Windows 7 levyllä:
3,6 Gt muistista jäljellä 1,76G En ole ladannut mitään! Olen vain avannut sovelluksia, joihin en ole ladannut mitään. Mihin on siis voinut kadota 3,6G muisti yhden päivän aikana. Poistin tilapäiset tiedostot (6GT) Muistia jäljellä oli tämän jälkeen silti vain 3,6GT ja nyt tämän päivän aikana sekin on kadonnut. Onko kyseessä joku virusohjelma, joka imee muistia vai mistä voi olla kyse? Tietokone väittää, että muistia on liian vähän, vaikka sitä on ollut 3,6GT ja nyt sitä katoaa mystisesti johonkin. Mistä voi olla kyse?
Muisti katoaa mystisesti!
Muistiapuatarvitaan
5
121
Vastaukset
Siis puhutaanko tässä levytilasta vai muistista?
- wertwertt
Googleta Allan Tuppurainen...
mikä bittinen 32 vai 64? milloin ilmestyi? onko home premium , ultimate vai professional? mikä malli hp,asus,compaq, emachines vai mikä?
- näinmeillätänään
Nyt pistit kyllä sellaisen valheen, että Eetvarttikaan ei pysty sitä ratkaisemaan.
Ei se muisti mihinkään itsestään katoa siitä emolevyllä olevasta paikasta, koska se on aika hyvin kiinni siinä. - windows-huono_muisti
"Olen vain avannut sovelluksia, "
Avaa vielä lisää sovelluksia niin kyllä muistia kuluu. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824727- 1842043
- 1321742
- 1741363
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161231- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16937Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78912