ihan oikeasti

KokemuksellaItsekin

Psykopaatit on ihan sairaita. Täällä ollutkin siitä jo paljon keskustelua. Valehtelevat kaiken ja loukkaavat ihmisiä. Provoavat ja valehtevat ihmisille. Esittävät ihmisille olevansa muuta kuin ovat. Pyörittävät ihmisiä ympärillään. Heillä ei ole tunteita, eikä myötätuntoa. Ovat ihan sekoja. Kiusaavat ihmisiä ja pilkkaavat heitä.

4

189

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KokemuksellaItsekin

Monta vuotta huijasi olevan minulle kaveri. Monta vuotta manipuloi ja valehteli minulle kaiken. Monta vuotta olin psykopaatin uhri. Olin todella typerä, kun en nähnyt hänen olevansa luonnehäiriöinen.

• KokemuksellaItsekin

Teki elämästäni helvettiä. Luulin, että minussa oli aina vika. Hän manipuloi kaikki minua vastaan. Kiusasi minua. Haukkui minua. Ei voi edes myöntää valehdelleensa tai, että olisi syypää mihinkään. Aina minussa oli vika. Esitti välinpitämätöntä ja huijasi minua aivan suoraan. Halusi, että tuntisin surua. Psykopaatit ovat oikeasti sairaita!

• KokemuksellaItsekin
        KokemuksellaItsekin kirjoitti:

Teki elämästäni helvettiä. Luulin, että minussa oli aina vika. Hän manipuloi kaikki minua vastaan. Kiusasi minua. Haukkui minua. Ei voi edes myöntää valehdelleensa tai, että olisi syypää mihinkään. Aina minussa oli vika. Esitti välinpitämätöntä ja huijasi minua aivan suoraan. Halusi, että tuntisin surua. Psykopaatit ovat oikeasti sairaita!

Olin nähtävästi hyvä uhri, kun halusin oikeaa kaveria itselleni. En mitään muuta halunnut. Täälläkin vain esittää olevansa joku muu kuin on. On hirveän paha ja ilkeä ihminen. Kiusaaja. Tekee feikkiprofiileita ja trollaa niillä ihmisiä. Haukkuu ihmisiä.

• psss

Minä olen yksi heistä. Minulla ei ole yhtäkän ystävää. En kiusaa enkä pilkkaa ihmisiä, en ole koskaan tehnyt niin. Keskityn asioihin joista pidän, matkustelen jne. Minulla on tunteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      107
      4569
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      169
      4354
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1710
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1631
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      31
      1397
    6. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      353
      1090
    7. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      5
      1077
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      969
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      56
      944
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      91
      910
    Aihe