Hei!
Olen hieman laiska puhdistamaan akvaariotani, koska siellä on useampia kaloja ja koristeita jotka puhdistamista hankaloittavat. Ajattelin kokeilla vedenpuhdistustabletteja kun powerlinen suodatinkaan ei tunnu auttavan tarpeeksi. Onko kukaan kokeillut miten vaikuttaa ja mikä annostus?
Ajattelin laittaa tänään pari tablettia vaikuttamaan yön ajaksi, vaikka pidemmän päälle se kuulemma haalistaa lasipintaa.
Akvaarion helppo puhdistus.
6
123
Vastaukset
- fhgrth46465
Mikä niitä koristeita sotkee ja mitä likaa niissä ja akvaariossa on?
Itse vaihdan vettä kerran viikossa ja suodattimet puhdistan kerran vuodessa muuta puhdistusta akvaario ei tarvitse. - miljoonakala
Kiitos vastauksestasi, mutta se tuli liian myöhään. Enää akvaariossa ei ole eläviä kaloja ;( ÄLKÄÄ laittako akvaarioon vedenpuhdistustabletteja!
- hanski111
Minullakin on ollut miljoonakaloja. Mitä koreampia, sitä nopeammin kuolivat.Ohjeiden mukaan miljoonakalojen pitäisi pärjätä samanlaisissa oloissa kuin miekkapyrstöjen. Kauiten minulla ovat kestäneet vaaleankeltaiset naaraat.
- dfgdfg45645
Joko selvisi mitä likaa siellä akvaariossa oli?
- miljoonakala
No en tiedä mitä likaa siellä oli, eikä kiinnosta koska kaikki kalat kuolivat..
- ghjgh456464
Etkö tosiaan osaa sanoa mitä likaa akvaariossa on?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154168Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692675Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932391- 472323
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321551Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5301347Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751263
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176