Alavuden keskustassa siisti yksiö
1H KK KPH iso Lasitettu parveke 30 m2 ALAVUS keskusta Louontie 6 / Kuulantie 3, kerrostalon ensimmäisessä kerroksessa.
Siisti yksiö keskellä Alavuden kaupunkia.
Matkahuolto, Kaupungintalo, KELA, R-Kioski, Apteekki, Osuuspankki, Nordea, Säästöpankki, K-Supermarket, Alko ym kaikki 100 m säteellä.
Sijaitsee Alavuden ydinkeskustassa, silti viihtyisällä, hiljaisella ja arvostetulla paikalla.
Taloyhtiössä iso piha ja puutarha, autopaikkoja, autokatoksia, varastotiloja, pyörävarasto, vaatteitten tamppausparveke, erillinen kylmiö vihanneksille, sauna, pyykinpesu- ja kuivaustilat.
Keittokomerossa sininen L - mallinen keittiökaapisto, 4-liesinen hella ja uuni, jääkaappi, jossa pakastinosa.
Kylpyhuoneessa käsienpesuallas, WC, suihku ja pesuamme.
Yksiöstä hienot näkymät puutarhan ja kantatie 66 puolelle.
Vuokra 320€/kk, vesi 20€/hlö, sähkö mittarin mukaan.
Tiedustelut ja näyttö Seppo Miettinen P. 0400-284649.
Luotettavaa asunnonvuokrausta jo vuodesta 1972 lähtien Alavudella, Seinäjoella, Lahdessa, Helsingissä ja Tampereella.
ALAVUS KESKUSTA VUOKRATTAVANA SIISTI YKSIÖ
VUOKRATTAVANAYKSIÖALAVUS
1
131
Vastaukset
- AsuntoAlavudella
Nyt 01.06.2016 on vapaana vastaavanlainen osake samassa kerrostalossa 3. Kerroksessa. Hinta 320€/kk. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä, puhelinnumero on entinen.
Terveisin
Seppo Miettinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824797- 1882128
- 1321802
- 1751435
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161301ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj191175- 351106
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3131030- 781003
- 541003