Office-paketin lataus toiselle koneelle

office-paketti

Hei! Voisiko joku viisas kertoa , miten saan pöytäkonellani olevan Office-paketin ladattua läppäriini, jossa ei ole dvd-asemaa? Onnistuuko muistitikun avulla? Tai kotiverkossa (joka minulla ehkä on)?
Windows-kauppa tarjoaa vaan uutta versiota, joten siellä ei tunnisteta vanhan version lisenssikoodia.

21

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monenko koneen versio tämä vanha on? Jos vain yhden niin siirto ei välttämättä onnistu ilman aktivointikeskukseen soittamista ja valehtelua.

• office-paketti

Versiota ei ole ladattu muille koneille.

• office-paketti kirjoitti:

Versiota ei ole ladattu muille koneille.

Niin mutta onko se kuinka monelle tietokoneelle se versio? Ja onko OEM vai mikä.

Jos on OEM niin ei voi siirtää ja jos on yhden koneen versio niin pitää poistaa aiempi asennus.

Officepaketin iälläkin on väliä, että mitään järkyttävän vanhoja ei kannata uusiin koneisiin tietenkään laittaa. On suunniteltu niin, että Windowsversiolla ja officeversiolla olisi hyvä olla korkeintaan 5v ikäeroa.

• office-paketti

Hei! Kiitos vastauksista. Levykkeen kotelossa lukee Käyttöoikeus 3 kotitietokoneelle. Versio on Office Home and student 2007.

Hei! Kiitos vastauksista. Levykkeen kotelossa lukee Käyttöoikeus 3 kotitietokoneelle. Versio on Office Home and student 2007.

Silloin tarvittaisiin vain asennustiedosto niin aktivointi pitäisi sujua hyvin.

Tuo on jo niin vanha, että Windows 7:aa uudempiin ei kannata asentaa ja menee vuoden kuluttua vanhaksi, että todennäköisesti sillä ei tee enää mitään.

Niin ja puhuitkin Windows kaupasta, eli silloin sinulla on Windows 8 tai uudempi, että tuo on jo liian vanha. Vuosi sitten tuota olisi vielä ollut mieltä laittaa Windwos 7:n mutta nyt kannattaa vaan tilata MS Office 365.

• M-foliohattu
        M-Kar kirjoitti:

Niin ja puhuitkin Windows kaupasta, eli silloin sinulla on Windows 8 tai uudempi, että tuo on jo liian vanha. Vuosi sitten tuota olisi vielä ollut mieltä laittaa Windwos 7:n mutta nyt kannattaa vaan tilata MS Office 365.

Ei ole mitään väliä vaikka olisi kuinka vanha office, lopeta lässytys jostakin vanhasta tekniikasta kun ohjelmat toimii kuitenkin ja on ihan turvallisia paitsi foliohatulle, tai karvahatulle.

• M-foliohattu kirjoitti:

Ei ole mitään väliä vaikka olisi kuinka vanha office, lopeta lässytys jostakin vanhasta tekniikasta kun ohjelmat toimii kuitenkin ja on ihan turvallisia paitsi foliohatulle, tai karvahatulle.

On sillä väliä tietoturva päivitysten suhteen. Office 2007 version päivitykset loppuvat tarkalleen 10.10.2017 joten vielä on pari vuotta aikaa käyttää sitä sellaisessa koneessa mikä on nettiyhteydessä.

• M-foliohattu kirjoitti:

Tietysti on merkitystä. Vuoden päästä loppuu turvapäivitykset ja voi olla yhteensopivuusongelmia Windows 8:n ja 10:n kanssa. Ja jos se Windows 10:ssä lähtee toimimaan niin voi lakata itsekseen toimimasta kun Windowsiin tulee päivitystä.

Siksi tuollaiset vanhat paskat jätetään asentamatta ja hankitaan MS Office 365 niin ei ole sitten harmeja.

• adfw3534
        Bittisky kirjoitti:

On sillä väliä tietoturva päivitysten suhteen. Office 2007 version päivitykset loppuvat tarkalleen 10.10.2017 joten vielä on pari vuotta aikaa käyttää sitä sellaisessa koneessa mikä on nettiyhteydessä.

Voi käyttää koneessa mikä on nettiyhteydessä vaikka kuinka vanhaa officea, jos sillä ei avaa mitään netistä tulleita officetiedostoja tms. vaan esim. tuottaa niitä itse niin ei siinä ole mitään vaaraa.

Ja jos avaa tuollaisia niin se on ihan sama onko koneessa itsessään nettiyhteyttä vai ei. Tietysti nettiyhteyden olemassaolo mahdollistaa sitten esim. haittaohjelman toiminnan jos se tarvitsee nettiyhteyttä toimiakseen.

• Foliohatut_
        Bittisky kirjoitti:

Ei ole mitään väliä, ei missään tilantessa vaikka kuinka vanhaa softaa käyttää.
        Käytä sinä vain uusia, minä ja muut emme käytä.
        Kukaan ei varmaan ole edes niin tyhmä että jonkun kuukausimaksullisen officen ostaisi.

Vanhat ohjlmat ei ole mitenkään vaarallisia, selitähän miksi olisi ohjelma vaarallinen?

• Bittisky kirjoitti:

Oho, se olikin vuoden loppupuolelle, eli varsin kivasti vielä. Eikä tuo nyt ole nettiyhteydestä kiinni vaan siitä, että ei voi avata sähköpostiliitteitä tai yleensäkään muualta tulevia tiedostoja, vaikka muistitikulta.

Mutta yhteensopivuus ei tietenkään säily ikuisesti ja ei tuota ole tarkoitettu Windows 7:aa uudemmille.

• M-foliohattu
        adfw3534 kirjoitti:

Voi käyttää koneessa mikä on nettiyhteydessä vaikka kuinka vanhaa officea, jos sillä ei avaa mitään netistä tulleita officetiedostoja tms. vaan esim. tuottaa niitä itse niin ei siinä ole mitään vaaraa.

Ja jos avaa tuollaisia niin se on ihan sama onko koneessa itsessään nettiyhteyttä vai ei. Tietysti nettiyhteyden olemassaolo mahdollistaa sitten esim. haittaohjelman toiminnan jos se tarvitsee nettiyhteyttä toimiakseen.

Aivan näin, kuten totesinkin niin kaikki ei tarvitse foliohattuja ja uskaltaa käyttää vanhempiakin ohjelmia, koneellani on todella vanhoja softia ja mitään huolta ei ole ollut koskaan.

• adfw3534 kirjoitti:

Valitettavasti tietoturvan suhteen ei voi käyttää. Ohjelma on reikäinen vaikkei siinä avaa mitään ladattuja tiedostoja.

Microsoft ei julkaise näihin huvinvuoksi päivityksiä. Sehän olisi aivan järjetöntä rahan ja resurssientuhlausta jos nämä eivät toisi parempaa tietoturvaa.

• Bittiavaruus
        Bittisky kirjoitti:

Valitettavasti tietoturvan suhteen ei voi käyttää. Ohjelma on reikäinen vaikkei siinä avaa mitään ladattuja tiedostoja.

Microsoft ei julkaise näihin huvinvuoksi päivityksiä. Sehän olisi aivan järjetöntä rahan ja resurssientuhlausta jos nämä eivät toisi parempaa tietoturvaa.

Et vastannut vieläkään miten se tietoturva vaikuttaa ohjelman käyttöön?
        Ohjelmaa ei tarvitse päästää nettiin koskaan tai ohjelma voi olla koneessa jota ei käytetä netissä, kerroppa nyt kiltisti vaan että mitä vaaraa tästä onkaan minulle?

• utirret
      • office-paketti

Hei utirret, työkaverinikin kertoi että paketin voisi kopioida muistitikulle ja siirtää läppäriin. Olen jo kopioinut siirrettävän ohjelmiston muistitikulle, mutta miten toimin sen jälkeen??? Yritän tehdä copy-paste-toiminnolla, mutta jostain syystä ei onnistu.
        Kokeilen tuota verkosta lataamista vielä.

Hei utirret, työkaverinikin kertoi että paketin voisi kopioida muistitikulle ja siirtää läppäriin. Olen jo kopioinut siirrettävän ohjelmiston muistitikulle, mutta miten toimin sen jälkeen??? Yritän tehdä copy-paste-toiminnolla, mutta jostain syystä ei onnistu.

Kannattaa ladata tuolta netistä. Saa helpoiten asennettua.

• kirjoita_levykuva
        office-paketti kirjoitti:

Jos ladattu on .ISO tiedosto copypaste ei toimi.

• office-paketti

Kiitos paljon tuosta internet-osoitteesta! Sieltä löytyi juuri oikea sivusto, ja kone lataa parastaikaa... saas nähdä kuinka käy.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      112
      1681
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe