Kun muka pelaat liikaa

Olen_ainoa

Oon 11 vuotias tyttö ja mun vanhemmat on sitä mieltä et pelaan ihan liikaa ja joo pelaa 2-5 tuntii päivässä,
mut siihen on hyvä selitys ja se on se että pelit on mun elämä ja mun maailma se on ainoo paikka jossa tunnen itteni onnelliseksi koska mul ei oo koulu kavereita koska oon niin erilainen ne on niin tyttömäisiä ne on kiinnostunut huulirasvoista ja meikeistä
Ja mä taas peleistä eikä ne tee muuta kun puhuu pahaa must
Ja mun vanhemmat huutaa joka päivä kun pelaan Kosk en tee niiden mukaan mitään muuta viimeks mun isä sano et se ei jaksa enää välittää musta.
Ja oon tosi herkkä jolloin alan itkee ja se vaan uhkaa rikkoo mun koneen mul on 1 netti ystävä joka ymmärtää mua ja on tosi mukava se pelaa munkaa joka päivä mut sit se aina päättyy siihen et mun iskä tulee mun huoneeseen ja mä pistän mun mikin mutelle ja se alkaa huutaa ja uhkaan rikkoo mun koneen mitä mä teen?

11

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bo3jonne

      moi joo...oon 14v poika ja pelasin tänään taas 12h...mutsi ei sanonu mtn. yleensä se kyllä sanoo mut mua ei kiinnosta...on ollu pelikieltoja mut oon silti pelannut. mulla syinä että ei ole muuta tekemistä. kesälomalla olin pelannut joka päivä ainakin 7h. yks viikko oli mahtava: joka päivä vähintään 9h ja yhtenä meni 14h. oi oispa jo kesäloma. :))

    • Wertuerss

      Sitten kun vanhenet niin saat pelata niin paljon kun haluat. Hanki nyt oikeasti oikeita kavereita koska sinä tarvitset niitä kun menet yläasteelle. Eli olen sinäänsä samaa mieltä vanhempieni kanssa.

    • Joohh

      Heh ite oon 12 ja pelaan aik useesti jotai 6h mut kyl mul kavereit on ja muutaki elämää ku vaa pelit

    • Problemsolved

      Hanki poikii kavereiks ni voit yhdistää pelaamisen ja kavereitten kans olemisen

    • Randomtyttö235534

      Mul on ihan sama juttu :o mä rakastan pelejä :) mutta tunnen itseni onnellisemmaksi netissä kuin todellisuudessa, oon joutunut olemaan yksin koulussa koska ei kiinnosta muitten tyttöjen jutut... Ja yksi meidän luokan uusin tyttö puhuu koko ajan musta pahaa ja vei mun yhden kaverin joka oli ees vähän kiva, mut sori en oikein itsekkään tiedä mitä tehdä :(

    • Sano et fuckfuck this shit. Määki pelaan hentai pelei 8-16 tuntii päivässä ja runkutan samalla ja tuntuu muuten hyvältä

    • Hanki elämä ku viel voit...

      JA LAPSET ULOS TÄÄLTÄ, KIITOS. MYÖS ALOITTAJA.

      • Lolllll

        Toivottavasti sinäkin olet jo kaukana.. :D


      • minäjokamietin
        Lolllll kirjoitti:

        Toivottavasti sinäkin olet jo kaukana.. :D

        Et ala lolllll tyyppi poika nollaykköselle.

        t.tyttö01


    • Hgye

      urpo mäensivun kullero

    • paapapapaapapaa

      Sun vanhempien pitäis ehkä hoitaa sun asiat eikä sun, kun oot 11v? Niiden pitäis hommaa sulle joku harrastus ja puuttua koulukiusaamiseen. Oletko perheesi kanssa esim. pelannut lautapelejä? Ehkä vähän vanhanaikaista, mutta meidän perheessä ainakin pelataan lautapelejä joskus. Se on ihan kivaa puuhaa ja vaihtelua videopeleille.
      Ja isälläsi ei ole oikeutta sanoa noin, hänen pitäisi kannustaa sinua tekemään jotain kivaa yhdessä eikä käskeä vain pois koneelta, jos ei vaikka itse ala tekemään jotain kanssasi. Olet vielä lapsi - no joo, oon itekki aika lapsi vielä, ei tarvi tulla valittajan - joten vanhempiesi pitäisi hoitaa saisi kuntoon, sinun ei kuuluisi huolehtia noin paljon vaan turvautua vanhempiisi.
      Olen 15v. tyttö. Itsekin pidän peleistä, etenkin minecfartista :D pelaan kuitenkin vain pari kertaa viikossa, siis silloin kun poikaystäväni käy meillä, koska pelit on se meiän "juttu" :D Ja jalkapallo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 127
      3467
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3189
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2378
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1831
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1688
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1559
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1476
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1441
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1390
    Aihe