Muisti katoaa mystisesti!

Windows 7 levyllä:
3,6 Gt muistista jäljellä 1,76G En ole ladannut mitään! Olen vain avannut sovelluksia, joihin en ole ladannut mitään. Mihin on siis voinut kadota 3,6G muisti yhden päivän aikana. Poistin tilapäiset tiedostot (6GT) Muistia jäljellä oli tämän jälkeen silti vain 3,6GT ja nyt tämän päivän aikana sekin on kadonnut. Onko kyseessä joku virusohjelma, joka imee muistia vai mistä voi olla kyse? Tietokone väittää, että muistia on liian vähän, vaikka sitä on ollut 3,6GT ja nyt sitä katoaa mystisesti johonkin. Mistä voi olla kyse?
Ilmoita

Siis puhutaanko tässä levytilasta vai muistista?
1 VASTAUS:
Googleta Allan Tuppurainen...
+Lisää kommentti
mikä bittinen 32 vai 64? milloin ilmestyi? onko home premium , ultimate vai professional? mikä malli hp,asus,compaq, emachines vai mikä?
Ilmoita
Nyt pistit kyllä sellaisen valheen, että Eetvarttikaan ei pysty sitä ratkaisemaan.

Ei se muisti mihinkään itsestään katoa siitä emolevyllä olevasta paikasta, koska se on aika hyvin kiinni siinä.
Ilmoita
"Olen vain avannut sovelluksia, "

Avaa vielä lisää sovelluksia niin kyllä muistia kuluu. :D
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Muisti katoaa mystisesti!

Windows 7 levyllä:
3,6 Gt muistista jäljellä 1,76G En ole ladannut mitään! Olen vain avannut sovelluksia, joihin en ole ladannut mitään. Mihin on siis voinut kadota 3,6G muisti yhden päivän aikana. Poistin tilapäiset tiedostot (6GT) Muistia jäljellä oli tämän jälkeen silti vain 3,6GT ja nyt tämän päivän aikana sekin on kadonnut. Onko kyseessä joku virusohjelma, joka imee muistia vai mistä voi olla kyse? Tietokone väittää, että muistia on liian vähän, vaikka sitä on ollut 3,6GT ja nyt sitä katoaa mystisesti johonkin. Mistä voi olla kyse?

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta