Pojat help me

minäjokamietin

Haittaaks teitä poikia jos teitä sanoo söpöiks??

Onks se loukkaavaa,ok,masentavaa,mukavaa,ihanaa,ärsyttävää....?

Haluaisin mahdollisimman paljon vastauksia pojilta jotta voin olla lähes varma.

Kiitti

38

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika_15v

      Se riippuu tilanteesta ja äänen sävystä miten sen sanoo. Ei usein pitäis loukata mutta on niitäkin törppöjä jotka ottaa sen loukkaavasti.

      • minäjokamietin

        Okei
        kiitti sulle sun vastauksesta.

        Haittaisko sua se jos sanois söpöks,sillein mukavasti?


      • minäjokamietin
        minäjokamietin kirjoitti:

        Okei
        kiitti sulle sun vastauksesta.

        Haittaisko sua se jos sanois söpöks,sillein mukavasti?

        Siis jos sulle sanois tarkotan


      • Poika_15v

        Ei tietenkään. Se olis aika mukavaa ku tietäis et joku pitäis mua söpönä


      • minäjokamietin
        Poika_15v kirjoitti:

        Ei tietenkään. Se olis aika mukavaa ku tietäis et joku pitäis mua söpönä

        Okei :)


    • ghhgghg

      Riippuu ihmisestä ja iästä mut itestä ois ainakin hirmu suloista jos tyttö vaikka silittäis hiuksia ja sanois söpöks :)

      • minäjokamietin

        Uiiii sulosta:3

        kiitti vastauksesta:)ja sun mielipiteestä


    • Tällä_hetkellä_sinkku

      Itseeni ei ainakaan ollenkaan häiritsisi. Pikemminkin toivoisin et joku tulis sanoon noin. :D

      • minäjokamietin

        Sulosta;)

        mutta olisitko erimieltä jos se olisi kuka vain?xD

        kiitti sun mielipiteestä ja vastauksesta:)


    • minäjokamietin

      Lisää vastausii ja mielipiteitä.

      kiitti:)

    • Parastaaaa

      Ite tykkään tosi paljon ku tytöt silittää hiuksii ja joskus ne kehuu niit kivoiks <3

      • minäjokamietin

        okei mut tykkäisiks jos sua sanoiks söpöks?


    • Ei se haittais ollenkaa
      ainakaan mua

      • minäjokamietin

        No hyvä:)
        Kiitti muuten vastauksesta


    • hmmmmm

      voisko parempaa ollakaa

    • Joo_siis_entiiä

      Riippuu kuka sanois söpöksi XD jos joku mun mielestä kaunis tyttö/nainen tulis sanomaa söpöksi nii hymyilisin leveästi lopun ikääni.

      • minäjokamietin

        Lopun ikääsi :D
        :3


    • Jsjhelqk

      Mua ei haittais

    • Jätkä17

      Eihän tuo haittaa mutta mielummin ehkä komeeks

      • minäjokamietin

        Okei:)


    • yännnaurut

      Mua? Söpöks?!?! tosi vitsikästä!!! ehkä rumaks kyrpäjaakoks sanotaa jos tyttö o OIKEE kohtelias. sitä se o kato ku et omista lihaksistoo, audii, vitusti rahaa, paksuu tukkaa, täyellistä lärvii, enkä hakkaa työksen nörttei tms tytöille alempii jätkii teharille tms kaikkee sitä mitä se flika oikeesti jäbäs arvostaa... mud, ei se ainaka ketää haittaa, ois tosi kiva ite asias.

      • minäjokamietin

        Mun,no jätkä jolle haluisin sanoo et:oot söpö nii ei sekää oo tommone joka naisen ihanne.
        Luonne on musta tärkein asia ja ulkonäöllä rakkaudessa on aika pieni merkitys jos oikeesti rakastaa.
        kenenkää ei tarvii muuttuu toisen takii erilaiseks olemalla oma ittensä on kaikkein parhain.

        Jos toinen käskee muuttumaan nii on ite ruma paska idiootti.

        Mun "ihanne jätkällä" on sokeritauti ja sillo aattelin ku tapasin sen et hyi vittu,mut kun jätkästä ei kuulunu pitkään aikaa mitään nii aattelin et eikai se oo joutunu sairaalaan.
        Mut kun näin sen taas tajusin et,mähän oon rakastunu.
        Huomasin sen jälkeen päin ku olin ollu kauheen huolissani ja aloin itkee onnen kyyneliä.

        Ei se mikään joka naisenmies ole,mutta mulle hän on sopiva olipa hän kuinka ruma tai komea tahansa.

        Rakkaus ei katso ulkonäköä!

        Järkevät sen kyllä tajuu.

        Ja kyllä sinäkin olet komea ja söpö omalla tavallasi,jokainen on.

        Kiitos


      • 14vpoika

        Sä puhut kyl asiaa, sisäinen kauneus on tärkein


    • Dussian

      Riippuu, jos se sanoo sillee läpäl sä oot siis iha vitu söpö ni en ees reagois.
      Mut jos se iha tosissaa ni oisin sillee u rly, kawaii ihanks oikeest :D

      • minäjokamietin

        :333


    • LepakkoMolla

      En mä tiiä ku en oo poika :D

    • ghllfd

      Riippuu siitä miksi poika haluaa tulla kutsutuksi. Jos haluaa olla kovis niin sitten ei varmaan halua kuulla olevansa söpö.
      Itse ilahtuisin.

      • minäjokamietin

        Mä luulen et kahden kesken sen kovis sielu katoais jonnekki ja sitä ei haittais,mut kavereitten seuras jätkälle varmaan nolo tilanne.

        kiitti vastauksesta:)


    • Uuh mää tykkään ku oon söpö. Mää oon niinku prinsessa

    • iejebeigfer

      mitä sun elämässä tapahtuuu että sun pitää tietää?????? vastaa nopeasti pls

      • minäjokamietin

        Munko?
        no haluisin kertoo yhelle pojalle et se on söpö....


      • minäjokamietin

        Ja oon vakavassa tilanteessa nyt....


    • Siis varmaa hämmentyisin aik paljo mut ei se mua varmaa haittais.. Kiva se ois tietää et oon ok edes jonku mielest :D

      • minäjokamietin

        Okei.

        Toi sun"edes jonkun mielestä"ei pidä paikkaansa koska säkin olet söpö omalla tavallasi;)

        t:tyttö01


    • Ghhhh

      Ei mut siis voi se nolottaa jos joku näkee xD

    • Olishan se ihsn jännä haukkumasana

    • Mikäs hemmetti on sokeritauti? Diabetes autistisesti sanottuna? Ja kyllä ja juu tulen mieluusti panemaan.

    • 11v

      Oiskin tosi kiva ku joku sanois mut tosi moni tyttö sanoo mua ällöttäväks 😢😢 se masentaa vaikka omasta mielestä oon ihan normaali lapsi. Meidän luokan paras kuntoisin. Anteeksi tuo itse kehuminen mutta kumminkin. Ketään tyttö ei oo sanonut mua söpöks tai kivaks😢. Mutta ketä kiinnostaa.😖

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe