parasta seksiä ikinä

pepputarjolla

Sain viime viikonloppuna tummaihoiselta niin isoa etten ole koskaan nähnyt aikaisemmin. Hän pani peppuni uutteen uskoon (ei enää mene kiinni) sperma vaan valuu vieläkin se ei tuntunut loppuvan koskaan. Nyt on uusi vuosi tulossa ja hän tuo mukanaan kavereitaan ja sitovat minut niin että peppu on tarjotimella odotan sitä kovasti ja kovana 5cm

-mieshuorako

16

2748

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro toki lisää. Voidaan vaihtaa kokemuksia jos haluat.

• Märkäles

Menkäät molemmat Isiksen palvelukseen, siellä riittää ottajia, ja tasoistanne seuraa..

• Märkäles kirjoitti:

Menkäät molemmat Isiksen palvelukseen, siellä riittää ottajia, ja tasoistanne seuraa..

Ei tarvitse mennä sinne asti. Kyllä kiinnostuneita ryhmiä löytyy lähempääkin.

• pepputarjolla

Nyt olen tänään saanut tummaa munaa täällä vastaan ottokeskuksessa jo monta tuntia perse on helvetin arka jo mutta tätä haluaa lisää. tällä hetkellä pieni lepohetki menossa ja näytti tämä musta maistuvan naisillekkin kun olivat porukalla tulossa tänne samaan aikaan toivottavasti ovat saaneet myöskin kunnolla. Se sperman ja paksuuden määrä on aivan uskomaton kun sitä tulee maistuu myös hyvälle on varmaankin hedelmällistä naisten sisällä osalla ei kuulemma ollut ainakaan ehkäisyä.

• Anonyymi

Olenko ollut väärissä wokeissa, kun jokainen saamani peenis näissä taloissa on ollut pieni.

Totaalinen turn-off minulle.

Minä haluan miesvittuuni niin isoa että meinaa taju lähteä.
        Ilman kumia ja rajusti. Ei väkivalloin vaan rajusti.
        Lääppiminen ja pusuttelu ei ole mun juttuni.

• Mä olen keskuksessa joka kuukaudessa yhden pitkän viikonlopun. Sitten loppun ajan parantelen paikkoja. Menee oma aikansa että pystyy istumaan normaalaisti.

• Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

Mä olen keskuksessa joka kuukaudessa yhden pitkän viikonlopun. Sitten loppun ajan parantelen paikkoja. Menee oma aikansa että pystyy istumaan normaalaisti.

Voi hemmetti sentään tee palvelus painu saunan taakse ja lopeta ittes feikki

• Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

Mä olen keskuksessa joka kuukaudessa yhden pitkän viikonlopun. Sitten loppun ajan parantelen paikkoja. Menee oma aikansa että pystyy istumaan normaalaisti.

Hahaa mikä hupiukko buuaahaa

• Anonyymi kirjoitti:

Hahaa mikä hupiukko buuaahaa

Mut hei. Sä luit ja kommentoit.

• Anonyymi

puhuit paskaa vuonna 2015.

• Anonyymi kirjoitti:

puhuit paskaa vuonna 2015.

Ja puhun edelleen.

• Anonyymi

uuuh

• Anonyymi

syökää paskanne

• Anonyymi

saisinpa tulla mukaan jakamaan omaa peppuani isolle

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Akava kieltää sairaanhoitajien palkkojen korotukset

Suomessa on koronapandemian vuoksi huutava puute koulutetuista sairaanhoitajista. Osa on mennyt Norjaan töihin, noin 2.000€/kk paremman palkkauksen
      Maailman menoa
      284
      7387
    2. Vanhuksille kielitaidoton hoitaja. Purra: "Irvokasta"

Kielitaidoton kotiavustaja on vanhuksen painajainen, "Pyysin päästä vessaan, hoitaja toi lasin vettä" Ruotsissa kielitaidottomat hoitajat ovat jo suu
      Maailman menoa
      401
      5703
    3. Ex-huippumalli Anne Kukkohovi hekottaa kuuman kosteasta muistosta: "Ei tarvittu pitkiä kalsareita"

“Juontaja makasi välillä selällään lattialla happea haukkaamassa…” Kyllä viime kesä oli todellakin KUUMA.... https://www.suomi24.fi/viihde/ex-huippuma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      4568
    4. Seiska: Onko Marja Hintikka seuraava TTK-juontaja? Näin suosikkijuontaja vastaa huhuihin

Olisiko Hintikka mielestäsi hyvä valinta uudeksi TTK-juontajaksi? Jos ei, niin kuka olisi? Perustele vastauksesi. https://www.suomi24.fi/viihde/seiska
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      1767
    5. Mistä se jäi kiinni

Miksi et halunnut edetä pidemmälle kanssani? Johtuiko se mun ulkonäöstä, luonteesta vai onko sinulla joku elämässäsi? Olisiko se ollut väärin viettää
      Ikävä
      50
      1333
    6. Pikkarainen pääsi taas Seiskaan

Heitettiin pihalle Helsinki liikkuu kampanjasta raiskaussyytteen takia. Voi voi.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      1212
    7. Joskus olen ollut

susta huolissaan. Pärjäilethän. En voi sanoa sen muuta kuin tänne.
      Ikävä
      33
      1071
    8. Niin se on

Et ollut se jota etsin. Annoin vielä mahdollisuudenkin ja menit tyrimään senkin. Osoitit olevasi taakka ja ongelma, jota ei kukaan haluaisi. Onnekseni
      Ikävä
      77
      1018
    9. Rakastan sua mies

Onhan kaikki hyvin?
      Ikävä
      82
      985
    Aihe