Loppu raskauden vaivat

babybaby

Asun talla hetkella kuumassa maassa ja tama loppuraskaus tuntuu minusta tuskalliselta. Ketaan muita???

Harrastin paljon kavelya, kavelin melkein joka paiva aina 2km kaupoille ja takaisin, yleensa toisen lapseni ja rattaiden kanssa. Sitten piti laittaa kavelylle stoppi kun liitoskivut alkoivat vaivaamaan, ne oli tuskallisia. Kavellessa sattui nivusiin ja vatsaa painoi. Nyt liikunta on siis jaanyt tosi vahalle ja painoa on sitten kertynyt mita on kertynyt. *huokaus*

Taa loppuaika on musta vaan tosi vaikeeta.. kun selkaa sarkee, ei pysty nukkumaan kunnolla (kaantyessa sangyssa sattuu jokapaikkaan) , hierontakaan ei paljoo auta, jalkoja sarkee, reidet hankaa yhteen ( ja juuri tankaan takia en pysty paljoo enaa kavelemaan), tekis mieli vaan syoda kokoajan mut sit tuntuu et maha repee. Ma lihon aina ihan hirmuisesti kun oon raskaana. Mut sitten onneksi jokunen kilo lahtee synnytyksen jalkeen.

Tuntuu vaan et otan aina turhaan stressia painosta... Mut ei auta se kun ihmiset kyselee et onko mulla 2 vauvaa mahassa kun oon niin iso.. Ja et oonpa lihonut viime nakemasta.. Ymmarran et sita painoo kyl kertyy joillekin enemman ja joillekin vahemman, Mulla on kavereita ja niilla kavereita jotka oysyvat melkein yhta hoikkina kuin ennen raskautta raskauden aikana. Ja sitten heti paasevat eroon ylimaaraisista kiloista. Sit jotkut taas lihoo ja lihoo vaikka tekevat kuinka paljon liikuntaa, mut multa se on nyt jaanyt.. :-/

Ah... odotan vaan etta pienokainen syntyy.. tas ois viela muutama viikko mitka pitais odottaa :)

Taytyy vaan yrittaa jaksaa!

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        152
        10934
      2. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        56
        3073
      3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        210
        2912
      4. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        25
        2157
      5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        17
        1908
      6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        18
        1729
      7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

        Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
        Ikävä
        14
        1716
      8. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        19
        1617
      9. 84
        1593
      10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        18
        1563
      Aihe