Katkera itselleni ja hänelle.

miteneteenpäin

Menin ja rakastuin tuohon koijariin, rakkaus oli tulista ja molemminpuolista. Ylitin kynnyksen itsessäni luottaa johonkin toiseen ihmiseen, heittäytyä. Sitten tämä sanookin, että lopetetaan suhde.
Nyt vihaan itseäni että en huomannut tuon rakkaani olleen täysi koijari, kertakäyttösuhteilija, läpimätä psykopaatti.
Vihaan itseäni, nyt en enää pysty luottamaan kehenkään.

8

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gfskbcis

      No mitä sitten mikä hän oli. Tärkeintähän on, millaisen opin tuosta tapauksesta voi saada. Jos hän kerran oli kelvoton, niin kannattaako sinun sen takia mennä kuoreesi? Uskon, että sinuun sattuu, totta kai, koska odotit jotain ihan muuta. Tunne kipua, se on sallittua, ja huomaat, että haavan parantuessa tiedät paremmin mitä haluat, mutta varaudu siihen, että se aivan taatusti ottaa aikaa noin seitsemän kertaa kauemmin kuin sä luulit.

    • rakkaudenetsijät

      Aika helpottaa ja et ole ainoa kenelle niin on käynyt, toisille rakkaus on pienen hetken tulinen huuma, joka laantuu arjen tultua. Vaikka hän sinua vain hetken pystyi rakastamaan, niin olihan hänenkin tunteensa aitoja, kyllä me tulisielutkin satutamme itseämme, ja ei hän ilkeyttään lähtenyt vaan sille vietille voi mitään. Itseäni itsekään aina pysty ymmärtämään, kun aina vaan haluaa uutta kun hetken pienen rakkaus on puhdas ....ja illan tullen tummuu pois.

      • omarauhaparasrauha

        Miksi pitäisi haluta uutta, en minä ainakaan halua. Yksin aion viettää loput työvuoteni, jos en kuole ennen sitä.


      • himonvallassa

        Kyllä minä ainakin haluan ja haluan, ei sille mitään voi kun haluaa....


      • omanrauhantarve

        Et voi saada haluamaasi kun toinen ei sitä halua. Aikuisen ihmisen pitää vaan sopeutua elämään. Minä en aio miellyttää ketään kun en sitä halua.


      • iloaelämääsi

        Ei sitä soitin yksin pidä elää.


    • helppolla

      Ei se ole rakastumista jos ei ole viettänyt henkilön kanssa aikaa läheisesti. Se on vain ihastumista ja menee helposti ohi. Tai sitten olen oppinut viime vuosina itsenäiseksi. en ole riippuvainen ihmisistä.

    • Mistänäitä

      Koi-Jareja riittää pilaamaan toisten elämän :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2763
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1480
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      42
      1446
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      33
      1223
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1161
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1161
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe