Mun pippeli irtos, APUA

Minunpippelini

Siis... Mun pippeli irtos tossa äsken ja juoksi suoraan ulos pakkasee! Apua, MITÄ TEEN?!

26

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 147

      :-) :-) :-) :-)

    • Wertuerss

      Aika pieni pippeli on jos katkeaa tommoisesta.

    • ieidpdpdpspa

      Kyllä se tulee ennemmin tai myöhemmin takas kun sitä alkaa paleltaa

    • Tohtori_Nikula

      Jos pippeli ehtii jäätyä, sen saa uudelleen kiinni vain juotostinalla, nauloilla ja piikkilangalla. Silloinkin vain otsaan.

      Huolesi on siis aiheellinen.

    • Pippelipoppeli

      No herranjumala ei sitä nyt otsaan laiteta! Nielase kokonaisena ,ni sujahtaa kustessa paikoilleen

      • Kauha-Guru-Aito

        Kauha-Guru


    • dr-pitkula

      Sinun kannattaa ottaa heti yhteyttä sairaalaan. Mitä ihmettä tapahtui että sukuelimesi irtosi? Tämä on vakava asia! Mene heti etsimään se, ennen kuin on liian myöhäistä! Jos se ehtii jäätyä, et voi enää ikinä virtsata kunnolla, vaan sinun pitää virtsata ulostereiän kautta. Heti kun olet löytänyt sen ulkoa, kääri se huopaan ja anna sille kuumaa mansikkamehua! Jos haluat olla joskus isä, sinun pitää toimia nopeasti! Tiedän aiempiakin tapauksia, mutta aiemmissa tapauksessa virtsausväline irtosi vedessä ja hukkui. Mene etsimään se ennen kuin se jäätyy. Tsemppiä!

      • kkaaldjaoxjvw

        :D:Dviivaa


      • ajzjoavxjwjdjsiqkbx

        Tämä ok oikeaa puhetta joko mansikka mehu on sulamassa:)


      • dr-pitkula

        Minun tekstistäni ei kyllä puutu viivoja
        Kkaaldjaoxjvw


    • petra90v

      Ei se vakavaa oo. Itel kävi samal taval vaik oon tyttö

    • tyttöseni

      Oo sit onnelline tai laita siihe pumpulii ja miljoona laastarii ja vältä koiraa et se syö sen ja sit voit myös maistella sitä c:

    • Huolestunut_Kansalainen

      Perskules Himpskules! Tämähän on ka-ka-kauhistuttavaa! Kääk!

    • 244544

      Laita se suuhusi ettei se tulehdu.

    • syö sun se pippeli

    • Jormamaitoon

      Apua, miten irtosi?!? Shokkitilan takia saatoit nähdä hallusinaatioita vai näätkö muutenkin. Laita se maitolasiin ja tuki verenvuoto hyvin. Soita nopeasti 112! Jos ei maitoa löydy ni laita suuhun. Sitte sairaalassa saatetaan saada takaisin paikailleen. Toivotaan parasta.
      Tsemppiä sulle ja kaikille muillekkin Jormansa hukanneille.

    • Demi_Lovato

      Liimaa takas. :D

    • dsfsdfdas

      Ihan normaalia sinun iässä. ei huolia.

    • Juuuuuuuu

      Ota kiinni ja iske takas paikalleen

    • Aölsllakjd

      Tämä_keskustelu

    • toimii100varmasti

      Jos ammut ittees haulikolla päähän niin kuolet ja pippeli tulee hyvästelemään sinut vielä viimeisen kerran haudallesi ja silloin toimit ja hyppäät ja nappaat pippelin ja laitat paikoilleen toimii 100varmasti koska pippeli ei odota että otat en kiinni koska olet kuollut

      • Bdisokqjjwknr

        Kuulostaa toimivalta idealta, mutta mistäs meinaat löytää käden jolla ampuisit ittes?


    • dickbutt

      Ota haavi juokset kalus kiinni ja sitte käytät sitä silppurissa tämän jälkeen laitat sen superliimalla pakaroidesi väliin.

    • kyrvätön

      Eihän se mitään. Minulle käy noin joka viikko...

    • Kuolen

      xDDDDDDDDDDDDDDDD

    • Silakkakala

      Onbittelut. Voit nyt nautti tytön/naisen elämästä. ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe