jos näette makkaran tai muun liha tuotteen maasta heittäkää se roskiin ne on myrkkymakroita rotanmyrkyllä et hyvä tietää jos hankkii koiran
Siis on tosi ärsyttävää kun mulla oli kerran viikkoraha 4 euroa mut ny se on jostain syyst pois vaikka aina siivon huonettani.Ei ne viittiny ees maksaa mulle puhelimesta tai tietokoneesta.Ja en voi oikein ostaa pelejä k…
just huomasin et oon myöhässä ilmoittautumisesta enkä tiedä mitä tehdä asun tampereella
Onko kukaan mukana mielenosoituksessa
Okei en ole mikään codi lapsi mutta ikärajat on hyvin ärsyttäviä.Nykyään suurin osa peleistä on tähdätty aikuisille ja meille nuoremmille on jotkut Mario pelit jotka ei oo enään kiinostuksen kohde.Ei minulla oo mitään v…
Apuaa on paniikissa ja verta on perseessä kun kutitti ja se oli sellasta tummaa punasta verta oon 13v plius kertokaa
En vieläkään tajua pakko ruotsin merkitystä
läppärini ylikuumentuu luulen et se on pöly mutta en halua avata koko konetta onko kellään tippejö
auttakaa mun vanhemmat polttaa joka päivä joka ärsyttää enkä tiädä mitä tehdä haluaisin et vanhempani eläisiä pidempään ja perheellänni olisi enemmän rahaa esim mennä ulkomaille ja olen olut vain kerra ulkomailla.
juu etin 13v tyttö ystävää keskustelu tavat olisi hyvä olla skype