Kun hautakivessä lukee Rumilus......
Oletko kostea....
<3
https://www.youtube.com/watch?v=KUmrNavXsd0
Anne.........
5
62
Vastaukset
- kettääneikiinnosta
En ole annesi mut onko sul jokin mielenterveysongelma kun jatkuvasti spämmäät tissipersekuvia tänne Annelle?
Mua ei kiinnosta, että kiinnostaako teitä....
Olen täällä, koska muutakaan en voi...
<3
https://www.youtube.com/watch?v=Pv0PAchVGCw
- JuttujasiLukeneena
Tiedätkö täällä voi pahasti erehtyä henkilöistä. Sinäkin voisit olla exäni.
Käytät samaa kuvaa kuin joskus exälleni lähetin tuossa profiilissa. Olet ottanut hampaisiisi täällä kirjoittajat, jotka kaipaa minun tuntemerkein kulkevia.
Trollaat matkien erästä toista exääni joka oli tämän toisen exän vihan kohde. Exäni voisi luulla että kaipaan tätä ihmistä. Käytit ensin toista ikää trolleissas joka olisi voinut olla ystäväni syntymävuosi.
Exäni on voinut luulla alkuun että kaipaan sitä täällä ja myöhemmin vaihtaa tähän vihaamaansa exään ja alkaa trollaan sen kirjoittelu tavalla luullen että kaipaan sitä. Syntymävuodenkin vaihdoit sopivasti siihen sen syntymäaikaan.
Harrastuksesi ja kiinnostuksen kohteesi sopivat kuin nakutettu siihen häirikkö exääni. Olet kuin hän, paitsi ettet kuitenkaan ole. Hän tietää etten polta tupakkaa ja hän tietää myös muita asioita jotka ei täsmää sinuun. Silti vaikutat 90 % sentisesti kuin exältäni. Muista siis että täällä voi erehtyä. Älä usko kaikkea täällä.- JuttujasiLukeneena
Niin ja linkkasit myös exäni lempikappaleen joka oli meidän yhteinen kappale.
Hetkeksi tuli teoria että olet exäni joka yrittää arvailla ketä kaipailen ja heittää hatusta ystävieni syntymäaikoja tänne ja tahraa näin ystäviäni jotta he näyttäisivät huonoilta silmissäni, sitten vaihdoit toisen exäni syntymävuoteen ja kirjoitustyyliin kuin haluten esittää sitä että luulisin sen tekevän tällaisia- Mustamaalausta.
Mutta yhtäläisyydet voi olla hämmästyttävän samanlaisia, varsinkin kun tieto hänen käynneistään täällä on.
- seontapaninyt
päiwää rumilusa_
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584