En minä psykoa vihaa

hyvääyötäkaikki

Enkä rakasta. Neutraali psykoa kohtaan olen. En halua olla kanssaan missään tekemisissä. Hän vain on olemassa ja sillä selvä. Hoitoon hänen kannattaisi mennä, mutta oma on valintansa, mitä tekee elämällään.

14

79

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääyötäkaikki

Ja lisään, että ei ole minkäänlaisia tunteita häneen enää.

• apjatkaa

Psyko pysy minusta kaukana.

• pakkomielteesitiedetään

Tiedätkö että on aika psykoa kirjoitella tuollaisia. Ei se mitään, ymmärrän sua silti. <3

• apjatkaa

En ole psyko. Olen toisesta ääripäästä. Psykon tulisi ymmärtää jättää minut rauhaan.

• selvätmerkit
        apjatkaa kirjoitti:

En ole psyko. Olen toisesta ääripäästä. Psykon tulisi ymmärtää jättää minut rauhaan.

Jatkuva jankkaaminen on aika psykoa. Ei näe, ei kuule, kuin omat ajatuksensa, joita pitää ehdottomana totuutena.

• apjatkaa
        selvätmerkit kirjoitti:

Jatkuva jankkaaminen on aika psykoa. Ei näe, ei kuule, kuin omat ajatuksensa, joita pitää ehdottomana totuutena.

Puran vain tunteitani, kun minulla niitä ainakin on toisin kuin eräillä :))

• No.jaa

Mun mielestä on aivan yhtä psykoa tai jopa psykompaa luulla tunnistavansa täältä kirjoittajia. Minkälainen pakkomielle ap:lla on? Mistä sä sen voit tietää? Tai ymmärtää, kun et tiedä kuka ap on tai mitä hänelle on tapahtunut? Vai ajatteletko itse olevasi jonkun pakkomielle? Tuota noin.... oiskohan vähän psykoa? ;) Täällä näitä jankkaajia on ollut aina ja aina myös ihmisiä, jotka omii kaiken itseensä. Harhaisempia ne omijat on kuin ne, jotka kirjottaa livejutuista, kuten ap vaikuttaa kirjottavan.

• enminävaan
        No.jaa kirjoitti:

Mun mielestä on aivan yhtä psykoa tai jopa psykompaa luulla tunnistavansa täältä kirjoittajia. Minkälainen pakkomielle ap:lla on? Mistä sä sen voit tietää? Tai ymmärtää, kun et tiedä kuka ap on tai mitä hänelle on tapahtunut? Vai ajatteletko itse olevasi jonkun pakkomielle? Tuota noin.... oiskohan vähän psykoa? ;) Täällä näitä jankkaajia on ollut aina ja aina myös ihmisiä, jotka omii kaiken itseensä. Harhaisempia ne omijat on kuin ne, jotka kirjottaa livejutuista, kuten ap vaikuttaa kirjottavan.

En minä luule tuntevani. Ap sen sijaan... Ja mistäs näistä tietää tällaisella palstalla muutenkaan, joten omat johtopäätöksesi ovat lopulta aivan yhtä harhaisia :)

• No.jaa
        enminävaan kirjoitti:

En minä luule tuntevani. Ap sen sijaan... Ja mistäs näistä tietää tällaisella palstalla muutenkaan, joten omat johtopäätöksesi ovat lopulta aivan yhtä harhaisia :)

Mä en tiedä kuka olet enkä edes sitä kuka ylläolevista kirjoittajista olet vaiko kukaan. Ehkäpä, jos tuntuu, että joku voisi kirjoittaa täällä itselle jotain negaa tai sekoa tai mitä tahansa, voisi pyytää vaikka kahville tai ainakin viestillä kysyä kuulumisia. Siinähän se selviäisi mitkä fiilikset toisella on, sen sijaan, että täällä alkaa kuvitella ihmisistä ties mitä. Täällä ei kenenkään todellinen luonne tai ajatukset tai fiilikset tai elämäntilanteet tai mikään muukaan paljastu vaan ainoastaan siellä live-elämässä. Ja tämä siis yleisesti kaikille näitä tän päivän juttuja lukiessa. Huvittavaa sinänsä, että tämä on Haluttomuus-palsta, mikä ei mua ainakaan kosketa millään tavoin, mutta tunteet-yläketegorian myötä osuin lukemaan.

• No.jaa
        No.jaa kirjoitti:

Mä en tiedä kuka olet enkä edes sitä kuka ylläolevista kirjoittajista olet vaiko kukaan. Ehkäpä, jos tuntuu, että joku voisi kirjoittaa täällä itselle jotain negaa tai sekoa tai mitä tahansa, voisi pyytää vaikka kahville tai ainakin viestillä kysyä kuulumisia. Siinähän se selviäisi mitkä fiilikset toisella on, sen sijaan, että täällä alkaa kuvitella ihmisistä ties mitä. Täällä ei kenenkään todellinen luonne tai ajatukset tai fiilikset tai elämäntilanteet tai mikään muukaan paljastu vaan ainoastaan siellä live-elämässä. Ja tämä siis yleisesti kaikille näitä tän päivän juttuja lukiessa. Huvittavaa sinänsä, että tämä on Haluttomuus-palsta, mikä ei mua ainakaan kosketa millään tavoin, mutta tunteet-yläketegorian myötä osuin lukemaan.

ketegoria = kategoria :)

• helpotuksenhuokaus

Kiitos tuosta. Narsistinen vallanhalusi on huomattu. Et sinä ole mikään uhri. Sinullahan menee hyvin ja tykkäät hallita heikkoja persoonia. Sinusta se on näyttelyä ja manipulointia, että uhri vihdoin laittaa rajat toiminnallesi. Olet verisesti luokkaantunut, kun hovistasi putosi yksi tekijä pois.
      Kiitos, kun pysyt kaukana. En sua koskaan elämääni pyytänyt.

• apjatkaa

En ole narsisti. Arvostan ihmisiä ja olen tasavertainen.

• apjatkaa
        apjatkaa kirjoitti:

En ole narsisti. Arvostan ihmisiä ja olen tasavertainen.

Narsisti olisi niin ylpeä itsestään, että myöntäisi narsistisuudensa. Kehuisi itseään päästä varpaisiin. Kuulostanko sellaiselta? En taida.

• apjatkaa

Muistan kun kerran sanoi täällä, että kun olin itkenyt ja sanonut, että on ollut paha mieli, että olen itkupilli ja säälittävä. Ei myötätuntoa, aivan järkyttävää. Luulin, että olisin säälittävä kun minulla on tunteita!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe