Hei!
Olen hieman laiska puhdistamaan akvaariotani, koska siellä on useampia kaloja ja koristeita jotka puhdistamista hankaloittavat. Ajattelin kokeilla vedenpuhdistustabletteja kun powerlinen suodatinkaan ei tunnu auttavan tarpeeksi. Onko kukaan kokeillut miten vaikuttaa ja mikä annostus?
Ajattelin laittaa tänään pari tablettia vaikuttamaan yön ajaksi, vaikka pidemmän päälle se kuulemma haalistaa lasipintaa.
Olen hieman laiska puhdistamaan akvaariotani, koska siellä on useampia kaloja ja koristeita jotka puhdistamista hankaloittavat. Ajattelin kokeilla vedenpuhdistustabletteja kun powerlinen suodatinkaan ei tunnu auttavan tarpeeksi. Onko kukaan kokeillut miten vaikuttaa ja mikä annostus?
Ajattelin laittaa tänään pari tablettia vaikuttamaan yön ajaksi, vaikka pidemmän päälle se kuulemma haalistaa lasipintaa.
Vastaukset 6
Vanhimmat
Mikä niitä koristeita sotkee ja mitä likaa niissä ja akvaariossa on?
Itse vaihdan vettä kerran viikossa ja suodattimet puhdistan kerran vuodessa muuta puhdistusta akvaario ei tarvitse.
Kiitos vastauksestasi, mutta se tuli liian myöhään. Enää akvaariossa ei ole eläviä kaloja ;( ÄLKÄÄ laittako akvaarioon vedenpuhdistustabletteja!
Minullakin on ollut miljoonakaloja. Mitä koreampia, sitä nopeammin kuolivat.Ohjeiden mukaan miljoonakalojen pitäisi pärjätä samanlaisissa oloissa kuin miekkapyrstöjen. Kauiten minulla ovat kestäneet vaaleankeltaiset naaraat.
Joko selvisi mitä likaa siellä akvaariossa oli?
No en tiedä mitä likaa siellä oli, eikä kiinnosta koska kaikki kalat kuolivat..
Etkö tosiaan osaa sanoa mitä likaa akvaariossa on?