Eikö mikään pyhää

voiprkl

Vorolaiset varastaa jo pakolaisille tarkoitetut joululahjat.

8

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poropekka

      Lääkityksesi on vajaa. Mielenterveys vippaa ja pahasti.

    • kansaloinen

      Pitää ymmärtää kulttuurierot. Kaikki muu kulttuuri on pyhää, paitsi suomalainen. Haluamme kansainvälisyyttä. Hienoahan se on, kun Suomessa on kohta virolais- ja muslimikaupunginosia mihin normaali-ihmisillä ei ole mitään asiaa.

    • 222333

      Oliko tämä varas Turengissa virulainen ?

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015122620877176_uu.shtml

      Virulaismihet tekivät ilkivaltaa eräälle Janakkalan maansiirtourakoitsijalle joku 5-6 vuotta sitten. Upottivat ajamalla syvälle paikalliseen järveen raskaan telaketjukuormaajan ja muutakin tuhoa siinä tekivät. Balttian miehiä on käynyt myös murtokeikoilla Turengin alueen asunnoissa, pientaloissa erityisesti. Kolmostiellä Janakkalan puolella jäi kiinni myös virulaismiehet joilla oli työmailta varastettua kuparia pakettiautoon lastattuna.

    • dgfdgfdgfdgdf

      Miksi muslimipakolaisille hankittaisiin JOULUlahjoja. Hei nyt järki käteen.

    • siruimatra

      Voroloiset pistää romanityöhön annetut varat taskuunsa, mannejakin ahneempia.

      • tämäselkeää

        Virolainen = vorolainen


    • Velirand

      Pagulased on muslimid ja neil ei ole mingeid jõule.

    • K.T.USA

      Mitä helvettiä muslimi tekee "joululahjoilla"sehän on kaikki vastoin islamia,
      länsimaiden "infidels"hapatusta.Sairasta touhua,joka ei vain istu suomen
      mettäläisten kaaliin.Toivon suomen aivokääpiöille pikaista tuhoa.Siihen ei edes tarvita idän hyökkäystä,Suomi tuhoaa itse itsensä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      908
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      777
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      693
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      469
    Aihe