Mitäs teette uutena vuotena?

sadfacee

Itse lähden vanhempieni luokse ja myös siskoni ja hänen miehensä tulee sinne viettämään uuttavuotta. Eipähän tarvi yksin viettää uutta vuotta. Kyllähän tuo on sääli kun ei ole ketään kaveria kenen kanssa viettää uutta vuotta.

14

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minullapäinvastoin

      No eikö se ole hyvä juttu että lapsuuden perhe on vielä elossa ja voi kokoontua säännöllisesti yhteen. Meikäläisellä ei ole enää biologisia läheisiä, kaksi siskoa mutta eivät ole lähettyvillä. Ystävien seura saa kelvata.

      • sivuvittuilee

        Juu minulla 4 elossa olevaa lasta ja Vaarikin Vietin yksin Jouluni ja uuden vuoden.Eilen vuosien jälkeen Bussi pysäkillä Nuorin tyttäreni rupes jutteleen ja jopa esitteli itsensä.PS vaikka tunsinkin.Mutta hän ei viiteen vuoteen puhunut minulle vaikka on ollut samassa piirissä siskonsa kanssa.Ei pitäisi olla mitään estettä juttelulle.Viimeksi tavatessani lahjoitin hänelle UUDEN resent polkupyörän ja kahden hengen täkin tupla pussilakanoilla. No siitä 5v ainakin tai enemmän aikaa.Nyt itse tuli jutteleen.No lapset lapsia kai.Ainakin rakkaita minulle kun muita ei ole. Yksin silti oon.....MAKEVAAN ON MUN ALKUPERÄINEN KÄYTTÄJÄ TUNNUS.


    • Aattelin mennä ulos kattelemaan, kun muut ampuu raketteja. Ei tartte ostaa omia.

    • marrop

      Makaan yksin kotona. Kerrankin kun minut oli kutsuttu jopa useampiin uuden vuoden bileisiin, en oman fyysisen ja psyykkisen vointini takia kykene osallistumaan. Puolisokin (tuleva ex?) laittoi asiat tärkeysjärjestykseen eikä ole maisemissa moneen viikkoon.

      Tulee harvinaisen ankea ja yksinäinen vuodenvaihde.

    • Larivanera

      Yksin möllötän! Joulu yksin, uusi vuosi yksin. Niitä ennen, niiden välissä ja niiden jälkeen yksin.

    • ei_mölyä

      Eiköhän se vuosi vaihdu ihan entiseen tapaan, olipa yksin tai ei. Miksi yksittäisille päiville pitää antaa merkitystä ja kantaa niistä ongelmaa? Uusi vuosi, joulu ja mitä niitä on, ovat ihan samanlaisia päiviä kuin muutkin.

      Minä olisin helkkarin tyytyväinen, jos ei tulisi naapurimölyä! Kun sitä tulee muutenkin.

    • Ryystis

      Ajattelin vetää kunnon kännit ja hoippua partsulla katsomassa ilotulitusta. Voi olla, että jää taas vaan ajatukseksi, siis molemmat. Mitä iloo on yksin edes ryypätä. Voishan tietysti sit kännissä kirjottaa tänne känniläisen suuria ajatuksia. :-D Ja myöhemmin sitten itsekin ihmetellä mitä mahdoin milläkin tarkottaa.

    • Yksinkoton

      Olen kotona ja menen katsomaan ilotulitusta. Ketään ei ole ottanut yhteyttä minuun.

    • Tuukka88

      Oletko itse ottanut kehenkään yhteyttä! ? Minulle hoettiin jo pienenä, ettei kukaan tule ovelta hakemaan! Itse pitää mennä ja olla aktiivinen

      • igisutah

        Keneen yksinäinen ottaa yhteyttä? En minä ainakaan olisi yksinäinen, jos olisi joku johon pitäisin yhteyttä.
        Toi loru siitä että menet vaan ja teet vaan on tietämätöntä horinaa ja syyllistävää. Tokihan se joihinkin tapauksiin on oikea neuvo, mutta ei missään tapauksessa yleispätevä. Yksinäisyyden syyt ovat aivan liian moninaiset ja persoonakohtaiset.


    • Mä olen menossa illalla leffaan (yksin), sitten varmaan vaan olen kotona ja kattelen parvekkeelta raketteja. Yhtenä vaihtoehtona oli mennä katsomaan erästä bändiä, mutta en nyt sitten taida jaksaa kun soitto alkaa vasta puolilta öin. Käyn mieluummin ajoissa nukkumaan ja menen aamulla salille. Voi olla salilla aika hiljaista huomenna. :)

    • ZZZzzzzzz

      Nukun.

    • Mies_50_Hki

      Vähän viiniä ja uusia levyjä. Ajoissa varmaan nukkumaan. Seurakin olisi kelvannut, mutta...

    • välitönihastuminen

      Ryyppään ja valitan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      325
      7455
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2234
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1631
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1479
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      114
      1196
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1155
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      913
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      813
    Aihe