Meillä menee mieheni kanssa todella hyvin. Puolivuotta kimpassa ja hän juuri viikonloppuna kertoi kuinka päiväpäivältä rakastaa enemmän. Kuinka olen hyvä ja ihana nainen.
Sitten kun oli viikonloppuna ottanut alkoholia niin alkaa kuuntelemaan jotain vanhaa levyä, kun lasten äiti jätti ja lähti, niin tätä hän silloin kuunteli. Onpas siinä sitten mukava kuunnella mukana.
Sellanen vähän kun ranteet auki biisi.
Ekan kerran teki tämän. Mutta en kyllä tykkää. Mä olen tulevaisuus.
Niillä meni tosi huonosti jo kun toinen lapsi syntyi, ja mies halusi mennä omissa menoissa niin paljon ettei siinä kukaan häntä pystynyt pitelemään, ei vaimo eikä lapset. Tästä on jo yli 15 vuotta. Onko teistä
Muista tuo ihan ok? Tai pitäiskö asiasta sanoa?
Mustasukkainen menneisyydelle
Nainen43kummissaan
1
134
Vastaukset
- Superduper
Käsittelee sun turvallisissa käsissä omia menneisyyden haamujaan, vaikka ei pitäis, koska tommoset voi tuhota teidän ssuhteen johtuen miehen omista haamuista.
Mutta se riippuu miehestä, ei susta.
Riskipeliä on, nämä suhteet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516450Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki944608- 584513
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243428- 2003088
- 412855
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132699törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202696- 1561611
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3281536