Kun et ole tärkeä kenellekkään......
http://boston.barstoolsports.com/wp-content/blogs.dir/2/files/2015/01/1411370582429.jpg
Se tunne...........
7
94
Vastaukset 7
- kofkofkof
Hähähähä nytkö se vasta selvisi sulle?
- KiusaajaRistolle
Sä vaan jatkat Annen kiusaamista. Olet tosi törkee.
- Ristollekysymyksiä
Miksi kiusaat Annea? Olet manipuloitu tekemään niin, mitään muuta syytä ei voi olla, ellet sitten ole luonteeltasi kiusaaja. Voisit silti kertoa minkä takia kiusaat Annea?
- törkeä.vaan
Useampi meistä ei ole oikeesti kellekään tärkeä...
- Turhaviesti
Jos ei ole kenellekään tärkeä pitäisikö miettiä omaa käytöstään? Vaikka useimmille täällä on sama kun puhuisi metsän puille.
- Palstallalukenut
Ap. on kiusaaja, se nauttii kun on päässyt huijaamaan Annea että Anne luulisi että Risto tykkäisi siitä vaikka ei tykkääkään vaan tarkotus on ollut aina vaan kiusata ja nyt se virnuilee siitä Annelle.
Ei toi sun viesti oikein sovi tähän asiaan nyt. - puitakinvoihalata
En usko olevani kovin rakas tai tärkeä kenellekään. Omat vanhemmat samoin omat lapset ehkä vain tarvitsevat minua. En tiedä olenko sen ulkopuolella kovin tärkeä. Enkä usko että vika olisi käyttäytymisessä. Kaikilla ei vain ole kykyä eikä tarvetta kerätä läheistä ihmismassaa ympärilleen. Yksikin riittäisi ja se paikka on vapaa mutta ehkei vielä ole ollut sen aika, muiden mielestä. Lapsetkin ymmärtänevät vasta aikuisina vanhempien tärkeyden jos - jos! - olen ollut hyvä äiti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851711
- 81906
Ei enää ulkoteltta ruokaa.
Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,39872En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen
Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää56801- 60658
Mitä eroavaisuuksia sinulla on
kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?69620Olet niin tärkeä
Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.19561Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38536Jos sussa toisessa on yhtään miestä
Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te36531- 19521