TODELLA ÄRSYTTÄVÄ TÄLLÄ SIVUSTOLLA. ÄLKÄÄ KOSKAAN KÄYTTÄKÖ KO FIRMAN "PALVELUJA"! nimim.kokemusta löytyy
ProNeuron mainos
6
170
Vastaukset
- mainonnan-uhri
Jos haluaa välttää nämä mainokset, parasta lakata vierailemasta näillä sivustoilla, jotka myyvät vierailijansa mainostajille isosta rahasta.
ProNeuron-mainosta ei minulle näytetä.
Nämä mainokset näyttää automaattisilta. Riippuu nähtävästi siitä millä sivuilla vierailee. Sinä saat omat mainoksesi ja minä omat.
Minulla on ylhäällä Suomen vaihdepalvelut ja aivan sivun ylälaidassa Erikoislääkäri. Vasemmalla ja oikealla E-kontakti. Oikealla alla alennuskoodit ja cityshopparit.
Alla vielä on sen tietokoneliikkeen mainos, jonka sivuilla kävin juuri äsken. - mainonnan-uhri
Nyt tuli ylös mainos shopalike.fi ja tietokoneliikkeen ainos katosi alhaalta. Tilalle tuli warThunder mainos, ja vasemmalle verkkokaupan mainos. Ylhäältä katosi erikoislääkärit ja tilalle tuli E-kontakti.
Näin meitä infotaan tuhlaamaan rahamme huijareille koko ajan. - kysymysmerkkinäoleva
Saako nuo kaikki mainokset jostain jollain säädöllä kokonaan näkymättömiin? Ilmestyvätkö ne tietokonekohtaisesti näytölle niistä osoitteista, joissa joskus vieraillut? Miksi minulle ilmestyi myös yhtäkkiä tuo Proneuron-mainos, vaikken ole koskaan heidän sivustollaan vieraillut?
- erikirjoittaja
minua häiritsee kaikki mainokset niin että tuskallista käyttää koko palstaa
- Pro-info-kutsuu
assi, assi, assilampaat tulkaa tulkaa pikkuiset kilit taas kerittäviksi ja nyljettäviksi
- waihtoehtona
auroran jussin hellä hoito
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446