Hyvät äidit

naisilletsemppiä

Näin vuoden lopuksi haluan sanoa teille kaikille että olette lapsillenne erittäin tärkeä ihminen. Teitä parempia ei ole, ette koskaan hylkää laösianne kenenkän tähden, huollatte ja hoivaatte heidät aikuisuuteen vaikka välillä on tiukkaa ja rankkaa, mutta silti jaksatte. Jaksamista vuosia eteenpäinkin. Vaikka olisi mikä tullut eteenne, kolmas rikkonut perheenne tai muuten sotkeneet olette silti jakseneet hoitaa hienosti lapsenne yksin, siihen ei mies kykene. Heille on tärkeintä vapaus ja uudet suhteet joita uskoa. Monesti vaihtavat omat lapset vieraaseen perheenrikkojaan. Sitä äidit eivät useinkaan tee, yhtään en itse tunne. Hyvää uutta vuotta ja jaksakaa, kaikki se palkitsee aikanaan kun lapset kiittää, varmasti kiittävät jo nyt. Muistakaa ette ole yksin, meitä on paljon joiden perhe on rikottu, se on anteeksi antamaton teko, sitä ei pidä hyväksyä, vaan taistella tie loppuun kun olette lastenne äiti lapset kyllä muistavat sen aikanaan kun itse apua tarvitsette. Naisille hatun noston paikka.Moni mies on kateellinen jaksamisellenne, siksi näytävät sen vihana, he eivät kestä että nainen on heitä vahvempi. Mies ei puhu vaan marssii ulos, ei kestä ongelmia, nainen on vahva.

6

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HYVÄTISÄT

      MIEHILLE TSEMPPIÄ!!
      Näin vuoden lopuksi haluan sanoa teille kaikille että olette lapsillenne erittäin tärkeä ihminen. Teitä parempia ei ole, ette koskaan hylkää lapsianne kenenkän tähden, huollatte ja hoivaatte heidät aikuisuuteen vaikka välillä on tiukkaa ja rankkaa, mutta silti jaksatte. Jaksamista vuo
      sia eteenpäinkin. Vaikka olisi mikä tullut eteenne, kolmas rikkonut per heenne tai muuten sotkeneet olette silti jakseneet hoitaa hienosti lap-senne yksin, siihen ei NAINEN kykene. Heille on tärkeintä vapaus ja uu
      det suhteet joita uskoa. Monesti vaihtavat omat lapset vieraaseen per-heenrikkojaan. Sitä ISÄT eivät useinkaan tee, yhtään en itse tunne. Hyvää uutta vuotta ja jaksakaa, kaikki se palkitsee aikanaan kun lapset kiittää, varmasti kiittävät jo nyt. Muistakaa ette ole yksin, meitä on paljon joiden perhe on rikottu, se on anteeksi antamaton teko, sitä ei pidä hyväksyä, vaan taistella tie loppuun kun olette lastenne ISÄ lapset kyllä muistavat sen aikanaan kun itse apua tarvitsette. MIEHILLE hatun noston paikka. Moni NAINEN on kateellinen jaksamisellenne, siksi näytävät sen vihana, he eivät kestä että MIES on heitä vahvempi. NAINEN ei puhu vaan mars-
      sii ulos, ei kestä ongelmia, MIES on vahva.

      TEILLE ARVOISAT NAISET, ÄIDIT JA YHÄRIRUIKUT SEKÄ VIRANOMAISET
      TIEDOKSI; VIELÄ TULEE AIKA KUN TOTUUS PALJASTUU JA MENETÄTTE
      LAPSENNE, SILLOIN EI ENÄÄ VIRANOMAISET JA YHÄRIRUIKKUUS AUTA
      JA ON MYÖHÄISTÄ. NIIN MAKAA KUIN PETAA JA PERÄSTÄ KUULUU!!!

    • miehethylkäälapset

      idit ne jaksaa kun mies laiskottelee eikä välitä lapsistaan. Liin moni mies hylkää, liian monimies katuu liian moni mies vaan laiskottelee.
      Mikä on laiskotellessa kun tietää ettei se ex vimo laisaan jätä koskaan ja huolehtii heistä. Siksi ne miehet heidät äidillejättääkin, saa itse etsiä naisia joka sormelle, juopotella ja elää helppoo elämää ja mkä parasta sääliä saavat ja voivotteluita. Sitten onkin kiva syytellä ex vaimoa kun ei anna tavata lapsia? Hih ensin itse hylkää ja syyttelee muita.
      No onhan sillä niitä siivoojia ja sukanpesijöitä jotka oikein kannustaa hylkäämään lapset jotta saa käyttää miehen rahat kajotteluun ja shoppailuun.

      • naisethylkäälapset

        ISÄT ne jaksaa kun NAINEN laiskottelee eikä välitä lapsistaan.
        Liian moni NAINEN hylkää, liian moni NAINEN katuu, liian moni
        NAINEN vaan laiskottelee.

        Mikä on laiskotellessa kun tietää ettei se ex-MIES EI lastaan jätä koskaan ja huolehtii heistä. Siksi ne NAISET heidät ISÄLLE jättää
        kin, saa itse etsiä MIESTÄ joka sormelle, juopotella ja elää helppoo
        elämää ja mkä parasta sääliä saavat ja voivotteluita. Sitten onkin
        kiva syytellä ex-MIESTÄ kun ei anna itse tavata lapsia? Hih ensin
        itse hylkää ja syyttelee muita.

        No onhan sillä niitä siivoojia ja sukanpesijöitä jotka oikein kannus
        taa hylkäämään lapset jotta saa itse käyttää MIEHEN rahat ja elatus
        maksut kajotteluun ja shoppailuun viranomaisten kanssa.


    • Aloittajalletämä

      Kiitos. Hyvää uutta vuotta itse kullekin!

      • Huonoavuotta

        lasten äidille ja Raision kaupungin sairaille lastensuojeluviranomaisille lasten vieraannuttamisesta ja paskanjauhannasta tuomipistuimessa..


    • miehetkakaroita

      Hyvää kesää äideille, kohta se taas pilkistää ja kaikki on paremmin. Miehet vois edes talvella hoitaa lapsia, äidit ei jaksa ktalvella muutaa on pakko kun mies ei koskaan hoida. Menkää ukot jaljallle ja vaikka humaplle mutta antakaa ex vaimolle sitten enempi rahaa jotta saa maksettua ruuat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe