parasta seksiä ikinä

pepputarjolla

Sain viime viikonloppuna tummaihoiselta niin isoa etten ole koskaan nähnyt aikaisemmin. Hän pani peppuni uutteen uskoon (ei enää mene kiinni) sperma vaan valuu vieläkin se ei tuntunut loppuvan koskaan. Nyt on uusi vuosi tulossa ja hän tuo mukanaan kavereitaan ja sitovat minut niin että peppu on tarjotimella odotan sitä kovasti ja kovana 5cm

-mieshuorako

16

4295

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kerro toki lisää. Voidaan vaihtaa kokemuksia jos haluat.

      • Märkäles

        Menkäät molemmat Isiksen palvelukseen, siellä riittää ottajia, ja tasoistanne seuraa..


      • Märkäles kirjoitti:

        Menkäät molemmat Isiksen palvelukseen, siellä riittää ottajia, ja tasoistanne seuraa..

        Ei tarvitse mennä sinne asti. Kyllä kiinnostuneita ryhmiä löytyy lähempääkin.


    • pepputarjolla

      Nyt olen tänään saanut tummaa munaa täällä vastaan ottokeskuksessa jo monta tuntia perse on helvetin arka jo mutta tätä haluaa lisää. tällä hetkellä pieni lepohetki menossa ja näytti tämä musta maistuvan naisillekkin kun olivat porukalla tulossa tänne samaan aikaan toivottavasti ovat saaneet myöskin kunnolla. Se sperman ja paksuuden määrä on aivan uskomaton kun sitä tulee maistuu myös hyvälle on varmaankin hedelmällistä naisten sisällä osalla ei kuulemma ollut ainakaan ehkäisyä.

      • Anonyymi

        Olenko ollut väärissä wokeissa, kun jokainen saamani peenis näissä taloissa on ollut pieni.

        Totaalinen turn-off minulle.

        Minä haluan miesvittuuni niin isoa että meinaa taju lähteä.
        Ilman kumia ja rajusti. Ei väkivalloin vaan rajusti.
        Lääppiminen ja pusuttelu ei ole mun juttuni.


      • Mä olen keskuksessa joka kuukaudessa yhden pitkän viikonlopun. Sitten loppun ajan parantelen paikkoja. Menee oma aikansa että pystyy istumaan normaalaisti.


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Mä olen keskuksessa joka kuukaudessa yhden pitkän viikonlopun. Sitten loppun ajan parantelen paikkoja. Menee oma aikansa että pystyy istumaan normaalaisti.

        Voi hemmetti sentään tee palvelus painu saunan taakse ja lopeta ittes feikki


      • Anonyymi
        virtasenposti kirjoitti:

        Mä olen keskuksessa joka kuukaudessa yhden pitkän viikonlopun. Sitten loppun ajan parantelen paikkoja. Menee oma aikansa että pystyy istumaan normaalaisti.

        Hahaa mikä hupiukko buuaahaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahaa mikä hupiukko buuaahaa

        Mut hei. Sä luit ja kommentoit.


      • Anonyymi

        puhuit paskaa vuonna 2015.


      • Anonyymi kirjoitti:

        puhuit paskaa vuonna 2015.

        Ja puhun edelleen.


    • Anonyymi

      uuuh

    • Anonyymi

      syökää paskanne

    • Anonyymi

      saisinpa tulla mukaan jakamaan omaa peppuani isolle

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe