- laulu on ihme hönkinää ja ujellusta
- biisit ei ole kummoisia
- basisti tarvitsee 50 pedaalia, jottei paskuutensa olisi niin ilmeistä
- maailman huonoimmat kitarasoolot
HIMin huonouden syyt
Keio_Perä-Lauta
4
1632
Vastaukset
- aivan.hyvä
Siinähän oli oikein ammattimaista ja syväluotaavaa analyysiä! Hyvä! Voisit hakeutua musiikkijournalistiksi töihin johonin musiikkilehteen tai radioon, ellet jo ole. Lisää näitä!
- huonotuokin
Huono tuonkin on oltava, kun en kuuntele, vaikka käskettäisiin.
- s666ui
Olen samaa mieltä kitarasooloista!! Kitara pitäsi olla enemmän esillä ja särösoundia ärhäkämmäksi, mutta pitää muistaa....Jokainen bändi valitsee itse miltä kuulostaa.
- Anonyymi
Sinä joka kirjotit tän nii oot varmaa joku 62v juntti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905227
- 534076
- 252199
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271977Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151444
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281260Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201046T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991- 21990