mite kestän enää vanhempia?

enkestä

Eli mun iskä huutaa tosi paljon turhista asioista ja joskus jopa kiroilee mulle.. esim jos oon 5-10min myöhäs jostai esim en tuu ajoissa autoo jos hakee reeneist nii sit se sanoo "sä teet tän iha tahallee äläkä selitä" vaik mun puhelin on äänettömällä ja en voi vastata reeneist ja yritän olla kui nopee mut aina vaa huutaa.. vaik mä en tee sitä tahalleen, koska siinä ei ois järkee. Sit jos äiti huutaa nii iskä tulee aina siihe mukaa ja sit ne huutaa mulle ja kiroilee.. mä en vaa enää kestä tät. Joskus syyttää mua jostai jota en oo tehny. Ja ne huutaa siitä jos aion ostaa jotai omilla rahoilla, vaikka se ei ole kiellettyä tuhlata rahoja järkeviin juttuihin.

3

149

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haahaa

• Sslaaiiw

Puhu jollekki aikuselle, esim koulukurattorille, opelle, terkkarille ym. He kuuntelee ja ymmärtää.

• HUUTOO

Pitää huutaa kovempaa niin menee sinunkin paksuun kalloon asiat perille VITTU!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      98
      1211
    2. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      87
      834
    3. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      31
      764
    4. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      66
      683
    5. Karita Tykkä mennyt kihloihin.

Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      616
    6. 31
      593
    7. Nainen tosi ikävä sua

Näkispä edes ohimennen
      Ikävä
      18
      548
    8. S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan

S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist
      Maailman menoa
      15
      541
    9. Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa

Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta
      Ikävä
      43
      513
    10. Rakennus myynnissä

Joko se loppuu mehtä hallitus sumilta?
      Suomussalmi
      10