LAHDEN POP UP CENTER LAHTI VAPAITA KAUPPAPAIKKOJA

LAHDENPOPUPCENTER

Yksityinen perheomisteinen liiketilanpitäjä Lahden ydinkeskustassa, vuokraa POP UP CENTER-tilaa Lahdessa, jossa voitte toimia kaupallisesti, pitää omaa liikettänne ja tehdä businestanne aktiivisesti.

Pop Up Centeriin mahtuu enimmillään 12 eri kauppiasta.

Tiloja voidaan jakaa tarpeittenne mukaan sellaisiksi, mitä te kulloinkin haluatte ja tahdotte.
Eli
Haaveiletko omasta myymälästä?
Haluatko testata tuotteesi kiinnostavuutta?
Haluatko tehdä lisämyyntiä näkyvällä paikalla?
Oletko aloittamassa nettikauppaa?
Haluatko tunnettavuutta?
Onko sinulla vanhaa varastoa, josta haluat eroon?
Onko sinulla jokin uniikki tuote?

Kaikki nämä ja monet muut syyt sopivat pop up-myyntiin! Otathan huomioon, että vuokra-aika voi olla niin pitkä kuin haluat, joten pysyvä yrityskin on mahdollinen. Vuonna 2016 Pop up -center ei ole jatkuvasti auki, vaan avaamme ovet aina välillä, kun olette tulossa ja tarvitsette lämpimässä, sateista ja tuiskuilta suojattuja sosiaalitiloin varustettuja myyntitiloja.
Jos haluat esim. 100m2 itsellesi (liikkeen etuosa kokonaan), niin kysy tarjousta rohkeasti!

Nyt voit kokeilla kivijalkakauppaa omalla pop up myyntipisteellä kahdesta viikosta useampaan kuukauteen Lahden keskustan parhaalla paikalla katutasossa.

Vuokraan kuuluu Lahden paras myyntipaikka, siivous, sähköt ja vesi.
Myyntipaikoissa on kiinteitä seinä -ja keskikalusteita eli voit tuoda omat kalusteet tai lainata vapaana olevia GWS kalusteita ja pöytiä.

Pohjapiirrustus on suunnitelma, minkä pohjalta välisermit on rakennettu. Jos tarvitset kaksi osastoa, on välisermi helppo siirtää.

Vuokra esimerkkejä:
Ikkunapaikka 20m2 = 1100€/ kk tai 275€/viikko
Ikkunapaikka 22,5m2 = 1238€/kk tai 309€/viikko
Liikkeen keskeltä 23-25m2= 1125/kk tai 281/viikko
Liikkeen perältä 25m2= 750€/kk tai 187€/viikko

Huomioithan että myntipaikoilla tulee olla myyjä itse hankittuna. Myyjien tulee olla paikalla samanaikaisesti, sillä myyntipaikat ovat avoimia.

Nyt vain rohkeasti kaupoille

Lisätietoja
www.popupcenter.net

1

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LAHDENPOPUPCENTERLAHTI

      www.popupcenter.net löytyy puhelinnumerot, mutta, jos haluat soitella, numero on 0400-284649. Terveisin Seppo Miettinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3473
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1389
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1183
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      175
      1110
    Aihe