Hei, olen kiinnostunut valokuvauksesta. Varsinkin vanhat hylätyt rakennukset, kuten vanhat talot, tehtaat, bunkkerit yms . Muut vastaavat paikat kiinnostaisi kovasti. Olisko jollain ideoita, paikka ehdotuksia Turussa tai about alle 100 km:n säteellä Turusta? Ja muutoinkin valokuvaukseen liittyen mielenkiintoisia paikkoja? Pidän myös graffitien kuvauksesta, joten tuleeko mieleen jotain hyviä siihen liittyviä paikkoja? Kiitos, help me! Ps. Vaikka turkulainen olenkin niin näköjään kuljen silmät kiinni :)
Valokuvaus hylätyt rakennukset Turun lähellä
leppäkerttuli
1
101
Vastaukset
Seuraile turun rautateitä googlesta ja etsit risteämäkohdat ja katso onko kyseessä oleva risteämäkohta silta streetviewllä. Laitteleppa sit vaikka flickriin kuvat, ni saat palkan eli tykkäykset :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135273
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603218- 432801
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401800
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663