;Olimme ostamassa televisiota ja Saarivainiossa kohtelias myyjäpoika esitteli meille niitä,sitten ajattelimme että käymme myös muualla katsomassa esim.naapurissa,olimme lähdössä siihen hyökkäsi tämä omistaja että eikö nyt kauppoja tullutkaan ja alkoi tyrkyttää omia ehdotelmiaan.minusta se oli järkyttävää ja tämä MIKA.S.sanoi että jos nyt lähdette tuosta ovesta sillä hintaa ette enää saa.Periaatteessa emme osta mitään tuolla taktiikalla ja menimme Giganttiin ja siellä olikin mukavat,asiantuntevat ja ei pakkomyyvät myyjät.Televisio ja Bluray(Samsung)lähti Gigantista mukaan sen jälkeen ei olla Saarivainiossa käyty.


      • MikaSaarivainio
        SAMSUNGIT kirjoitti:

        Tämä Saarivainion pakkomyyntiliike lopetti asiointimme muutama vuosi sitten;Olimme ostamassa televisiota ja Saarivainiossa kohtelias myyjäpoika esitteli meille niitä,sitten ajattelimme että käymme myös muualla katsomassa esim.naapurissa,olimme lähdössä siihen hyökkäsi tämä omistaja että eikö nyt kauppoja tullutkaan ja alkoi tyrkyttää omia ehdotelmiaan.minusta se oli järkyttävää ja tämä MIKA.S.sanoi että jos nyt lähdette tuosta ovesta sillä hintaa ette enää saa.Periaatteessa emme osta mitään tuolla taktiikalla ja menimme Giganttiin ja siellä olikin mukavat,asiantuntevat ja ei pakkomyyvät myyjät.Televisio ja Bluray(Samsung)lähti Gigantista mukaan sen jälkeen ei olla Saarivainiossa käyty.

        Hei mdkjfeoiraogh

        Kiitos suorasta palautteesta.

        Anteeksi.

        Otan antamasi palautteen todella vakavasti. Lupaan tehdä kaikkeni ettei vastaanlainen toiminta pääse toistumaan.


        Mika Saarivainio


      • SAMSUNGIT kirjoitti:

        Tämä Saarivainion pakkomyyntiliike lopetti asiointimme muutama vuosi sitten;Olimme ostamassa televisiota ja Saarivainiossa kohtelias myyjäpoika esitteli meille niitä,sitten ajattelimme että käymme myös muualla katsomassa esim.naapurissa,olimme lähdössä siihen hyökkäsi tämä omistaja että eikö nyt kauppoja tullutkaan ja alkoi tyrkyttää omia ehdotelmiaan.minusta se oli järkyttävää ja tämä MIKA.S.sanoi että jos nyt lähdette tuosta ovesta sillä hintaa ette enää saa.Periaatteessa emme osta mitään tuolla taktiikalla ja menimme Giganttiin ja siellä olikin mukavat,asiantuntevat ja ei pakkomyyvät myyjät.Televisio ja Bluray(Samsung)lähti Gigantista mukaan sen jälkeen ei olla Saarivainiossa käyty.

        kerran kysyin paperille tietoja ja tarjousta koneesta (pyykikone) tuli töykeä vastaus että mitä minä niillä teen johon vastasin että en mitään ja hain vastaavan koneen Kaikkoselta josta haen nykyään kaiken. Ovat hiukan porvareita kylällä on hyvä että on kilpailua muuten joutis hakee vehkeet eri kylältä


    • KepuIainen

      Citymarketista, ainakin se yks mmusta hiuksinen akka kassalla joka on lihavampi kuin meidän jouluporsas.
      Purukumia jauhaa ja kavereitaan jututtaa

      • Tottako6

        Aiheena oli huono palvelu ei ulkonäkö. Missinkö pitäis olla palvelemassa.


    • koiraeikoiratoiselle

      Kaikkien apteekkien h-kunnan palvelutaso ala-arvoista. Ymmärrän heillähän palvelutaso ei ole tärkeä vaan olla paikalla ja olla hankala, koska jostakin täytyy liepuska tienata.
      Mikäli oikein muistan vuoden 2013.sta tilastoissa 20 eniten tiennannutta naisesta oli apteekkareita 15. Vuosiluku voi olla väärä mutta ei heitä 2 suuntaan tai toiseen, eli miksi kouluttaa kun rahaa tulee apteekkareille, että sivut ovat kipeinä.
      Eräs lestamies samoin polvihousupoika että keelitukkainen huutavat vapaan kilpailun puolesta mutta keraakaan en ole kuullut kenenkään tässä muikkuniemellä vaatinut aloilla, apteekkialan vapaata kilpailua vaikka sitä vaaditaan muilla viimeiksi kaupanala tuli vapaaksi.
      Apteekkialan vapauttaminen laskisi hintoja ja toisi alalle ulkolaisia yrittäjiä ja tuotteita, jotka laskisivat hintoja ja köyhät hyötyisivät, joka ei ole näiden nykyisten sss-miesten tavoite, eli motto:" köyhät kyykkyyn" jäisi vähemmälle.
      Olen kuullut väitteitä, että vastuukysymys poistuisi. Miksi esim. sähköasennusliikkeillä täytyy olla vastuu henkilö ja toinenala monista lehtiala, siellähän päätoimittaja vastaa omalla nahallaan toimittajien tekemistä virheistä. Muita vastaavia aloja löytyy vaikka kuinka paljon.

      • EEsairaustalolle

        Ylläolevaan kirjoitukseen tulee lisä , joidenkin ammattitaidoton osaaminen eräällä sairaustalolla, koko terveydenhoitoala puhaltaa vain omiensa puolesta.
        Milloin muikkuniemellä tulee olemaan vapaa kilpailu terveyspalveluista, niin ettei ne mene tiettyjen ulkolaisten monopoliksi ja rahat piiloon paratiisisaarille.
        Monesta paikasta on kantautunut tietoja sen kun eräs terveystalo sai mamut hoitoonsa, että kantaväestöön voi suhtautua kuin koira suhtautuu mädäntyneeseen luuhun.
        Me veronmaksajat maksamme viime kädessä kaikkien matujen kulut ja tutkimukset näille ulkolaisille toimijoille eli hyvä hekotella ja paistella päivää auringon alla.


    • khdl

      kyllähän se on halpa-halli, joka tässä kisassa vetää pissimmän korren. Siellä ei myyjien asenne muutu, vaikka palautetta on suoraankin annettu. Aina yhtä ynseää

      • Kolominollakasi

        Jos siellä on se liikeidea kuorutettu uskolla? Silloin ei paljon ilakehdella. Aseosastolla sen sijaan jo hymyillään.


      • iknmeadg

        Juu siellä on kyllä sellanen hautajais tunnelma.


    • Polarismenettäämarkkin

      Pro service on paalupaikalla töykeimmästä palvelusta . Pitäis vähän selvittää Brandtille !!

    • tsuptsuptsup

      Aika monesta baarista iisalmessa olen saanut huonoa palvelua.liekkö sitte ollu liian kännissä.

      • yyääöö

        Yes, Yes. ..hyvä kommentti. Koko keskustelu tyhjänpäiväinen. Katsokaa peiliin, kuinka hyviä asiakaspalvelijoita itse olisitte.


      • koomarketti
        yyääöö kirjoitti:

        Yes, Yes. ..hyvä kommentti. Koko keskustelu tyhjänpäiväinen. Katsokaa peiliin, kuinka hyviä asiakaspalvelijoita itse olisitte.

        Olen ollut asiakaspalvelu ammateissa ja tiedän mitä se vaatii. Joustavuudella, hymyllä ja sosiaalisilla taidoilla pääsee pitkälle. Jos sinusta tuntuu ettet ole sosiaalinen ja pärstäsi perusilme on murjotus niin suosittelen miettimään toista alaa. Monesti on käynyt mielessä, että mitähän tämä tai tuo ihminen yleensäkään tekee näissä hommissa. Asiakaspalvelu ei sovi kaikille ja se tulisi ihmisen itsensäkin ymmärtää.

        Näyttää muuten siltä, että Proservice ja Halpa-Halli ovat tällä hetkellä kärkipaikoilla. En ylläty lainkaan. Ihmettelen tosin miksi K-marketin kassat eivät ole saaneet tämän enemmän ääniä. Useampi mukava, mutta kaksi-kolme ihan karseaa murjottajaa. Se itänaapurin tyttö, että se laiha kotka.


    • kyntäjänpoika

      Kepulaisilta saa huonoa palvelua

    • kunhan-sain-sanoa

      Ei näistä kommenteista kenenkään pidä ottaa nokkiinsa oikeasti, mutta jos palvelua ajattelee tehdessään töitä, niin siitä tulee ihan luonnostaan oikeanlaista. Jos taas palvelee omien huoliensa lomassa, kunhan vain on töissä, niin eihän siitä silloin mitään tule.

      Astiasta toiseen, huomasin Citymarketin mieluummin nostavan hintojaan kuin laskevan, vaikka puheet on ollut kyllä päinvastoin. Ei taida rahkeet riittää Lidliin verrattuna monellakaan kaupalla. Palvelussa ei Cittarissa ole mitään moitittavaa kai.

    • tyytyväinen.asiakas

      pääsääntöisesti palvelu ollut hyvää

    • Neveragainthere

      Pro servise ja erikoisesti Ipe, tympeyden kunkku ja vitt....maisin hyyppä

    • vainottu.poika

      yx kiparisetä aikoinaan antoi huonoa palvelua ja soitteli meille masturboiden puhelimessa vatkaten käteensä

      • kiparirunkku

        hyiiii. kuullostaa ihan peers.latelta.


    • ensuosittele

      Salon Mango.

      • aaa1239

        Höpö höpö!


    • jooseppi47

      Onneksi suomessa jokkainen suapi olla sitä mieltä mitä ite haluaa. Ja kukkiin voipi valita mieleiset paikat joissa asioi.

      • paskapaikka

        Iisalmessa ei paljoa valinnanvaraa on niin alasajettu liiketoiminnan suhteen.


      • näinsekäy

        Kuopiossa kaupat onnistuu ja on hyvä sekä asiantunteva palvelu.


      • näinmeillä

        Viikoittain käydään Kuopiossa shoppailee ja se kyllä kannattaa.


      • eurotpinoon

        Kuopio rules.


    • onneksimuitakinolemassa

      Täältä ääni Oivanpojalle!!

    • estopitihankkia

      Lehtimyyjistä osa on rasittavia.

      • rakentavasti-huomautan

        Mainostenjakajat muuten ok mutta jotkut työntää postilootaan useampia kappaleita samoja mainoslehtisiä kun yksikin riittää.


      • jokurotisenttään

        Pitännee jatkossa niitata potiloota kiinni kokonnaan jos alkaavat jakkoo mainoksia väkisin vaikka lootassa lukkoo, että ee maenoksia.


      • Anonyymi

        Mutta arvasimme tuon jipon


    • kuopiossaasioidaan

      Vaikka missä, pärstäkertoimen mukaan.

      • leipääntyneetToverit

        Luulen, että osa asiakaspalvelijoista on niin kyllästyneitä työhönsä, että se näkyy ja kuuluu.


      • norsulla-naama

        Ainakin tietyissä virastoissa.


      • törkeetä

        henkilökohtaista palvelua vähennetään ja kaikki pitäis hoitaa netissä, siis virastoasioita.


      • ärsyttävää

        Puhelimella jos yrität hoitaa jonkun asian niin saattapi kyseisen lafkan virkailija olla aivan toisessa kaupungissa, valtakunnallista touhua.


      • Anonyymi
        norsulla-naama kirjoitti:

        Ainakin tietyissä virastoissa.

        FF-Vuotuisprosessiksi näyttää kehittyvän 2.3.2015-FF. Muita vastauksia toivotaan.


      • Anonyymi
        törkeetä kirjoitti:

        henkilökohtaista palvelua vähennetään ja kaikki pitäis hoitaa netissä, siis virastoasioita.

        Onneksi ihmisemme ovat kuitenkin liikuntaharrasteisia vai mitä.


    • kiitosmuillekassoille

      Petosen S- marketin yksi kassa on tekopirteä ja sählää. Ei keskity yhteen asiakkaaseen kerrallaan, saattaa "ohjeistaa" pakkaamassa olevaa tuosta vaan. En enää käy siellä vaan Pitkälahdessa. Ei kuuntele mitä asiakas sanoo vaan luettelee nauhalta.

    • jeeiisalmi

      Keilahalli! Luoja että on tympeän oloinen mies kassalla.

      • Sporddi

        "tennispäällikkö" vissiin ollu duunissa?


    • karkuun

      PRO SERVICE...tulee leffa SYVÄJOKI mieleen!!!

    • Ruuatpöydlle

      Eiköhän tää Ipe oo voittana tän kisan.

    • hiimanhirviö

      Huonoa palvelua on erään yrittäjän tilitys fb:ssä asiakkaistaan. Asiakas voi olla jopa pösilö hänen mielestään jne..jatkuva natina ja tilitys ja kirppariväki komppaa kommenteillaan. Ärsyttävää käytöstä aikuiselta mieheltä.

      • pleikkakuutonen

        Juurikin niin.


    • 775437808765245

      Sen verran sanon vuosikymmenet asiakaspalvelu työtä tehneenä, että ikinä ei ollut asiaa mennä ketään asiakasta pösilöksi tai muuksikaan haukkumaan. Vaikka kuinka tiedät olevasi oikeassa ja asiakas käytöksellään ärsyttää, niin asiakas on aina se maksaja(myös palkan). Ikinä et voi tietää esim. millaisessa elämäntilanteessa ihminen on, joten ennen asiakkaan solvaamista kannattaa miettiä kaksi kertaa, laskea kymmeneen ja niellä kiukkunsa. Vieraan palveluksessa jos myyjä käyttäytyy asiakasta kohtaan noin, niin tulee lähtöpassit hyvin äkkiä.

      • TäyttäAsiaa

        Erittäin samaa mieltä.


    • köllöttelijä

      Kyllä kauppojen kassallakin käy ihmiset kysymässä milloin mitäkin, vaikka olisi pitkäkin jono. Ammattitaitoinen myyjä osaa antaa kohteliaan vastauksen, samalla kun skannailee tuotteita hihnalla.

      • Myyjätär

        Niin käy, ainakin minä kehoitan odottamaan vuoroaan. Joskus on palveltava asiakaskin sanonut että äläpä etuile. Ei sellaisesta tykkää kukaan.


    • köllöttelijä

      Olen palvellut monet asiakkaat välissä. Ei vie yhtään aikaa, kun kertoo kyseisen hyllyvälin, mistä tuote löytyy. Korvien välissä vika, jos ei osaa tehdä kahta asiaa yhtä aikaa, tai sitten on palvelu haluttomuutta.

    • xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

      suomalaiselta huoralta.ennen ne sentäs voihki nykyään kyselee meneekö pitkään vielä

    • mutkumutku

      Niin asiakkailla kuin asiakaspalvelijoillakin on omat huonot päivänsä. Yrittäjän ei pidä ikinä lähteä sille tielle, että julkisesti haukkuu netissä asiakkaidensa käytöstä, on se sitten millaista tahansa. Antaa nimittäin itsestään todella huonon kuvan.

      • valivalivali

        On jo antanu jos sama nillittäjä kyseessä.


      • Jormakkaytty

        Ko. yrittäjällä todellakin vertaansa vailla oleva ideologia. Luonut suorastaan uudenlaisen konseptin, joka ilmenee Facebook- sivuilla negatiivisena ilmapiirininä, joka on koetettu verhota huumorin ja saatiirin avulla hyväksyttäväksi. Ja jotkut tätä selvästi ihannoivat, jopa ylistävät . Katsoo nyt sitten kenen tahansa menestyneen, pidetyn ja eteenpäin pyrkivän yrittäjän kotisivuja ja FB- sivuja, ei missään vielä ole vastaan tullut moista negaation kautta esiintymistä. Eritoten tuo asiakkaiden solvaus on paheksuttavaa, jotenkin kertoo kirjoittajasta itsestään surullista tarinaa.


      • entinen.asiakas

        Kylläpä kirjoitit hyvin ja osuvasti, asian ytimeen.


    • evästäyykaakoo

      hyvä eväs?

    • jummalautoja

      autoliikkees se yks eläkeläis tyrkky pyörii,eiks se ollu jo käräjil siit linjurihommast ?

    • ensioienää

      Matkahuollolta

    • Savolaineneikiitosenää

      Iialmessa asianajaja,jonka pelkkä perukirjan laskutus omine mokineen tekee yli viisi tonnia !

    • laalaja

      Missä asianajajatoimistossa tämä Savolainen työskentelee. Ihan sillä vaan kysyn, etten vahingossakaan eksy kyseiseen toimistoon.

    • asiakasP

      Halpa-Hallissa kassoilla ynseitä työntekijät mutta kahviossa palvelu on ihan ok
      Pyörä-Pojat tekevät kyllä homman mutta palvelu aika karua
      Euromaster rengasliike ehkä huonoin, ylimielisiä ja hyvin vastenmielinen kohtelu, tyly henkilöstö
      Ahmon autokorjaamo on sellainen jonne en enää ikinä vie autoani. Tulisi liian pitkä viesti jos alkaisin kertoilla.

      • ennenvaikkavanteella

        Vieläkö Euromasterilla se ylimielinen Topponen?


      • Anonyymi

        Jos tarkoitit automaalaamoa on kyllä tosihyvä eikä huono.


    • Pettynyt1

      Iisalmen Ateljeelahjasta! Taannoin astuimme sisään liikkeeseen ja tervehdimme sekä esitimme asiamme ystävällisesti, mutta kaikki työntekijät (joita oli samassa tilassa kolme) jatkoivat puuhiaan vilkaistuaan kerran meihin päin. Kukaan heistä ei viitsinyt kiinnittää maksaviin asiakkaisiin sen enempää huomiota, kunnes lopulta meitä saapui palvelemaan joku mieshenkilö, joka vaikutti töykeältä hänkin. Kunnollisen asiakaspalvelun pitäisi olla mielestäni itsestäänselvyys. Täytyy sanoa ettemme toista kertaa asioi kyseisessä liikkeessä!

    • kassinpenkojat

      Viime keaänä olusten virkaintoiset kassintarkastajat portilla, ai että meitä naaratti; pilottilasit ja tuju ilme näillä iisalemen omilla fbii:laisilla. Naarattaa vieläkkii.

      • minustakin

        Todella naurettavaa.


      • kassiolalla

        En mene ikinään enää olusille.


    • Raukkamaista

      Yrityksille voi antaa asiallisesti suoraankin palautetta. Ei tarvitse haukkua julkisesti keskustelupalstalla.

    • mirageee

      Kyllä kaikkien on hyvä tietää missä mulkut palvelee

    • Munatonta

      Kyvyttömän katkera kosto selän takana :)

      • Anonyymi

        Et ole silti lähelläkään selvänäkjää.


    • savonmuija65

      Onkohan jo sanottu mutta Iisalmen eläintenhoitola... Ei alkeellistakaan asiakas palvelutaitoa... Kuinka siihen on "varaa"

      • savonmuija65

        Siis hoitola Kullanmurut, piti nimi etsiä... Ihme kyllä vielä pystyssä... kun into ollu jo pois kauan sitte...


    • HellNou

      Carlson.

    • eeoomikkäänhyvä

      minä oon sitä mieltä jos esim,joku kassaneiti hymyilee liikaa niin aatellaan että onkohan se pöljä vai mulleko se nauraa.Ite oon saanut aina hyvää palvelua esim Halpahallissa

    • Latevaaan

      Yhessä paekassa harrastettiin peerspeliä.

    • asiakasP

      sanotaan nyt tosinkin päin: Gigantissa saa todella ystävällistä palvelua, Kyllösen Pekka ja Reijo...en muista sukunimeä, ovat todella hyviä, asiallisia ja tietäviä myyjiä.

      Gigantti on myös edullinen, tasapuolinen liike - hinnoissa suoraan alennukset joten kaikki asiakkaat ovat samanarvoisia.

      • Kuopioon

        Gigantissa on yksi ylimielinen ja huono myyjä. On ollut aina ylimielinen ja oikea asiantuntemus niin ja näin. Olen antanut palautetta, mutta tuskin vaikuttaa. Tämän vuoksi perheeni boikotoi liikettä.


      • Anonyymi
        Kuopioon kirjoitti:

        Gigantissa on yksi ylimielinen ja huono myyjä. On ollut aina ylimielinen ja oikea asiantuntemus niin ja näin. Olen antanut palautetta, mutta tuskin vaikuttaa. Tämän vuoksi perheeni boikotoi liikettä.

        Gigantti on hyvä.


    • Sohvakaappias

      Hartikaisen aatokaapasta, huolto perseestä, myyntitykit seurustelee keskenään kopeissaan.

    • kuulinvierestä

      Tokmannin juoruavat nais myyjät!!!!!en tarkoita kassoja,mieti ennen kuin vatvot toisten asioita.

      • kuuluuIhmisluntoon

        Joka paikassa on juoruavia ihmisiä töissä. Miehet juoruavat jopa naisia pahemmin.


      • naulapääs

        Yks timpuri sais vettää hammeen piälleen, semmonen juoruakka koko nilkki.


    • Exide

      Akkulaville, ee tiiä itkee vaa nauroo

      • Anonyymi

        Ei oo huono sekään.


    • Upeaaa

      Gracevillessa olin kattelemassa bändiä (selvinpäin). Poislähtiissä kaveria ootellessa (humalassa), portsari kysy Mistä kotosin? Sanoin Kuopio. Vastas :"Sittehän voinki soittaa poliisin. Hähä!" ja hävisi sisälle. Mitä ihmettä.

    • 18volttia

      Akkuville voittaa kisan !!

    • Perheenäiti

      Lasketaanko helvetin huonoks palveluks se ettei saa palvelua ollenkaan ? Nimittäin Giganttiin on ihan turha mennä jos haluais ostaa jotain kun ei siellä kukaan tule palvelemaan. Telkkaria mentiin pari vuotta sitten ostamaan, 15 min odoteltiin eikä kukaan tullut kysymään mitään. Vietiin rahat tien toiselle puolelle jossa palvelu pelaa ensiluokkaisesti. Sama homma pesukoneen ostossa, ei palvelua Gigantissa. Ja imurin ostotilanteessa esillä ollut hintalappu kalliimpi kun netissä,onneksi tiedettiin että myymälässä piti olla sama hinta, muuten olis myyjä kusettanu. Toissaviikolla kävin Gigantissa jääkaappipakastimia katsomassa mutta taaskaan kukaan ei edes meinannut tulla palvelemaan. Sitä minä ihmettelen että miksei raha kelpaa !

      • vakiasiakas

        Minua ainakkii tulleet heti ystävällisesti palvelemaan aina!


    • iiiiiks

      K-Rauta Masa kivirannalla! Myyjiä on, mut kukaan ei palvele. Istuvat pöytiensä takana vaan. Ja tuollaisessa liikkeessä juuri myyjien apua ostajat kaipaavat!

      • hölömöjä

        Joo....tuonhan on kaikki huomannu!Tosiaan istuvat pöydän takana kuin jossain toimistossa,eikö tuohon jo POMO puutu.On tosi törkeen näköitä,helkkariin ne pöydät.....kyse on "rautakaupasta"nauraa Kuopion Puuhevosetkin!!


      • kysyäkannattaa

        Ja jos kysyy apua, sanoovat että ne on tuolla toisella osastolla, kysykää sieltä. Tai ne on tuolla hyllyssä. Oikea asiakaspalvelija tulee näyttämään paikan.


      • YksTavavanÄijä

        No tuo K-Rauta Masa on siitä ihmeellinen paikka, että en allekirjoita tuota palvelunpuutetta. Voin sanoa, että aina olen saanut palvelua ja oikeat tuotteet mitä kulloinkin olen hakenut. Esimerkiksi "maalipuoli" palvelee erinomaisesti ja kertoo asiantuntevasti mitä tarviin ja minkä verran. On siellä muutama mies myyjä rakennuspuolella, jotka ei ole ihan niin myyjähenkisiä, kuin voisi olettaa, mutta hoitavat hekin kyllä hommansa niin kuin kuuluukin. Vanha sananlasku sanoo, että "niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa" pitää asiakaspalvelussakin paikkansa. Mikäli asiakas näyttää kiukkuista ja nyrpeää naamaa, niin, moniko myyjä hymyilee asiakkaalle ns.coolisti vastaan. Asiapohjalla toimien ei tarvitsekaan luoda pitkäaikaisia "ystävyyssuhteita" Tietenkin mikäli käy Masassa useasti "helpot" asiakkaat muistetaan ja niitä myös varmastikin paremmin palvellaan.

        Yleensä palvelua saa, jos pyytää, että turha niissä liikkeissä on hyllyjenvälissä seisoskella olipa liike mikä tahansa. Sama pätee Iisalmessa tai sitten muualla.

        Mikäli myyjä näyttää kiireiselle ja juoksee ns.ohi, niin koittakaapa seuraavaa lausetta. Esim, näin. Anteeksi olisiko sinulla hetki aikaa, kun... ja tiedätkö sinä, joku muu myyjä näistä? Näillä lauseilla jää harvoin jää ilman palvelua.


      • eisanotamittään

        Mitä meiltä olet kassamyyjien asiakaspalvelutaidoista? Enpä ole hiljaisempia ja alakuloisempia nähnyt aikoihin!


      • iiiiks
        YksTavavanÄijä kirjoitti:

        No tuo K-Rauta Masa on siitä ihmeellinen paikka, että en allekirjoita tuota palvelunpuutetta. Voin sanoa, että aina olen saanut palvelua ja oikeat tuotteet mitä kulloinkin olen hakenut. Esimerkiksi "maalipuoli" palvelee erinomaisesti ja kertoo asiantuntevasti mitä tarviin ja minkä verran. On siellä muutama mies myyjä rakennuspuolella, jotka ei ole ihan niin myyjähenkisiä, kuin voisi olettaa, mutta hoitavat hekin kyllä hommansa niin kuin kuuluukin. Vanha sananlasku sanoo, että "niin metsä vastaa, kuin sinne huutaa" pitää asiakaspalvelussakin paikkansa. Mikäli asiakas näyttää kiukkuista ja nyrpeää naamaa, niin, moniko myyjä hymyilee asiakkaalle ns.coolisti vastaan. Asiapohjalla toimien ei tarvitsekaan luoda pitkäaikaisia "ystävyyssuhteita" Tietenkin mikäli käy Masassa useasti "helpot" asiakkaat muistetaan ja niitä myös varmastikin paremmin palvellaan.

        Yleensä palvelua saa, jos pyytää, että turha niissä liikkeissä on hyllyjenvälissä seisoskella olipa liike mikä tahansa. Sama pätee Iisalmessa tai sitten muualla.

        Mikäli myyjä näyttää kiireiselle ja juoksee ns.ohi, niin koittakaapa seuraavaa lausetta. Esim, näin. Anteeksi olisiko sinulla hetki aikaa, kun... ja tiedätkö sinä, joku muu myyjä näistä? Näillä lauseilla jää harvoin jää ilman palvelua.

        Kaupoissa myyjä on se joka tulee apua tarjoamaan eikä ostajan tarvitse sitä PYYTÄÄ! Varsinkin tuollaisissa erikoistavaraliikkeissä joissa varmasti asiantuntijan apua tarvitaan! Käväseppä Veljekset Heiskasen rautakaupassa, on vähän erilainen suhtautuminen asiakkaisiin. Ei tarvii nimittäin seisoskella hyllyjen välissä , varmasti palvellaan :)


    • tiedän.missä.asioin

      Olipas melekonen lista. Huvikseni lukasin kun muutin just Iisalmeen.

      • jahas1

        aikas tuuliajolla oot jos näiden kommenttien mukaan aijot mennä


      • Sarkastinensakke

        Pitäähän sitä savolaisten sanaan pystyä luottamaan. Heko heko .


    • prk.ku.vtaa

      Kauppojen kassoja tarpeeks niihin kauppoihin niin ei tartte puoltapäivää jonottaa. Etenkii näin juhlapyhien alla !!

      • voeveekkonensenttään

        Kauppoja auki tännäänkii, joten ee varmaan pahempoo ruuhkoo.


      • sitäsaamitätilaaa

        Ihan turhaan vingut siinä kassajonoista, myyjiä pitää säästää vielä yön tunteihin, jatketut aukioloajat eivät lisää kaupoissa henkilökunnan määrää.
        Olet kuitenkin vapaiden aukioloaikojen kannattaja, joten mitäs pyörit kaupassa päiväsaikaan. Memeppä jatkossa kauppaan klo.22.45, ei tartte kauheesti jonotella.


      • eimitäänrajaa

        Kai nyt jokainen tajuaa, että uusi sairas aika on alkanut. Nyt ei enää saa mainostaa, että pojille autoja ja tytöille nukkeja, sehän on nyt herrajestas sukupuolisyrjintää. Viinat kauppoihin ja saatavuus 24h/vrk. Taitaa olla jo lopun alkua.


      • hyvästiselväpäivä

        oisin aina kännissä.


      • Anonyymi
        sitäsaamitätilaaa kirjoitti:

        Ihan turhaan vingut siinä kassajonoista, myyjiä pitää säästää vielä yön tunteihin, jatketut aukioloajat eivät lisää kaupoissa henkilökunnan määrää.
        Olet kuitenkin vapaiden aukioloaikojen kannattaja, joten mitäs pyörit kaupassa päiväsaikaan. Memeppä jatkossa kauppaan klo.22.45, ei tartte kauheesti jonotella.

        Ahaa vaikka liikenne on hikisen kiireinen ja kiihkeinen ehdin silti turvallisesti parkkeeraamaan autoni tienvarsi parkki paikalle lähestyessäni kaikkien aikojen tienvarsikahvioa, vetäsen enne sitä vielä toisenkin kerran turvallisesti parkkiin toiselle parkki paikalle JA nyhtäsen autostani akun irti ja kiinnitän sen takaisin, jatkan sitten matkaa tienvarsikahvion suuntaan ja parkkeeraan pihaan mennäkseni sisälle kahville mutta, yllättäen avaankin tarmospullonkorkin parkkeeratussa autossani ja siemailen sen mukista suloista juuri sopivanlämpöistä ihanaa teetäni riemuiten.


    • ihmisiäkaikki

      Pannaampa piste nyt näille viesteille!!!!Jokaisella on virheemme,kukaan ei "aina" ole täydellinen. Hyvää pääsiäistä kaikille.ps. ja hieman hymyä huuleen....vai mitä!

      • Anonyymi

        Nimenomaan jokaisella ei ole virheitä.


    • semmostaseon

      Monessakiin paikassa saa huonoo palvelua, mutta toisinaan myös ihan hyvää. Ei kannatta yhen huonon kokemuksen takia laittaa paikkaa boikottiin, toisella kerralla palvelu voi pelata ihan hyvinkiin.
      Ja aika paljon se on myös itestä kiinni, minkälaista se palvelu on. Esimerkiks jotkut täällä valittelee Saarivainion palvelua ja Gigantti on parempi. No minua ainakiin on aina palveltu hyvin Saarivainiolla, kun taas Gigantissa on ollut todella huonoa palvelua, jos on palveltu ollenkaan.
      Kaikilla on oma mielipide, toiset saa parempaa palvelua kuin toiset. Asiakaskiin voi olla töykee, vaikka myyjä yrittää olla ystävällinen. Sitten valitettaan, että myyjä oli niin tekopirtee ja yritti hymyillä ja tervehtiä, kun ite vaan mökötetään. Ja toisen mielestä myyjä ei tervehi. Mikkään ei ikinä kelepaa. Enpä haluais olla asiakaspalvelija.

    • Porhoiisalmi

      Eipä tule enää jatkossa asioitua kyseisessä Pörhön liikkeessä. Varaosamyyjä lähti nenän edestä teinipoikien kanssa tupakille, ei tainnu asiakaspalvelu paljon kiinnostaa. Ukkoja seiso kädet taskussa puolenkymmentä tiskin takana tekemättä mitään. Onnea ja menestystä Pörhö Iisalmi!

      • samapelijatkuu

        Totta puhut, samat vepukat jatkaa siinä varaosa puolella. Kokemuksesta voin sanoa että Hakkarainen on mies paikallaan siinä tiskissä muilla ei mitään virkaa!


    • retardleksa

      KALLEN KIRPPIS!!!

      • Pahajahyvämieliyhtaikaa

        Kyllä Iisalmessa saa hyvää ja rehellistä palvelua. Meikäläinen tapasi tässä yhen vosun ja eikun pikapikaa asiaan. Huomasin heti, että tämä oli kyllä aika alakapee, mutta ajattelin että kun on isohookana, niin kokeillaan. Iskin rahat vosulle kouraan ja sehän selälleen siinä samantien. Ährättiin ja ährättiin, eikä siitä tullu mitään. Kohta se pomppasi pystyyn ja sano, jotta ei sovi, ei mahu, herra saa rahansa takaisin.


    • Taatusti_huonointa

      Helvetin huooa palvelua?

      Löydät sitä helvetin perSukamarista, kunhan sinne pääset.

      • puolueeton

        Missä semmonen on?


    • äkkiäkarkuun

      k-kaupan vieressä olevalta kirpputorilta,se ensimmäinen myyjä joka pyörii ja mölyää,tyrkyttää tavaroitaan,huonoa roinaa,sanoisin sitä huonoksi palveluksi

      • pelottavaa

        Siksipä en käy siellä.


    • sorsalintu

      sotkasta, jos saa palvelua ylipäätään. iältään aikuiset, henkisesti amikseen jumittuneet ukot notkuu tiskin takana ja jauhaa paskaa, asiakkaat saa kierrellä ihan rauhassa, vahingossakaan kukaan ei kysy josko tarvitsis apua. JOS palvelua saa, niin se on tökeröä, kuulostaa sille, ettei asiakkaan kanssa keskustelu kiinnosta ollenkaan. väliin lauotaan huonoja puujalkavitsejä ja muutenkin asiasisältö on täyttä paskaa. voi voi jos sattuu olemaan proviikkapalkka, kovin on laihat tilipussit pojilla kuun päätteeks.

    • ihanpelottaajoskus

      Yrittäjätalon kioskilta!

    • tulimieleen

      Maskussa, silloin kun oli vielä Iisalmessa. Kaveri kertoi olevansa tuuraaja ja kysyi häneltä mitä tahansa niin mistään mitään ei tiennyt, eikä jaksanut selvittää kun vetosi siihen kun on tuuraaja. Käski tulla uudelleen kun on vakihenkilöstöä paikalla, en mennyt.

      • niimpäsniin

        Noin ne firmat lakoo.


      • Maskupasku

        Ei muutenkaan Maskussa ollut hommat ihan kohdillaan. Oliko se myymäläpäällikkö vai mikä jolla viikonloppuvuorot jäi säännöllisen epäsäännöllisesti väliin kun edellinen ilta meni vähän pitkäksi. Siinä sitten yritti kesäpojat hoitaa yksin koko puljua. Ei ole ihme ettei asiakaspalvelijoita välttämättä riittänyt kaikille. Tai osaa ei kiinnnostanut palvella.


      • Anonyymi
        niimpäsniin kirjoitti:

        Noin ne firmat lakoo.

        Oletko aivan varma.


    • SoiliK

      Ettäs jaksatte pienisieluiset ihmiset etsiä epäkohtia joka asiasta. Teillä ei ilmeisesti ole vakavampia ongelmia arjessa kuin miettiä, kuka milloinkin on käyttäytynyt huonosti teitä kohtaan. Hävetkää joutavat pösilöt! Keskittykää autamaan vanhuksia ja apua tarvitsevia sen sijaan, että urputatte tyhjänpäiväisyyksistä.

      • valitaValtiolle

        Miten edellinen liittyy tähän aiheeseen tai mihinkään? Meniks puurot ja vellit sekaisin?


      • maksava.asiakas

        Palvelu on keskeinen osa myynti/ostotapahtumaa. Vaikka tuote olisi hyvä ja hinta kohdillaan niin kyllä palvelu vaikuttaa omaan ostopäätökseeni. Jos palvelu ala-arvoista niin tuote jää taatusti paikoilleen.


      • metallimanu

        Näin myös meillä.


      • KieIimies

      • Anonyymi

        Havaitsimme sielujen kokoja mittailevan 1 kpl.


      • Anonyymi

        11.04.2016 00:11 kohdassa havaittu sielujen kokoja mittaileva 1 kpl


    • ennenoltoesin

      Woe tokkiinsa, niin ne ajat vuan muuttuu kaapankii alalla.

    • Suvihh

      Hyvä eväs.

      • Anonyymi

        No se ei ainakaan voi olla huono.


    • oohkuinkahienokirjotus

      Entäs jos joku tahallaan huonosti palvelee koska silloin saattaisi avautua myös muunkinlainen rahastusmahdollisuus kuin vain kaupan kautta rahastaminen jos taloudellista tappiota on tullut, eräs typerä tyyli on että pyydetään ärvostelemään jonkin paikkakunnan kaupat ja sitten ryhdytään oikeusteitse lisätulojen hankintaan kun asiakkaat ovat ärvostelleet paikakunnan kaupat asiaqnmukaisesti. Mutta joillakin paikkakunnilla on ihan sellainen tavallinen ja normaali asiakaspalevelutyyli, ei mitään asiakasten kimpussa epäasiallisia leimautuksia eikä asiakaskuntaan suunnattua pikakierrätys kyräilyä..

    • aatokuski

      Saisivat luututa niitä huoltoaseman kahviloitten pöytiä useaamin. Pöydillä ja penkeillä sokeria ja muruja, saa tarkkana olla ettei vaatteet rotjaannu.

    • Ihminen224

      Samaa mieltä myös, että keskustassa olevan kirppis yrittäjän valivali viestit facebookissa on ärsyttäviä. Ottaa liian helposti sytyt eikä ole eväitä kohtaamaan erilaisia ihmisiä. Se on vaan fakta että haastavia asiakkaita löytyy aina mutta niidenkin kanssa on tultava toimeen eikä repiä pelihousuja heti jos asiakas olisi vähän töykeä..

      • VinyylienKeräilijä

        Yrittäjän uusin päivitys oli niin utopinen että tuli mieleen, että millähän planeetalla tää on ajatuksineen?
        Kai sitä ihminen saa myydä omia tavaroitaan millä hinnalla huvittaa jos on paikkavuokransa maksanut yrittäjälle. Esim; Vinyylilevyjä on arvokkaita ja vähemmän arvokkaita ja jokainen saa omille levyilleen hinnan määrätä. Ostaja päättää, että mitä ostaa ja mitä jättää ostamatta.


      • tuulellaKäyvä

        Onkos tuo päivittäminen somessa vähän niinku sen mukaan, että millä tuulella yrittäjä milloinkin on?


    • eivalitetasuotta

      Minusta on kiva käydä kirpparilla, jossa tavarat ei loju miten sattuu pitkin lattioita ja sovituskoppeja, lattialla ei ole lasten pukluja, jonossa ei etuilla, ainakaan minun myynnissä olevia tavaroita ei jemmata "huomiseksi" eikä koskaan haeta jne--eli minusta nuo Kallen fb-jutut on asiallista ja taitavasti kynäiltyä tekstiä. Kallen kirppis on hyvä paikka. Sekaisin olevia, pimeitä lääväkirppiksi on ihan liikaa tässä maassa. Yhdessä asiakkaat voivat ihan oikeasti vaikuttaa, millaiseen paikkaan pääsemme tekemään löytöjä.

      • eroankirkosta

        Seurakunnan kirppis ylihinnoittelee.


      • opetuslapsi-

        Huomasin, kun kävin kyseisessä paikassa.


    • 6653298754736465

      Kallelle terveiset, että toisen romu on toisen aarre ja ei se hullu joka pyytää, vaan joka maksaa. Jokainen pöytävuokran maksanut saa hinnoittaa tuotteensa niinkuin haluaa, ilman että täytyy sulta lupa kysyä. Minä en tuommoselta vuokraa yhtään pöytää, joka kyttää asiakkaidensa hintoja, ne kun ei sulle kuulu. Kirpparin pitäjä haukkuu asiakkaansa sekä pöytävuokraajansa.

      • paskatlöydöt

        Toki, mutta miksi jotkut haluaa myydä tyhjiä (uusia) kaljapulloja 2e/kappale. Kaupassa täytenä 89 centtiä....


      • Tyhmiämaailmatäynnä

        Urvelo.....etkö ymmärrä vai etkö halua ymmärtää? Hän antoi vinkkiävettä jos sitä myyntiä haluaa pitää osata hinnoitella oikein. Turha itkeä kun kukaan ei ostanut jos on laittanut ylihintaan.
        Taidat olla jobbari kuin älälle otti.


      • rahastusta

        Ymmärrän kirppiksenpitäjän pointin jobbareista. Näin pienellä paikkakunnalla on jo oppinut näkemään kirppisharrastelijana, että mitkä on jobbareiden pöytiä.


    • Akutvaihtoon

      Akkuville, perseestä ! Ota aina kuitti ja tarkasta se ennen kuun lähet puljusta ulos .

      • ainaakutsieltä

        Tuota en kyllä usko, mitä minä olen siellä asijoinut?


    • pakkoliittymätexpert

      Iisalmen Expert, jos menet ostamaan puhelinta niin melkein väkisin on otettava se puhelin liittymän kanssa!! Joutuu tosissaan sanomaan että en ota liittymää vain pelkän puhelimen !!

    • tulevapuheluhaloooo

      Helpompi soittaa jos on liittymä.

      • Veikkaan

        No entä jos soittaa pelkkiä hätäpuheluita, jotka toimii ilman korttia?


    • ottipattiin

      Vappuna panivat lihapiirakkaani majoneesia vaikka pyysin pelkän sinapin.

      • kööhä

        Tosta Oivanpojasta, jos asiakkaalla vaatteet,, normaalit siis peruskauraa ja lippis oivanpoika ei nosta takamustansa ylös möllöttää vaan kahtoo tietsikkaansa, tossa joskus katselin autoa oli kohtaus kuin uuno turhapuro elokuvasta, ilmeisesti pyyhkii hyvin kun maksavia asiakkaita vilisöö, kävin pirssin hakemassa nuapur kaapasta 10 tonniin oli vara


    • Ei_enää_tuonne

      Kuopion volttikadun expert. Pari kertaa olen käynyt ja aina yhtä surkeaa ja paskaa palvelua.

      • entinepertti

        Onneks ei tartte siellä volttikadun expertillä asioida kun on iisalmessa ihan oma expert josta saa hyvää palvelua.


    • jaahas123

      Cittarissa lihatiskillä yks akka työntää enempi lihaa mitä sanoo. Sitten kun sanoo, että kiitos riittä niin tää vaa sanoo: - no laitetaan nämä tästä vielä...

      • itse.oisin.sanonut

        Oisit sanonut, että ei laiteta ja ottaa ne ylimääräiset pois.


    • putkessa

      IPA yks surkeimmista, väsynyttä meininkiä ja mitkään aikataulut ei pidä paikkaansa😠

    • meininkiä

      Hartikaisen autokaupan myyjä on täys ääliö, seiltä tosi syvältä, ihan väärällä alalla on se miehen retale, ei tullu mesekauppoja kun alkoi huutamaan.. ilman mitään syytä.. Ei siihen liikkeeseen enää koskaan..

    • kyrsii

      tilitoimisto anita niiiranen palkka ei tule palkkapäivänä ja tilinauhatkin tilin jälkeen taas kävi tänään nii vituttaaa

    • mullaseisoo1

      Uppia kertokaa lisää :O

    • kelkkakunkku

      hartikainen ja polaris perseestä

    • Muetinenet

      Asukulma Iisalmi. Luekö vielä eräs toisessa vaatepuodissa aikoinaan ollut siellä töissä. En ole sen vuoksi ko. kaupassa enää käynyt.

      • ymmärrän

        Heh..heh...


    • kahvillaistuumulkku

      Iisalmen rakennesuunnittelu on ihan sieltä itestään.

    • laaksoaeikukkulaa

      Ramirent nousee listalla

    • nurunuru

      Pohjolankadun thai hieronta tunninhieronta kesti 25min ja alko kysely exroista selkäjumissa pois ja vetlin ite käteen kotosallla.

    • EiEnääOnneksi

      Ei yllättäen enää saa mutta sai. Graceville oli ylimielisyyden pesäke. Ei asiakasta paremmin voi asioita esittää tietävänsä.

    • Nuorimiestiskillä

      Tuoppi-kellari

    • Anonyymi

      Stiletto. Tosin on riippunut siitä kuka myyjänä sattuu olemaan.

    • Anonyymi

      Halpa-halli on näköjään useasti mainittu, itse en siitä tiedä, kun en aikoihin ole siellä asioinut. Prismassa harvoin osastojen myyjät tervehtivät, mutta valikoiman vuoksi käyn aina siellä :)

    • Anonyymi

      Saarivainio, aivan katastrofi! Ei voi sinne enää mennä, pellejä.

      • Anonyymi

        Omistajilla ylimielinen ja asiakasta aliarvioiva asenne, eivät kuuntele
        asiakasta, vaan esittävät omia teorioitaan esim. takuuasioissa.
        Vaikeat asiat sysätään nuorille myyjille, heillä on halua auttaa, mutta ei
        kuitenkaan päätäntävaltaa, tyhjän saa pyytämättäkin!


      • Anonyymi

        Loppu 27 vuotinen asiakassuhde saarivainioon kun on toisella omistajalla vara vittuilla asiakkaalle.


    • Anonyymi

      Pro Service , eikai tarvii edes kysyä erikseen

    • Anonyymi

      Ramirent on huonoin, mennee ohi Pro servicen

    • Anonyymi

      Suomi24 Iisalmi - asiallisiin kommentteihin heti lentää kirjoitusvirheitä täynnä olevaa saastaa. Ei mitään pohdiskelua miten asiat voisivat olla, vaan yhden sanan ala-arvoisia kommentteja. Yhden sanan ohjeita, valheita, ääriliikkeiden levittämää kuonaa, tosi huonoa palvelua!

      • Anonyymi

        Siellä missä kalikka kalahtaa siellä koira älähtää...


    • Anonyymi

      Yleensä harvoin valitan, mutta nyt satuin lukaisemaan ketjua, ja mieleen tuli taannoin sattunut epämiellyttävä asiakaskokemus. Kyse on paikallisesta huonekaluliikkeestä, jonne astelimme ihan ostohousuissa. Prosessi sai huonon käänteen, kun moneen kertaan yritin tervehtiä tummaa rouvaa, mutta hän ei ollut huomaavinaankaan. Sen sijaan hän kiiruhti palvelemaan paljon meidän jälkeemme tullutta porukkaa, puhui vuolaasti esitellen eri vaihtoehtoja. Yritimme siinä sitten omin päin koeistua sohvia, mutta töykeä käytös kyllä hääti meidät ulos liikkeestä. Se toinen porukka oli lähtenyt jo aikapäivät sitten, mitään ostamatta, kiertelivät koko liikkeen muuten vaan. Kyllästyneinä laitoimme laadukkaan sohvan tiedot muistiin ja ajoimme Kuopioon, jossa meitä palveltiin ystävällisesti ja saimme myös alennusta tuotteesta, kun käteisellä heti maksettiin. Tulimme siihen tulokseen, että tämä on kai niitä pikkukaupungin kiroja, nimittäin täällähän olet vaikkapa lapsuuden perheesi vuoksi ikuisesti leimattu tiettyyn kategoriaan, niin ettei edes tervehtiä kannata. Tulisi yrittäjien muistaa, että asiakas äänestää jaloillaan ja auton keulalla. Kyllähän on käpykylä!!! Kyseltiin huonosta palvelusta, mutta kun sitä huonoakaan ei sitten saatu. Ollaan ihan hyväkäytöksisiä normaali immeisiä, pukeudutaan ja käyttäydytään siististi ja mieluummin jättäisimme rahat paikalliseen yritykseen.

    • Anonyymi

      Mutta nyt on jo 23.11.2020,

    • Anonyymi

      Pro servisessä oli outo homma, ostin männän renkaan mäntään, mäntä oli tietenkin mukana. Sanoin että laitatko sen männän renkaan siihen mäntään että ei mee hukkaan, ukko totes: laita itse männänrenkaas.
      No sen kommentin jälkeen olen ostanut moottorisahat ja pienkoneet eri liikkeestä.

      • Anonyymi

        Ee oo osanna laettoo sitä männänrengasta?


    • Anonyymi

      Halpa-Hallin kassalta. Vuosikymmenestä toiseen samat naiset naamat väärinpäin "palvelemassa" meitä riesoja, joita asiakkaiksikin kutsutaan.

      Lisäksi Kamuxilta. Menimme erästä netistä bongattua vaihtoautoa katsomaan. Kaksi myyjää paikalla, kumpikaan ei korvaansa lotkauta kun astuimme sisään. Jonkin aikaa siinä auton ympärille pyörimme ja odottelimme, ei mitään reaktiota. Sitten sisään tuli toinen asiakas, jota kilvan syöksyttiin palvelemaan. Lähdimme pois ja ostimme (hintavahkon) auton toisaalta.

      • Anonyymi

        Kas, kun ette kahta Mersua ostaneet uhalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, kun ette kahta Mersua ostaneet uhalla.

        Minä olen saanut melkein joka putiikista hyvää ja asiantuntevaa asiakaspalvelua. Iisalmen liikkeissä on kivat myyjät ja niissä on mukavaa käydä ostoksilla.
        Joissakin paikoissa myyjät möllöttävät niin tiukkaan tietokonetta, kun asiakas saapuu paikalle, että tulee joskus mieleen, että kumpikin tässä on tärkeämpi ( palveltava asiakas vai se tietsikan näpryy)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen saanut melkein joka putiikista hyvää ja asiantuntevaa asiakaspalvelua. Iisalmen liikkeissä on kivat myyjät ja niissä on mukavaa käydä ostoksilla.
        Joissakin paikoissa myyjät möllöttävät niin tiukkaan tietokonetta, kun asiakas saapuu paikalle, että tulee joskus mieleen, että kumpikin tässä on tärkeämpi ( palveltava asiakas vai se tietsikan näpryy)

        Entä minkälainen takaoven saranan äänimaisema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, kun ette kahta Mersua ostaneet uhalla.

        Ja lehessä sitä sitten ilimottanna.


    • Anonyymi

      Nyt kun monet on kommentoineet mistä saa huonoa palvelua, niin oletko sinä yrittänyt rahastaa niitä sittten taloudellisia menetyksiä aiheuttamisesta nyt ?, onko sinulla aina jotain juttua netissä kuule.

    • Anonyymi

      karjaskaa niille apinoille autoliikkeissä, että herätys ja päivää jos eivät tee muuta kuin nurkassa seistä toljottavat..minä uhalla sanoa paukasen kovaan ääneen aina päivää

      • Anonyymi

        Mitä?? Sanot siis "päivää" kun menet autoliikkeeseen. Ei oo totta!! Oletpa todella puhelias🤣


    • Anonyymi

      Jehovien kuivapillukerhossa luuniemellä

      • Anonyymi

        Miltä ryhmästäsi tuntuu kirjoituksen lähetettyänne ja sitä myöhemmin arvioituanne. Arvaus on että "ei yhtään miltään".


    • Anonyymi

      Halpa-Hallin vanhemmat kassat ihan mukavia vois viedä vaikka kukkasia niin kyllä se hymy irtoaa.. :-)
      Nämä elektroniikka liikkeet ja verroinkin yksi niistä tympäisee kun menee ostamaan nopeasti jotain niin eikö aleta kaikkea turvaa ja liittymää väkisin myydä vaikka haluaisi ihan nopeasti maksaa ja lähteä.. elisa shopissa on hyvä palvelu. On tässä ollut hyviä ja keskivertoa ja huonompaakin palvelua myös rautakauppa/konekauppa mutta niistä selviää kun asioi jatkossa oikeiden myyjien kanssa ja ne jotka on kaikkitietäviä antaa olla omassa rauhassaan..

    • Pro service, olis ollut tarvetta palvelulle, mutta kyseisessä liikkeessä saa ala-arvoista ei ollenkaan palvelua.

    • Anonyymi

      K kauppa.Siellä ei paljo hymy irtoa ja huomenia huudeta.Naama mutkalla viskellään tavaroita hihnalle.Kauppias vaihtoon ja lappu luukulle.

      • Anonyymi

        Iisalmessa on monta K kauppaa, mikä niistä?


    • Anonyymi

      Helvetissä. Tuliset liekit polttavat ja hyödytön katumus-peruutusta ei ole millekään kuoleman jälkeen. Älkää niin kevyesti käyttäkä tuota hirveän paikan nimeä,vaan tehkää parannus synneistänne iankaikkisen sielunne takia . Anokaa Jumalalta armoa totisella sydämellä ,niin Hän antaa armon ja ottaa omakseen,kohti kirkkautta kulkemaan, Taivaaseensa kuoleman jälkeen asumaan. Ei ole niin kauheaa syntiä,ettei Herra anteeksi anna totiselle pyytäjälle. Katumus on jo askel kohti oikea tietä. Ottakaa vaari iankaikkisesta sielustanne ajoissa. "Tänä päivänä kun kuulette Herran äänen älkää paaduttako sydäntänne", on Jumalan Sana.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2506
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      39
      1408
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      61
      1382
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1111
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe