Raskaus mahdollinen?

hiemanhuolestunut

Harrastimme poikaystäväni kanssa itsenäisyyspäivänä seksiä ja no, sessio oli melko lyhyt ja miehelläni oli vaikeuksia pitää keppi pystyssä. Onko mahdollista että olisin nyt raskaana? Emme käyttäneet kortsua. Tuolloin olisi pitänyt olla minun hedelmällisin viikko, mutta mitä nyt valkovuotoani olen tutkinut niin hedelmällisin viikko oli n. 1,5 viikkoa kyseisen session jälkeen. Nyt tuosta sessiosta on kulunut jo melkein kolme viikkoa ja kuukautisteni pitäisi alkaa ihan näillä paikkeilla. Vatsaa on kipristellyt aamuisin ja rinnat ovat kipeät. Tosin kerta oviksenikin oli myöhässä niin uskon että menkkojenkin pitäisi alkaa viikkoa myöhemmin... Minulla ei kyllä vielä ole kuukautiset säännölliset. Tosin saatoin tuntea kuinka munasoluni olisi irronnut, sain kunnon yskäkohtauksen ja yskäistessäni ihan kunnolla oikealta puolelta nipisti/vihloi muutaman sekunnin ajan niin paljon että hyvä etten kaatunut maahan kivusta. Vastaako mikään näistä oireista sitä että mahdollisuus raskauteen olisi? Sen verran nuori olen vielä, että raskaus olisi kovin epätoivottu asia.

2

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aliisia11

Olet ehkä jo tehnyt raskaustestinkin ja saanut asiaan selvyyden, mutta omasta puolestani voin kertoa, että alavatsakivut eivät olleetkaan merkki lähestyvistä kuukautisista kuten luulin, vaan raskaudesta. Myös rinnat tulivat kipeäksi suurin piirtein niihin aikoihin kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

• Tyttö0

Itsellä aika samanlainen tilanne tosin ajankohdat eri.. nyt ootellaan mahdollisia oireita. En ole itse tehnyt vielä testiä. Rinnat on myös kipeät ja väsyttää koko ajan. Joskus myös huimaa. Äitini on sitä mieltä että olen raskaana ja ei täälläkään toivottua ole. Ikää itsellä 15. Kannattaa puhua vanhempien kanssa jos asut vielä kotona. Ja puhu myös poikaystäväsi kanssa. Tsemppiä sinne!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7150
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2510
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      102
      1947
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1517
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1069
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      949
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      853
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      729
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe