Eli siis, jos kissalle ei voi antaa mitään kissanruokaa, niin mitä voi kanan ja kalan lisäksi antaa? Johtuu siitä, että serkkujen kissa asuu ulkomailla, maassa jossa on mahdotonta saada kissalle tarkoitettua ruokaa... joten mitä kaikkea voi antaa?
Kalaa kissalle
5
125
Vastaukset
- Väliliha
Kaikkea lihaa
- googletietää
Onko varma, ettei ruokia löytyisi?
Voiko sinne tilata nettimyynnistä ruokaa?
Jos kaloissa on loisia, ne kannattaa olla kypsennettyjä, kuten Suomen järvikalat.
Samoin kana kannattaa olla kypsennetty. Raakasta lihasta voi saada jotain ei niin hygieenisissä maissa kuten Suomessa, itse pakastan possun, muun lihan kuin kanan ja annan raakana sulamisen jälkeen. Jos ruoka on kovin lihapitoista, voi lisätä kalkkijauhetta. Tai antaa laktoositonta maitotuotetta. - Aliililli
ainut Kissalle haitallinen kalaloinen on lapamato, jonka voi saada vain syömällä madon saastuttamaa raakaa haukea, ahventa, kiiskeä tai madetta. Tosin matokuuristus 4 kertaa vuodessa ja voi syötää em. kalojakin raakana
- vaihtoehtoja
Kokeile antaa vaikka maksaa, sydäntä, kieltä, munuaista tai katkarapuja.....
- vaihtoehtoja
Raakaalihaa, pakstelihaa, yms
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816