En minä psykoa vihaa

hyvääyötäkaikki

Enkä rakasta. Neutraali psykoa kohtaan olen. En halua olla kanssaan missään tekemisissä. Hän vain on olemassa ja sillä selvä. Hoitoon hänen kannattaisi mennä, mutta oma on valintansa, mitä tekee elämällään.

14

109

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääyötäkaikki

Ja lisään, että ei ole minkäänlaisia tunteita häneen enää.

• apjatkaa

Psyko pysy minusta kaukana.

• pakkomielteesitiedetään

Tiedätkö että on aika psykoa kirjoitella tuollaisia. Ei se mitään, ymmärrän sua silti. <3

• apjatkaa

En ole psyko. Olen toisesta ääripäästä. Psykon tulisi ymmärtää jättää minut rauhaan.

• selvätmerkit
        apjatkaa kirjoitti:

En ole psyko. Olen toisesta ääripäästä. Psykon tulisi ymmärtää jättää minut rauhaan.

Jatkuva jankkaaminen on aika psykoa. Ei näe, ei kuule, kuin omat ajatuksensa, joita pitää ehdottomana totuutena.

• apjatkaa
        selvätmerkit kirjoitti:

Jatkuva jankkaaminen on aika psykoa. Ei näe, ei kuule, kuin omat ajatuksensa, joita pitää ehdottomana totuutena.

Puran vain tunteitani, kun minulla niitä ainakin on toisin kuin eräillä :))

• No.jaa

Mun mielestä on aivan yhtä psykoa tai jopa psykompaa luulla tunnistavansa täältä kirjoittajia. Minkälainen pakkomielle ap:lla on? Mistä sä sen voit tietää? Tai ymmärtää, kun et tiedä kuka ap on tai mitä hänelle on tapahtunut? Vai ajatteletko itse olevasi jonkun pakkomielle? Tuota noin.... oiskohan vähän psykoa? ;) Täällä näitä jankkaajia on ollut aina ja aina myös ihmisiä, jotka omii kaiken itseensä. Harhaisempia ne omijat on kuin ne, jotka kirjottaa livejutuista, kuten ap vaikuttaa kirjottavan.

• enminävaan
        No.jaa kirjoitti:

Mun mielestä on aivan yhtä psykoa tai jopa psykompaa luulla tunnistavansa täältä kirjoittajia. Minkälainen pakkomielle ap:lla on? Mistä sä sen voit tietää? Tai ymmärtää, kun et tiedä kuka ap on tai mitä hänelle on tapahtunut? Vai ajatteletko itse olevasi jonkun pakkomielle? Tuota noin.... oiskohan vähän psykoa? ;) Täällä näitä jankkaajia on ollut aina ja aina myös ihmisiä, jotka omii kaiken itseensä. Harhaisempia ne omijat on kuin ne, jotka kirjottaa livejutuista, kuten ap vaikuttaa kirjottavan.

En minä luule tuntevani. Ap sen sijaan... Ja mistäs näistä tietää tällaisella palstalla muutenkaan, joten omat johtopäätöksesi ovat lopulta aivan yhtä harhaisia :)

• No.jaa
        enminävaan kirjoitti:

En minä luule tuntevani. Ap sen sijaan... Ja mistäs näistä tietää tällaisella palstalla muutenkaan, joten omat johtopäätöksesi ovat lopulta aivan yhtä harhaisia :)

Mä en tiedä kuka olet enkä edes sitä kuka ylläolevista kirjoittajista olet vaiko kukaan. Ehkäpä, jos tuntuu, että joku voisi kirjoittaa täällä itselle jotain negaa tai sekoa tai mitä tahansa, voisi pyytää vaikka kahville tai ainakin viestillä kysyä kuulumisia. Siinähän se selviäisi mitkä fiilikset toisella on, sen sijaan, että täällä alkaa kuvitella ihmisistä ties mitä. Täällä ei kenenkään todellinen luonne tai ajatukset tai fiilikset tai elämäntilanteet tai mikään muukaan paljastu vaan ainoastaan siellä live-elämässä. Ja tämä siis yleisesti kaikille näitä tän päivän juttuja lukiessa. Huvittavaa sinänsä, että tämä on Haluttomuus-palsta, mikä ei mua ainakaan kosketa millään tavoin, mutta tunteet-yläketegorian myötä osuin lukemaan.

• No.jaa
        No.jaa kirjoitti:

Mä en tiedä kuka olet enkä edes sitä kuka ylläolevista kirjoittajista olet vaiko kukaan. Ehkäpä, jos tuntuu, että joku voisi kirjoittaa täällä itselle jotain negaa tai sekoa tai mitä tahansa, voisi pyytää vaikka kahville tai ainakin viestillä kysyä kuulumisia. Siinähän se selviäisi mitkä fiilikset toisella on, sen sijaan, että täällä alkaa kuvitella ihmisistä ties mitä. Täällä ei kenenkään todellinen luonne tai ajatukset tai fiilikset tai elämäntilanteet tai mikään muukaan paljastu vaan ainoastaan siellä live-elämässä. Ja tämä siis yleisesti kaikille näitä tän päivän juttuja lukiessa. Huvittavaa sinänsä, että tämä on Haluttomuus-palsta, mikä ei mua ainakaan kosketa millään tavoin, mutta tunteet-yläketegorian myötä osuin lukemaan.

ketegoria = kategoria :)

• helpotuksenhuokaus

Kiitos tuosta. Narsistinen vallanhalusi on huomattu. Et sinä ole mikään uhri. Sinullahan menee hyvin ja tykkäät hallita heikkoja persoonia. Sinusta se on näyttelyä ja manipulointia, että uhri vihdoin laittaa rajat toiminnallesi. Olet verisesti luokkaantunut, kun hovistasi putosi yksi tekijä pois.
      Kiitos, kun pysyt kaukana. En sua koskaan elämääni pyytänyt.

• apjatkaa

En ole narsisti. Arvostan ihmisiä ja olen tasavertainen.

• apjatkaa
        apjatkaa kirjoitti:

En ole narsisti. Arvostan ihmisiä ja olen tasavertainen.

Narsisti olisi niin ylpeä itsestään, että myöntäisi narsistisuudensa. Kehuisi itseään päästä varpaisiin. Kuulostanko sellaiselta? En taida.

• apjatkaa

Muistan kun kerran sanoi täällä, että kun olin itkenyt ja sanonut, että on ollut paha mieli, että olen itkupilli ja säälittävä. Ei myötätuntoa, aivan järkyttävää. Luulin, että olisin säälittävä kun minulla on tunteita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      277
      4722
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      134
      3050
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      45
      2941
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      41
      2911
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      77
      1826
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1694
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1531
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      64
      1471
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      97
      1322
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      227
      1222
    Aihe