Iskin nuoren kundin bussista

kuumapuumanarttu

-”Haluatkos Sami viettää elämäsi yön kanssani?” kysyin nuorukaiselta noustuamme pois bussista. Olin huomannut hänen nimensä urheilukassissa hetki sitten ja suoruuteni hämmensi pojan täysin. Hän ei tahtonut saada sanaa suustaan joten tartuin kädestä kiinni ja lähdin kotiovelle päin.

-”Jos teet niinkuin sanon saat kokea jotain muistamisen arvoista” lupasin hymyillen päästyämme sisälle. Käskin häntä muitta mutkitta riisumaan ja tiputin kesämekkoni lattialle eikä hän saanut katsettaan irti vartalostani. Talutin hänet makuuhuoneeseen ja asetin nojaamaan seinää vasten sängyn viereen. Kierähdin sängylle hyväillen reisiäni ja siirryin koskettelemaan rintojani pitsiliivieni päältä. Olin itsekin tosi kuumana, mutta poika näytti hetkellä millä hyvänsä laukeavan ja kielsin häntä runkkaamasta kivikovaa kaluaan.

-”Oletko ensi kertaa naisen kanssa?” kysyin edelleen itseäni hyväillen.

-”Tänä yönä saat kokea kaiken” sanoin siirtyessäni hänen eteensä. Koskettelin sääriä ja reisiä ennenkuin vein varovasti käteni pojan vatsalle.

-”Mä en voi mitään, multa tulee ihan kohta” poika voihki vaikken ollut koskenutkaan tummanpunaista kyrpää kertaakaan. Otin rintaliivit pois ja hyväilin paljaita rintoja aivan hänen edessään enkä antanut koskea itseeni vaikka hän oli hulluna kiimasta.

-”Anna tulla, runkkaa päälleni” sanoin ja asetuin jalat lattialla levällään selin sängyn reunalle. Sami seisoi jalkojeni välissä pidellen kiveksiään vasemmalla kädellä ja runkkasi villisti oikealla, eikä mennyt kuin muutama sekunti kunnes hän laukesi vaikeroiden ja kuuma sperma ryöpsähteli vartalolleni.

-”Tämä on vasta alkua” sanoin himosta käheällä äänellä.

-”Nuole kaikki pois” komensin ja nöyrästi kuin koiranpentu hän alkoi nuolla vartaloani puhtaaksi valtavasta ensilastistaan.

-”Mitä haluat tehdä, kerro ujostelematta” kiusoittelin kokematonta kumppaniani.

-”Näytä mulle se, mä haluan katsoa sitä” poika sanoi kuiskaten.

-”Riisu mun pöksyt, niin saat nähdä märän ja paisuneen vittuni” sanoin irstaasti innokkaalle partnerilleni. Polvillaan vierelläni hän kumartui jalkojeni väliin ja nostin lantiotani kohti hänen innosta punakoita kasvojaan samalla hyväillen piukkoja nuoren miehen pakaroita. Kuljetin kynttäni peräaukon yli edestakaisin pojan vaikeroidessa kasvot reisieni kosteassa syleilyssä. Kulli oli jo taas komeasti jäykkänä ja päätin antaa heti lisää tehohoitoa. Vein hänet takaisin seinää vasten ja polvistuin ottamaan suihin. Liikutin kieltä terskan reunalla ja näykin vartta hellästi ennen kuin upotin kuuman kyrvän suuhuni. Työnsin samalla sormeni voihkivan uhrini peräaukkoon ja hän laukesi suuhuni äänekkäästi huutaen.

-”Voi olla ettet koskaan koe tälläistä enää” sanoin painaessani hänet selälleen vuoteelle ja liikuttelin rintojani vartaloa pitkin nivusiin. Asetuin hetkeksi kuusysiin ja tunsin innokkaan kielen litisevässä vaossani.....

http://seksifantasiat.runkkareille.com/vanhemmat-naiset/iskin-nuoren-kundin-bussista/

8

2939

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaon

      Tollain ne vanhat muijat huoraa

      • milfloverr

        Ja siitähän me nuoret miehet pidetään <3


    • anmorava43

      Nice :)

    • runkkurami

      Tälle oli pakko runkata

    • määkann

      täällä kans www.tv7.fi

    • novyl

      Tää oli aikalailla parempi kuin palstan novellit yleensä

    • tosikiihottavaa

      Kiihottavaa just toi alku, miten vanempi nainen on niin nuoren miehen kullin himossa et pakko iskee sellanen bussista

    • pahastondis

      Nyt kyl seisoo ja pahasti ton tarinan lukemisen jäljiltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe