Onko muita vaihtoehtoja lauteiden päälle asennettavaksi kiukaaksi kun Harvia globe pallokiuas ?
Ongelma on että kiukaan asennuspaikalla lauteen runkojen väli on niin kapea, ettei siihen saa sahattua tornikiukaan vaatimaa aukkoa.
Tai kiuas siihen mahtuu mutta asennuskauluksen vaatima aukko on liian suuri.
Onko ehdotuksia ?
Kiuas lauteiden päälle
8
103
Vastaukset
- hyväsiitätulee
Pienemmät lauteet? Isompi sauna?
- Saunatimog
Lauteet ja sauna tehty.
- 32454676879o
Ihano tosissasi meinaat että rakensit saunan jonka jälkeen aloit miettimään minne kiuas?
- nauravatakapiru
LOL!
- sillei
Muokkaa se runko silleen että se kaulus mahtuu.
- Teettämälläsaaoikean
Teetä kiuas. http://www.lehtonendesign.fi/tuotteet/
No niin nyt se palstaa terrorisoiva vainoharhainen voi alkaa mesoamaan.
EI EN OLE SE YRITTÄJÄ EI EN OLE SIELLÄ TÖISSÄ EI EN SAA PROVISIOITA YRITTÄJÄLTÄ EI EN OLE KEHITTÄMÄSSÄ MITÄÄN SALALIITTOJA MITÄÄN ENKÄ KETÄÄN VASTAAN USKO HITON HÖPERÖ! - Teettämälläsaaoikean
JA KAIKEN TUON TEKSTIN KOPIOIT MINULTA ! se on tarkoitettu sinun omaksuttavaksi. Sekin asia piti sinulle jälleen kertoa kun et itse mitenkään ymmärrä edelleenkään.
Ja heti lankesit taas ,oikeinko päivystät palstaa ??? koetappa olla tietsikastas 2kk niin se on askel terveempään arkeen kohdallasi.
Hehe katsokaa ihmiset kun se sairas tyyppi tietää kuka kirjoittaa ! Millaista vakoilu tapaa käytät?
Etkö edes itse osaa kirjoittaa? muista käyttää " " ne on tarkoitettu kun lainataan toisen kirjoittamaa TIETOA!- aakkupätsytädev
Teet sen taas,tapat keskustelun,etkö osaa pysyä poissa sotkemassa ihmisten keskusteluja. Kun olet noin hankala tyyppi niin tyydy lukemaan ja viisastu . Kun käytöstäsi korjataan vittuiluintosi senkun kasvaa kun pitäisi nöyrtyä. ÄÄLIÖ. Koita paksupää nyt olla sekaantumatta sanallakaan tähänkään ketjuun. Nyt nähdään oletko räkänokka vai mies jos osaat olla hiljaa.
Päätös on nyt sinun , räkänokka vai mies. Olet kusipää,etkö itse osaa kirjoittaa kun lainaat ilman ilmoitusta sinua fiksumman tekstejä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 453273
Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai683153Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist302835Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1572706- 252119
En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛111879Kirjotan ikävää ulos
Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run141468Sinä se vaan jaksat
Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et231397- 151306
Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?31277