Huomasin, että mulla on noita puoli purkkia jäljellä ja 1/2016 menee vanhaksi. Voinko syödä noita vielä tammikuun? Onko niistä teho hävinnyt?
Probiot tabletit
7
363
Vastaukset
- hfxhtrh
D vitamiinikin menee 1/2016 vanhaksi. Voinko syödä niitä vielä tammikuun?
- hfxhtrh
up!
- säännöllisyys
Joo.
Syöt ohjeen mukaan, niin jatkossa ei mene vanhaksi.
D-vitamiinia syödään joka päivä tai kerran viikossa syödään viikon satsi.- hfxhtrh
Olen syönyt ohjeen mukaan
- awerty
Jos kyseessä on oikea lääke, sen koostumus saattaa muuttua täysin erilailla vaikuttavaksi, kun se on vanhentunut. Ulkonäkökin saattaa muuttua. Vanhoja lääkkeitä ei saa käyttää.
Elimistössä D-vitamiinivarat kuluvat nopeasti, siis kaikkea auringosta saatua D-vitamiinia ei kuluteta elimistön tarpeisiin, vaan osa vain hajoaa ja katoaa. Sitä en tiedä, käykö purkkivitamiinille samoin. Joten on mahdollista, että siinä ei ole enää tehoja entiseen malliin.
Itse olen käyttänyt monia elintarvikkeita parasta ennen päiväyksen jälkeen. Yleensä lisäravinteet katsotaan elintarvikkeiksi. "Parasta ennen" tarkoittaa, että sen jälkeenkin voi käyttää, muttei ole parhaimmillaan. "Käytettävä ennen" tarkoittaa, että sen jälkeen ei pitäisi enää käyttää (kuten kalavalmisteet), vaan tuote voi olla pilaantunut. Esim. MSM-jauhetta olen käyttänyt vielä yli vuoden päiväyksen jälkeen. Ei vaan vaikuta kovin pilaantuvalta tuotteelta (ja lisää en osta, ihan turha ja kamala tuote).- herra4129
Kamala on msm jauheena minullekin. Onneksi sitä olen voinut tilata jenkeistä kapseleina. Nyt saan sitä omasta firmastani sekä myös aloevera juomaa msm,llä.
Minulla polvet toimii todella hyvin kun käytän msm,ää.
Meiltä saa myös probiootteja.
http://www.emagcloud.com/lr/FI_fi_CollHealth012016/index.html#/1/ - Wincupit
"Minulla polvet toimii todella hyvin kun käytän msm,ää."
Hieno homma Osmo, meillä muilla polvet toimii todella hyvin ilman msm:ää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923964Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922029Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871833- 1441712
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1101596Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.731553- 1671551
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671462Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317