onko kukaan käynyt Veranda Palmar hotellissa
HOTELLIKOKEMUKSIA
1
175
Vastaukset
- kerrankäyty
Hei.Olin 1/15 2vi matkalla kyseisessä hotellissa.All inclusive..Tarpeen koska kävelymatkan päässä ei ole ruokapaikkoja..paitsi toisissa hotelleissa.Ruoka hyvää,valikoima runsas.Makua ehkä vähän.Siisteys keskivertoa.Siinä eroaa naapurin Luxista,mistä myös kokemusta.Homeen ja viemärinhajua kärsittiin aluksi kunnes saimme vaihdettua huoneen.Valitsisin toisen kerroksen ja rannan taloista,mihin ei iltasoitantokaan häiritse.Puutarha,piha-alue,ranta upea.Järjestivät iltavastaanottoja rannan rappusilla pikkutarjoiluin.Sellaista ylim.huomiota ei naapurin loistohotellissa ollut Ainakaan ilmaiseksi.Tripadvaiserista saa lukea mahtavia kehuja henkilökunnasta..siitä ei kokemusta.Etäiseksi jäivät.Menisinkö uudelleen..en.Toisella puolella saarta olisi kävelymatkan päässä näkemistä.2vi samassa paikassa minulle liikaa.Mauritius oli kuitenkin kiva nähdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031747
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151551- 1401474
- 981430
- 781361
- 1181215
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2741121- 691021
- 38992
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18985