On kurjaa kattella kun olette jouluna syöneet itsenne muodottomiksi. Eilen tuli vastaan nainen joka oli lihonnut varmasti 30 kiloo kun oli varmaan syönyt koko kinkun itse. Nyt minihame ja korkkarit jalkaan ja pururadalle lenkkeilemään. Eihän tuommosia kattele kukaan.
Itse olen hehkeä mies vapaa ja lenkkeilen joka päivä 12 km illoin ja aamuin rauhtaa nousee ja hymy on herkässä. Vaan ei ole kiva kattella höllyviä naisia.
Nyt naiset lenkille
naisetlenkilleheti
3
65
Vastaukset
- Kotimutsi
Ei kukaan pakota katsomaan.
- HuiBossut
Eikö noita ole löllyviä miehiäkin ihan riittävästi, halusipa
sitte kattella tahi ei. Että lenkkeilemään myös ne miehet,
jotka söivät koko porukan kinkun ihan ite.- terotinhampaani
seuraawaks syön ex:n kultamussukoineen ja Raision kaupungin sairaat lastensuojeluviranomaiset niin loppuu tämä lasten tarkoitushakuinen vieraannuttaminen omasta isästä ym paskanjauhanta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184270Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51317Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63745
- 176730
- 30727