Millainen se olisi?
Sitäkö te wannabe-islamilaiset Suomeenkin haluatte?
Islamilainen Suomi?
3
55
Vastaukset
- Ei_tapahdu_täällä
Gambian diktaattori julisti juuri maansa islamilaiseksi. Pikku hiljaa muutoksia alkaa tapahtua. Tänään uutisoitiin, että tästä alkaen naisten on aina valtion töissä peitettävä hiuksensa. Aiemmin Gambian diktaattori on sanonut, että haluaa tappaa homoseksuaalit kuin hyttyset. Vähitellen siis maa syöstään ikivanhojen arabialaisten lakien alle. Sama tapahtuisi täälläkin, mikäli olisi edes jollain tavalla mahdollista tehdä Suomesta islamilainen valtio.
Onneksi meillä kehitys on toiseen suuntaan: tänne tulleet muslimit maallistuvat. Valitettavasti tämäkin kehitys on hidasta. Mutta koska yhteiskuntamme ei pidä islamia ainakaan parempana kuin muut elämänkatsomukset, saattavat mnet muslimien jälkeläisetkin kääntyä pois vanhanaikaisesta uskostaan.- vl-mies
Tuo Suomen muslimien maallistuminen ei pidä paikkaansa. Päinvastoin Suomen muslimipopulaatio on poikkeuksellisen fanaatista ja radikaalia. ISIS on saanut muslimien määrään suhteutettuna poikkeuksellisen paljon taistelijoita Suomesta.
Ja tiedän että Suomen imaamit järjestään rekrytoivat väkeä ISIS:ille. Siis tämä on TIETOA, eikä mitään arvailua. mm yksi kuuluisa valelääkäri on muslimien imaamina Suomessa ja ISIS:n rekrytoijana, mutta niin ovat kaikki muutkin Suomen sunni-imaamit..
- vl-mies
Johan yksi muslimi täällä palstalla totesi eilen, että he murhaisivat minut jos vain suinkin kykenevät, koska olen kironnut ja pilkannut tahallani muslimien Muhammadia, Allahia ja Koraania.
Kirottu olkoon muslimien Allah.
Kirottu olkoon muslimien Muhammed, joka oli pedofiili ja hänen henkensä on koiran pieru.
Ja Koraanin olen repinyt ja sekoittanut sivut koiran ja sian ulosteisiin ja omiin ulosteisiini, sekä sian vereen.
Itse se muslimi eilen kirjoitti täällä palstalla että lisääntyvä muslimien määrä Suomessa on uhka minun turvallisuudelleni, koska he ovat kaikki uskontonsa velvoittamina valmiita tappamaan minut, koska olen jatkuvasti tahallani kironnut, pilkannut ja häväissyt heidän heidän Allahiaan, Muhammadiaan ja Koraaniaan.
Että se siitä kansalaisvapaudesta ja sananvapaudesta ja kansalaisten turvallisuudesta, kun hallitus ja vihervasemmisto ovat ottamassa kaikki mahdolliset muslimit (= siis murhaajat ja terroristit) tähän maahan. Miten me voimme taata esimerkiksi Lars Vilksin turvallisuuden tällä lisätyllä muslimimäärällä (=murhaajamäärällä), sillä hänellä ruotsalaisena ja pohjoismaalaisena pitäisi olla Suomenkin valtion takaama turvallisuus liikkua myös Suomessa ilman jatkuvaa henkivartiokaartin mukana oloa, mutta nyt hänen turvallisuuttaan ei kyetä takaamaan ilman henkivartiokaartia edes hänen omassa kotimaassaan Ruotsissa.
Suomen hallitus on siis täydellisesti laiminlyönyt omien kansalaistensa (mm minun) ja muiden pohjoismaiden kansalaisten turvallisuuden, kansalaisvapauden, liikkumisvapauden ja sananvapauden, päästämällä tahallaan maahan suuria määriä murhaajia (=muslimeita).
Omien kansalaisten turvallisuuden ja vapauksien takaaminen olisi aina oltava ehdottomasti tärkeämpää kuin murhaajien (=muslimien) vapaa kulku maahan (vieläpä laittomasti).
Kansalaisten ja muiden pohjoismaiden kansalaisten ihmisoikeuksien ja hengen turvaamiseksi Suomen olisi siis nyt välittömästi karkoitettava kaikki murhaaja (=muslimit) pois Suomesta. Muuten "Suomen hallitus" ei ole enää pian laillinen hallitus Suomessa.
Kirottu olkoon muslimien Muhammad, joka oli pedofiili ja terroristi!!! (tämä on totuus).
Kirottu olkoon muslimien Allah, joka on sian pierua.
Kirottu olkoon Koraani -kirja, jonka olen repinyt ja sotkenut ulosteisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569