Melkein 4 kiloa lisää painoa nyt joulupyhinä. Enää en uskaltanut edes puntariin mennä.
Näitä karistellaan sitten taas koko kevät. Huohh...
Kamalan lihottava joululoma
7
87
Vastaukset
- näinmeillä
Nopeesti neljäkiloa saa pois, kevyttä ruokaa ja liikuntaa reippaasti lisää.
- Läskijoulua
Ei ole lähteneet edellisenkään joulun liikakilot pois. Perse vain leviää ja maha kasvaa söit tai et...
- NoEiVaiskaa
Läskijoulua kirjoitti:
Ei ole lähteneet edellisenkään joulun liikakilot pois. Perse vain leviää ja maha kasvaa söit tai et...
Älä syö niitä sitten ollenkaan... Huoh :D
- ÄläOtaTosissasi_
Läskijoulua kirjoitti:
No ei kai lähdekkään jos liikut jääkapin ja sohvan väliä :) Vitsi oli :)
- Joulukerranvuodessa.fi
Joulu on vain kerran vuodessa, joten antaa mennä.
"Ei ole väliä mitä syö joulun ja uudenvuoden välissä vaan sillä mitä syö uudenvuoden ja joulun välissä" :)
Ja voithan aina ottaa hieman niitä, joka ruokalajia :)- Joulukerramvuodessa.fi
kun kohtahan se taas on... :-P
- Kiliseekilisee
Miten kävi, karisiko kilot, vai vaan kuusi? Uutta Joulua pukkaa!! 🙌🏻🙌🏻🙌🏻
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087