Hei!
Olen hieman laiska puhdistamaan akvaariotani, koska siellä on useampia kaloja ja koristeita jotka puhdistamista hankaloittavat. Ajattelin kokeilla vedenpuhdistustabletteja kun powerlinen suodatinkaan ei tunnu auttavan tarpeeksi. Onko kukaan kokeillut miten vaikuttaa ja mikä annostus?
Ajattelin laittaa tänään pari tablettia vaikuttamaan yön ajaksi, vaikka pidemmän päälle se kuulemma haalistaa lasipintaa.
Akvaarion helppo puhdistus.
6
164
Vastaukset
- fhgrth46465
Mikä niitä koristeita sotkee ja mitä likaa niissä ja akvaariossa on?
Itse vaihdan vettä kerran viikossa ja suodattimet puhdistan kerran vuodessa muuta puhdistusta akvaario ei tarvitse. - miljoonakala
Kiitos vastauksestasi, mutta se tuli liian myöhään. Enää akvaariossa ei ole eläviä kaloja ;( ÄLKÄÄ laittako akvaarioon vedenpuhdistustabletteja!
- hanski111
Minullakin on ollut miljoonakaloja. Mitä koreampia, sitä nopeammin kuolivat.Ohjeiden mukaan miljoonakalojen pitäisi pärjätä samanlaisissa oloissa kuin miekkapyrstöjen. Kauiten minulla ovat kestäneet vaaleankeltaiset naaraat.
- dfgdfg45645
Joko selvisi mitä likaa siellä akvaariossa oli?
- miljoonakala
No en tiedä mitä likaa siellä oli, eikä kiinnosta koska kaikki kalat kuolivat..
- ghjgh456464
Etkö tosiaan osaa sanoa mitä likaa akvaariossa on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163445Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3873200Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o783019Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362849Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582348- 492039
- 941964
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141879Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181869- 571759