Härdelli päällänsä

jopla

Kaksi poliisiautoa hälyytysajossa keskustassa, kaksi tulossa Porista kakkostietä.

Missähän tapahtuu

9

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikastustako

VOKilla tapahtuu. Ruokaa ei pöydässä riittävästi tai joku suvakki avustaja oli tuoksahtanut kinkulle. Siis Sianlihalle niin siitä nousi haloo...

• pekoniakaikkiallevaan

Kannattaa käristellä pekonia mahdollisimman usein jos mamuja on lähistöllä ;)

Joka välipalalla ja eväsleivän välissäkin pekonia vain, oikein herkulliselle tuoksahtavaa rapsakkaa.

• uutisetyle

Yle Satakunta
      52 min ·
      Harjavallassa on aamulla löytynyt maastosta kuollut ihminen. Ruumis löytyi Siltalanrannasta. Tässä vaiheessa asiasta ei tiedetä enempää. Poliisi tutkii tapausta. -Lore

• tutkimuksetkäynnissä

No jos porin poliisi tutkii asiaa niin asiasta ei tulla koskaan tietämäänkään enempää.
        Johdosta tulee soitto että menkää ja sotkekaa todisteet ja lähtekää kahville ja pesemään auto. Tulee muuten liian paljon hommia.

• OnneA_oN
        tutkimuksetkäynnissä kirjoitti:

No jos porin poliisi tutkii asiaa niin asiasta ei tulla koskaan tietämäänkään enempää.
        Johdosta tulee soitto että menkää ja sotkekaa todisteet ja lähtekää kahville ja pesemään auto. Tulee muuten liian paljon hommia.

Onneksi Porisa ei ole enää omaa Poiisia, vaan hommat hoitaa Lounais-suomen poliisi, ei ole porilainen sitten sotkemassa kun pääkallopaikkanakin Turku toimii johtavana yksikkönä myös porilaiselle lounais-suomen poliisin toimialueella

• Nenä_pitkänä

Krapula-aamu lomasurffareiden hotellilla aiheutti pientä yksittäistapausärtymystä...

• elämässäonmuutakin

Vippaa vissiin vähän päässä jos joka asiaan saat satalinnalaiset sekoitettua. Hanki elämä!

• 111111111111111111111

Juu taas oli klo 18.30 jälkeen turha palohälytys Satalinnaan (yli 800 eur maksaa) olikos parta vauvat ampuneet raketit sisällä kun ulkona on kylmä , ja taas me maksetaan :(

• utaremiess

Parta vauvat panee kypsii kinkkuja holvissa tyttöjen vessassa;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe