Islamilainen Suomi?

Ikävä_ihminen

Millainen se olisi?

Sitäkö te wannabe-islamilaiset Suomeenkin haluatte?

3

140

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_tapahdu_täällä

Gambian diktaattori julisti juuri maansa islamilaiseksi. Pikku hiljaa muutoksia alkaa tapahtua. Tänään uutisoitiin, että tästä alkaen naisten on aina valtion töissä peitettävä hiuksensa. Aiemmin Gambian diktaattori on sanonut, että haluaa tappaa homoseksuaalit kuin hyttyset. Vähitellen siis maa syöstään ikivanhojen arabialaisten lakien alle. Sama tapahtuisi täälläkin, mikäli olisi edes jollain tavalla mahdollista tehdä Suomesta islamilainen valtio.

Onneksi meillä kehitys on toiseen suuntaan: tänne tulleet muslimit maallistuvat. Valitettavasti tämäkin kehitys on hidasta. Mutta koska yhteiskuntamme ei pidä islamia ainakaan parempana kuin muut elämänkatsomukset, saattavat mnet muslimien jälkeläisetkin kääntyä pois vanhanaikaisesta uskostaan.

• vl-mies

Tuo Suomen muslimien maallistuminen ei pidä paikkaansa. Päinvastoin Suomen muslimipopulaatio on poikkeuksellisen fanaatista ja radikaalia. ISIS on saanut muslimien määrään suhteutettuna poikkeuksellisen paljon taistelijoita Suomesta.

Ja tiedän että Suomen imaamit järjestään rekrytoivat väkeä ISIS:ille. Siis tämä on TIETOA, eikä mitään arvailua. mm yksi kuuluisa valelääkäri on muslimien imaamina Suomessa ja ISIS:n rekrytoijana, mutta niin ovat kaikki muutkin Suomen sunni-imaamit..

• vl-mies

Johan yksi muslimi täällä palstalla totesi eilen, että he murhaisivat minut jos vain suinkin kykenevät, koska olen kironnut ja pilkannut tahallani muslimien Muhammadia, Allahia ja Koraania.

Kirottu olkoon muslimien Allah.

Kirottu olkoon muslimien Muhammed, joka oli pedofiili ja hänen henkensä on koiran pieru.

Ja Koraanin olen repinyt ja sekoittanut sivut koiran ja sian ulosteisiin ja omiin ulosteisiini, sekä sian vereen.

Itse se muslimi eilen kirjoitti täällä palstalla että lisääntyvä muslimien määrä Suomessa on uhka minun turvallisuudelleni, koska he ovat kaikki uskontonsa velvoittamina valmiita tappamaan minut, koska olen jatkuvasti tahallani kironnut, pilkannut ja häväissyt heidän heidän Allahiaan, Muhammadiaan ja Koraaniaan.

Että se siitä kansalaisvapaudesta ja sananvapaudesta ja kansalaisten turvallisuudesta, kun hallitus ja vihervasemmisto ovat ottamassa kaikki mahdolliset muslimit (= siis murhaajat ja terroristit) tähän maahan. Miten me voimme taata esimerkiksi Lars Vilksin turvallisuuden tällä lisätyllä muslimimäärällä (=murhaajamäärällä), sillä hänellä ruotsalaisena ja pohjoismaalaisena pitäisi olla Suomenkin valtion takaama turvallisuus liikkua myös Suomessa ilman jatkuvaa henkivartiokaartin mukana oloa, mutta nyt hänen turvallisuuttaan ei kyetä takaamaan ilman henkivartiokaartia edes hänen omassa kotimaassaan Ruotsissa.

Suomen hallitus on siis täydellisesti laiminlyönyt omien kansalaistensa (mm minun) ja muiden pohjoismaiden kansalaisten turvallisuuden, kansalaisvapauden, liikkumisvapauden ja sananvapauden, päästämällä tahallaan maahan suuria määriä murhaajia (=muslimeita).

Omien kansalaisten turvallisuuden ja vapauksien takaaminen olisi aina oltava ehdottomasti tärkeämpää kuin murhaajien (=muslimien) vapaa kulku maahan (vieläpä laittomasti).

Kansalaisten ja muiden pohjoismaiden kansalaisten ihmisoikeuksien ja hengen turvaamiseksi Suomen olisi siis nyt välittömästi karkoitettava kaikki murhaaja (=muslimit) pois Suomesta. Muuten "Suomen hallitus" ei ole enää pian laillinen hallitus Suomessa.

Kirottu olkoon muslimien Muhammad, joka oli pedofiili ja terroristi!!! (tämä on totuus).

Kirottu olkoon muslimien Allah, joka on sian pierua.

Kirottu olkoon Koraani -kirja, jonka olen repinyt ja sotkenut ulosteisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      9
      1667
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      167
      1078
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      943
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      70
      814
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      63
      778
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      75
      741
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      22
      686
    8. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      69
      651
    9. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      138
      647
    10. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      42
      609
    11. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      606
    12. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      588
    13. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      118
      568
    14. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      538
    15. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      42
      524
    16. Kauan mökötetään toisillemme?

Loppuelämäkö? Vai oisko jo pussailutreffit?
      Ikävä
      48
      519
    17. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      38
      509
    18. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      503
    19. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      20
      488
    20. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      483
    Aihe