Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Auttakaa, tarviin rintsikat!!

iiiiiiiiiiiiiikkkkkk

Eli en uskalla pyytää et äiti lähtisi mun kanssa kaupoille tai antaisi rahaa ettö ostaisin rintsikat. Olen kakstoista vuotias ja silleen tarvisin jo rintsikat. Voisin käydä myös omilla rahoilla ostamassa rintsiat mutta toisaalta se tuntuisi vähän tyhmältä kun se olisi melkein sama asia kun pyytäisin äidiltä rahaa... miten voisin pyytää äidiltä jos hän ei koe itse että tarvitsisin vielä rintsikat. Kävin tänään yksin kaupungilla ja kävin testailemassa niitä rintsikoita ja se koko 75A olisi sopiva mutta sanokaa onko teistä tyhmää ostaa rintsikat jos se koko on niin pieni koska minusta itsestä tuntuu ettei kenelläkään muulla ole rintaliivejä vaikka onkin isommat rinnat. Tuntuu vaan että JOKA paidasta näkyy läpi..

9

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TOIVOTTAVASTIAUTOIN

      Osta vaan! Ei siinä ole mitään noloa. Hyvä vaan jos kerrot äidillesi. Mun äiti itseasiassa ite pyysi, että mennään ostaa sulle rintsikat. Ei siinä ole mitään noloa ja ihan hyvä aloitus noi 75A (:

    • topatutrintsikat

      Minkä ikänen oot?
      Varmaan sun luokkalaisilla muillakin on rintsikat. Mä sain äidiltä 12 veenä ekat liivit just 75A.
      Osta vaan itse ja kerro sit äidille, kun se huomaa ne sun päällä, niin sun ei tartte kysyy tai ruinata mitään.
      Rintsikoita pitää olla kahdet, tai kolmet,että on puhtaat aina kaapissa niin voit pyytää sit äitii ostoksille, tai pyytää ainakin rahaa niitten ostoon.

    • ettökö

      Itsetunto ei parane rintsikoita ostamalla, mutta kannattaa kokeilla. Äidin kanssa pitää puhua asiasta, hänkin on joskus ollut nuori. Yleensä niillä pilataan kauniit rinnat kiskomalla ne kauas toisistaan. Terveet rinnat ei tarvitse liivejä vaan liikuntaa. Rintalihasjumppa on ylivoimaisesti paras rintaliivi.

    • iiiiiiiiiiiiiikkkkkk

      Kiitos kaikille rohkaisuista ja kannustuksista!! Lopulta se kävi niin että ajattelin vaan ääneen vahingossa ja sitä en kadu yhtään. Ollaan huomenna sitten menossa ostamaan :DD

      • uteliasullamaija

        No saitko rintsikat?


    • lollkjgkkkgjg

      Mä sain semmoset "hsrjoitusrintsikat" jo 9v nyt oon 11 ja käytän semmosia saman tapaisia

      • uteliasullamaija

        Miks ette ostaneet oikeita kuppiliivejä? Eiks sun äiti suostunu kuppeihin?
        Kai sä voit itse ostaa seuraavat ilman äitii ja pyydät vaan rahaa ja meet sovittaan ja ostat kuppirintsikat?


    • 95D

      Pitää olla vähintään kokoa 95D.

      • RintsikatTekeeNaisen

        Eipä todellakaan tervi olla mitään 95D tissejä.
        Mun rintsikat on 75A topatut vaikka oon jo 15. Hyvät rintsikat antaa itsevarmuutta ja muotoja. Vaatteet istuu paljon paremmin. Rintsikat on naisellisuuden merkki ja oleminen nuorena naisena on kivaa.
        On kivaa, kun jätkät luokassa kattelee, mä pidän siks aina tiukkoja puseroita.


    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2384
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      60
      2114
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1951
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1682
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1602
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe