ihan oikeasti

KokemuksellaItsekin

Psykopaatit on ihan sairaita. Täällä ollutkin siitä jo paljon keskustelua. Valehtelevat kaiken ja loukkaavat ihmisiä. Provoavat ja valehtevat ihmisille. Esittävät ihmisille olevansa muuta kuin ovat. Pyörittävät ihmisiä ympärillään. Heillä ei ole tunteita, eikä myötätuntoa. Ovat ihan sekoja. Kiusaavat ihmisiä ja pilkkaavat heitä.

4

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokemuksellaItsekin

Monta vuotta huijasi olevan minulle kaveri. Monta vuotta manipuloi ja valehteli minulle kaiken. Monta vuotta olin psykopaatin uhri. Olin todella typerä, kun en nähnyt hänen olevansa luonnehäiriöinen.

• KokemuksellaItsekin

Teki elämästäni helvettiä. Luulin, että minussa oli aina vika. Hän manipuloi kaikki minua vastaan. Kiusasi minua. Haukkui minua. Ei voi edes myöntää valehdelleensa tai, että olisi syypää mihinkään. Aina minussa oli vika. Esitti välinpitämätöntä ja huijasi minua aivan suoraan. Halusi, että tuntisin surua. Psykopaatit ovat oikeasti sairaita!

• KokemuksellaItsekin
        KokemuksellaItsekin kirjoitti:

Teki elämästäni helvettiä. Luulin, että minussa oli aina vika. Hän manipuloi kaikki minua vastaan. Kiusasi minua. Haukkui minua. Ei voi edes myöntää valehdelleensa tai, että olisi syypää mihinkään. Aina minussa oli vika. Esitti välinpitämätöntä ja huijasi minua aivan suoraan. Halusi, että tuntisin surua. Psykopaatit ovat oikeasti sairaita!

Olin nähtävästi hyvä uhri, kun halusin oikeaa kaveria itselleni. En mitään muuta halunnut. Täälläkin vain esittää olevansa joku muu kuin on. On hirveän paha ja ilkeä ihminen. Kiusaaja. Tekee feikkiprofiileita ja trollaa niillä ihmisiä. Haukkuu ihmisiä.

• psss

Minä olen yksi heistä. Minulla ei ole yhtäkän ystävää. En kiusaa enkä pilkkaa ihmisiä, en ole koskaan tehnyt niin. Keskityn asioihin joista pidän, matkustelen jne. Minulla on tunteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4274
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3720
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3409
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      2980
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2468
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2409
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2162
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1816
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      14
      1607
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      33
      1592
    Aihe