Kuusaalla ilmeisesti yritetty ryöstää liikkellä ollut auto. Tekijät varmaan jokainen valveutunut osaa arvata...
Ryöstön yritys
9
257
Vastaukset
- ökymaasturi46
Nyt pimeällä tuollaiset ryöstäjät jää helposti auton alle..
- vihreä_pelastaja
Ilmeisesti poliisille ilmoitettu ja silloinhan asia on hoidossa.
- KukaNäitäLevittelee
Älkää levitelkö perättömiä huhuja. Jos pitäisi paikkansa niin olisi poliisi jo lehdistön kautta ilmoittanut ja varoittanut asiasta. Lehdestä minä ainakaan en ole lukenut kyseistä tapauksesta. Ihmiset ei kohta uskalla mennä ulos kun tälläisiä perättömiä tarinoita levitetään. Osa uskoo nämä todeksi.
- Up_in_the_ass_of_Timo
Asia on poliisin tiedossa, mutta se että tuleeko koskaan julkiseen tietoon on eri asia.. Ei olisi ensimmäinen uutisoimatta jäänyt tapaus tänä syksynä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä891839Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2771703Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2921470Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1751379- 51957
- 56957
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em70937- 66914
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40901Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤52888