Pariskunnalla oli suomi24:ssä treffi ilmoitus. Keski-ikäinen pariskunta etsii nuorta bi-miestä luontoseksin merkeissä. Niillä oli vain yksi toive. Hiukan outo mutta kiihoitti minua.
Nainen seisoi kivellä magnustin tapaan vartiossa. Merkin saatuani avasin vyöni laskien housut nilkkoihin. Asetuin kontalleni katse naiseen päin. Mies odotti hetken. Tuli taakseni. Laski housut, rullasi kumin aisansa päälle. Asettui asentoon taakseni. Työntyi kerralla peppuuni pohjaan asti. Kuulosteli ja odotti. Olin liikkumatta ja vaikeroin hiljaa. Mies aloitti ja nai loppuun asti. Laukesi sisääni vaieten. Huohotin ja odotin. Mies vetäytyi ulos. Rullasi kumin pois. Työnsi sen anukseeni. Nousi ja pukeutui. Sain naiselta merkin. Nousin ja pukeuduin. En tiedä miten mutta sama toistui useasti päivän aikana.
Nuuksiossa pariskunnan kanssa
1
1953
Vastaukset 1
Vietimme hiihtoloman pariskunnan mökillä lapissa. Mies oli aktiivinen ja nainen tykkäsi katsella. Puolivälissä lomaa ne kysyi haittaisiko minua jos niiden tuttava pariskunta tulisi loppuviikoksi meidän seuraksi. Pidin ajatusta hyvänä. Ehkä minunkin peppu saisi levätä kun muitakin olisi paikalla.
Heräsin aamuyöstä vieraiden tuloon. Tajusin uuden pariskunnan olen miespari. Sinne meni haaveet levosta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.134732Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois196666Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!23627Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45627Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars97599- 57586
- 41529
Mistäkö haaveilen
Tällä hetkellä. Siitä, että kohtaamme, vetovoima on jäljellä ja saisimme olla aivan kahden, ei tarvitsisi välittää mistä29521Kuinka hyvin kestäisit?
Oletko miettinyt, että mitä jos olisit pyöreä pullukka ja vielä ruma niin kestäisitkö vai masentuisitko?102520Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä59505