Harrastimme poikaystäväni kanssa itsenäisyyspäivänä seksiä ja no, sessio oli melko lyhyt ja miehelläni oli vaikeuksia pitää keppi pystyssä. Onko mahdollista että olisin nyt raskaana? Emme käyttäneet kortsua. Tuolloin olisi pitänyt olla minun hedelmällisin viikko, mutta mitä nyt valkovuotoani olen tutkinut niin hedelmällisin viikko oli n. 1,5 viikkoa kyseisen session jälkeen. Nyt tuosta sessiosta on kulunut jo melkein kolme viikkoa ja kuukautisteni pitäisi alkaa ihan näillä paikkeilla. Vatsaa on kipristellyt aamuisin ja rinnat ovat kipeät. Tosin kerta oviksenikin oli myöhässä niin uskon että menkkojenkin pitäisi alkaa viikkoa myöhemmin... Minulla ei kyllä vielä ole kuukautiset säännölliset. Tosin saatoin tuntea kuinka munasoluni olisi irronnut, sain kunnon yskäkohtauksen ja yskäistessäni ihan kunnolla oikealta puolelta nipisti/vihloi muutaman sekunnin ajan niin paljon että hyvä etten kaatunut maahan kivusta. Vastaako mikään näistä oireista sitä että mahdollisuus raskauteen olisi? Sen verran nuori olen vielä, että raskaus olisi kovin epätoivottu asia.
Raskaus mahdollinen?
2
127
Vastaukset
- Aliisia11
Olet ehkä jo tehnyt raskaustestinkin ja saanut asiaan selvyyden, mutta omasta puolestani voin kertoa, että alavatsakivut eivät olleetkaan merkki lähestyvistä kuukautisista kuten luulin, vaan raskaudesta. Myös rinnat tulivat kipeäksi suurin piirtein niihin aikoihin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.
- Tyttö0
Itsellä aika samanlainen tilanne tosin ajankohdat eri.. nyt ootellaan mahdollisia oireita. En ole itse tehnyt vielä testiä. Rinnat on myös kipeät ja väsyttää koko ajan. Joskus myös huimaa. Äitini on sitä mieltä että olen raskaana ja ei täälläkään toivottua ole. Ikää itsellä 15. Kannattaa puhua vanhempien kanssa jos asut vielä kotona. Ja puhu myös poikaystäväsi kanssa. Tsemppiä sinne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167150- 1972510
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1021947En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761517Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911069- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46949- 77853
- 45729
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708